Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

FBalazs

Recommended Posts

Azokon a vastag drótokon a 220 fog cikázni? :D B)

Komolyan... valamit elárulnál róla? Mégis mit tud?

Így szömre majdnem olyan, mint az MTX-9500 superwoofer, de más a membrán... esetleg JL W7 ? Gondolom ez is 38-as, saccra olyan 750-1000W RMS nagyságrendben.... Asszem szép vihart fog kavarni a H Astrában.... :blink: Kell hozzá egy combos erősítő is, meg elég komoly beépítés - bár úgy érzem ezzel már nem fog FBalazs spórolni...

Link to comment
Megosztás:

A TS-W5000SPL-t felváltó 2006-os modell... (Csak nem tudom, mit jelent a Competition Class :) )

30cm átmérő, 38cm mélység, 3db 9.3kg-os mágnes, ajánlott beépítés: 42.5l zárt láda, 56l bass reflex v. 80l bandpass...

Teljesítményre azért nem állunk meg 750-1000W RMS-nél... :)

Ez így 6000W max, 3000W nom.

Erősítőből meg ő lesz mellette - 2db:

prs_d5000spl_detailpage.jpg

Ez tavalyi modell, van róla leírás az európai oldalon:

http://www.pioneer-eur.com/eur/product_det...xonomy_id=25-29

Jah, május 13-án Zánkán hangnyomás verseny, így addig össze kell állni a projektnek - ott majd megnézzük, mit nyom az Astra :( - http://www.humma.hu/

Link to comment
Megosztás:

30cm átmérő, 38cm mélység, 3db 9.3kg-os mágnes, ajánlott beépítés: 42.5l zárt láda, 56l bass reflex v. 80l bandpass...

Hehehe.... kicsit benéztem... a padló járólapjaihoz viszonyítva 38-asnak tűnt... mondjuk a mélységét akkor pont eltaláltam :) :)

Mondjuk én nem vagyok egy SPL fan, de azért kíváncsi vagyok, hogy fog szólni a végén!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

szólni szólt, elég szépet... 4 ember 52 órányi munkájának eredményeképp... - bár egyelőre 1 erősítőről, és az is 50%-on ment

Viszont a műszeres mérés előtt elfüstöltük a 2db Class D 5000 SPL erőlködőt, és nem volt belőle senkinél magyarországon... így majd Debrecen után tudunk pontos értéket mondani :)

1 erősítő még beépítésnél szállt el, egy pedig kb egy napos járatás után, péntek éjjel... örülök neki, mindenki néz, hogy vajon mitől, és nincs semmi ötletünk :)

Link to comment
Megosztás:

szólni szólt, elég szépet... 4 ember 52 órányi munkájának eredményeképp... - bár egyelőre 1 erősítőről, és az is 50%-on ment

Viszont a műszeres mérés előtt elfüstöltük a 2db Class D 5000 SPL erőlködőt, és nem volt belőle senkinél magyarországon... így majd Debrecen után tudunk pontos értéket mondani :)

1 erősítő még beépítésnél szállt el, egy pedig kb egy napos járatás után, péntek éjjel... örülök neki, mindenki néz, hogy vajon mitől, és nincs semmi ötletünk :)

Van az erősítőknek vmi forszírozott hűtése? Nincs erre gyári ajánlás? Ennél a teljesítménykategóriánál valszeg nagyon gyors FET-ek vannak a végfokban, de ki tudja?

Közen utánanéztem, két ohm stabil az amp, úgyhogy lehet ám, hogy egy DVC sub egyik tekercse túl kis impedancia neki.... Ráadásul itt két erősítő hajtaná a szub egy-egy tekercsét, tehát pont ez a helyzet...

Mi az ábra a két tekercs polaritásával? Nem ellenkező irányba próbálja rántani a két erősítő a csévét?

Link to comment
Megosztás:

Bejáratós üzemben szálltak el a cuccok. A mélynél sorba volt kötve a két tekercs, így 4 Ohm ellenállással "dolgozott". Ezt mértük is rajta... Ha egy tekercs megszakad, akkor is 2 Ohm van, így nem lehetett gáz. Az erőlködő 2/3ig volt tekerve, és lényegesebb kisebb teljesítményű, mint a hangszóró...

Hűtés szintén meg van oldva, de melegedés esetén a hővédelemnek kellene lekapcsolnia a cuccot.

Teszt miatt hétfőn 7 órát szólt max. hangerőn egy OFF erőlködővel - itt volt párszor lekapcsolás a melegedés miatt - de az nem szállt el, így kötési-szerelési problémák nem lehetnek. A közelben nincs fém alkatrész, és kicsi az esélye, hogy az 50es táp, vagy 15ös hangszóró kábelek valahol összeérnek...

Pioneer - hivatalos állásfoglalás: eddig még nem volt gyári hibás termékünk, most találtunk azt is. Így írunk egy levelet a gyárnak... A beszerelést szakműhely végezte, akik mellesleg hivatalos autó hifi szervízként működnek. A 2 erőlködőt most épp vizsgálgatják valahol a németeknél... (fix 1.5V van a hangszórókimeneten, bármit csinálunk vele)

Jelenleg itt tartunk, várjuk a csere darabokat (3 napos garancia rulllzzzz)

Link to comment
Megosztás:

Bejáratós üzemben szálltak el a cuccok. A mélynél sorba volt kötve a két tekercs, így 4 Ohm ellenállással "dolgozott". Ezt mértük is rajta... Ha egy tekercs megszakad, akkor is 2 Ohm van, így nem lehetett gáz. Az erőlködő 2/3ig volt tekerve, és lényegesebb kisebb teljesítményű, mint a hangszóró...

Hűtés szintén meg van oldva, de melegedés esetén a hővédelemnek kellene lekapcsolnia a cuccot.

Teszt miatt hétfőn 7 órát szólt max. hangerőn egy OFF erőlködővel - itt volt párszor lekapcsolás a melegedés miatt - de az nem szállt el, így kötési-szerelési problémák nem lehetnek. A közelben nincs fém alkatrész, és kicsi az esélye, hogy az 50es táp, vagy 15ös hangszóró kábelek valahol összeérnek...

Pioneer - hivatalos állásfoglalás: eddig még nem volt gyári hibás termékünk, most találtunk azt is. Így írunk egy levelet a gyárnak... A beszerelést szakműhely végezte, akik mellesleg hivatalos autó hifi szervízként működnek. A 2 erőlködőt most épp vizsgálgatják valahol a németeknél... (fix 1.5V van a hangszórókimeneten, bármit csinálunk vele)

Jelenleg itt tartunk, várjuk a csere darabokat (3 napos garancia rulllzzzz)

Nem tudok mit mondani, pech... Egyébként mielőtt egy cucc leégne, vagy a hővédelem, vagy a kimenet rövidzárvédelme működni kéne, vagy legalább az erősítő biztije menjen ki.... én se láttam még ilyet (vadi új erősítőnél). Együttérzek.... :)

Link to comment
Megosztás:

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.