berlina Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 azt írja: http://www.commodore-b.com/CONTENT/INTERNA...AL/contessa.htm a D Rekord egy leszármazottja még kapható 8-9e eur áron - Indiában http://www.hmambassador.com/cont-models.asp Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 Sztem a D Rekord még mai szemmel is sokkal szebb mint ez a klón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Manta A Link to comment Megosztás: More sharing options...
opzsolt Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 ezzel dolgoztak rendesen :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Január20, 2008 Megoszt Elküldve Január20, 2008 ez igen, gyönyörű darab :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Február3, 2008 Megoszt Elküldve Február3, 2008 ajánlom mindenkinek, nagyon hasznos: http://www.metalmeet.com/forum 1500 Euros-os lemeznyujtó: http://www.metalmeet.com/forum/showthread.php?t=3370 görbenegatív: http://www.metalmeet.com/forum/showthread.php?t=4007 extra egyszerű nyújtás: (nagyon szemléletes) (tuck shrinking) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február19, 2008 Megoszt Elküldve Február19, 2008 Egy nyugdíjas kollégám ilyeneket csinál unalmában. :) http://kepfeltoltes.hu/view/080219/DSC0075...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080219/DSC0076...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080219/DSC0076...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080219/DSC0076...ltoltes.hu_.jpg Egész ügyes az öreg. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Március26, 2008 Megoszt Elküldve Március26, 2008 napi használatban valahol Svájcban: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Admiral Azért kivi lennék mit is kért érte? De a fíling tényleg sokat ér,amit ez az autó nyújt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve Július28, 2008 Megoszt Elküldve Július28, 2008 Odaírtam. A legolcsóbb új Opel árát kéri érte. Ami testvérek között is bőven túl van a kétmillión... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július29, 2008 Megoszt Elküldve Július29, 2008 Kb fél éve volt fenn a használtautón egy V8. Évekig árulták, és az is 2 milla körül indult, de a végén másfél körül ment el. És az V8, ami azért más fíling. Ez Vincze Sanyié, és a mi lagzinkon a menyasszonyi gép. Hatalmas élmény menni vele, pedig a futóműre ráférne egy felújítás, a dupla karbikat pedig be kellett volna állítani, mert nem volt alapjárat. Amúgy egy bontott hátsó lámpabúra baráti áron 20e volt rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus7, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2008 NEM azonos az Opel-classicparts.com -mal !!! http://www.classicopelparts.com/about.php Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus8, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2008 ne mán. Találtam ezen az oldalon hűtősapkát. Ahol szoktam rendelni az alkatrészeket, azt mondták, hogy ilyet már nem lehet beszerezni. Ráadásul mindét Rekordon behányt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus8, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2008 2-4 eur volt a múlthéten ocp-nél mondtam, h nézd meg amúgy szvsz c asconáé is jo bontóból Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus24, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2008 Eladó lett az Admiral Csak nejemet nem tudom megfűzni. Egyik kifogása a színkombináció volt. Sztem is szebb lenne diplomata kéken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Eladó lett az Admiral Csak nejemet nem tudom megfűzni. Egyik kifogása a színkombináció volt. Sztem is szebb lenne diplomata kéken. nem kell megfűzni csak meg kell venni, utána majd beleszeret :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 JÉÉÉ,mit találtam! Válaszd ki Kőszegszerdahelyt,Görgesd le az aljára és lesz ott valami! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 JÉÉÉ,mit találtam! Válaszd ki Kőszegszerdahelyt,Görgesd le az aljára és lesz ott valami! aranyos :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 teszt '68: Popular Science 1968 dec Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Már akkor gondoltak a környezetvédelemre, vajon mára miért nem dolgoztak ki egy használható alternatívát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Január18, 2009 Megoszt Elküldve Január18, 2009 GM Builds a Plug-In Hybrid ... in 1969 Toyota and General Motors are neck-and-neck in the race to put a plug-in hybrid in your driveway, but they're recycling an idea GM explored almost 40 years ago and tossed aside like a depleted battery. The concept car with the cumbersome designation XP-883 was nothing more than an experiment relegated to history, but it worked a lot like the Toyota Prius and Saturn Vue plug-in hybrids the two companies are working on today. It was sufficiently ahead of its time for Popular Science to call it "radical" and ask, "wouldn't it be great to have a car that changed from electric drive for use around town to gasoline power for highway driving?" "It makes so much sense," the magazine wrote in July, 1969, "that we feel they're missing a bet if they don't put it in production." The XP-883 looked like an Avanti hatchback or the AMC Gremlin's prettier sister. At 122.2-inches long, 57.3-inches wide and 46.3-inches high, it was a little bigger than a Smart ForTwo and a little smaller than a Honda CRX. It had a fiberglass body for light weight, but just what it weighed has been lost to history. The heart of the car was a 35 cubic inch (573 cc) two-cylinder engine -- small enough to be exempt from the emissions rules of the day -- coupled with a DC motor powered by six lead-acid batteries just like the one under your hood. You could tool around in all-electric mode or in gas-electric mode, according to PopSci. In hybrid mode, the electric motor did all the work to about 10 mph, at which point the gasoline engine took over. If you needed to really get up and go, the engine and motor worked in tandem. Still, the car was as slow as it was advanced. Top speed was just 60 mph, and it needed 28 seconds to get there -- making it only slightly faster than a Citroen 2CV6. The series-wound motor was placed coaxially with the front drive shafts and drove them through a planetary reduction gear and a differential. The engine was mounted ahead of the motor. The batteries were mounted under the cargo area between the rear wheels, just like modern-day hybrids. A flywheel alternator kept them charged, and there was an onboard charger you could plug into a 115-volt socket to top them off at home. "You may think this little hybrid is pretty far advanced," PopSci wrote, "but the fact is it could be built today. It's not held up because the engineers are searching for a breakthrough." Photos copyright GM Corp. Used with permission, GM Design. ----------------------------------------------------- This car was only a non-running mockup. The real, running hybrid containing the actual drive train was an aluminum-bodied blue-painted car nowhere near as nicely styled as this prototype. I worked on and did all the wiring and road testing on the blue hybrid. It was part of a GM exhibit named "Parade of Power" or something like that and also contained running examples of GM experimental cars that operated on steam(Pontiac GranPrix), fuel cell (Chevy Van), all electric (Corvair), a streamlined all electric "Golf Cart", a Sterling engine (Opel),another streamlined golf cart gasoline powered, the hybrid previously mentioned, the famous gas turbine Firebird, and a three-wheeled needle-nosed car powered by an Opel engine. If anyone can find the copies of Motor Trend or Mechanix Illustrated of that period there are pictures of four of the cars on the magazine covers, with yours truly driving the blue hybrid............... Posted by: Edju | Sep 16, 2008 7:49:22 AM http://blog.wired.com/cars/2008/09/priustoric----g.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Január18, 2009 Megoszt Elküldve Január18, 2009 ... és ha már Kadett, akkor mért ne lehetne GT is? car that can travel 75 miles or more on just four quarts of the expensive liquid A GT átalakítási leírása $25-ért: http://www.motherearthnews.com/shopping/de...itemnumber=1764 Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Opel Classic im Hessenshau Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 http://www.oldtimer-tv.com/oldtimer/DE/tip...ricks/index.php Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Mamámnál a garázsban lapul egy Opel Kapitan. Egyenlőre nem tudjuk mi legyen a sorsa, mert pénz nincs rá viszont megválni se szeretnénk tőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts