Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Ezaz, hogy én is csak nyóccszelepes verzióról hallottam eddig.

Ezek szerint akkor inkább C20LET, ha már csinálok valamit? Az a baj, hogy már mindenkinek olyan van. :) :(

Látod ezért mondtam hogy 3.0 V6.

A holland fórumon pont most épít valaki egy ilyet összkerék hajtással.Itthon még nem láttam ilyet astrában :) .

Képek a projectről

Elküldve
Látod ezért mondtam hogy 3.0 V6.

A holland fórumon pont most épít valaki egy ilyet összkerék hajtással.Itthon még nem láttam ilyet astrában :) .

Képek a projectről

Csak ezzel az lesz a baj, hogy az amúgy sem túl jó súlyeloszlás még jobban eltolódik és irtózatosan fogja tolni az orrát a kanyarban. Szerintem.

Elküldve
Csak ezzel az lesz a baj, hogy az amúgy sem túl jó súlyeloszlás még jobban eltolódik és irtózatosan fogja tolni az orrát a kanyarban. Szerintem.

nyilván ez lenne a legnagyobb gondod itt a balkánon ha bevállalnál a caravánba egy 3.0 v6 + összkerék beépítést :) :)

Elküldve
nyilván ez lenne a legnagyobb gondod itt a balkánon ha bevállalnál a caravánba egy 3.0 v6 + összkerék beépítést :) :)

Nem. De felesleges energiát beleölni valami olyanba, ami ha elkészül akkor sem lesz az igazi...

Elküldve
Nem. De felesleges energiát beleölni valami olyanba, ami ha elkészül akkor sem lesz az igazi...

Azért az túlzás hogy nem lenne az igazi.A 3.0V6 F18as váltóval +1-2 aprósággal azért okozna némi meglepetést.

Mivel nem láttunk még ilyet itthon,nem is ültünk még benne,elhamarkodott lenne kijelenteni hogy nem éri meg vele foglalkozni.Ha annyira rossz lenne nem raknák bele külföldön :) Gondolom én.

Elküldve
Ha annyira rossz lenne nem raknák bele külföldön :) Gondolom én.

Hát nincs is belőle túl sok...

Kíváncsi vagyok egyébként, hogy mondjuk a váltó meddig bírja majd (ha egyáltalán össze lehet hozni avval a váltóval), meg ilyenek. Szerintem sokkal ésszerűbb egy LET-tel kezdeni, ami könnyebb és erősebb, nem utolsó sorban pedig gyárilag is volt már benne.

De ez mind elméleti síkon persze, hisz valóban nem ültem még V6-os, F18as, F Astra karavánban. :)

Elküldve

Én addig biztos hogy nem nyúlok a caravan motorjához amíg tökéletesen müködik.Majd ha már gázos lesz a moci ráérek akkor gondolkodni hogy mi kerüljön bele.Viszont abban meg igaza van Tomnak hogy már lassan minden gsi-ben turbó van,így elveszik az egyediség.Max kinek van több pénze és ismeretsége hogy jobban gyorsuljon mint a többi.

Elküldve

ettől a karbis dolgotól padlót fogtam...nem is hittem h lehet ilyet....

bár szvsz az utcai használatot el lehet felejteni...anno gondolkoztam én is vmi dupla weberen de mindenki lebeszélt :)

már nagyon erősen c20ne-t akarok :)

Elküldve
Hát nincs is belőle túl sok...

Kíváncsi vagyok egyébként, hogy mondjuk a váltó meddig bírja majd (ha egyáltalán össze lehet hozni avval a váltóval), meg ilyenek. Szerintem sokkal ésszerűbb egy LET-tel kezdeni, ami könnyebb és erősebb, nem utolsó sorban pedig gyárilag is volt már benne.

De ez mind elméleti síkon persze, hisz valóban nem ültem még V6-os, F18as, F Astra karavánban. :)

A turbóval az a gondom,hogy eszi a pénzt,nem egy tartós darabb,és nagyon kényes vigyázzni kell rá.

Ha az F20elbírja a Let-et akkor az F18nak is el kell bírni a 3.0 mocit.

Viszont ugye LET mocit lehet okosba berakni az astrába,úgy hogy nem kell a motorszámmal variálni.

Elküldve

Azért ha majd V6-ot teszel majd a gépedbe, lehet hogy erőt veszek magamon és két fikázás közben bekunyizom magam egy-két körre... :) :)

Viszont a V6-nak (többek között), van egy olyan előnye, hogy avval gyári állapotban sem menne túl rosszul és így akar egy horvátországi utat is be merne vállaláni az ember, ami egy húzott turbo esetében már kicsit rizikósabb...

Egyébként meg középre kell rakni a mocit és akkor tökéletes lesz a tengelyterhelés elől/hátul. :(

Elküldve
lassan minden gsi-ben turbó van

azért egy v6 kompresszor turbó elég egyedi lenne

visít és sziszeg egyszerre...

nyami! :)

:) :( ;)

mondjuk mint ez a régi kelsszikus: http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...a_bromsning.mpg

http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...Manta_10,77.mpg

http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...a_burnout_1.mpg

http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...nta_sladd_1.mpg

http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...nta_sladd_2.mpg

http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...nta_sladd_4.mpg

mondjuk ez nem v6 és volvo, de a kompresszortól úgyse nagyon hallatszik a motorhang :P

Elküldve
Azért ha majd V6-ot teszel majd a gépedbe, lehet hogy erőt veszek magamon és két fikázás közben bekunyizom magam egy-két körre... :) :)

Viszont a V6-nak (többek között), van egy olyan előnye, hogy avval gyári állapotban sem menne túl rosszul és így akar egy horvátországi utat is be merne vállaláni az ember, ami egy húzott turbo esetében már kicsit rizikósabb...

Egyébként meg középre kell rakni a mocit és akkor tökéletes lesz a tengelyterhelés elől/hátul. :(

Nem lesz moci csere a caravanba.Az már nem fér bele a költségvetésbe.

Elméleti síkon van hely bőven az autóban középen.

vagy mint miszter muha engedélyeztetni kell ;)

Melyik autójában van lepapírozva a motor?

Elküldve
Viszont abban meg igaza van Tomnak hogy már lassan minden gsi-ben turbó van,így elveszik az egyediség.

hmmm.....ha tényleg igy van sz@rok az egyediségre be akarok állni a sorba :) :)

Elküldve
Akkor miért nem teszed? :P :) :)

Mert gondolom nincs kedve :( ;) :P , és biztos nem az anyagiakon múlik :D

Én is beállnék a sorba amúgy, a V6-t nem igazán tudnám kihasználni városban szerintem.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.