Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Visszahívás a vezérmüláncokra....


uhuhu

Recommended Posts

Ezt meddig kell megkapni? Az enyém 2004.12.07-én érkezett a telepre. Összehasonlítási alapom nincs,de nekem is furcsa az alapjárat és azodalépésnél "trrr" hang. amúgy megy. Motorszámot tudsz mondani amitől ez megy, mert félek ezek itt sumákolnak.

Hol lehet ezzel kapcsolatban több info?

motorszám.Z14XE20EF9607

Ezt 96-ban gyártották? Mármint a motort?

alvázszám kell.....

Link to comment
Megosztás:

Pénztárca ülés és ajtózseb között. Összes irat kesztyűtartóban. Fő a bátorság.

Anyukám mindig megöl, ha megtudja, hogy véletlenül a kocsiban hagytam vmilyen iratot, ami az esetek nagy részében a forgalmi szokott lenni. Azonnal visszaküld... :oops: Addig rágja a fülem, amíg végül feladom és visszamegyek...

Asszem most kicsit offok voltuk... :oops:

Link to comment
Megosztás:

Idézet a "behívó parancsból":

A gyártómű tájékoztatása szerint a gyártás folyamán néhány MÉ 2005-ben gyártott Corsa-C, Meriva, ASTRA-g, Zafira és Vectra-C esetében gyújtáskimaradás jelentkezhet a motornál. Az OPEL a vevői filozófiájával összhangban úgy döntött, hogy megelőzendő az esetleges későbbo kellemetlenségeket valamennyi feltételezhetően érintett gépkocsit ellenőrzi, és szükség szerint díjmentesen kicseréli a gyújtásmodult az Ön megelégedettségének érdekében.

A szükséges munkálatokat díjmentesen végezzük el.

Szóval azt hiszem Vectra-t nem adtak ki 1.4-es motorral, ezért nem motorfüggő. Legalábbis ebből ez derül ki. A paksiak a jelentkezésemkor egyből cserére hívtak, ha beérkezik az alkatrész. Ez SZVSZ így jó, mert mi van ha az ellenőrzéskor jó és csak később jelentkezik. Bár gondolom az egység gyáriszámából kiderül, hogy a rossz sorozatból kapott-e, Ha egyáltalán tudják mi okozza. Az MÉ nem tudom mit jelent,de az én autóm a tényleges gyártás szempontjából 2004-es, de már 2005-ös alvázszámmal jött.

Link to comment
Megosztás:

Idézet a "behívó parancsból":

A gyártómű tájékoztatása szerint a gyártás folyamán néhány MÉ 2005-ben gyártott Corsa-C, Meriva, ASTRA-g, Zafira és Vectra-C esetében gyújtáskimaradás jelentkezhet a motornál. Az OPEL a vevői filozófiájával összhangban úgy döntött, hogy megelőzendő az esetleges későbbo kellemetlenségeket valamennyi feltételezhetően érintett gépkocsit ellenőrzi, és szükség szerint díjmentesen kicseréli a gyújtásmodult az Ön megelégedettségének érdekében.

A szükséges munkálatokat díjmentesen végezzük el.

Szóval azt hiszem Vectra-t nem adtak ki 1.4-es motorral, ezért nem motorfüggő. Legalábbis ebből ez derül ki. A paksiak a jelentkezésemkor egyből cserére hívtak, ha beérkezik az alkatrész. Ez SZVSZ így jó, mert mi van ha az ellenőrzéskor jó és csak később jelentkezik. Az MÉ nem tudom mit jelent,de az én autóm a tényleges gyártás szempontjából 2004-es, de már 2005-ös alvázszámmal jött.

Szerintem modellévet jelent...

Link to comment
Megosztás:

a gyujtáshidat a Z14XE motornál és a Z16XE motornál kell cserélni.

és vectrát adtak ki ilyennel.... 8)

Kösz a kiegészítést. Nem szeretnék senkit félre informálni. :oops: Szóval ennyit írtak és majd megyek ha szólnak. Remélem ez nem nagy munka és azért ilyenkor gondolom kapnak teljes utasítást a csere menetére. Úgy illik, hogy azt betartva akár a portás is tökéletesen el tudja végezni. Ezért, most nem kezdtem jól bevált szervízt keresni. Remélem jól döntöttem. Végül is semmi bajom az itteniekkkel azon kívűl, hogy állandóan új embereket látok. Ez bennem azt az érzetet kelti, hogy bármilyen jó szaki a srác de nincs kellő gyakorlata ehhez a típushoz.

Link to comment
Megosztás:

És ha akkoriban cserélték a trafóhidat, és rossz kerűlt bele akkor mi a helyzet? :?

Létezhet ilyen? Mert hideg indításnál ki-ki hagy a masina és amikor megvettem 2003-ban, azt mondták a szervízben októberben, hogy nem túl rég lehetett cserélve a trafó híd. Melegen, illetve egy kicsit már menve rendbe jön teljesen!

Jut eszembe mennyit kóstál egy ilyen trafó híd? (vagy inkább gyertyára gyanakodjak?)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 years later...

Sziasztok!

Idén május 16-án vettem meg életem első autóját egy 1.2-es, három ajtós Astra G-t. Az autót 2004. januárjában helyezték forgalomba. 54000km-t futott, vezetett szervizkönyves. Az első tulajdonosát is meg tudtam keresni, beszéltem vele. Azt szeretném kérdezni, hogy engem is érinthet a széria hibás vezérműszíj? Az első tulaj nem mondta h lett volna vezérműszíj csere. Válaszotokat köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Idén május 16-án vettem meg életem első autóját egy 1.2-es, három ajtós Astra G-t. Az autót 2004. januárjában helyezték forgalomba. 54000km-t futott, vezetett szervizkönyves. Az első tulajdonosát is meg tudtam keresni, beszéltem vele. Azt szeretném kérdezni, hogy engem is érinthet a széria hibás vezérműszíj? Az első tulaj nem mondta h lett volna vezérműszíj csere. Válaszotokat köszönöm!

Ha olvastad kopi behívóját abban benne van hogy 2005-beli modellekről van szó. De ha vezetett szervízkönyves az autód akkor semmi félnivalód sincs.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Idén május 16-án vettem meg életem első autóját egy 1.2-es, három ajtós Astra G-t. Az autót 2004. januárjában helyezték forgalomba. 54000km-t futott, vezetett szervizkönyves. Az első tulajdonosát is meg tudtam keresni, beszéltem vele. Azt szeretném kérdezni, hogy engem is érinthet a széria hibás vezérműszíj? Az első tulaj nem mondta h lett volna vezérműszíj csere. Válaszotokat köszönöm!

Szerintem láncos! X12XE

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.