Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Köszi a kimerítő választ...

A teljesítmény csökkenése úgy jelentkezik, hogy beidítás után amíg a motor hideg, jól húz. De ha bemelegszik már nem.

Nem rögtön gyullad ki a motordiagnosztika hanem hosszabb motorfékezésnél.

A sebességjeladót lehet külön cserélni, vagy az egész órát kell? Hogyan néz az ki?

Lehet, hogy akkor már beteszek egy fordulatszámmérőset (annak cseréjét valahol olvastam már régebben).

Tud valaki ezekre még megfelelő választ adni? előre is köszi!!!!

Elküldve

Vedd le az akusarut hosszabb időre (pár perc) és akkor eltünik a fölösleges hibakód... legalábbis az én C14NZ-m nél eltünt ilyen esetben. Utána villogtasd ki. Ha a lambda és az alapjárati hibakód eltünik akkor marad a sebességjeladó. Szét kell szedni ebben az esetben a műszerfalat és ott kell szétnézni (leirás sok van erröl a müveletről).... első körben a kontakthibát keresd.

Elküldve

mondjuk ez a hidegen jól megy, melegen szarakszik, ha náluk is ugy van, márpedig mért ne, akkor lehet a lambda,mert ha jól tom, azt csak bemelegedett állapotban nézi..

Elküldve
mondjuk ez a hidegen jól megy, melegen szarakszik, ha náluk is ugy van, márpedig mért ne, akkor lehet a lambda,mert ha jól tom, azt csak bemelegedett állapotban nézi..

Igen, gyanús, hogy az lambda lesz, ha csak melegen csinálja...

Elküldve
Százezer kösz!!!! megrendeltem az új lambdát is.

Már csak egy új KM óra kell. Nincs fölibe valakinek??

Új nincs, csak pár db. használt, nem fordszámmérős.

Ha fordszámmérős km-órát veszel, pár dologra figyelni kell:

- a kilométeróra alsó részén van egy W= szám, az ugyanolyan legyen, mint az eredeti órán

- a fordulatszámmérő része 7000-ig legyen skálázva (6000 a dieselé, 8000 a GSi-é)

- a sebességmérő 220-ig legyen skálázva (240 a Calié, meg a GSi-é).

Elküldve

Meg a zöld vezeték... :unsure: Ké köszi! ... ezeket már lenéztem régebbről írt oldalakról.

Többet megtudtam itt az elmult két napon, mint az elmult két évben a

"könyörgő tekintettel és kérdések zuhatagával ellátott autószerelőktől"

Nagyon sokat segítettetek a többi forumokban is köszönöm!!!!!!!!!!!

Elküldve
Meg a zöld vezeték... :unsure: Ké köszi! ... ezeket már lenéztem régebbről írt oldalakról.

Többet megtudtam itt az elmult két napon, mint az elmult két évben a

"könyörgő tekintettel és kérdések zuhatagával ellátott autószerelőktől"

Nagyon sokat segítettetek a többi forumokban is köszönöm!!!!!!!!!!!

Ez egy ilyen hely! :wacko:

Elküldve

Sziasztok!

Na itt aztán Opelből felkészült emberek vannak, úgy látom...

Van valakinek tippje 1995-ös C14SE Astrámhoz? Meleg motornál légkondival (Diavia) sokszor nehezen talál magára az alapjárata, 500 ford./p körül köhög ha le nem fullad. Aztán 15mp múlva magára talál és 900 ford./p körül szépen jár. Kikapcsolt légkondival szépen megy. Lambda-szondát cseréltessek először? Motorelektronika lámpa még sosem világított. 150.000 km és még a gyári egy vezetékes lambda van benne. Van más érzékelő, aminek hibásodása így hat még?

Nyerő tippet kérek! :unsure:

Habár nem én szerelgetem a kocsim, F Astra magyar nyelvű szerelési könyvem megvan, ha érdekel valakit belőle valami - szóljon.

Elküldve
Alapjárati motort és folytószelepházat takarítani kéne. Hátha :unsure:

Hűha! Ilyenekről még nem hallottam = sosem volt tisztítva szerintem. Akkor leadom a szerelőnek ilyen javításra. Opeles, csak tudja, mik ezek.

Köszi a gyors választ!

Elküldve

Ma hirtelen felindulásból kicseréltem a váltókulisszán két stiftet,ami a váltó kivezetésénél van.

Iszonyat a változás! :wacko:

Még nem japán váltó,de már nem francia! :unsure:

Elküldve
Ma hirtelen felindulásból kicseréltem a váltókulisszán két stiftet,ami a váltó kivezetésénél van.

Iszonyat a változás! :wacko:

Még nem japán váltó,de már nem francia! :unsure:

Ezt nekem is kéne mindkét autón, csak ránézésre nem tűnik olyan egyszerűnek. Honnan vettél hozzá stiftet, és hogy jön ki a régi?

Elküldve

Arra gondolsz ami a motortérben van?

Ott csak egy pöcök van, mert a másik az fix. Ha cseréled a pöcköt, cseréld ki azt a műanyagot is amibe a pőcők kerül.

A fixet ki kell operálni.

Legalábbis ha arra gondolsz.

Kiszedni úgy kell, hogy a végét benyomod fogóval (nézd meg a képet megnyilaztam), de van olyan változat is aminek kettő

kis karmantyuja van.

Én már a másodikat nem tudtam rakni olyan kxar volt!!

Most 2000Ft-os ráfordításal van egy "új" váltóm!!!!! ---- hihetetlen a változás!!!!!

Nem tudom berakni a képet, nézd meg itt:

http://kepfeltoltes.hu/view/070831/p_c_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha kel van egy zsír újpöcköm. Ingyen és bérmentve levélben elküldöm. Egyébként 800-1000Ft közöt mozog.

________________________________________

Lambdaszondát kicseréltem zsír újra, Bepróbáltam egy utángyártottat 6700Ft. volt csak valami USA gyártmány.

Remélem jó lesz egy darabig.

És IGEN az volt a probléma most már normálissan üzemel a moci. - köszi srácok!

Vetem egy W1111 - ford:7000-ig km:220ig azt is kicserélem és remélem megszünik ezzel a másik hibakódom is.

Elküldve
Lambdaszondát kicseréltem zsír újra, Bepróbáltam egy utángyártottat 6700Ft. volt csak valami USA gyártmány.

Remélem jó lesz egy darabig.

És IGEN az volt a probléma most már normálissan üzemel a moci. - köszi srácok!

egy darabig. aztán jó eséllyel visszatér a hibakód :unsure:

Elküldve
Boltban kapható Bosch 11 eFt-ért (egykábeles) lambda. Kedvezmény nélkül ennyi.

Ez azon ritka alkatrésze ennek az autónak, amiből csakis gyárit érdemes venni, pl. a Csergő-ben kapható (www.csergoe.hu).

Elküldve
Boltban kapható Bosch 11 eFt-ért (egykábeles) lambda. Kedvezmény nélkül ennyi.

Összetehetitek a két kezeteket, a Cali kizárólag a 3300-ás végű Bosch szondát hajlandó hosszú távon elvieselni, de az meg 30e Ft kedvezménnyel...

Elküldve
No mindegy már bentvan. Jól mügxik, majd megírom ha bekrepál.... remélem csak 10 év múlva jön el azaz idő. :unsure:

az is megeshet :wacko:

sajnos a tapasztalat az, hogy ezeknek a szondáknak hamar tűréshatáron kívül kerül a jele,

valszeg az univerzitása miatt. eddig úgy néz ki, tök mindegy, milyen gyártótól származik.

Elküldve
Ezt nekem is kéne mindkét autón, csak ránézésre nem tűnik olyan egyszerűnek. Honnan vettél hozzá stiftet, és hogy jön ki a régi?

Na szal,hogy mit is cseréltem:

32452487.jpg

32452488.jpg

Elküldve
Jaja, ők azok :wacko: Azt a belső műanyagot is cserélted? Hol lehet ilyen cuccokat beszerezni?

Igen cseréltem,mert a régi igencsak kopott volt.

Én a helyi opel boltban vettem! :unsure:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.