gsi.tamás Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Volt még ott 1 pár érdekes megoldás. (Finn klub oldalról linkeltem mert úgy egyszerűbb) C20LET Phase III x 2 On Board Elöl Hátul Omega érdekes motorral! De legalább a legjobb van benne. Ez is gyilok lehet Legalábbis ott jobbra lent az a valami miatt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 C20XE karbi Na, hogy mit is találtam a Blitz-es képeim között? Karbi1 Karbi2 Idén csinálhatnál vele interjút... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Ezaz, hogy én is csak nyóccszelepes verzióról hallottam eddig. Ezek szerint akkor inkább C20LET, ha már csinálok valamit? Az a baj, hogy már mindenkinek olyan van. :) :( Látod ezért mondtam hogy 3.0 V6. A holland fórumon pont most épít valaki egy ilyet összkerék hajtással.Itthon még nem láttam ilyet astrában :) . Képek a projectről Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Látod ezért mondtam hogy 3.0 V6. A holland fórumon pont most épít valaki egy ilyet összkerék hajtással.Itthon még nem láttam ilyet astrában :) . Képek a projectről Csak ezzel az lesz a baj, hogy az amúgy sem túl jó súlyeloszlás még jobban eltolódik és irtózatosan fogja tolni az orrát a kanyarban. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Biztos hogy erre is van valami jó megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Csak ezzel az lesz a baj, hogy az amúgy sem túl jó súlyeloszlás még jobban eltolódik és irtózatosan fogja tolni az orrát a kanyarban. Szerintem. nyilván ez lenne a legnagyobb gondod itt a balkánon ha bevállalnál a caravánba egy 3.0 v6 + összkerék beépítést :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 2.5 V6 + kompresszor + turbó + quattro egy ilyet kéne építeni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 attol is orrnehéz lenne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 nyilván ez lenne a legnagyobb gondod itt a balkánon ha bevállalnál a caravánba egy 3.0 v6 + összkerék beépítést :) :) Nem. De felesleges energiát beleölni valami olyanba, ami ha elkészül akkor sem lesz az igazi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 attol is orrnehéz lenne :) az a Tom hülyesége, én leszarom egyenesen jól menne :) mindezt persze caravan kasztniba :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Nem. De felesleges energiát beleölni valami olyanba, ami ha elkészül akkor sem lesz az igazi... Azért az túlzás hogy nem lenne az igazi.A 3.0V6 F18as váltóval +1-2 aprósággal azért okozna némi meglepetést. Mivel nem láttunk még ilyet itthon,nem is ültünk még benne,elhamarkodott lenne kijelenteni hogy nem éri meg vele foglalkozni.Ha annyira rossz lenne nem raknák bele külföldön :) Gondolom én. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 csak a hangja miatt megérné Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Ha annyira rossz lenne nem raknák bele külföldön :) Gondolom én. Hát nincs is belőle túl sok... Kíváncsi vagyok egyébként, hogy mondjuk a váltó meddig bírja majd (ha egyáltalán össze lehet hozni avval a váltóval), meg ilyenek. Szerintem sokkal ésszerűbb egy LET-tel kezdeni, ami könnyebb és erősebb, nem utolsó sorban pedig gyárilag is volt már benne. De ez mind elméleti síkon persze, hisz valóban nem ültem még V6-os, F18as, F Astra karavánban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Én addig biztos hogy nem nyúlok a caravan motorjához amíg tökéletesen müködik.Majd ha már gázos lesz a moci ráérek akkor gondolkodni hogy mi kerüljön bele.Viszont abban meg igaza van Tomnak hogy már lassan minden gsi-ben turbó van,így elveszik az egyediség.Max kinek van több pénze és ismeretsége hogy jobban gyorsuljon mint a többi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 ettől a karbis dolgotól padlót fogtam...nem is hittem h lehet ilyet.... bár szvsz az utcai használatot el lehet felejteni...anno gondolkoztam én is vmi dupla weberen de mindenki lebeszélt :) már nagyon erősen c20ne-t akarok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Hát nincs is belőle túl sok... Kíváncsi vagyok egyébként, hogy mondjuk a váltó meddig bírja majd (ha egyáltalán össze lehet hozni avval a váltóval), meg ilyenek. Szerintem sokkal ésszerűbb egy LET-tel kezdeni, ami könnyebb és erősebb, nem utolsó sorban pedig gyárilag is volt már benne. De ez mind elméleti síkon persze, hisz valóban nem ültem még V6-os, F18as, F Astra karavánban. :) A turbóval az a gondom,hogy eszi a pénzt,nem egy tartós darabb,és nagyon kényes vigyázzni kell rá. Ha az F20elbírja a Let-et akkor az F18nak is el kell bírni a 3.0 mocit. Viszont ugye LET mocit lehet okosba berakni az astrába,úgy hogy nem kell a motorszámmal variálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 vagy mint miszter muha engedélyeztetni kell :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Azért ha majd V6-ot teszel majd a gépedbe, lehet hogy erőt veszek magamon és két fikázás közben bekunyizom magam egy-két körre... :) :) Viszont a V6-nak (többek között), van egy olyan előnye, hogy avval gyári állapotban sem menne túl rosszul és így akar egy horvátországi utat is be merne vállaláni az ember, ami egy húzott turbo esetében már kicsit rizikósabb... Egyébként meg középre kell rakni a mocit és akkor tökéletes lesz a tengelyterhelés elől/hátul. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 lassan minden gsi-ben turbó van azért egy v6 kompresszor turbó elég egyedi lenne visít és sziszeg egyszerre... nyami! :) :) :( ;) mondjuk mint ez a régi kelsszikus: http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...a_bromsning.mpg http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...Manta_10,77.mpg http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...a_burnout_1.mpg http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...nta_sladd_1.mpg http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...nta_sladd_2.mpg http://www.hilmersson-racing.com/bilder/fi...nta_sladd_4.mpg mondjuk ez nem v6 és volvo, de a kompresszortól úgyse nagyon hallatszik a motorhang :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Azért ha majd V6-ot teszel majd a gépedbe, lehet hogy erőt veszek magamon és két fikázás közben bekunyizom magam egy-két körre... :) :) Viszont a V6-nak (többek között), van egy olyan előnye, hogy avval gyári állapotban sem menne túl rosszul és így akar egy horvátországi utat is be merne vállaláni az ember, ami egy húzott turbo esetében már kicsit rizikósabb... Egyébként meg középre kell rakni a mocit és akkor tökéletes lesz a tengelyterhelés elől/hátul. :( Nem lesz moci csere a caravanba.Az már nem fér bele a költségvetésbe. Elméleti síkon van hely bőven az autóban középen. vagy mint miszter muha engedélyeztetni kell ;) Melyik autójában van lepapírozva a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Viszont abban meg igaza van Tomnak hogy már lassan minden gsi-ben turbó van,így elveszik az egyediség. hmmm.....ha tényleg igy van sz@rok az egyediségre be akarok állni a sorba :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 hmmm.....ha tényleg igy van sz@rok az egyediségre be akarok állni a sorba :) :) Akkor miért nem teszed? :P :( ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Akkor miért nem teszed? :P :) :) Mert gondolom nincs kedve :( ;) :P , és biztos nem az anyagiakon múlik :D Én is beállnék a sorba amúgy, a V6-t nem igazán tudnám kihasználni városban szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Miért?A turbót ki tudnád használni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Biztos jobban mint a 2.5 V6-t. Munkatársamnak vectra-ba van de nem voltam tőle elájulva, akkor inkább c20xe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts