Tóbiás Elküldve Szeptember15, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2005 A lezárás-nyitás az oké. Én a kilincset felemelő mozdulatra gondoltam amivel együt jár az ajtó megnyitása is. Ezt el lehet belűről is végezni,ahogy a jobb 1-nél álltalában szokás (belső kilincs megnyit,ajtó kicsit kitol)ehez kell a hátsó ajtóknál tekeregni nem kicsit. De ha létezik olyan megoldás ami "felpattintja" az ajtókat és csak kitárni kell kívülről az úgy nagyon korrekt és inpozáns. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember15, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2005 Elkészült az 1.4 NZ -> SE átalakítás. ;) Tapasztaltok: Alul (alapjárat-3000) sokkal nyomatékosabb, kb. mintha 1 fokozattal lentebb lenne, 3000-től pedig van egy kis torpanás, és a középső tartománnyal nem is vagyok igazán elégedett. Felül már egész jó, de itt is lehetne picit jobb. Igazából mintha nem lenne meg mind a +20 ló. Hozzáteszem még "finomhangolni" kell a dolgokat. (légszűrő még csak be van gányolva mert nem volt hozzá méretben cső, tehát most bő 1 centivel kisebb lyukon szívja a levegőt mint kellene, injektorok, alapjárati motor és gyertyakábelek nem tudom milyen állapotban vannak, 1-2 gumicső el van öregedve, lehet hogy akár falsot is szív valahol, stb...) Továbbá csak ~100km-t mentem eddig vele. Árak: 80 volt az összes alkatrész úgy, hogy a benzinpumpa becserélődött, plusz vettem egy légszűrőt és a hozzá való csövet 10-ért, munkadíj pedig 48 volt, de ebben volt hengerfejtömítés, szívósortömítés, kipufogósortömítés, a benzinpumpához valami szűrő, benzincsövek, fékszervó csöve, apróságok (mind gyári és nem utángyártott). És a régi alkatrészek mind megmaradtak. Aki csinálta: Patyi Laci (0630926040) Vélemény: aki ilyet tervez az mérlegelje hogy ezek a költségek megérik-e neki ezt a többletet. Az alkatrészeket nem egyszerű beszerezni mert 10 bontóból 9-ben nincs. A maradékban meg reménykedik az ember hogy jó áron adják. Az biztos hogy erősebb autót venni egyszerűbb. Én nem bántam meg hogy belevágtam. 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Szeptember15, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2005 Fogyasztás változása majd érdekelne. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Szeptember15, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2005 Fogyasztás változása majd érdekelne. ;) Gondolom (jelentősen) csökkeni fog. Én is kíváncsi vagyok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember15, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2005 Szerintem egy darabig még nem lesz hiteles fogyasztási adat. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Szeptember15, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2005 Elkészült az 1.4 NZ -> SE átalakítás. ;) Árak: 80 volt az összes alkatrész úgy, hogy a benzinpumpa becserélődött, plusz vettem egy légszűrőt és a hozzá való csövet 10-ért, munkadíj pedig 48 volt, de ebben volt hengerfejtömítés, szívósortömítés, kipufogósortömítés, a benzinpumpához valami szűrő, benzincsövek, fékszervó csöve, apróságok (mind gyári és nem utángyártott). Aki csinálta: Patyi Laci (0630926040) Boccs, nem akarok kötöszködni, de arról volt szó, hogy bővebb információt fogsz mondani. Bíztos nagyon jó lett a gép, de arra is kiváncsi lennék, hogy egészen pontosan milyen alkatrészek kellettek az átalakításhoz. Bár az enyém 1.6i, de gondolom az átalakítás ugyan úgy történne! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Szeptember15, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2005 Szerintem egy darabig még nem lesz hiteles fogyasztási adat. ;) Idővel úgyis ugyanabban a tempóban fogsz kocsikázni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember15, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2005 Boccs, nem akarok kötöszködni, de arról volt szó, hogy bővebb információt fogsz mondani. Bíztos nagyon jó lett a gép, de arra is kiváncsi lennék, hogy egészen pontosan milyen alkatrészek kellettek az átalakításhoz. Bár az enyém 1.6i, de gondolom az átalakítás ugyan úgy történne! Köszi! ha végigolvasod a "corsa b 1.4i - mit lehet kihozni belőle" topikot itt a tuing részben, ott is találsz egy csomo infót egy ilyen cserés művelethez Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember15, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2005 Boccs, nem akarok kötöszködni, de arról volt szó, hogy bővebb információt fogsz mondani. Bíztos nagyon jó lett a gép, de arra is kiváncsi lennék, hogy egészen pontosan milyen alkatrészek kellettek az átalakításhoz. Ehelyett egy ilyet is el bírtam volna képzelni: Légyszi írd még le milyen alkatrészek kellettek hozzá. Egyébként nem volt szó arról, hogy bővebb lesz. Én azt mondtam friss információk. Ennek lényege pedig leginkább az árakban van. :wink: Na mind1. Ami kell: -hengerfej sallangokkal (szelepek, szeleprugók, stb...) -vezérműtengelyház tengellyel -vezérműtengelyfedél (bár a régi is jó (nekem az lett visszarakva)) -gyújtás, gyújtótrafó és gyertyakábelek -kábelköteg sallangokkal (MAP szenzor, oktánszámdugasz, stb...) -komputer -benzinpumpa -szívósor+fojtószelepház sallangokkal (alapjárati motor, fojtószeleppotenciométer, stb...) -injektorsor -ékszíjtárcsa -hűtővízcső (a műanyag, van rajta egy plusz leágazás) -légszűrőhöz vezető cső (esetleg légszűrőház) -fékszervócső -néhány cső ide-oda (bár ezeket is át lehet menteni a régiről szerintem) -és a tömítések Remélem nem hagytam ki semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Boccs Tápiószecső! Tényleg nem akartam kötöszködni! És köszi az információkat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Szívesen. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Én meg tegnap Sonique segítségével beraktam a JR direktet. Tök jó hangja lett teljes szénnél, meg lelkesebben pörög fel. ;) Ennyi. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 GSi Tomi! Nem vagyok benne biztos, de egy régi kartársunk autója lehet ez, név szerint neutron-é. Legalábbis neki nagyon hasonló volt, csak annó más felnivel. C20XE moci van benne, ha ez az... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 nagyon nehéz a kadett lcd-t belefaragni az asztrába? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 kérdezd SXP-t neki az van Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 kérdezd SXP-t neki az van Vagy kérdezd UDI cartársat.Ő most csinálja a másodikat. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Nem-nem, kérdezze csak Zolit ! Szeret látványosan szenvedni, de utánna úgyis segít majd :wink: ;) :lol: :lol: :( :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 ;) :lol: :lol: :( Háát ha neki ez jóó? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
valoati Elküldve Szeptember23, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2005 ma végre vettem egy jó kis green betét szűrőt, a soroksárin,mindjárt ki is próbáltam,hogy megy a verda,a rakpartra érve már szinte éreztem,hogy megtáltosodott,és a hangja is olyan "túrbós"még lányom is mondja hogy milyen furcsa lett mire apuka megnyugtatta,hogy annak ilyennek köll lennie,meg igy jó........ aztán otthon kiderült,hogy totál leszakadt, a hátsó dobom..... :oops: tuning mi.......? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember23, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2005 ma végre vettem egy jó kis green betét szűrőt, a soroksárin,mindjárt ki is próbáltam,hogy megy a verda,a rakpartra érve már szinte éreztem,hogy megtáltosodott,és a hangja is olyan "túrbós"még lányom is mondja hogy milyen furcsa lett mire apuka megnyugtatta,hogy annak ilyennek köll lennie,meg igy jó........ aztán otthon kiderült,hogy totál leszakadt, a hátsó dobom..... :oops: tuning mi.......? Mennyi volt a szürő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
valoati Elküldve Szeptember24, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2005 12 meg még egy kevés,és itt volt másfél héten belül,a moso szett,meg 5 pénz de arra majd csak később kerül sor,me aztat mondták gyárilag levan zsírozva a cuuccc?!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Szeptember26, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2005 Mit szóltok ehez? http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=...es&termek_id=45 Tényleg lendítene valamennyit a gépen? Én nem hiszek benne, de a ti véleményetekre is kiváncsi lennék! És még egy kérdés: ha a középdobot lecserélem sportdobra, akkor az meglátszik valamin? Teljesítményen, vagy hangon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember26, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2005 hangon mindenképpen teljesítményen valszeg nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 [highlight=red:73432f2fea]ejnye! itt nem hirdetünk! törölt hozzászólás. - uhuhu[/highlight:73432f2fea] Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Magnum cuccok mind gagyik, a fent linkelt megoldás semmi eredményt nem hoz. Középdob és hátsódob variálás semmit nem változtat a teljesítményen, amíg benne van a katalizátor. Kipufogó oldalon csak teljes rendszer (leömlővel) cseréje hoz eredményt, de az is csak akkor, ha jól ki van gondolva. :( És úgy is csak keveset, ha a motorhoz, szívósorhoz, komputerhez nincs nyúlva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts