Guest Elküldve Január25, 2004 Megoszt Elküldve Január25, 2004 Sziasztok! Mondanátok vmit a DTI-kről? Lett egy ilyenem... 2000-es évjárat Caravan, az órában 60000 van de szerintem valójában biztos, h 100e alatt kell lennie, mert eléggé egyben van a bicaj! Mikre kell figyelni, mennyi az helyes átlagfogy., stb. Előre is köszi, tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
LeO Elküldve Július5, 2004 Megoszt Elküldve Július5, 2004 Engem is főleg a DI/DTI motorokat érintő sajátosságok érdekelnének. Köszi RiCS Link to comment Megosztás: More sharing options...
dav Elküldve Január23, 2005 Megoszt Elküldve Január23, 2005 Nekem egy 98 as van nem sok edig a tapasztalatom ezzel. Az adagoló előfordul hogy megadja magát volt rá példa ismerősi körben , de ez általában a gagyi gázolajtól van. az enyém hidegen nehezen indul -néha, hogy mikor és mitől kiszámíthatatlan. Az olajszintre figyelni kell mert azt eszi - az összes 2.0 DTH . Fogyasztása 5.6 ,most télen 6.1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Február9, 2005 Megoszt Elküldve Február9, 2005 LeO! Mióta van meg a verda? Ami érdekelne még: fenntartási költségek, fogyasztás, általános tapasztalat stb. A barátnőmnek szeretnénk 2.0 DTI Caravan-t venni, és hát gyűjteném az infókat. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LeO Elküldve Február12, 2005 Megoszt Elküldve Február12, 2005 A verda megvan 2004. dec 28 óta. Az autó 99-es kiadás, 101 lovas X20DTH motorral. Kellemes, nagy, masszív érzése van (omegásnak ilyet mondok, eheh) ez a dízel ezekkel az extrákkal 1,5 tonna. A motor öregurasan mozgatja ezt a tömeget, és bár 2000 fölé pörgetve mutat némi élénkséget nem ez az autó lesz a városi sárga lámpától induló gyorsulások ördöge. A hosszúra áttételezett váltóval autópályán viszont kellemes útitárs, 120-130 környékén gyakorlatilag a szélzaj és a téli gumik surrogása hallható, 160 környékén a motor is hallatja hangját mely ekkor pörög 3500-as fordulaton. A végsebessége 190 környékén alakul, kb hozza a kézikönyvében megadott értéket. A fogyasztása lájtos autópályázással hat liter környékére/alá szorítható, most városban télvíz idején munkába járással 7 liter környéke. Olajfogyasztásról nem tudok nyilatkozni(csak kb 2500 km-t mentem vele), de van egy ugyanilyen évjáratú ugyanilyen motoros Caravanja egy jó barátomnak, ő kb 1-1,5l/10000 km olajfogyasztásról számolt be nekem. A beltér kellemes, az ajtók is plüss kárpitot kaptak, a bőrkormány jó fogású, csak kicsit nagynak találom. Az autó inkább négy mint ötszemélyes, a hátsó középső kakasülő háttámlája a lenyitható könyöklő és az ott kicsit magasabb üléspad miatt is kényelmetlen. A vezető és az anyósülés is kapott gerinctámaszt. Ez a kocsi elég jól felszerelt, a fedélzeti számítógép mellett, digitklíma, tempomat és tolatóradar szolgálja a vezető kényelmét. A nagy tömeg és a méretes gumik miatt az autó elég jól tapad az úton, higgadt nyugalmából durva provokálással lehet csak kizökkenteni, de akkor is úgy viselkedik mint egy nagy, barátságos mafla kutya: kelletlenül megcsusszan kicsit majd szépen folytatja útját és rád néz barátságosan és értetlenül. (nyári gumi 205/55/R16 téli 185/65/R15) a leírtak a téli gumikra értendők. A közelmúltban volt szerencsém szélsőséges útviszonyok között autózni vele, ideértve havazást, hófúvást, útra letaposott és ráfagyott hó jég keveréket, ónos esőt. A motor miatt orrnehéz autónak a fara szokott megindulni, de mint mondtam eléggé gyorsan magára talál és könnyen korrigálható egy kis ellenkormányzással. A fékek nem harapósak, de jól adagolhatóak, talán egész kicsit kevésnek érzem őket egy ilyen nehéz kocsihoz (elől hűtött tárcsa, hátul szimpla tárcsa). Kilátás jó, sokan szeretik e VectraB tükreit a szépség oltárán feláldozott praktikusságként emlegetni, de szerintem bőven megszokhatóak. Semmivel sem roszabbak a tükrei, mint a másik autómon, egy Renault Clio dci-n található tükrök. A formavilága nekem nagyon bejön, időtállóan szépnek találom. A modellfrissített változatnál a króm hatású hűtőmaszk keret csak még jobban kiemeli a modell ékességét, a maszktól induló, motorháztetőn végigfutó és tükrökben végződő játékos vonalat. Szintén tetszetősek a frissített modellen az irányjelzővel egy egységet képező fényszórók is, melyek bordázatlan műanyagbúra alatt kaptak helyet. A használat alig látszik a belső téren, egy-két műanyag borítást senyvedte meg a vectrák egyik tipúsbetegségének barbár javítási kísérleteit: Az ülések alatt található csatlakozók hajlamosak kontakthibára, így a légzsák rendszer világító lámpája sajna nálam is világít. A márkaszerviz "szakemberi" ennek javítási kísérletei során sajna az anyósülés oldalsó burkolatát úgy vették le, hogy az azt tartó műanyag karmok letörtek. Dióhéjban ennyi, ha kérdésed van tedd fel nyugodtan. Ja, vannak képek is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Február12, 2005 Megoszt Elküldve Február12, 2005 Nagyon köszönöm a kimerítő válaszodat. Azt hiszem egy nőnek tökéletes lesz egy ilyen autó. A munkája miatt sokat utazik külföldre, úgyhogy az üzemeltetés alacsony költsége mellett a kényelem is fontos. A fűtése milyen? (gondolom az utóbbi hetekben volt alkalmad "tesztelni") :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
LeO Elküldve Február12, 2005 Megoszt Elküldve Február12, 2005 Fűtése tűrhető, kb 3-5 km után már érezhetően langy az utastér, de így télvíz idején fűtés mellett a motor lassan éri el az üzemi hőmérsékletet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Február12, 2005 Megoszt Elküldve Február12, 2005 LeO ! Grat, igazán tartalmas és kellemes leírást kerekítettél a Vectra-ról Link to comment Megosztás: More sharing options...
LeO Elküldve Február12, 2005 Megoszt Elküldve Február12, 2005 Köf, ha valami további kérdésetek van állok elébe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tizsi Elküldve Március23, 2005 Megoszt Elküldve Március23, 2005 Sziasztok, Van egy 2000 évjáratú x20dth vectrám. A problémám a következő: tartós 150km/h feletti autózás esetén kb. 30 perc múlva kivillan a "check" lámpa és "elszáll" a turbó. Miután leveszem a gyújtást kb. 2 másodpercig és újra beindítom az autót, mint ha mi sem történt volna minden a legnagyobb rendben. :?: A szakszervízben megnézettem a komputerrel, de nem találtak semmmit. Azt javasolták, hogy ha legközelebb előfordul, akkor az észlelt hibával mennyek be és csak akkor tudnak talán valamit mondani. Ha nem megyek 150 fölé nem jön elő a probléma. Valaki járt már így? s ha igen mi a megoldás? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
hammerli Elküldve Március26, 2005 Megoszt Elküldve Március26, 2005 Sziasztok! Örülök, hogy találtam egy oldalt, amelyen kérdezhetek vectrát érintő dolgokról. Nos nekem van egy 2.0 DTI 2002-es 101 LE -s. Valóban kissé lusta! :( Azonban ezt szeretném orvosolni egy esetleges chip tuninggal. Mit gondoltok erről és egyáltalán van-e értelme? Tudtok-e tippet adni, hogy hol csinálnak ilyet és megéri-e? A másik kérdés, hogy a chek lámpa minden beindításnál kigyullad de ahogy gázt adok elalszik. A szervíz kontakt hibát regisztrál. Volt-e valakinek ilyen problémája? Előre is köszönöm a tippeket! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március26, 2005 Megoszt Elküldve Március26, 2005 nem ismerem ezt a motorkodot de ha turbos akkor sztem van ertelme van egy topik a Tuning alatt ami a chipekről szól kukkants be oda Link to comment Megosztás: More sharing options...
hammerli Elküldve Március27, 2005 Megoszt Elküldve Március27, 2005 Turbós a motor! Köszönöm a segítséget és a véleményt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március28, 2005 Megoszt Elküldve Március28, 2005 Ha jól tudom ez a motor volt egy darabig a b omikban is, de ott sem volt egy erőművész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Április6, 2005 Megoszt Elküldve Április6, 2005 sziasztok ezekre a hibákra mármint 150km/h fölött meg inditáskor kigyulladó lámpa tényleg csak találgatni lehet.De egy jó műszerrel azért kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyugyo Elküldve Május20, 2005 Megoszt Elküldve Május20, 2005 Sziasztok, Van egy 2000 évjáratú x20dth vectrám. A problémám a következő: tartós 150km/h feletti autózás esetén kb. 30 perc múlva kivillan a "check" lámpa és "elszáll" a turbó. Miután leveszem a gyújtást kb. 2 másodpercig és újra beindítom az autót, mint ha mi sem történt volna minden a legnagyobb rendben. :?: A szakszervízben megnézettem a komputerrel, de nem találtak semmmit. Azt javasolták, hogy ha legközelebb előfordul, akkor az észlelt hibával mennyek be és csak akkor tudnak talán valamit mondani. Ha nem megyek 150 fölé nem jön elő a probléma. Valaki járt már így? s ha igen mi a megoldás? Köszi Szia! Küldtem pü-t a problémáddal kapcsolatban! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyugyo Elküldve Május20, 2005 Megoszt Elküldve Május20, 2005 Sziasztok! Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy 2000 DTI tipushoz utólag, lehet e gyári fedélzeti computert beszerelni. Érdemes e ha létezik bontva vásárolni, vagy inkább újat szerezzünk be. Várom a tanácsaitokat ár, beszerelési nehézségek illetve minden más, ehhez tartozó dolog vonatkozásában. Előre is köszönöm Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyugyo Elküldve Május25, 2005 Megoszt Elküldve Május25, 2005 Halihó? Rossz helyen kérdezek, vagy nem tud senki válaszolni? Pedig jól jönne a segítség! :lol: Azt szeretném megtudni, hogy utólag lehet e beszerelni fedélzeti computert 2000 TDI- be. Ha igen tudtok e árat, stb. Üdv Gyugyó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbe Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 Motorhiba üzenetet küldd az autó és elmegy a turbó!!!!2000 DTI!!!Kérlek ha van ötletetek akkor légyszi segítsetek nekem!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 Látogass meg egy Opel szervízt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 Látogass meg egy Opel szervízt. ;) :lol: :lol: :( Ebben az esetben ez a leghasználhatóbb 5let.Viccen kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 Motorhiba üzenetet küldd az autó és elmegy a turbó!!!!2000 DTI!!!Kérlek ha van ötletetek akkor légyszi segítsetek nekem!!!! szóljál a turbónak, hogy jöjjön vissza, és akkor majd megjavul.... :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbe Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 köszi az ötletet erre már én is gondoltam!Egyébként ha valakinek nem jön be a 20DTI sebessége ajánlom az elözö verdámat 17szívodiesel astra!egy kifutópálya kell neki mire felgyorsúl 140-re! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 a 2.0 dizelnek bármilyen pici baja van, letiltja a turbot. ez lehet egy vákumcső szakadás, vagy akár légtömegmérő baj is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyugyo Elküldve Szeptember18, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2005 Motorhiba üzenetet küldd az autó és elmegy a turbó!!!!2000 DTI!!!Kérlek ha van ötletetek akkor légyszi segítsetek nekem!!!! Szia! Neked is ajánlom azt a srácot aki már segített egy klubtársunkon és meg volt elégedve! Százhalombattán lakik, ott a műhelye.Mindene van ami Opelhez kell, komoly computerrel rendelkezik és nincs olyan hiba amit ne találna meg.Próbáld ki!!! Gulyás Márk, tel.: 06 30 242 16 76 Hívd föl, mert be kell jelentkezni! Üdv Gyugyó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts