wzsolt_1.6_16V Elküldve December14, 2005 Megoszt Elküldve December14, 2005 Amúgy úgytudom 3000-5000 között van a bünti, ha nincs bekötve az öv, de ha nincs is beszerelve, na azt nemtudom... és ez az összes se biztos, de vmi ilyesmire emlékszem. Azt tudom, hogy piroson átmenés nagyságrendekkel súlyosabb, az 10k felett van biztosan. Ha nincs beszerelve az öv és nagyon szemetek akkor elküldhetnek műszaki vizsgára is szerintem. Sziasztok! Tudna valaki válaszolni arra, hogy az Astra 1,4 16V motornál hogy történik a légszűrő nyári – téli üzemmód váltása. Nálam nincsen semmi cső, bowden, rudazat vagy terelőlemez, csak a müa. doboz benne a szűrővel. Gondolom, valahogyan csak ki kell zárni a minuszokat a motorból!? Vagy ez teljesen máshogy működik? Szerintem nincs téli, nyári állítás. Egyszerűen méri a szívott levegő hőmérsékletét és úgy adja a naftát hozzá esetleg játszik a gyújtással az elektronika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December18, 2005 Megoszt Elküldve December18, 2005 Tudna valaki válaszolni arra, hogy az Astra 1,4 16V motornál hogy történik a légszűrő nyári – téli üzemmód váltása. Én sem tudok ilyen állításról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December31, 2005 Megoszt Elküldve December31, 2005 Volna egy kérdésem... Van valaki közöttünk, aki tud németül? Mert az egyik topicban írtak egy linket....és ahogy elnézem, elég sok hasznos dolog van rajta... de nekem a német=kínai.... meg gondolom másoknak is. Lehetne róla szó, hogy egyes dolgokat valaki lefordítana? Nem kell tök precízen, csak nagyjából érthetőre... Főként F astra dologok érdekelnének... de még majd jelzek, hogy pontosan mik azok.... :blink: Ja...az oldal amiről szó van: Ez lenne az!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Január1, 2006 Megoszt Elküldve Január1, 2006 BUÉK mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január3, 2006 Megoszt Elküldve Január3, 2006 Méghogy nem kell hólánc! 30.-án Komáromban csak bénázott mindenki még téli gumival is. Akkor a biztos közlekedés kulcsa a hólánc volt. Alul jég felette 40cm hó és iszonyú szél. ja és természetesen nem takarították csak a főutakat. Nekem 3 óra hólapátolás (kocsi és környéke+40m kocsikijáró) volt mire apósom udvarából ki tudtam állni. Pár kép a behavazott verdáról: http://kep.tar.hu/wzsolt/50199122 Ja és az előző nap esett 18cm-t letakarítottam. Ha azt is rajta hagyom akkor lett volna igazi a kép :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január3, 2006 Megoszt Elküldve Január3, 2006 BUÉK mindenkinek Neked is BUÉK István,ha errefelé jársz és valami gond van a határon a kocsival vagy bármi más,keress meg Biharkeresztesen, amiben tudok segítek.A címet privátban küldöm ha kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Január4, 2006 Megoszt Elküldve Január4, 2006 Neked is BUÉK István,ha errefelé jársz és valami gond van a határon a kocsival vagy bármi más,keress meg Biharkeresztesen, amiben tudok segítek.A címet privátban küldöm ha kell. Nagyon köszönöm, az jól jönne. Néha kirándulunk egyet-egyet a családdal, szerencsére eddig autós gond nem volt, de soha nem lehet tudni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Január5, 2006 Megoszt Elküldve Január5, 2006 Ma délután elég meglepő élményben volt részem. Lakott területen kívül, 130-as tempónál azon vettem észre, hogy valami nagyon közeledik. Aztán mivel sötét volt, és nem láttam csak a lámpáit a visszapillantóban, megfordult a fejemben, hogy lehet hogy egy rendőr. Lelassítottam 80-ra, mert már amúgy is elértük az egyik falut, erre megelőzött, és akkor látom, hogy az a off Vito on volt, amelyiket úgy 2 perccel azelőtt láttam állni az előző községben. Szóval tolta neki rendesen, ha így utólért. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január5, 2006 Megoszt Elküldve Január5, 2006 Ma délután elég meglepő élményben volt részem. Lakott területen kívül, 130-as tempónál azon vettem észre, hogy valami nagyon közeledik. Aztán mivel sötét volt, és nem láttam csak a lámpáit a visszapillantóban, megfordult a fejemben, hogy lehet hogy egy rendőr. Lelassítottam 80-ra, mert már amúgy is elértük az egyik falut, erre megelőzött, és akkor látom, hogy az a off Vito on volt, amelyiket úgy 2 perccel azelőtt láttam állni az előző községben. Szóval tolta neki rendesen, ha így utólért. :blink: Biztos megunta az egyik veséjét :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Büdösödő légkondiba milyen gomba irtót érdemes belenyomni? És hol lehet kapni olyat? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kolegergo6 Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Sziasztok! Szitu a következő: 3A Fehér F Astrám festőhöz került a hibák kijavítására! Arra gondoltam hogy lefestetem szintén fehérre a gyári első/hátsó lökhárítót + visszapillantókat. És persze az oldalán lévő diszleceket eltüntetem! Mi a véleményetek hogy festene így? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Sziasztok! Szitu a következő: 3A Fehér F Astrám festőhöz került a hibák kijavítására! Arra gondoltam hogy lefestetem szintén fehérre a gyári első/hátsó lökhárítót + visszapillantókat. És persze az oldalán lévő diszleceket eltüntetem! Mi a véleményetek hogy festene így? :blink: Hogyhogyhogy? Fehér lenne :lol: Amúgy én is színrefújattam a lökösöket, így azért szebb. Bár tetszett eredetiben is, de már öreg az ótó, rendesen megkopott, karcosodott, fakóbb lett mindkét lökös. Én csak ezért hugyoztattam le őket, amúgy nemköltöttem volna rá egy fillért sem :) Ha szépek még a lököseid, szerintem ne fújasd színre őket! Egy idő után úgyis ledobja, akkor meg aztán rettenet csúnya lesz... nekem is kezd lepattogni itt-ott (ahol picit meghúztam parkolásnál), csak az enyém fekete, így nemnagyon látszik, illetve könnyen javítható (párszor kellett is már pingálnom). Tehát gondold meg, a fehér az nagyon necces, ha picit meghúzod, és lepattog a festék, rögtön nagyon látszik majd a fekete alatta (ha fekete a lökösöd :)). Ha mindenáron fehér lökösöket akarsz, szerintem jobban jársz, ha vadászol gyári fehér lökösöket, szóval amik gyárilag vannak színrefújva, azokkal nemlesz ekkora gond, még akkor sem, ha újra kell festetni, vagy javíttatni (ha olyan állapotban vannak). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kolegergo6 Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 na igen itt is hasonló a szitu! Egyik lökös fehér másik szürke. A festő 20e -ért válalta a kettőt (mivel műanyag ezért grízesebb) Persze ha láttam volna már hasonlót és tudnám hogy megéri a pénzét a látvány akkor nem gondolkoznék rajta! De tanácstalan vagyok! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 na igen itt is hasonló a szitu! Egyik lökös fehér másik szürke. A festő 20e -ért válalta a kettőt (mivel műanyag ezért grízesebb) Persze ha láttam volna már hasonlót és tudnám hogy megéri a pénzét a látvány akkor nem gondolkoznék rajta! De tanácstalan vagyok! :blink: 20e az festékkel együtt? Nekem 7 volt a munkadíj + a festék nemtommár mennyi. De sokat szívott vele a festő, mert rettenet szilikonos volt a lökös :) Csoda, hogy megmaradt eddig rajta a festék... de úgytűnik nem is fogja ledobni, csak ott, ahol lepattog karcolás miatt. Amúgy az oldalsó díszléceknél ugyanez a helyzet, ha most feketék, és fehérre keneted őket, akkor nagyon ronda lesz, ha elkezd lepattogni. Márpedig lefog, hiszen pont ez a feladata a léceknek, hogy felfogják az ajtónyitás okozta koppanásokat. Ráadásul azokat nagyon nehéz festeni, az én festőm nem is vállalta, illetve megértette velem, hogy nemsok értelme van, mert puha anyag, ha nekivágják az ajtót, akkor rögtön leugorhat a festék. Szal gondold meg. Tükröket nemtudom, nekem azok gyárilag színre vannak fújva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kolegergo6 Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Igen festékkel együtt ennyi! A díszléceket pedig leszedném! Tényleg ronda ha lepattog a lökösről a fehér festék! Vectra -n már volt szerencsém látni! Ilyenkor elő a kis spray és lehet pingálni. :blink: Bár lehet hogy maradok a klasszikus fekete változatnál. Mindenesetre az elsőt így is le kell festeni feketére. Egy jó festés mennyi időt bír ki a lepattogásig a lökösön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Egy jó festés mennyi időt bír ki a lepattogásig a lökösön? Nekem kb 7-8 hónapja lett lefestve, és még semmi baja. Csak ott jött le, ahol megnyomtam pl tolatáskor :blink: Viszont könnyen javítható, bár ahol egyszer megindul, ott sajnos elkezd púposodni a hiba környékén :) De ez nem minden lökösnél van így, ha nemvolt előtte agyon itatva szilikonos felületjavítókkal, akkor jobban bírja. Én viszont rendesen adtam neki :) Szóval nekem már az is csoda, hogy ilyen jól bírja a festék. Igazából egyetlen helyen nyomtam meg tolatáskor, szóval csak ott jött le egy pici (kb 1cm-es) körben a festék. 1-2 helyen van még felületi karc, de az még nem ért le a festék aljára, szóval nem érte el a lököst. Ezek a karcok mégkönnyebben javíthatóak (polír, vagy egyéb felületjavítóval). Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Kb két év és elkezdi ledobni. Egy valamirevaló fényező ezt előre közli is. :) Venni kell gyárilag fényezhető lököst, és az tartósabb eredményt hoz, ráadásul olcsóbban lefényezik. :blink: Egy utángyártott fényezhető lökös 12-14 körül mozog asszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Kb két év és elkezdi ledobni. Egy valamirevaló fényező ezt előre közli is. :lol: Jah az én festőm is mondta, hogy lehet, hogy nemlesz túl hosszúéletű. De én túl makacs voltam :) Pedig tényleg durván szilikonos volt... azt mondta, amikor fújta, csak úgy folyt le róla a festék :) szóval meg se akart maradni először, úgyhogy ráment jópár réteg festék. Sztem fél év, és elkezdi ledobálni nekem :blink: De már mindegy. Mégegyszer nem festetném/festetem le, az biztos. Inkább azt csinálnám, amit ajánlottál, hogy gyári fényezettet újra fújatni. Sokkal jobb. Ezt majd lehet, hogy egyszer megjátszom, mert akarok ködlámpákat előre, és ahhoz úgyis kell új lökös, amiben van hely a lámpáknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Jah az én festőm is mondta, hogy lehet, hogy nemlesz túl hosszúéletű. De én túl makacs voltam :) Pedig tényleg durván szilikonos volt... azt mondta, amikor fújta, csak úgy folyt le róla a festék :) szóval meg se akart maradni először, úgyhogy ráment jópár réteg festék. Sztem fél év, és elkezdi ledobálni nekem :blink: De már mindegy. Mégegyszer nem festetném/festetem le, az biztos. Inkább azt csinálnám, amit ajánlottál, hogy gyári fényezettet újra fújatni. Sokkal jobb. Ezt majd lehet, hogy egyszer megjátszom, mert akarok ködlámpákat előre, és ahhoz úgyis kell új lökös, amiben van hely a lámpáknak. Ez a lényeg!... Nekem sem volt gyárilag ködlámpicsek.... nagyon utánajártam.... Meg az "Így csináld"-ban is benne van talán, hogy a helye benne lehet, csak max. nincs kivágva. Ha egy zseblámpicsekkel benézel a lökös mögé, ahol a helye kéne, hogy legyen, és látod a felső rögzítési pont helyét, meg az alsó 2 is negvan, akkor valszeg belülről találsz egy éppen csak látszódó körvonalat, ami mentén ki kell vágni a lököst, venni 6 csavart, 6 lemezanyát a csavaroknak, 2 ködlámpa ..... stb. :D Szóval ködlámpa miatt nem kell egyből új lökös...előbb meg kő nézni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Január11, 2006 Megoszt Elküldve Január11, 2006 Ez a lényeg!... Nekem sem volt gyárilag ködlámpicsek.... nagyon utánajártam.... Meg az "Így csináld"-ban is benne van talán, hogy a helye benne lehet, csak max. nincs kivágva. Ha egy zseblámpicsekkel benézel a lökös mögé, ahol a helye kéne, hogy legyen, és látod a felső rögzítési pont helyét, meg az alsó 2 is negvan, akkor valszeg belülről találsz egy éppen csak látszódó körvonalat, ami mentén ki kell vágni a lököst, venni 6 csavart, 6 lemezanyát a csavaroknak, 2 ködlámpa ..... stb. :) Szóval ködlámpa miatt nem kell egyből új lökös...előbb meg kő nézni! :blink: Ez így van, én annó sokat vágtam ki és eddig mindegyikbe meg volt hol kell kivágni és a felfogató fülek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január11, 2006 Megoszt Elküldve Január11, 2006 Ez így van, én annó sokat vágtam ki és eddig mindegyikbe meg volt hol kell kivágni és a felfogató fülek. És mivel vágtad ki, ha szabad kérdeznem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január11, 2006 Megoszt Elküldve Január11, 2006 És mivel vágtad ki, ha szabad kérdeznem? tudomásom szerint ezt pl kipufogósok szikével csinálják Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január11, 2006 Megoszt Elküldve Január11, 2006 tudomásom szerint ezt pl kipufogósok szikével csinálják Hmm, ennél én keményebbnek gondoltam a lökös anyagát... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Január11, 2006 Megoszt Elküldve Január11, 2006 És mivel vágtad ki, ha szabad kérdeznem? Dekopír+kis flex, ráhagyással aztán szépen kisreszelő rulez. :blink: Szépen meglehet csinálni, úgy hogy az ember észre sem veszi, mert ügyebár a ködlámpa kintebb lesz nagyon kicsivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január12, 2006 Megoszt Elküldve Január12, 2006 A gyári fényezetlen lököst lehet vágni szikével is, mert az nagyon puha anyag. A fényezhető viszont jóval keményebb, ahhoz tényleg kell a dekopír finom lappal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts