Pisti1984 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Ez a stift csere mehet házilag is? azaz nem vok olyan béna szerelő hogy ne tudnám megcsinálni, csak tudjam mit kellene vennem, van ennek valami cikszáma vagy csak opel váltós stift? hány ilyen stift van? és ez a homlokfal csavar hol található? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Ez a stift csere mehet házilag is? azaz nem vok olyan béna szerelő hogy ne tudnám megcsinálni, csak tudjam mit kellene vennem, van ennek valami cikszáma vagy csak opel váltós stift? hány ilyen stift van? és ez a homlokfal csavar hol található? Ugyanaz a stift van benne, mint az Astrában és a B Corsában is, alkatrészszáma: 90523189, katalógusszáma: 7 58 915. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Ez a stift csere mehet házilag is? azaz nem vok olyan béna szerelő hogy ne tudnám megcsinálni, csak tudjam mit kellene vennem, van ennek valami cikszáma vagy csak opel váltós stift? hány ilyen stift van? és ez a homlokfal csavar hol található? Mehet persze, kiveszed a régit, berakod az újat, egy fogó elég hozzá alapesetben. A csavart középen keresd, valakivel cibálltasd a váltókart ,ami mozog a motortérben annak a végén fogsz látni egy egy bilincset. Legalábbis az Astrán igy van, a Corsát nem ismerem, de nagy különbség nem lehet. De lehet nem is kell állitani, a stiftcsere segíteni szokott, ha nincs nagy kopás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Sziasztok, Ha valaki ért hozzá adhatna tippeket mi lehet a probléma, mert a jövőhéten szervízbe kell vinnem a kocsit :S Opel Corsa C 2004 végi, 2005-ös forgalombahelyezés 1,2es. A problémám a következő: Mintha a váltó üresben kicsit nagy holtjátékkal rendelkezni azaz lötyög. Ettől még simán lehet 5ösbe rakni az ótót. Viszont a hátramenet és az 1est, de főleg az 1est nem lehet kapcsolni csak kb ha "jó erőssen izomból kirakom a váltókart bal" oldalra akkor tudok 1est váltani. Viszont pl 2esből vissza 1esbe simán veszi a váltást. Szerintetek mi a probléma, mivel lehetne ezt orvosolni? és mennyibe fáj ez nekem? a Kocsi 3,5 éves, már ilyen problémája lenne? előre is köszi a választ üdv Pisti Semmi para, anno ez ha jól emlékszem típushiba volt C Corsáknál, a gyár ha minden igaz még visszahívást is csinált rá, csak ezexerint a tieden ez nem lett kijavítva. Vktr cartárs már majd' 5 éve leírta a megoldást a C Corsa topikban: A rudazatban van egy műanyag pálca 2 faudi fejjel, amit a gyár lecserélt fémre, szerintem cseréld ki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pisti1984 Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 hello, köszi a hozzászólásokat, asszem meglett a bibi, megnéztem a motortérben , és ahogy kijön a váltókar van ott egy újabb kar jobbra, és abban mindkét végén van valami műanyag mozgó alkatrész, gondlom ez a stift amit mondtatok, na az egyik kb ripityára van törve a másik meg csak szimlán mozog, és ahogy megmozgattam olyan jó félcenis holtjátékot adott a váltókarban és maga az a mozgó rész ami a már váltóba ment be meg se mozdult....és ha egyes felé balra húzta hugom a váltót lent a motortérben alig mozdult a cucc.... Gondolom, az a két kis cucc cserés. P. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 hello, köszi a hozzászólásokat, asszem meglett a bibi, megnéztem a motortérben , és ahogy kijön a váltókar van ott egy újabb kar jobbra, és abban mindkét végén van valami műanyag mozgó alkatrész, gondlom ez a stift amit mondtatok, na az egyik kb ripityára van törve a másik meg csak szimlán mozog, és ahogy megmozgattam olyan jó félcenis holtjátékot adott a váltókarban és maga az a mozgó rész ami a már váltóba ment be meg se mozdult....és ha egyes felé balra húzta hugom a váltót lent a motortérben alig mozdult a cucc.... Gondolom, az a két kis cucc cserés. P. Az lesz, amit Tgabika írt, és idézett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Amikor menten be a városban, amíg hideg volt a motor, akkor váltás után hallottam rövid ideig sivítást. Nem mindig, egyszer-kétszer. Kinyomócsapágy? Az nem a kuplung benyomott helyzetében nyekereg? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pisti1984 Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Amikor menten be a városban, amíg hideg volt a motor, akkor váltás után hallottam rövid ideig sivítást. Nem mindig, egyszer-kétszer. Kinyomócsapágy? Az nem a kuplung benyomott helyzetében nyekereg? :lol: Nem, kiengedve szokott zörögni. Nekem olyan legalábbis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Nem, kiengedve szokott zörögni. Nekem olyan legalábbis. Na ez már jó hír! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pisti1984 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 "A rudazatban van egy műanyag pálca 2 faudi fejjel, amit a gyár lecserélt fémre, szerintem cseréld ki!" ezt lehet külön cserélni fémre, vagy egybe kell az egész rudazatot? erre nem volt gyári visszahívás? mert a gari már lejárt rá.... kb mennyibe fáj egy ilyen? esetleg Debrecenben nem tudok valakit ajánlani? köszi, a válaszokat, most már tényleg tudom mi a baj, megoldottátok az ügyet, csak el kell vinnem szervízbe... Pisti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Szia ,itt egy cím.Hívatkozz az Opelklubra. :lol: Újabb céggel bővült a szaknévsor! A Re-Car Mobil Bt. Debrecen, Vámospércsi út 135/A., Törimpex udvar szolgáltatásai: - Minden típusú személy és tehergépkocsi javítása - vizsgára felkészítés - szervízelés - "Háztól-házig" szolgáltatás - Számítógépes motordiagnosztika - Kipufogórendszerek javítása: típusdobok sportdobok 50-es, 60-as sportrendszerek flexibilis csövek, katalizátorok, végek Autómentés, gép, hajó, targonca szállítás 6+3 tonnáig belföldön és nemzetköziben is, kedvezményes tarifával. Érvényes MOTE tagságival rendelkező ügyfeleiknek 15% kedvezményt biztosítanak a tagsági kártya felmutatása esetén a mindenkori árakból. Elérhetőségek: Cím: Debrecen, Vámospércsi út 135/A., Törimpex udvar. Telefon: 52/523-958, 70/511-6473, 70/550-5900, 30/301-3478 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 "A rudazatban van egy műanyag pálca 2 faudi fejjel, amit a gyár lecserélt fémre, szerintem cseréld ki!" ezt lehet külön cserélni fémre, vagy egybe kell az egész rudazatot? erre nem volt gyári visszahívás? mert a gari már lejárt rá.... kb mennyibe fáj egy ilyen? esetleg Debrecenben nem tudok valakit ajánlani? köszi, a válaszokat, most már tényleg tudom mi a baj, megoldottátok az ügyet, csak el kell vinnem szervízbe... Pisti Asszem erről van szó, de ez pőlő műanyag. Neked ilyen kell csak fém. Lehet nem pont ez, mert nem tudtam a kocsid adatait, és csak kb. kerestem. Ha visszalépsz a főldalra ki tudod keresni te is. Katt! De én nem vinném szerelőhöz, két mozdulat kicserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November19, 2008 Megoszt Elküldve November19, 2008 Heló Meg tudja nekem mondani vki hogy egy 2000-es évjáratú 1.6 os Astra F-be mikor kell váltóolajat cserélni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November19, 2008 Megoszt Elküldve November19, 2008 Heló Meg tudja nekem mondani vki hogy egy 2000-es évjáratú 1.6 os Astra F-be mikor kell váltóolajat cserélni ? Soha :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November19, 2008 Megoszt Elküldve November19, 2008 Soha :lol: Tuti? Amit egyszer beletettek a gyárba azzal megy "élete végéig...." ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November19, 2008 Megoszt Elküldve November19, 2008 Tuti? Amit egyszer beletettek a gyárba azzal megy "élete végéig...." ? Igen. Persze, ha akarod cserélheted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csiki Elküldve Január24, 2009 Megoszt Elküldve Január24, 2009 Sziasztok!A következő problémám van:Vectra B 2 2000' 1,6 X16XEL Hidegen eléggé katonásan veszi a fokozatokat a váltó főleg 1-böl 2.-ba váltáskor szinte érzem a váltókaron ahogy a fogaskerekek kapcsolódnak.Melegen már simábban veszi a sebességet .Váltóolajcsere segithet rajta,vagy ez már kopásból eredő probléma lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január24, 2009 Megoszt Elküldve Január24, 2009 Sziasztok!A következő problémám van:Vectra B 2 2000' 1,6 X16XEL Hidegen eléggé katonásan veszi a fokozatokat a váltó főleg 1-böl 2.-ba váltáskor szinte érzem a váltókaron ahogy a fogaskerekek kapcsolódnak.Melegen már simábban veszi a sebességet .Váltóolajcsere segithet rajta,vagy ez már kopásból eredő probléma lehet? Nem nagyon szokták a váltóolajat lecserélni, bár vki írta, hogy cserélte és sokkal jobb lett. Hidegben általában mindíg nehezebb váltani, ha melegben is nehéz, akkor segíthet váltórudazat beállítés, vagy stift csere. De én F astrás vagyok, nem tudom nálad ugyanolyan-e. Elég sokszor volt már téma, keress rá. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csiki Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 Sziasztok!A következő problémám van:Vectra B 2 2000' 1,6 X16XEL Hidegen eléggé katonásan veszi a fokozatokat a váltó főleg 1-böl 2.-ba váltáskor szinte érzem a váltókaron ahogy a fogaskerekek kapcsolódnak.Melegen már simábban veszi a sebességet .Váltóolajcsere segithet rajta,vagy ez már kopásból eredő probléma lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csiki Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 bocs látom a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandras Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy egy F16-os váltó jobb oldali osztott féltengelyét át lehet-e alakítani nem osztottra. Valaki csinált már ilyet? Elegendő csak egy hosszú tengelyt berakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
repair Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Sziasztok. A C12NZ motoromhoz tettek egy csodálatos F10-es váltót. A kérdésem az lenne,hogy lehet e más kódu váltót tenni ehhez a motorhoz? Illetve az is kérdés,hogy kelle e mást is cserélni, ha más váltó kerülne fel. A célom az lenne, hogy kicsit jobb legyen a gyorsulása,illetve a fogyasztáson sem lenne rossz faragni. Ha valaki csinált már ilyet,szeretném ha megosztaná velem a tapasztalatait... Előre is köszi: Repair. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Sziasztok. A C12NZ motoromhoz tettek egy csodálatos F10-es váltót. A kérdésem az lenne,hogy lehet e más kódu váltót tenni ehhez a motorhoz? Illetve az is kérdés,hogy kelle e mást is cserélni, ha más váltó kerülne fel. A célom az lenne, hogy kicsit jobb legyen a gyorsulása,illetve a fogyasztáson sem lenne rossz faragni. Ha valaki csinált már ilyet,szeretném ha megosztaná velem a tapasztalatait... Előre is köszi: Repair. F13 elvileg mehet a helyére, pl. F13CR3.74. Egyébként milyen autóról van szó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 A célom az lenne, hogy kicsit jobb legyen a gyorsulása,illetve a fogyasztáson sem lenne rossz faragni. Akkor döntsd el melyik a fontosabb. ;) A gyorsuláson a rövid váltó segíthet a fogyasztáson meg a hosszú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts