Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Világítás


Jóska

Recommended Posts

  • Hozzászólások 91
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

:shock: :shock: :shock: He? Ilyet még nem láttam. Az enyém is klímás, de nem értem: mi az hogy el vannak vágva a kábelei?

Így már reálisnak tűnik, csak azért kérdeztem, mert mostanában jellemző, hogy valaki rakat a gépre direktszűrőt meg sportkipufogót, aztán a gyári 150 lóerőből hasraütéses alapon mindjárt lesz 184, úgy hogy teljesítménymérő padnak a közelébe sem járt. Erről a témáról amúgy Atommanónak vannak keserű tapasztalatai, szóval őt kell kérdezni, hogy valójában hány lóerős is egy C20XE ;)

Most azért már alakul, bár már van csip, direktszűrő, nagy tengely, dbilas hengerenkénti pillangó, nagybb (turbós befecsik 330 kcm)

Voltunk tegnap a szurominál... azt mondta, hogy nagyon jó beállításokkal meglehet a 200 paci... hétfőn megyünk és nagyon jól beállítjuk... :-)

Link to comment
Megosztás:

Atommanó!

Kíváncsi lennék milyen teljesítményt mutat padon a géped.

Ugrifüles Calibrája 184 LE, már alacsony tartományban jön a lórúgásszerű nyomaték. Azon van: dBilas vezérműtengely, chiptuning, asszem dbilas szívósor, nagyobb szelepek erősebb rugókkal, polírozott légcsatornák a hengerfejben, powercap, ha jól emlékszem fém (belül polírozott) levegőcsövek, valami márkás leömlő. Ezen felül valami k drága (asszem teljesen fém) hengerfejtömítés, ehhez kellett az 1,6D motor hengerfejcsavarja (a gyári megnyúlt). Mindezt egy 70e-t futott Vauxhall C20XE-vel csinálták.

Szóval, ha lesz teljesítménymérésed, tedd közzé.

Link to comment
Megosztás:

Mindenféleképpen... :-9

Viszon nagyon érdekes volt, hogy először a dis gyújtásos befecsikkel próbálgattuk!

Eredmény: alul nagyon ment

Majd kicseréltük a turbós injektorokra ami (330 kcm) így alul elég tompa maradt, de felül viszont nagyot pörgött...

Fogalmam sincs hány paci lehet így most, de tény hogy jól megy... a tényszerű adatok meg majd hétfőn kiderülnek...A Szuromi amikor megnézte tegnap azt mondta hogy most ilyen kusza beállítással 180 körül lehet, de 190-et biztos ki lehet hozni belőle minden zokszó nélkül...

Nekem igazából tök8, hogy mennyi is, csak most cipelje a seggemet egy picit... :-) :-)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Ja, amúgy sima H.I.D típusú és 8000K-s. Nem akartam ennyire durvát, először csak 6000K-st szerettem volna, de azt már kifuttatják és az 5000-es van helyette, de az meg nekem nagyon sárga volt, úgyhogy maradt ez. Mérföldekkel jobb a hagyományos H1 halogénnél.

Nekem 8500K van benn és a multkor nézegettük az enyémet és a tiédet , az enyém inkább kékesebb pedig csak 500k az eltérés. 8)

Link to comment
Megosztás:

Én egy szoval nem mondtam,hogy jobban látok. :wink: Amugy meg mire vársz állitsd be a lámpáidat. :(

Hát ez tegnap megtörtént, olyan hasracsapós-körülbelül megoldás alapján és leginkább csak a bal oldalon (jobb oldalt nem vettem észre változást, hiába tekergettem az állítócsavart, nagyon el van törve az a rögzítőfül...). Szemből nézve (már amennyire meg tudom állapítani) nagyjából egyforma magasra világít mindkét oldal, és még nem villogtattak a szembejövők sem hogy vakítanám őket... konkúzió: jó lesz az. :D

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Kiégett egy rízsszem izzó. Sad Uh sötétben nem látom hol van a fűtés csúszka. Mármint az a kék-piros csík nem világít!

Miért van mindig vmi? Nem nagy dolog és mégcsak nem is drága, de bonthatom le a fél műszerfalat! :P

Ha nem akarsz műszerfalat szétbontani, akkor használd a belső világítást, ha menet közben állítani akarsz a fűtésen. :D Amúgy azért annyira nem lehet kis meló szvsz, nekem ugyan még világít az az izzó, csak a fényt terelő lemezekkel lehet valami gond, mert a BC felé eső részen sokkal halványabban világít mint a másik oldalon, és tudtommal 1db izzó van benne. Annak a cseréjéhez viszont a jövő hetet is szét kell szedni, beleértve a fűtésvezérlő tolókák kábeleinek szétakasztását.

Link to comment
Megosztás:

JAh, amúgy én az olajnyomás visszajelző lámpával jártam hasonlóan, mióta műszerfalat cseréltem, azóta nem világít, mert elfelejtettem lecsekkolni az izzókat összerakás előtt... de én szét nem szedem mégegyszer emiatt, inkább sűrűbben figyelgetem az olajszintet.

Én nem is tudom h egyáltalán jó-e, minden vasárnap leellenőrzöm az olajat és a vizet(fagyállót). :wink:

Link to comment
Megosztás:

Ha nem akarsz műszerfalat szétbontani, akkor használd a belső világítást, ha menet közben állítani akarsz a fűtésen. :P  Amúgy azért annyira nem lehet kis meló szvsz, nekem ugyan még világít az az izzó, csak a fényt terelő lemezekkel lehet valami gond, mert a BC felé eső részen sokkal halványabban világít mint a másik oldalon, és tudtommal 1db izzó van benne. Annak a cseréjéhez viszont a jövő hetet is szét kell szedni, beleértve a fűtésvezérlő tolókák kábeleinek szétakasztását.

Az a gond, h engem zavar ha vmi van de nem szuperál rendesen.

Igen, tudtommal is csak 1 izzó van.

Link to comment
Megosztás:

Én nem is tudom h egyáltalán jó-e, minden vasárnap leellenőrzöm az olajat és a vizet(fagyállót). :wink:

Akkor mégse figyelsz teljesen az autódra, ugyanis minden alkalommal amikor ráadod a gyújtást (de még nem indítod el az autót) égnie kell az olajnyomás lámpának. Az a baj hogy nekem akkor se ég...

Link to comment
Megosztás:

Akkor mégse figyelsz teljesen az autódra, ugyanis minden alkalommal amikor ráadod a gyújtást (de még nem indítod el az autót) égnie kell az olajnyomás lámpának. Az a baj hogy nekem akkor se ég...

Akkor asszem ég, el is felejtettem, teljesen igazad van. De ugyanúgy elalszik mint pl a légzsák visszajelzője.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 years later...

Sziasztok! 1 olyan problémám van, h. egyik napról a másikra elszállt a tompított világításom!

Több szerelő is megnézte, és nem tudtak rá mit mondani! Biztosítékok, égők rendben, de egyszerűen eltűnt a feszkó a vezetékekből...

Segítsetek!

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv.: Dávid

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.