Demó Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Mondjuk az A Vectra és F Astra szerintem ua lehet rudazatilag! Ez a javítókészlet passzol B Corsától Caliig. Esetleg egy két apróság térhet el.
mackosajt Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 igazatok van, mit isztok? :rolleyes: univerzális váltórudazat rulz!
Demó Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 igazatok van, mit isztok? <_< univerzális váltórudazat rulz! Majd Blitzen egy sört! :rolleyes:
J0hnny Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 igazatok van, mit isztok? <_< univerzális váltórudazat rulz! Sört! :rolleyes:
opel16v Elküldve Június26, 2007 Elküldve Június26, 2007 A Vectra - F Astra - Calibra ezekben biztos ugyanaz. Egyébként furcsa, hogy a gyári készletben nem volt benne a műanyag rúd, ami a keresztirányt viszi, azt egy caliból bányásztuk ki Rolinál Pécsen.
forgacsp Elküldve Június26, 2007 Elküldve Június26, 2007 Az egész kb 4e-be fájt. Amit nem vettem meg az két persely és a tengely a (EPC szerint) középső fokozat szabályozás. Szóval az a viszintes lemez amihez egyik oldalon az vezető oldali a másikon meg a váltó oldali kapcsolórúd csatlakozik.(remélem el sikerült magyaráznom). P.
J0hnny Elküldve Július14, 2007 Elküldve Július14, 2007 Mik a tünetei a szinkrongyűrű kopásának? Nehezen bírsz visszaváltani pl.
Tápiószecső Elküldve Július14, 2007 Elküldve Július14, 2007 Nehezen bírsz visszaváltani pl. Visszaváltással nincsenek problémáim, de 2-ből 3-ba a legutóbbi lendkerékművelet óta sokszor reccsen. Persze csak ha próbálok valami lendületet is vinni a dolgokba. Egyéb lehetőségeken is gondolkoztam pélául rudazat állításon és mechanika kopáson, de mivel szinte csak a 2-3 problémás nem erre voksolnék.
Demó Elküldve Július14, 2007 Elküldve Július14, 2007 Visszaváltással nincsenek problémáim, de 2-ből 3-ba a legutóbbi lendkerékművelet óta sokszor reccsen. Persze csak ha próbálok valami lendületet is vinni a dolgokba. Egyéb lehetőségeken is gondolkoztam pélául rudazat állításon és mechanika kopáson, de mivel szinte csak a 2-3 problémás nem erre voksolnék. Az már szerintem kezdödö szinkronygyürüprobléma. Nekem is ilyesmiket produkált a váltóm, amit most cseréltem a héten.
Tápiószecső Elküldve Július14, 2007 Elküldve Július14, 2007 Az már szerintem kezdödö szinkronygyürüprobléma. Nekem is ilyesmiket produkált a váltóm, amit most cseréltem a héten. Örülök hogy megerősítettél. Vagy mégsem. :) Hogy működik ez? Lehet ilyen gyűrűket kapni, aztán le a váltó le, gyűrű kipattint-bepattint és kész, vagy szét kell borítani az egész váltót?
Demó Elküldve Július14, 2007 Elküldve Július14, 2007 Örülök hogy megerősítettél. Vagy mégsem. :) Hogy működik ez? Lehet ilyen gyűrűket kapni, aztán le a váltó le, gyűrű kipattint-bepattint és kész, vagy szét kell borítani az egész váltót? Ezt én is szeretném tudni, mert lenne két váltóm, amit nem ártana megcsinálni. De a váltót nem kell levenni, mert ki lehet húzni a belét úgy is, hogy föl van csavarva a motorra.
Sörös Sanyi Elküldve Július14, 2007 Elküldve Július14, 2007 igazatok van, mit isztok? :) univerzális váltórudazat rulz! Szerinted?
opel16v Elküldve Július16, 2007 Elküldve Július16, 2007 vagy szét kell borítani az egész váltót? igen :)
Tápiószecső Elküldve Július16, 2007 Elküldve Július16, 2007 igen :) B) Akkor egy ideig lassan váltok ezután.
opel16v Elküldve Július16, 2007 Elküldve Július16, 2007 :) Akkor egy ideig lassan váltok ezután. Patyi megcsinálja ha már nem viseled tovább. B) Váltó kérdésben hozzá kell fordulni.
Tápiószecső Elküldve Július16, 2007 Elküldve Július16, 2007 Patyi megcsinálja ha már nem viseled tovább. B) Váltó kérdésben hozzá kell fordulni. Oks. :) De a fene megenné, jöhetett volna korábban is, akkor elintéztem volna a lendkerékkel együtt. Nincs kedvem megint leszedetni, elvinni, egyeztetni, stb... :)
p.t.r Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Szevasztok! Sajnos akadt egy kis problémám, kicsit sok olajat sikerült önteni a váltóba és emiatt nehezen kezelhető a váltó hidegen. Ha jól tudom akkor a szintellenőrző csavart kellene kitekernem hogy kifolyhasson a felesleg, de nem tudom melyik ez. Csináltam egy képet, hátha látszik rajta ez a csavar. Nézzétek már meg lécci. x17dtl - német diesel motoros, 95. évjárat, bal-első kerékdob felől fényképeztem. Köszi! p.t.r
opel16v Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Az egyik sem a szintező csavar. Azon az oldalon van elvileg, de a féltengely vonala fölött úgy 2 centivel. És a szintnek nem odáig kell tartania, hanem kb egy centivel lejjebb (célszerszámmal szokták nézni). Tehát kb éppenhogy el kell érje a féltengelyszintet. Leengedni alul tudod csak a karterdekninél.
tgabika76 Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 ...vagy valamiféle hajlékony gumicső felapplikál valamiféle fecskendőre, és a szintezőcsavarnál kiszívja...
J0hnny Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 vagy tudja a váltó számát és megnézi mennyi kell bele pontosan!A régit le ereszteni és kimérni egy edényben az új olajat,aztán a szuszogónál beönteni.
p.t.r Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Na megtaláltam végre. A fenti képemen pont nem látszik, mert a gumiharang mögé esik. 8-as imbuszkulcs passzol bele, belülről mágnes. Jó fél liter oil jött ki :-) Köszi!
opel16v Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Akkor még mindig sok van benne. :) Mondjuk ez a szint már csak a féltengely szimmeringekre veszélyes.
J0hnny Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Ha nagyon gáz van úgyis kifossa a szuszogónál! Udi uszott már váltó olajban(is)!
p.t.r Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Akkor még mindig sok van benne. :) Mondjuk ez a szint már csak a féltengely szimmeringekre veszélyes. Tényleg nem vettem ki több olajat, de azért mert régebben neten találtam egy Etzold könyvet Astrához, amiben még ábra is van erről, de olyan rossz minőség, hogy nem lehet kivenni semmit. Viszont szövegben van szó erről amit írtál, F13 váltónál, de ott sem gond (katt 293. old). Nekem F15-ös van.
Recommended Posts