Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Bicskakulcs


redline

Recommended Posts

  • Hozzászólások 72
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

VW-Audi-Seat autókhoz lehet utángyártott bicskakulcsot venni, már karsztajlingon is láttam.

Opelhez van e? És ha igen hol? Össze lehet e kombinálni riasztóval?

Szerintem Opelhez is van, de F-hez kicsit mókolósabb a dolog.

Sonique játszott valami ilyesmit, de ő is egy G Astrából vette az elektronikát, ha jól tudom.

Link to comment
Megosztás:

VW-Audi-Seat autókhoz lehet utángyártott bicskakulcsot venni, már karsztajlingon is láttam.

Opelhez van e? És ha igen hol? Össze lehet e kombinálni riasztóval?

Lehet bicskakulcsot fabrikálni - nemtom F-nél hogyan van, de G-nél sokan csinálták már. Általában a H bicskakulcsból indulnak ki, vagy VW konszern féle kulcsból és gányolnak keményen.

- át kell fabrikálni a kulcstollat

- át kell fabrikálni az immo jeladóját

- át kell fabrikálni a központizár/riasztó elektronikáját.

Megagányolás, de a végeredmény lehet szép és általában működik :rolleyes:

Példák:

VW kókány

Astra H kókány

(vannak képek is Redi, láthatod a lényeget, de ha kell fordítok)

Link to comment
Megosztás:

Megoldható ez viszonylag egyszerűen,főleg ha nem indításgátlós az autó: KLIKK! (oldal közepe) Az enyém távirányítós központi záras.Beszéltem az autóvillamossági szakival,csak a vezérlőmodult kell kicserélni.Ezután jön a kulcs mintájának másolása a bicskakulcs nyers tollába. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Megoldható ez viszonylag egyszerűen,főleg ha nem indításgátlós az autó: KLIKK! (oldal közepe) Az enyém távirányítós központi záras.Beszéltem az autóvillamossági szakival,csak a vezérlőmodult kell kicserélni.Ezután jön a kulcs mintájának másolása a bicskakulcs nyers tollába. :rolleyes:

Ezügyben én is érdeklődtem 1-2 helyen, de sajnos az F Astra-nak a tolla nagyobb, mint a bicskakulcs nyers tolla <_<

Legalábbis mértem én is (az enyémet, csak azt a részét, ami bemegy a likba ;) ), az illető a bicskakulcsét és sajna ez a helyzet.

Persze elképzelhető, hogy van más méretű bicskakulcs is :D

Link to comment
Megosztás:

Ezügyben én is érdeklődtem 1-2 helyen, de sajnos az F Astra-nak a tolla nagyobb, mint a bicskakulcs nyers tolla :rolleyes:

Legalábbis mértem én is (az enyémet, csak azt a részét, ami bemegy a likba <_< ), az illető a bicskakulcsét és sajna ez a helyzet.

Persze elképzelhető, hogy van más méretű bicskakulcs is :lol:

Több méret van.

Meg ott a reszelő, ugye.... :P ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Körbenéztem eBayen - felesleges gányolni, mert Astrához (F vagy akár G) kb. 18-25 Euro között komplett szettet lehet kapni, 2 db bicskakulccsal (nyers tollal), közp.zár vezérlővel, stb. Fél-egy óra alatt berakható....

És ez gyári minőségű cucc (igaz, nem origi opel, de a VW kulcs se az), nem tudod elrontani, mint a buherált kulcsok barkácsolásánál (ahol kicsit megszalad a penge, meg a reszelő aztán annyi)

Link to comment
Megosztás:

ez már nem rossz! Csak ki kell ugrani Bécsbe,45 euro .Az osztrák ebay-en találtam.

Igen, ilyesmi a többi is. Ennek kifejezetten szép a kulcsa, a legolcsóbbak kicsit talán szerényebbek, de 17 Eurótól megvannak.

Ez az ócsó változat, 18 Euro - ilyet 4 db zármotorral együtt (!) már 25.50-ért lehet venni:

7c_1_sbl.JPG

Ez meg a 25 Eurós - már elég szép, szerintem:

5042-2.jpg

Ez meg a "drága", 45 Eurós:

ks2_g_350_350.jpg

Mindegyikre igaz, hogy saját vezérlővel vannak, tehát ha a gyári vezérlőt/riasztót akarod működtetni, (G Astrások), akkor nem az igazi, mert mókolni kell. Ráadásul az Immo chipet valahogyan bele kell még barkácsolni....

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Ma kiugrottunk a haverommal Bécsbe,és ha már ott voltunk,megnéztük ezt a török csávót és a boltját,aki az ebay-en hirdeti a bicskakulcsait.Vásároltunk is,a barátom a Toyotájához,én pedig a bátyám Vekijéhez és az Astrámhoz.képek! Ez a típus nem a legszebb,de a legmasszívabb,és gondolom a legtartósabb is,a többi szebb ,de gagyi érzést kelt kézbefogva... Kaptunk hozzá kulcsszárakat is,típusra adja.Hazaérve mentünk egyből másoltatni.Persze nem működött...sorjáztuk,reszelgettük....A havernak csak a csomagtartót nyitotta,nekem semmit sem...Ezen jócskán felhúztuk magunkat,és szétszedtünk egy régi kulcsot,majd megreszeltük a szárát úgy,hogy a bicskakulcsba be lehessen csavarozni.(a 3. képen látható,milyenre kellett reszelni a végét).Laza egy órás reszelés után már működött.Rájöttem arra is,a másolt miért nem volt jó.A török srác jót adott, Astra F-hez valót,ami első ránézésre ugyanolyan,minta régi kulcsom...de csak elsőre! Valójában a két horony fordítva van belemarva,ahogy a 6-os képen is látszik!A felső az eredeti kulcsom,alsó a kapott kulcsszár,már másolva.Fordítva sem jó: 7. kép.Körülnéztem itt-ott,és rá kellett jönnöm,hogy Fiat kulcsom van!!!! :) A 13-as kép Fiat kulcsé,nekem pont így van hornyolva!!! A 14-es képen az Astra F kulcsa látható,ilyet kaptam,ez pont tükrözése a másiknak,hornyolás szempontjából!Nem csoda,hogy nem nyitotta...Most rendelhetek Fiat kulcsszárat..... B) Amúgy jó a cucc,az autóvillamossági haver kicseréli a vezérlőmodult,és már műkszik is rendesen.Immós autónál is működik,csak ki kell bányászni a gyári kulcsból a csipet,és beletenni a bicskakulcs belsejébe.(vagy csipet másoltatni,de az drága...) Ajánlom a cuccot,de a kulcsszárat nézzétek meg mielőtt rendeltek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.