repair Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 A lényeg,hogy ne az F10-es legyen...;))Ez semmire való. Legyen mondjuk a fogyasztás.Az mégiscsak fontosabb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
repair Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 Corsa B Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 A lényeg,hogy ne az F10-es legyen...;))Ez semmire való. Legyen mondjuk a fogyasztás.Az mégiscsak fontosabb... Akkor F13WR3.74 vagy F13WR3.94 pl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Július22, 2009 Megoszt Elküldve Július22, 2009 Sziasztok! C25XE motorra milyen váltót lehet szerkeszteni?A gyári f25-ösön kivül.Egy német oldalon láttam egy épitett Kadettot,abban F20 volt. Ezenkivül milyen lendkerék,szerkezet passzol hozzá?Döglött automataváltó helyettesitéséről lenne szó. Köszi mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Augusztus23, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2009 Tegnap sikeresen átcseréltem az F15-ös váltómban az áttételt 3,94-ről 4,18-ra. Ma már mentem is 1 picike kört. Megvan minden sebesség. :huh: Örülök neki, mert most elösször szedtem szét a váltót, pláne úgy, hogy a váltóház az autóban maradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus23, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2009 Tegnap sikeresen átcseréltem az F15-ös váltómban az áttételt 3,94-ről 4,18-ra. Ma már mentem is 1 picike kört. Megvan minden sebesség. :huh: Örülök neki, mert most elösször szedtem szét a váltót, pláne úgy, hogy a váltóház az autóban maradt. Erről egy képes beszámolót készíthettél volna.Sokakat érdekelne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus23, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2009 Tegnap sikeresen átcseréltem az F15-ös váltómban az áttételt 3,94-ről 4,18-ra. Ma már mentem is 1 picike kört. Megvan minden sebesség. :huh: Örülök neki, mert most elösször szedtem szét a váltót, pláne úgy, hogy a váltóház az autóban maradt. És érzésre hogyan változott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus23, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2009 És érzésre hogyan változott? Gondolom jobban gyorsul.. :huh: Az F15WR 3.74-es váltót én is átcsinálnám szívesen 3.94-re. Számítana valamennyit. A 4.18 már sok lenne. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Augusztus23, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2009 Gondolom jobban gyorsul.. :huh: Az F15WR 3.74-es váltót én is átcsinálnám szívesen 3.94-re. Számítana valamennyit. A 4.18 már sok lenne. :lol: Nekem megvan hozzá mindenem ami kell, csoporttengely és a difin lévő nagy fogaskerék. Ha kell megbeszélhetjük. Ki sem kell venni a váltóházat a kocsiból. Amúgy gondoltam a fotókra, de aztán folyton tiszta kosz volt a kezem, inkább nem fogdostam a váltót. Sajnos hibáztam valóban, szánom bánom. Nekem CR váltóm van, de már tavaly kicseréltem az 5.-et a WR-ére. Így autópályán nagyon jó volt, de máshol annyira nem, ezért rövidítettem meg az egészet. Most patent lesz 1-4-ig, az 5 meg normál. A CR-en nagyon rövid az 5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus23, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2009 Nekem megvan hozzá mindenem ami kell, csoporttengely és a difin lévő nagy fogaskerék. Ha kell megbeszélhetjük. Ki sem kell venni a váltóházat a kocsiból. Amúgy gondoltam a fotókra, de aztán folyton tiszta kosz volt a kezem, inkább nem fogdostam a váltót. Sajnos hibáztam valóban, szánom bánom. Nekem CR váltóm van, de már tavaly kicseréltem az 5.-et a WR-ére. Így autópályán nagyon jó volt, de máshol annyira nem, ezért rövidítettem meg az egészet. Most patent lesz 1-4-ig, az 5 meg normál. A CR-en nagyon rövid az 5. Hja, nekem meg a lehető leghosszabb váltó van a kocsiban, a korábban említett típus. :lol: Jó lenne rövidíteni, de viszont a fogyasztásom marhajó így. 120kmh-s sebességnél pörög majdnem 3000-t a motor.. :huh: Szóval nem igazán vagyok biztos benne, hogy rövidíteni kéne, meg amúgy sem tudnám megcsinálni szerszám hiányában, ezért meg pénzt nem adnék a szerelőmnek, bár lehet megcsinálná ingyér, mert jó haver... ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus23, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2009 F15nél gázabb az ilyen művelet, mert az egész tengelyt kell cserélni, F13-on lehet csak a fogaskereket is :huh: F15-höz elég ritka a 4.18, becsüld meg! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 F15nél gázabb az ilyen művelet, mert az egész tengelyt kell cserélni, F13-on lehet csak a fogaskereket is :huh: F15-höz elég ritka a 4.18, becsüld meg! :lol: Vadásztam rá 1 darabig, végül német ebay-en találtam komplett váltóval. Szerencsém volt vele, a srác azért adta el mert hangja volt, és így senki nem ment rá rajtam kívül. Amikor szétszedtem láttam, hogy a csoporttengely menet irány szerinti bal csapágya volt gatya, semmi más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 Azért a 35 kilós váltónak lehetett rendes postadíja :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 Azért a 35 kilós váltónak lehetett rendes postadíja :lol: 54 euro volt. Spert persze még az angol ebay-en sem találok soha csak bmw-hez. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 54 euro volt. Spert persze még az angol ebay-en sem találok soha csak bmw-hez. :lol: ennyiért már majdnem kapsz itthon F13-as komplett váltót ilyen véggel :huh: ha sperrt akarsz bele, keresd a Patyi Lacit, 13. kerben a Tatai u 70-ben van a műhelye. Viszont ne számíts olcsóságra, min 150e, viszont ez normális lamellás sperr, nem humbug difiszorítós baromság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 ennyiért már majdnem kapsz itthon F13-as komplett váltót ilyen véggel :huh: ha sperrt akarsz bele, keresd a Patyi Lacit, 13. kerben a Tatai u 70-ben van a műhelye. Viszont ne számíts olcsóságra, min 150e, viszont ez normális lamellás sperr, nem humbug difiszorítós baromság. Multkor voltam nála, tőle vettem főtengely ékszíjtárcsát, hogy tudjam hajtani a szervoszivattyúmat. Megmutogatta a váltóját, és megkaptam az észt is hogy kell szerelni. :lol: Én sajna nem versenyautót építek, csak faragom az utcai kisautót kispénzből, ezért szinte biztos hogy nem lesz sperr. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Én sajna nem versenyautót építek, csak faragom az utcai kisautót kispénzből, ezért szinte biztos hogy nem lesz sperr. Te mondtad hogy keresel... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október25, 2009 Megoszt Elküldve Október25, 2009 a váltóolajnál mit jelentenek a számok?(pl.:80w-90) az első a hideg a másik a meleg viszkozitást?mint a motorolajnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október25, 2009 Megoszt Elküldve Október25, 2009 a váltóolajnál mit jelentenek a számok?(pl.:80w-90) az első a hideg a másik a meleg viszkozitást?mint a motorolajnál? Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Igen. szal ha veszek 75-140-es olajat akkor jobban fogja bírni a meleget........most ha bemelegszik a váltóm akkor már érdekes hangokat ad ki.75-90-es olaj van most benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 szal ha veszek 75-140-es olajat akkor jobban fogja bírni a meleget........most ha bemelegszik a váltóm akkor már érdekes hangokat ad ki.75-90-es olaj van most benne. Szerintem a "váltóba" csak GM olajat tegyél. Ha hangokat ad a ketyere, akkor első lépésben ellenőrizd az olajszintet. Ha ez nem oldja meg a gondot, akkor gyűlnek a viharfelhők a motorháztető felett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 szal ha veszek 75-140-es olajat akkor jobban fogja bírni a meleget........most ha bemelegszik a váltóm akkor már érdekes hangokat ad ki.75-90-es olaj van most benne. na akkor ha még nem nyírtad ki a váltód, akkor gyorsan cserélj 80W90-re! legközelebb meg inkább kérdezz, mielőtt mást teszel bele, mint ami kell :D a 75W-s olajok vékony szintetikus olajok, a 80W-s olajok meg vastag ásványiak. opel váltók (legalábbis egészen majdnem mostanáig) ásványi olajra vannak tervezve, túl híg neki a szintetikus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 na akkor ha még nem nyírtad ki a váltód, akkor gyorsan cserélj 80W90-re! legközelebb meg inkább kérdezz, mielőtt mást teszel bele, mint ami kell :) a 75W-s olajok vékony szintetikus olajok, a 80W-s olajok meg vastag ásványiak. opel váltók (legalábbis egészen majdnem mostanáig) ásványi olajra vannak tervezve, túl híg neki a szintetikus. az volt benne,de azzal hidegen voltak bajok.amíg nem "törte" össze a fogaskerék az olajat addíg nehézkes volt a váltás és alapjáraton elindult üresben az autó is nagy hidegben. nem annyira a váltó izgat,van belőle vagy 4-5 még tartalékba.a nyelestengely csapágy a rossz,kicsit már lóghat.....onnan jön a hang.:D akkor jelen esetben nem segít a 140-es olaj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 az volt benne,de azzal hidegen voltak bajok.amíg nem "törte" össze a fogaskerék az olajat addíg nehézkes volt a váltás és alapjáraton elindult üresben az autó is nagy hidegben. nem annyira a váltó izgat,van belőle vagy 4-5 még tartalékba.a nyelestengely csapágy a rossz,kicsit már lóghat.....onnan jön a hang.:) akkor jelen esetben nem segít a 140-es olaj? Nálam is ez volt az eset, öntöttem hozzá friss 80W90-t és megszűnt a probléma. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október28, 2009 Megoszt Elküldve Október28, 2009 az volt benne,de azzal hidegen voltak bajok.amíg nem "törte" össze a fogaskerék az olajat addíg nehézkes volt a váltás és alapjáraton elindult üresben az autó is nagy hidegben. nem annyira a váltó izgat,van belőle vagy 4-5 még tartalékba.a nyelestengely csapágy a rossz,kicsit már lóghat.....onnan jön a hang.:D akkor jelen esetben nem segít a 140-es olaj? semmilyen olaj nem segít a rossz váltón, jelenleg éppen inkább a halálba segíted át a szintetikus olajjal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts