Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Egyetértek qpack és hic hozzászólásaival...

Szeva!

Múlthéten megvolt a 4 éves szervizem. Cserélték a vezérműszíjat és a feszítőgörgőket is.

A miértjével nem értettem egyet igazán, mivel a kocsiban 35 ezer km volt. (tudom az idő miatt ...)

Ha kell hát kell.

Drága dolog de egy szakadás okozta kárnál jóval olcsóbb. Meg ugye így 2 évre le is van tudva.

Amit gondoltam, a kiszedett szíj mint ha új lenne! Semmi kopás repedés vagy hasonló. A görgők csapágyai is kifogástalanok voltak. Mindegy már kint vannak. : )

Ami meglepett az az, hogy a görgőknél mindenütt japán csapágyak vannak. (Igaz jó fajtából!)

Kicsit érdekes, németekről lévén szó esküdtem volna, hogy SKF vagy FAG van benne.

:blink:

Szeva....

Te nagyon rendes srác vagy! Eladás előtt még elviszed nagyszervízre is az autót... Ritka ez manapság sztem. Álatlában pont nagyszervíz előtt szokták eladni az autót, gondolván arra, hogy jó esetben az új tulaj nagy valószínűsággel úgyis le fogja cseréltetni az olajat, vezérlést stb...

Elküldve
Egyetértek qpack és hic hozzászólásaival...

Szeva....

Te nagyon rendes srác vagy! Eladás előtt még elviszed nagyszervízre is az autót... Ritka ez manapság sztem. Álatlában pont nagyszervíz előtt szokták eladni az autót, gondolván arra, hogy jó esetben az új tulaj nagy valószínűsággel úgyis le fogja cseréltetni az olajat, vezérlést stb...

Viszont ezzel megszünteti a nagy alku lehetőségét, mondván, itt a papír, rendben van a kocsi.

Ami akár értéknövelő is lehet. :blink:

Tomka

Elküldve
Viszont ezzel megszünteti a nagy alku lehetőségét, mondván, itt a papír, rendben van a kocsi.

Ami akár értéknövelő is lehet. :blink:

Tomka

Talán igazad van... de annyival azért sztem nem növeli az értékét, mint amekkora a szervízköltség. Meg az új tulaj aztán lehet, hogy mégis megcsinálja a szervizt... Az enyémben is pl elvileg 3000 km-es volt az olaj, mégis lecseréltettem...

Elküldve

Igaz!

De az élet kiszámíthatatlan.

Még ki kell köhögnöm a hitel utolsó részleteit...

Tehát még 5 hónapig tuti marad a gépes....

:blink:

(((faterom egyre jobban kezdi kedvelni.... lehet családban marad.....))))

B)

Elküldve

A Szerviz-3+ szolgáltatást vedd igénybe az azt nyújtó márkaszervizek egyikében és meg fogsz lepődni az árakon! (T.i: 3-évnél idősebb Opel-gépkocsikra találták ki és olyan 40-50 %-al is occsóbb....)

Elküldve
Vezérműszíj + görgőt mikor kell cserélni? 60 ezressével?

(nekem 132000 van és 75000-volt a csere)

L kéne mennem mi?

aha... :blink:

Elküldve
Itt Oh montak 45-öt (Békéscsabán 50) + szivattyú ha szar akkor az +(9e körül!)

Nem ártana szerintem azt a szivattyút is cserélni... elég bibis lenne, ha utána meg az vágja haza a gépet. :blink:

Elküldve

Én is mostanság csináltattam ( 120ezer km ), ahogy a szervízben mondták ilyenkor illik cserélni:

- görgők

- feszítő

- bordásszíj

- vízpumpa

- főtengely-bordáskerék

Nemóccssó de igaz az hogy inkább most 50-60 ezer mint esetleg 2km múlva 150ezer.

Off

Elküldve

Na jó oké! Akkor rástartolok!

De van még más is A nagy 17"-os kerék most lette felrakva!

( Volt futómű beállítás + görgő + centír)

És éles kanyarba (néha) szakaszosan morog! (kicsi sebességnél hallom csak! egyenesbe semmi!)

Most megemelem és megpörgetem nem e a csapágy lesz rossz!

De ha jól pörög akkor nem az mi? (akkor mi?)

Elküldve
Na jó oké! Akkor rástartolok!

De van még más is A nagy 17"-os kerék most lette felrakva!

( Volt futómű beállítás + görgő + centír)

És éles kanyarba (néha) szakaszosan morog! (kicsi sebességnél hallom csak! egyenesbe semmi!)

Most megemelem és megpörgetem nem e a csapágy lesz rossz!

De ha jól pörög akkor nem az mi? (akkor mi?)

Szerintem leginkább féltengelycsukló lesz az.... B) a csapágy szólna egyenesben is. Ha már ott vagy, nézd meg a féltengely csuklóinak a sapkáit, nincs-e elrepedve, de ha már morog, akkor nemsokára szépen kattog, szóval valszeg csere lesz.... :blink:

Elküldve

Szia!

Még amit észrevettem!:

Amikor frissen indulok akkor semmi nincs se kanyarba se sehol!

Csak már később ha mentem 20 kilómétert!

( 225/40-s a kerék a haverom szerint az a baj hogy túl nagy nem a gyári méret)

azért van a zaj!

Szerinted?

Elküldve
Én már kopott 17"-os gumával jártam így, csere után megszünt a zúgás.... :blink:

Na jó de ezek nagyon jók!? vagy 90%-os(an) új!

Meg ez nem gumibúgás hanem valami fém morog.....

Elküldve
Na jó de ezek nagyon jók!? vagy 90%-os(an) új!

Meg ez nem gumibúgás hanem valami fém morog.....

Na és nézted már a féltengelycsuklóid? Nem lóg kicsit sem? Nem sérült a gumiharang? Nézd meg a kerék és a váltó felőli oldalon is! Nekem nagyon úgy tűnik, hogy kezdődő csuklókopás lesz.... valszeg amikor még hideg, kicsit viszkózusabb benne a zsír, ezért még nem morog a kanyarban, de ahogy bemelegszik és a zsír is lágyul benne elkezdi... szerintem... :blink:

Elküldve

Szemre semmi! Szerdán megyek szijcserére és van még egy régi gond!

Télen nagy hidegne ez történt:

Csak most már nem csöpög

Most megyek ezzel is! Lehet ez a baj? (mert ugye szimering gyanus)

A képek eltűntek, a link máshova mutatott, ezért a linkeket töröltem.

Üdv.: S.S.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.