kori Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 Én nem tudom, hogy az enyém milyen erősségű, de jól világít és jól is néz ki. Nekem még 60e volt, de nekem kellett beszerelnem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 Hogy is mondtad Lurdynál? Ha megnyerjük a lottó 5-öst... ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 :shock: :shock: :shock: He? Ilyet még nem láttam. Az enyém is klímás, de nem értem: mi az hogy el vannak vágva a kábelei? Így már reálisnak tűnik, csak azért kérdeztem, mert mostanában jellemző, hogy valaki rakat a gépre direktszűrőt meg sportkipufogót, aztán a gyári 150 lóerőből hasraütéses alapon mindjárt lesz 184, úgy hogy teljesítménymérő padnak a közelébe sem járt. Erről a témáról amúgy Atommanónak vannak keserű tapasztalatai, szóval őt kell kérdezni, hogy valójában hány lóerős is egy C20XE ;) Most azért már alakul, bár már van csip, direktszűrő, nagy tengely, dbilas hengerenkénti pillangó, nagybb (turbós befecsik 330 kcm) Voltunk tegnap a szurominál... azt mondta, hogy nagyon jó beállításokkal meglehet a 200 paci... hétfőn megyünk és nagyon jól beállítjuk... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 Atommanó! Kíváncsi lennék milyen teljesítményt mutat padon a géped. Ugrifüles Calibrája 184 LE, már alacsony tartományban jön a lórúgásszerű nyomaték. Azon van: dBilas vezérműtengely, chiptuning, asszem dbilas szívósor, nagyobb szelepek erősebb rugókkal, polírozott légcsatornák a hengerfejben, powercap, ha jól emlékszem fém (belül polírozott) levegőcsövek, valami márkás leömlő. Ezen felül valami k drága (asszem teljesen fém) hengerfejtömítés, ehhez kellett az 1,6D motor hengerfejcsavarja (a gyári megnyúlt). Mindezt egy 70e-t futott Vauxhall C20XE-vel csinálták. Szóval, ha lesz teljesítménymérésed, tedd közzé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 Mindenféleképpen... :-9 Viszon nagyon érdekes volt, hogy először a dis gyújtásos befecsikkel próbálgattuk! Eredmény: alul nagyon ment Majd kicseréltük a turbós injektorokra ami (330 kcm) így alul elég tompa maradt, de felül viszont nagyot pörgött... Fogalmam sincs hány paci lehet így most, de tény hogy jól megy... a tényszerű adatok meg majd hétfőn kiderülnek...A Szuromi amikor megnézte tegnap azt mondta hogy most ilyen kusza beállítással 180 körül lehet, de 190-et biztos ki lehet hozni belőle minden zokszó nélkül... Nekem igazából tök8, hogy mennyi is, csak most cipelje a seggemet egy picit... :-) :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 ....Nekem igazából tök8, hogy mennyi is, csak most cipelje a seggemet egy picit... :-) :-).... Szép Cali ! Xenon van benne ? :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 ;) :lol: :lol: Pistából kibújt a moderátor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 Szép Cali ! Xenon van benne ? :twisted: :supz: :supz: :supz: :prayer: Link to comment Megosztás: More sharing options...
millibra Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 Ja, amúgy sima H.I.D típusú és 8000K-s. Nem akartam ennyire durvát, először csak 6000K-st szerettem volna, de azt már kifuttatják és az 5000-es van helyette, de az meg nekem nagyon sárga volt, úgyhogy maradt ez. Mérföldekkel jobb a hagyományos H1 halogénnél. Nekem 8500K van benn és a multkor nézegettük az enyémet és a tiédet , az enyém inkább kékesebb pedig csak 500k az eltérés. 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 Nekem 8500K van benn és a multkor nézegettük az enyémet és a tiédet , az enyém inkább kékesebb pedig csak 500k az eltérés. 8) Jaja, de szvsz nem amiatt látsz jobban, hanem mer az enyémet be kéne állítani mert az orrom elé világít... érdekes lesz törött lámpatartó füllel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
millibra Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Jaja, de szvsz nem amiatt látsz jobban, hanem mer az enyémet be kéne állítani mert az orrom elé világít... érdekes lesz törött lámpatartó füllel... Én egy szoval nem mondtam,hogy jobban látok. :wink: Amugy meg mire vársz állitsd be a lámpáidat. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Én egy szoval nem mondtam,hogy jobban látok. :wink: Amugy meg mire vársz állitsd be a lámpáidat. :( Hát ez tegnap megtörtént, olyan hasracsapós-körülbelül megoldás alapján és leginkább csak a bal oldalon (jobb oldalt nem vettem észre változást, hiába tekergettem az állítócsavart, nagyon el van törve az a rögzítőfül...). Szemből nézve (már amennyire meg tudom állapítani) nagyjából egyforma magasra világít mindkét oldal, és még nem villogtattak a szembejövők sem hogy vakítanám őket... konkúzió: jó lesz az. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Én inkább lejebb allítattam a xenon miatt, mert mikor pontosan be volt lőve mindenki villogtatott, hogy kapcsoljam le a refit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 ha feljebb van, jobban vakít Gabi: két projektort könnyű egyvonalba állítani, mert szépe egyenes vonal az alja Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 ha feljebb van, jobban vakít Ez tiszta nekem is, de eddig xenon ide vagy oda, kb az orrom előtt 10 méterrel volt a fénycsóva vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Kiégett egy rízsszem izzó. Sad Uh sötétben nem látom hol van a fűtés csúszka. Mármint az a kék-piros csík nem világít! Miért van mindig vmi? Nem nagy dolog és mégcsak nem is drága, de bonthatom le a fél műszerfalat! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Kiégett egy rízsszem izzó. Sad Uh sötétben nem látom hol van a fűtés csúszka. Mármint az a kék-piros csík nem világít! Miért van mindig vmi? Nem nagy dolog és mégcsak nem is drága, de bonthatom le a fél műszerfalat! :P Ha nem akarsz műszerfalat szétbontani, akkor használd a belső világítást, ha menet közben állítani akarsz a fűtésen. :D Amúgy azért annyira nem lehet kis meló szvsz, nekem ugyan még világít az az izzó, csak a fényt terelő lemezekkel lehet valami gond, mert a BC felé eső részen sokkal halványabban világít mint a másik oldalon, és tudtommal 1db izzó van benne. Annak a cseréjéhez viszont a jövő hetet is szét kell szedni, beleértve a fűtésvezérlő tolókák kábeleinek szétakasztását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 JAh, amúgy én az olajnyomás visszajelző lámpával jártam hasonlóan, mióta műszerfalat cseréltem, azóta nem világít, mert elfelejtettem lecsekkolni az izzókat összerakás előtt... de én szét nem szedem mégegyszer emiatt, inkább sűrűbben figyelgetem az olajszintet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 JAh, amúgy én az olajnyomás visszajelző lámpával jártam hasonlóan, mióta műszerfalat cseréltem, azóta nem világít, mert elfelejtettem lecsekkolni az izzókat összerakás előtt... de én szét nem szedem mégegyszer emiatt, inkább sűrűbben figyelgetem az olajszintet. Én nem is tudom h egyáltalán jó-e, minden vasárnap leellenőrzöm az olajat és a vizet(fagyállót). :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Ha nem akarsz műszerfalat szétbontani, akkor használd a belső világítást, ha menet közben állítani akarsz a fűtésen. :P Amúgy azért annyira nem lehet kis meló szvsz, nekem ugyan még világít az az izzó, csak a fényt terelő lemezekkel lehet valami gond, mert a BC felé eső részen sokkal halványabban világít mint a másik oldalon, és tudtommal 1db izzó van benne. Annak a cseréjéhez viszont a jövő hetet is szét kell szedni, beleértve a fűtésvezérlő tolókák kábeleinek szétakasztását. Az a gond, h engem zavar ha vmi van de nem szuperál rendesen. Igen, tudtommal is csak 1 izzó van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Én nem is tudom h egyáltalán jó-e, minden vasárnap leellenőrzöm az olajat és a vizet(fagyállót). :wink: Akkor mégse figyelsz teljesen az autódra, ugyanis minden alkalommal amikor ráadod a gyújtást (de még nem indítod el az autót) égnie kell az olajnyomás lámpának. Az a baj hogy nekem akkor se ég... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Akkor mégse figyelsz teljesen az autódra, ugyanis minden alkalommal amikor ráadod a gyújtást (de még nem indítod el az autót) égnie kell az olajnyomás lámpának. Az a baj hogy nekem akkor se ég... Akkor asszem ég, el is felejtettem, teljesen igazad van. De ugyanúgy elalszik mint pl a légzsák visszajelzője. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 A légzsák visszajelzőről nem tudok nyilatkozni mer nekem az se működik :P , az olajnyomás visszajelzőnek meg akkor kell elaludnia, ha elindulás után megkerül az olajnyomás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Törölt felhasználó Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 OK. Még ma este megnézem, úgyis megyek el. De szerintem úgy működik ahogyan kell. Úgy tudom az a lényeg h indítás után 1-2 másodpercen belül el kell aludnia az összes visszajelző lámpának és akkor jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tojci Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Sziasztok! 1 olyan problémám van, h. egyik napról a másikra elszállt a tompított világításom! Több szerelő is megnézte, és nem tudtak rá mit mondani! Biztosítékok, égők rendben, de egyszerűen eltűnt a feszkó a vezetékekből... Segítsetek! Válaszotokat előre is köszönöm! Üdv.: Dávid Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts