Seniman Elküldve Augusztus23, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2008 Meg tudjátok mondani, hogy beszerelés előtt meg tudná-e nézni nekem a turbo hydramatic autómataváltómat megbízható ember? Aki teljesen szétszedi. Hogy érdemes-e beszerelnem, és ha javítani való van benne, annak a pontos közlése, stb. Van püspökladányban egy autómataváltó specialista, de az csak beszerelt váltóval foglalkozik. Normális szerelőhöz kell vinni ez a titka.Egy szakbarbár vagy mindent kicseréltet veled vagy bele se kezd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolfka Elküldve Augusztus31, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2008 Sziasztok! OPEL mágust keresek !!! Az alany ascona 86os 90lovas 16SH touring ami a bnőmé.... Csodás csendes motorja van.... de a váltó/difi mint az ikarusé...olyat kotyan és búg... Lehet ebbe a difi kottyanását állítani? A legolcsóbb megoldást keressük, én bontottban gondolkozom, valószinű F16os van rajta de én a számát nem találom! Minden F-es váltó felmegy a helyére? Azt hallottam hogy csak a D kadetté, A vectráé és a calibráé az asconán kívűl........... Ha vkinek van ilyen váltója is olcsóba szóljon,hoszú váltó érdekel! THX Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus31, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2008 Sziasztok! OPEL mágust keresek !!! Az alany ascona 86os 90lovas 16SH touring ami a bnőmé.... Csodás csendes motorja van.... de a váltó/difi mint az ikarusé...olyat kotyan és búg... Lehet ebbe a difi kottyanását állítani? A legolcsóbb megoldást keressük, én bontottban gondolkozom, valószinű F16os van rajta de én a számát nem találom! Minden F-es váltó felmegy a helyére? Azt hallottam hogy csak a D kadetté, A vectráé és a calibráé az asconán kívűl........... Ha vkinek van ilyen váltója is olcsóba szóljon,hoszú váltó érdekel! THX Hi! Ha jól értelmezem az ezen az oldalon levőket, a Asconádban F16WR váltó lehet. Az alapján, hogy ez a váltó lehet pl. Astra F C18NZ, C20NE, 17DT motoros autókban is, meg Kadettekben is, talán nem lesz nehéz találni. De majd jönnek a hozzáértők, és megmondják a tutit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolfka Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Hi! Ha jól értelmezem az ezen az oldalon levőket, a Asconádban F16WR váltó lehet. Az alapján, hogy ez a váltó lehet pl. Astra F C18NZ, C20NE, 17DT motoros autókban is, meg Kadettekben is, talán nem lesz nehéz találni. De majd jönnek a hozzáértők, és megmondják a tutit. Kód alapján biztos egyezik de 1másik fórumon azt mondták hogy ez még nagyblokkos és ugyan felmegy rá de pár csavar nem fog egyezni., Na mivel nem vagyok szakértő ezért kérdezem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Ha kiveszem a hátramenet kapcsolót a váltóból, kell valamire figyelni? Olaj nem fok kifolyni, ugye jól gondolom? Sajnos csereérett lett.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Kód alapján biztos egyezik de 1másik fórumon azt mondták hogy ez még nagyblokkos és ugyan felmegy rá de pár csavar nem fog egyezni., Na mivel nem vagyok szakértő ezért kérdezem. Az F16 nagyblokkra való... F10-F13-F15 a kisblokkos. Ha kiveszem a hátramenet kapcsolót a váltóból, kell valamire figyelni? Olaj nem fok kifolyni, ugye jól gondolom? Sajnos csereérett lett.... A lámpakapcsolóra gondolsz? Simán kitekered, nem fog jönni olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 A lámpakapcsolóra gondolsz? Simán kitekered, nem fog jönni olaj. Igen, köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolfka Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Az F16 nagyblokkra való... F10-F13-F15 a kisblokkos. Köszi! Akkor ezek szerint felmegy rá az F18as váltó is? A lámpakapcsolóra gondolsz? Simán kitekered, nem fog jönni olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 Felmegy F18 is F16 helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolfka Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Felmegy F18 is F16 helyére. Köszi!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 Végre bekerült tegnap a hosszú 5. a váltómba. Nehéz szülés volt, nem akart lejönni az 1-ik fogaskerék az istennek sem, amelyik a motor tengelyével van 1 vonalban. Felkellett gázmelegítővel melengetni rendesen, hogy letudjam húzni a csapágylehúzóval. Iszonyatosan rávolt gyógyulva. Szerelgetés közben a az 1-2-R mozgatótengelye pedig becsúszott, így felül is kikellett nyitni a váltót, visszarendezni a dolgokat, de meglett. <_< Kissé nagyot ejt az 5, tényleg jó hosszú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epidemic Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Sziasztok! Segítségre van szükségem 93-s Corsa váltót hol lehet olajjal feltölteni? Egyszerűen nem találok ésszerű nyílást rajta, se leírást hozzá. Ha tudtok segíteni akkor légyszi, mert jön a tél és felfrissítve kicsit jobban muzsikál majd. Köszi. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Sziasztok! Segítségre van szükségem 93-s Corsa váltót hol lehet olajjal feltölteni? Egyszerűen nem találok ésszerű nyílást rajta, se leírást hozzá. Ha tudtok segíteni akkor légyszi, mert jön a tél és felfrissítve kicsit jobban muzsikál majd. Köszi. Üdv! A váltó tetején, ahol a rudazat belemegy, van egy csavar, aminek műanyag kupak van a tetején. Azt a csavart kell kitekerni, ott lehet tölteni bele. Leereszteni pedig csak a váltó alsó deklijének a levételével lehet, nincs külön leeresztőcsavar. Szintellenőrző csavar (ameddig az olajat tölteni lehet) a váltó oldalán van, a bal féltengelykihajtástól hátrébb, kb. egy magasságban vele található. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epidemic Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Köszönöm FPepe! Volna mégegy kérdésem, hátha értessz hozzá. Szoval az a helyzet hogy a váltóm 4 sebességű és 100km/h-nál már iszonyúan bömböl a motor. Egy 5 sebességű talán megoldaná a dolgot, vagy lehet az enyémbe egy 5-ik sebességet berakni? Ez 1.2i Corsa. Ha lehet berakni másik váltót, akkor milyet? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Köszönöm FPepe! Volna mégegy kérdésem, hátha értessz hozzá. Szoval az a helyzet hogy a váltóm 4 sebességű és 100km/h-nál már iszonyúan bömböl a motor. Egy 5 sebességű talán megoldaná a dolgot, vagy lehet az enyémbe egy 5-ik sebességet berakni? Ez 1.2i Corsa. Ha lehet berakni másik váltót, akkor milyet? Köszi! Nézd meg mi van a váltó tetejére írva. F10, vagy F13. Keress bontóban olyant 5 fokozatúban. Persze ehez váltókulisszát is cserélni kell az utastérben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Köszönöm FPepe! Volna mégegy kérdésem, hátha értessz hozzá. Szoval az a helyzet hogy a váltóm 4 sebességű és 100km/h-nál már iszonyúan bömböl a motor. Egy 5 sebességű talán megoldaná a dolgot, vagy lehet az enyémbe egy 5-ik sebességet berakni? Ez 1.2i Corsa. Ha lehet berakni másik váltót, akkor milyet? Köszi! Keress egy F10/5-ös vagy esetleg F13WR-es váltót 3.94-es végáttétellel, elvileg passzolnia kell bele, de majd a hozzáértők megmondják. Keress feliratokat a váltódon, lehet, hogy alul vagy a bal kerékjárat felől lesznek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Elvileg jó hozzá több féle is. Idézet: C12NZ Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 72,0 Hub (mm): 73,4 Volumen (cmł): 1196 Leistung (kW bei min-1): 33 / 5000 Drehmoment (Nm bei min-1): 88 / 2400, 86 / 2800 (Corsa :lol: Verdichtung: 9,1 : 1 Motormanagement: Multec Oktanzahlbedarf: 95 / 91, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: geregelter Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Corsa A (F10/4, F10/5, F13WR), Combo B (F10/4, F10/5, F13/4, F13WR), Corsa B (F10/4, F10/5, F13/4, F13CR/WR) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 ...Verwendung: Corsa A (F10/4, F10/5, F13WR), Combo B (F10/4, F10/5, F13/4, F13WR), Corsa B (F10/4, F10/5, F13/4, F13CR/WR) Sztem ez A Corsa lehet... De ha jól látom, itt is csak F10-et és F13-at írnak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Sztem ez A Corsa lehet... De ha jól látom, itt is csak F10-et és F13-at írnak... '93-ban jött még ki A corsa? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 '93-ban jött még ki A corsa? :lol: Akkor volt a váltás tudtommal. De majd a gazdája megmondja, ha benéz :lol: Nem is tudtam, hogy B Corsában még volt 4-sebességes, most láttam csak, amikor utánanéztem a váltóknak, egyébként itt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Akkor volt a váltás tudtommal. De majd a gazdája megmondja, ha benéz :lol: Nem is tudtam, hogy B Corsában még volt 4-sebességes, most láttam csak, amikor utánanéztem a váltóknak, egyébként itt. Én is onnan idéztem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epidemic Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Fiúk, köszi a segítséget, így már könnyebben keresek megfelelő váltót. Az adatokat még beírom később ha megnéztem. Köszi mindent srácok! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pisti1984 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Sziasztok, Ha valaki ért hozzá adhatna tippeket mi lehet a probléma, mert a jövőhéten szervízbe kell vinnem a kocsit :S Opel Corsa C 2004 végi, 2005-ös forgalombahelyezés 1,2es. A problémám a következő: Mintha a váltó üresben kicsit nagy holtjátékkal rendelkezni azaz lötyög. Ettől még simán lehet 5ösbe rakni az ótót. Viszont a hátramenet és az 1est, de főleg az 1est nem lehet kapcsolni csak kb ha "jó erőssen izomból kirakom a váltókart bal" oldalra akkor tudok 1est váltani. Viszont pl 2esből vissza 1esbe simán veszi a váltást. Szerintetek mi a probléma, mivel lehetne ezt orvosolni? és mennyibe fáj ez nekem? a Kocsi 3,5 éves, már ilyen problémája lenne? előre is köszi a választ üdv Pisti Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Sziasztok, Ha valaki ért hozzá adhatna tippeket mi lehet a probléma, mert a jövőhéten szervízbe kell vinnem a kocsit :S Opel Corsa C 2004 végi, 2005-ös forgalombahelyezés 1,2es. A problémám a következő: Mintha a váltó üresben kicsit nagy holtjátékkal rendelkezni azaz lötyög. Ettől még simán lehet 5ösbe rakni az ótót. Viszont a hátramenet és az 1est, de főleg az 1est nem lehet kapcsolni csak kb ha "jó erőssen izomból kirakom a váltókart bal" oldalra akkor tudok 1est váltani. Viszont pl 2esből vissza 1esbe simán veszi a váltást. Szerintetek mi a probléma, mivel lehetne ezt orvosolni? és mennyibe fáj ez nekem? a Kocsi 3,5 éves, már ilyen problémája lenne? előre is köszi a választ üdv Pisti Hali. Annyira nem kell megijedni, sztem csak a rudazatját kellene beállitani, vagy egy két stiftet vagy nem tom a C Corsánál hogy van cserélni. Nekem voltak hasonló gondjaim az Astrával(f astra) nekem az ötödiket nem akarta venni. Beállitás kérdése volt csak. Bár ráférne egy felujjitás a rudazatra nálam is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Hali. Annyira nem kell megijedni, sztem csak a rudazatját kellene beállitani, vagy egy két stiftet vagy nem tom a C Corsánál hogy van cserélni. Nekem voltak hasonló gondjaim az Astrával(f astra) nekem az ötödiket nem akarta venni. Beállitás kérdése volt csak. Bár ráférne egy felujjitás a rudazatra nálam is. Ja-ja a stiftekkel kéne kezdeni, aztán meg egy beállitást a homlokfalnál lévő csavarral. Ha nem javul, átt lehet térni a rudazatra. Nekem már a stiftcsere sokat segített. :lol: A stiftet 650 ft-ért vettem, kicserélni 1 perc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts