uhuhu Elküldve Június17, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Június17, 2005 Valszeg az OPel a motorszámot nézi az alvázszámot nézi..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június17, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Június17, 2005 Ezt meddig kell megkapni? Az enyém 2004.12.07-én érkezett a telepre. Összehasonlítási alapom nincs,de nekem is furcsa az alapjárat és azodalépésnél "trrr" hang. amúgy megy. Motorszámot tudsz mondani amitől ez megy, mert félek ezek itt sumákolnak. Hol lehet ezzel kapcsolatban több info? motorszám.Z14XE20EF9607 Ezt 96-ban gyártották? Mármint a motort? alvázszám kell..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KoPi Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 alvázszám kell..... Köszi, tárgytalan épp most vettem át a "behívómat"! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 UHUHU! Mi ez a gyújtásmodul csere? 2004.májusi Z16XE érintett esetleg? Kösz előre is az infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jim Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 UHUHU! Mi ez a gyújtásmodul csere? 2004.májusi Z16XE érintett esetleg? Kösz előre is az infót! Küld el neki PÜ-ben az alvázszámod és kérd meg szépen, hogy nézze meg. Nekem nem kell cseréltetni elvileg. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 OK. Csak le kell mennem a parkolóba a forgalmiért. Cca. 4 km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KoPi Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 OK. Csak le kell mennem a parkolóba a forgalmiért. Cca. 4 km. Ejnye, ejnye! Ennyire ne légy könnyelmű :!: A kulcsot az első kerékdobban tartod? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 Pénztárca ülés és ajtózseb között. Összes irat kesztyűtartóban. Fő a bátorság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 Pénztárca ülés és ajtózseb között. Összes irat kesztyűtartóban. Fő a bátorság. Anyukám mindig megöl, ha megtudja, hogy véletlenül a kocsiban hagytam vmilyen iratot, ami az esetek nagy részében a forgalmi szokott lenni. Azonnal visszaküld... :oops: Addig rágja a fülem, amíg végül feladom és visszamegyek... Asszem most kicsit offok voltuk... :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
KoPi Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 Idézet a "behívó parancsból": A gyártómű tájékoztatása szerint a gyártás folyamán néhány MÉ 2005-ben gyártott Corsa-C, Meriva, ASTRA-g, Zafira és Vectra-C esetében gyújtáskimaradás jelentkezhet a motornál. Az OPEL a vevői filozófiájával összhangban úgy döntött, hogy megelőzendő az esetleges későbbo kellemetlenségeket valamennyi feltételezhetően érintett gépkocsit ellenőrzi, és szükség szerint díjmentesen kicseréli a gyújtásmodult az Ön megelégedettségének érdekében. A szükséges munkálatokat díjmentesen végezzük el. Szóval azt hiszem Vectra-t nem adtak ki 1.4-es motorral, ezért nem motorfüggő. Legalábbis ebből ez derül ki. A paksiak a jelentkezésemkor egyből cserére hívtak, ha beérkezik az alkatrész. Ez SZVSZ így jó, mert mi van ha az ellenőrzéskor jó és csak később jelentkezik. Bár gondolom az egység gyáriszámából kiderül, hogy a rossz sorozatból kapott-e, Ha egyáltalán tudják mi okozza. Az MÉ nem tudom mit jelent,de az én autóm a tényleges gyártás szempontjából 2004-es, de már 2005-ös alvázszámmal jött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 Idézet a "behívó parancsból": A gyártómű tájékoztatása szerint a gyártás folyamán néhány MÉ 2005-ben gyártott Corsa-C, Meriva, ASTRA-g, Zafira és Vectra-C esetében gyújtáskimaradás jelentkezhet a motornál. Az OPEL a vevői filozófiájával összhangban úgy döntött, hogy megelőzendő az esetleges későbbo kellemetlenségeket valamennyi feltételezhetően érintett gépkocsit ellenőrzi, és szükség szerint díjmentesen kicseréli a gyújtásmodult az Ön megelégedettségének érdekében. A szükséges munkálatokat díjmentesen végezzük el. Szóval azt hiszem Vectra-t nem adtak ki 1.4-es motorral, ezért nem motorfüggő. Legalábbis ebből ez derül ki. A paksiak a jelentkezésemkor egyből cserére hívtak, ha beérkezik az alkatrész. Ez SZVSZ így jó, mert mi van ha az ellenőrzéskor jó és csak később jelentkezik. Az MÉ nem tudom mit jelent,de az én autóm a tényleges gyártás szempontjából 2004-es, de már 2005-ös alvázszámmal jött. Szerintem modellévet jelent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június17, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Június17, 2005 Szóval azt hiszem Vectra-t nem adtak ki 1.4-es motorral, ezért nem motorfüggő. a gyujtáshidat a Z14XE motornál és a Z16XE motornál kell cserélni. és vectrát adtak ki ilyennel.... 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
KoPi Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 a gyujtáshidat a Z14XE motornál és a Z16XE motornál kell cserélni. és vectrát adtak ki ilyennel.... 8) Kösz a kiegészítést. Nem szeretnék senkit félre informálni. :oops: Szóval ennyit írtak és majd megyek ha szólnak. Remélem ez nem nagy munka és azért ilyenkor gondolom kapnak teljes utasítást a csere menetére. Úgy illik, hogy azt betartva akár a portás is tökéletesen el tudja végezni. Ezért, most nem kezdtem jól bevált szervízt keresni. Remélem jól döntöttem. Végül is semmi bajom az itteniekkkel azon kívűl, hogy állandóan új embereket látok. Ez bennem azt az érzetet kelti, hogy bármilyen jó szaki a srác de nincs kellő gyakorlata ehhez a típushoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június21, 2005 Megoszt Elküldve Június21, 2005 És ha akkoriban cserélték a trafóhidat, és rossz kerűlt bele akkor mi a helyzet? :? Létezhet ilyen? Mert hideg indításnál ki-ki hagy a masina és amikor megvettem 2003-ban, azt mondták a szervízben októberben, hogy nem túl rég lehetett cserélve a trafó híd. Melegen, illetve egy kicsit már menve rendbe jön teljesen! Jut eszembe mennyit kóstál egy ilyen trafó híd? (vagy inkább gyertyára gyanakodjak?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Június25, 2008 Megoszt Elküldve Június25, 2008 Sziasztok! Idén május 16-án vettem meg életem első autóját egy 1.2-es, három ajtós Astra G-t. Az autót 2004. januárjában helyezték forgalomba. 54000km-t futott, vezetett szervizkönyves. Az első tulajdonosát is meg tudtam keresni, beszéltem vele. Azt szeretném kérdezni, hogy engem is érinthet a széria hibás vezérműszíj? Az első tulaj nem mondta h lett volna vezérműszíj csere. Válaszotokat köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Június25, 2008 Megoszt Elküldve Június25, 2008 Sziasztok! Idén május 16-án vettem meg életem első autóját egy 1.2-es, három ajtós Astra G-t. Az autót 2004. januárjában helyezték forgalomba. 54000km-t futott, vezetett szervizkönyves. Az első tulajdonosát is meg tudtam keresni, beszéltem vele. Azt szeretném kérdezni, hogy engem is érinthet a széria hibás vezérműszíj? Az első tulaj nem mondta h lett volna vezérműszíj csere. Válaszotokat köszönöm! Ha olvastad kopi behívóját abban benne van hogy 2005-beli modellekről van szó. De ha vezetett szervízkönyves az autód akkor semmi félnivalód sincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Június25, 2008 Megoszt Elküldve Június25, 2008 Sziasztok! Idén május 16-án vettem meg életem első autóját egy 1.2-es, három ajtós Astra G-t. Az autót 2004. januárjában helyezték forgalomba. 54000km-t futott, vezetett szervizkönyves. Az első tulajdonosát is meg tudtam keresni, beszéltem vele. Azt szeretném kérdezni, hogy engem is érinthet a széria hibás vezérműszíj? Az első tulaj nem mondta h lett volna vezérműszíj csere. Válaszotokat köszönöm! Szerintem láncos! X12XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Június25, 2008 Megoszt Elküldve Június25, 2008 Ha az a motorkódod amit Roló írt akkor meg semmi gond mert láncos! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Június25, 2008 Megoszt Elküldve Június25, 2008 Uhh, megnyugtattatok. :rolleyes: Igen, Z12XE a motorkód. Azt hittem, hogy a kis 1.2-est csak szíjjal kínálják meg. ;) De azért gondolom a vezérműláncot is cserélni kell időközönként, nem? Vagy csak a vízpumpát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 ha jól emlékszem 120E kmnél kell cserélni bár ebben nem vagyok biztos fejből mert csak a kezelési meg a javítási könyv van meg itthon digitálisan a szervízkönyv meg a kocsiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts