redline Elküldve Január16, 2007 Megoszt Elküldve Január16, 2007 Ákosék meghúzták a szenzort, sőt voltak olyan rendesek és ki is cserélték, majd nem sokkal ezután kaptam egy 180-as képet mutató MMS-t Ákostól... :) háttérben az Oktobonnal, este meg benne lesz az autód a Hiradóban :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Január16, 2007 Megoszt Elküldve Január16, 2007 háttérben az Oktobonnal, este meg benne lesz az autód a Hiradóban :lol: :) Mondom, biztos gyorsan kiugrott Németországba, úgyhogy nem parázok.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rastalos Elküldve Január16, 2007 Megoszt Elküldve Január16, 2007 Mondom, biztos gyorsan kiugrott Németországba... :lol: Viszont csinált Neked 1 jó fogyasztást... Jóóól kiégette a rendszert! Örülök, h végre megoldódott a mizéééria. Sok volt már... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január16, 2007 Megoszt Elküldve Január16, 2007 Mondom, biztos gyorsan kiugrott Németországba, úgyhogy nem parázok.... :) Hringen is lehetett nyíltnap :) 13 lityi ? Az nem semmi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Február13, 2007 Megoszt Elküldve Február13, 2007 Sajnos előjött az első komoly problémám az autón. Néhány hete időnként kiment az egyik biztosítékom (22-es) és ennek megfelelően nem volt irányjelzőm (vészvillogóm) műszerfalvilágításom(km órám) , belső tér világításom.... Ami ugyebár az index miatt elég kellemetlen. (főleg hogy csak olasz nyelvű kezelési útmutató van az autóban) Nahmost tegnap szintén kiment az a bizonyos bizti. Kicseréltem. A köv. kanyarodásnál ismét kiment. (index nélkül jöttem haza, mert nem volt nálam több bizti...) Először arra gondoltam, hogy az egyik index-izzómnál lehet zárlat. Végignéztem, cserélgettem shemmi. Elvittem ma szervízbe(nem márkaszervíz). Közölték hogy komoly a baj mert a biztosítéktáblánál lévő komputer???? ment ki a teljes biztipanelt cserélni kell.(kb 50.000Ft-ot mondtak rá) De megcsinálták ("áthidalták" ) és most ugyan gyorsabban villog az index de nem lesz vele gond.(csere nélkül sem) Ehhez képest ma ismét Pesten jártam és természetesen még "Befelé" elszállt az indexem. (a furcsa hogy az első ilyen alkalmakhoz képest csak az index szállt el ma is, tegnap is) Hazautat megint végigizgultam hogy index nélkül hazakeveredjek valahogy. De itthon vagyok. Holnap megyek vissza a szervízbe. Valakinek ötlet ne adj isten tapasztalat ez ügyben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február13, 2007 Megoszt Elküldve Február13, 2007 Bár még nem hallottam hasonlóról, de sejtem hogy a multitimer áramköröd ment tönkre, ami tényleg nem kis pénz lehet... Mondjuk érdemes bontókban körbenézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 Sajnos előjött az első komoly problémám az autón. [...] Valakinek ötlet ne adj isten tapasztalat ez ügyben? sajnálattal olvasom a gondod. sajnos én nem tudok ezügyben segíteni, de kézikönyv ügyben igen. nekem is olasz volt benne csak, opel szalonban kértem egyet, és adtak is egy újat ingyen. igaz, én mindig náluk javíttatok, szóval lehet neked kérnek érte majd némi pénzt, bár nemhiszem, ugyanis ők ezt ugyebár ingyen adják az új autók mellé. Kis szerencsével Te is szerezhetsz egyet, de ha mégse, pdf-ben letölthető a MOTE valamelyik oldaláról... sok sikert a probléma megoldásához Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 ha a multitimer a hiba az szerintem nincs 50 rongy.... én olyan huszon valamennyi- harminc elejére emlékszem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 ha a multitimer a hiba az szerintem nincs 50 rongy.... én olyan huszon valamennyi- harminc elejére emlékszem.... Gondolom szereléssel együtt már elérheti az 50-et.... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 ha van képük egy áramtalanítás, pár csavar ki/vissza, pár relé ki/vissza, timer kihúzás/új berakás végett 20e-t elkérni, akkor lehet 50. amúgy nem kéne. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 Na tehát újonnan 29000Ft lett volna az alkatrész (ez a komplett biztitábla) . Bontóból csak a multitimer (mert persze az a gond) 10.000Ft . Tehát bontottat vettem. Jah és azt mondták hogy egyre többször jön elő ez a hiba. Tehát érdemes megjegyezni..... A ki be-szerelés meg szerintem nem olyan nehéz. (Bár inkább elviszem szervízbe mert az a biztos) Ja és még egyszer THANX az infókért és a segítségért UHUHU! És remélem ezzel a cserével megszűnik a gondom..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 És remélem ezzel a cserével megszűnik a gondom..... Így legyen! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szt Elküldve Február16, 2007 Megoszt Elküldve Február16, 2007 1.6-os 2003-as G astra. úgyemlékeztem, hogy 16, és olyat hoztam el. Jól tettem ? köszike, T. Gyertyakulcsról volna szó. MS Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Február16, 2007 Megoszt Elküldve Február16, 2007 Így legyen! :unsure: Sajnos nem így lett..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomka Elküldve Február16, 2007 Megoszt Elküldve Február16, 2007 Sajnos nem így lett..... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Február22, 2007 Megoszt Elküldve Február22, 2007 Ma végre sikerült bejutnom Uhuékhouz az astrával. Megvizsgálták az autót és mégiscsak a multitimer volt a gond. Hozattak egy újat egyelőre minden rendben (kopp-kopp) (a bontóban vásárolt is rossz volt.... :unsure: ) De remélem most már végre tényleg megszűnik a problémám... Thanx UHU és csapata! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szt Elküldve Február23, 2007 Megoszt Elküldve Február23, 2007 Hali, Ma reggel kigyulladt a motor alakú kis sárga lámpa a műszerfalon töltés és az olajnyomás vészjelző között. 1.6-os, 2003-as G astra 77e km-rel. Az autó egy ideje kis gáznál rángat, illetve néha elinduláskor is ránt egy nagyot amikor a kuplung felengedése után gázt adok. Azt mondják itt a nagyokosok, hogy "tuti AGR szelep". Mit érdemes csinálni ? a ) kiolvastatni a hibakódot egy szervizben (mennyibe szokott ez fájni ?) b ) levenni és megpróbálni kipucolni az AGR-t (érdemes ezt ? ha igen, van tömítés amit cserélni kell ?) c ) kicserélni az AGR-t (aszonták az alkatrészesnél, ez 30e ft) vagy esetleg valami mást ? köszi, T. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február23, 2007 Megoszt Elküldve Február23, 2007 Ma végre sikerült bejutnom Uhuékhouz az astrával. Megvizsgálták az autót és mégiscsak a multitimer volt a gond. Hozattak egy újat egyelőre minden rendben (kopp-kopp) (a bontóban vásárolt is rossz volt.... :unsure: ) De remélem most már végre tényleg megszűnik a problémám... Thanx UHU és csapata! remélem tényleg yo lesz :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
off-topic Elküldve Február24, 2007 Megoszt Elküldve Február24, 2007 Sziasztok! Defektes lett a kipufogó rendszerem. Pontosabban : elöl, az első dobnál kifúj ( elég látványosan ) ha befogom hátul a kipufogócsövet. Ronda az autó hangja+ nem húz rendesen......ami ilyenkor illik. Az kérdezném, hogy lehet ezt orvosolni? Komplett csere vagy csak az adott részt cserélik? A hátsó dobot kábé 2 éve cseréltem ( az is szétrohadt) . Az első rész 1 darabból áll vagy több részre bontható és úgy cserélhető? A katalizátor is ott van valahol ha jól sejtem? Gyári, új alkatrész vagy bontott? Szóval a lényeg: javítani kellene a hibát de lövésem sincs hol, hogyan, mennyiért..... Ha valakinek volt már ilyen esete ill. képben van kérem világosítson fel. Hálám üldözni fogja. :unsure: :huh: Kösz ( előre is ) Off Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február24, 2007 Megoszt Elküldve Február24, 2007 Sziasztok! Defektes lett a kipufogó rendszerem. Pontosabban : elöl, az első dobnál kifúj ( elég látványosan ) ha befogom hátul a kipufogócsövet. Ronda az autó hangja+ nem húz rendesen......ami ilyenkor illik. Az kérdezném, hogy lehet ezt orvosolni? Komplett csere vagy csak az adott részt cserélik? A hátsó dobot kábé 2 éve cseréltem ( az is szétrohadt) . Az első rész 1 darabból áll vagy több részre bontható és úgy cserélhető? A katalizátor is ott van valahol ha jól sejtem? Gyári, új alkatrész vagy bontott? Szóval a lényeg: javítani kellene a hibát de lövésem sincs hol, hogyan, mennyiért..... Ha valakinek volt már ilyen esete ill. képben van kérem világosítson fel. Hálám üldözni fogja. :unsure: :huh: Kösz ( előre is ) Off Valamelyik pesti klubos kollega biztos tud jó kipufogóst,majd adnak telszámot vagy címet hova menj! A kipuffos majd megmondja,hogy lehet-e hegeszteni vagy csak a csere oldja meg! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Február24, 2007 Megoszt Elküldve Február24, 2007 Lender kipufogó Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február24, 2007 Megoszt Elküldve Február24, 2007 Lender kipufogó Na!Megmondtam! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Február25, 2007 Megoszt Elküldve Február25, 2007 Juteszembe a Z18Xe-n gyárilag van négyleömlő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február25, 2007 Megoszt Elküldve Február25, 2007 ige, de az belemegy a katalizátorba :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február25, 2007 Megoszt Elküldve Február25, 2007 pont igy néz ki: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts