Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem. Patyival beszéltem róla, ő mondta.

Viszont azóta már beszéletem valakivel, aki átépíttette az F20-ba az F16 3,94-es áttételét és müködött.

  • Hozzászólások 434
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Patyi azt mondta, más a csoporttengelyen levő kiskerék. Ismerősöd nem a teljes belét cserélte?

Az F16 tengelyeire húzta rá az F20 fogaskerekeket és az egész ment bele az F20 házba.

Jaa, lenne még egy kérdésem.

Mitöl lehet az, hogy 5-ben fütyül a váltóm. Csak 5-ben és ezt csak egymás után 3-szor csinálta, azóta már mentem még vagy 50 km-t és nem csinálta. Ahogy nött a nyomaték, úgy erösödött a hang.

Elküldve

Nah előkerestem pár infót az F13-ról, de asszem még ez sem teljes. :lol:

F13-5CR bis 97

1. Gang -> 3,55=39/11

2. Gang -> 2,14=47/22

3. Gang -> 1,43=30/21

4. Gang -> 1,12=37/33

5. Gang -> 0,89=33/37

Rückwärts -> 3,31

F13-5CR ab 97

1. Gang -> 3,73=41/11

2. Gang -> 2,14=47/22

3. Gang -> 1,41=41/31

4. Gang -> 1,12=37/33

5. Gang -> 0,89=33/37

Rückwärts -> 3,31

F13-5WR

1. Gang -> 3,55=39/11

2. Gang -> 1,96=45/23

3. Gang -> 1,30=43/33

4. Gang -> 0,89=33/37

5. Gang -> 0,71=29/41

Rückwärts -> 3,31

F13-5WR ab 96

1. Gang -> 3,73=41/11

2. Gang -> 1,96=45/23

3. Gang -> 1,30=43/33

4. Gang -> 0,95=35/37

5. Gang -> 0,76=35/46

Rückwärts -> 3,31

F13-5WR ab 97

1. Gang -> 3,73=41/11

2. Gang -> 1,96=45/23

3. Gang -> 1,31=41/31

4. Gang -> 0,95=35/37

5. Gang -> 0,76=35/46

Rückwärts -> 3,31

  • 7 months later...
Elküldve

rendeltem egy kuplungszettet, meg is jött, van benne egy kinyomócsapágy, ami más mint amire számítottam:

kinyomocsapagy1.jpg

kinyomocsapagy2.jpg

az oldalán a felirat: F-210305.1 germany

10 94

Melyik autóba való ez? Vagy melyik váltóhoz való?

a kuplungszerkezet és tárcsa CIH motorhoz való, ez tutti

tárcsán rajta van: "GM", nem utángyártott

de CIH motorhoz eddig nem láttam ilyen kinyomócsapágyat...

  • 4 weeks later...
Elküldve

Kérdés: ha hideg motorral , (nem éri el a 90 C) az automata váltó visszaváltásnál kicsit darabosabb, az mitől van? Friss olajcserés a gépezet. A hozzáértők valami érzékelő hibájáról szólnak, találkozott már ezzel valaki? A hiba abszolút nem gáz, mert ha megyek vele és eléri az üzemi hőfokot semmi baja.

Elküldve
Kérdés: ha hideg motorral , (nem éri el a 90 C) az automata váltó visszaváltásnál kicsit darabosabb, az mitől van? Friss olajcserés a gépezet. A hozzáértők valami érzékelő hibájáról szólnak, találkozott már ezzel valaki? A hiba abszolút nem gáz, mert ha megyek vele és eléri az üzemi hőfokot semmi baja.

Gyári váltó olajat kapott a cserénél?

Elküldve

Hi All,

Egy fontos kérdésben kérném a segítségeteket.

Kikopott a váltókulissza (a váltó F16, autó Vectra A) kapcsolótengelyén lévő gumi összekötő kereszt (remélem érthetően sikerült leírni a dolgot).

Megkérdeztem pár helyen de ilyen keresztet nem lehet kapni. Hogy illetve honnan lehetne ezt pótolni ?

Sajnos annyira kikopott hogy nagyon nehezen lehet hátramenetbe kapcsolni illetve a 5 sebesség sem mindig sikerül.

Várom a segítségeteket.

Köszönettel

P.

Elküldve
Hi All,

Egy fontos kérdésben kérném a segítségeteket.

Kikopott a váltókulissza (a váltó F16, autó Vectra A) kapcsolótengelyén lévő gumi összekötő kereszt (remélem érthetően sikerült leírni a dolgot).

Megkérdeztem pár helyen de ilyen keresztet nem lehet kapni. Hogy illetve honnan lehetne ezt pótolni ?

Sajnos annyira kikopott hogy nagyon nehezen lehet hátramenetbe kapcsolni illetve a 5 sebesség sem mindig sikerül.

Várom a segítségeteket.

Köszönettel

P.

Bpntva előfordul, ill. botva is lehet kapni jó állapotúakat, de nem lehet, hogy inkább azon a kereszten átmenő stifteket kellene kicserélni?

Elküldve
Bpntva előfordul, ill. botva is lehet kapni jó állapotúakat, de nem lehet, hogy inkább azon a kereszten átmenő stifteket kellene kicserélni?

Sajna nem szedtem szét mert tartottam tőle hogy szétesik az egész és hát az autónak meg menni kellene :rolleyes:

Belenéztem és nekem úgy tűnt ez egész gumi lóg, mintha a stift már kivágta volna magának az utat.

Megkérdeztem a Csergő-ben, de azt mondták csak kulisszával együtt lehet megvenni (kb 50e) amit azért kicsit sokallok :S

Üdv.

P.

Elküldve
előbb vegyél stiftet, kb. 600 Ft. :rolleyes:

Sztem is.meg a többi elkopott műanyag cuccost sem ártana.Anno nekem a GSi-be olyan 7800ft minden kacat, ami a motortér felöli váltórúd szakaszt illeti.De űberkorekt lett utána.........

Elküldve

Ne cserélj semmit, csak a stiftet. Általában azoknak a rudazatoknak nem szokott más baja lenni.

Ha utána se lesz jobb, jelezd és akkor küldök neked egy jobb állapotú bontottat, van itt a mühelyben vagy 5-6 db. :rolleyes:

Elküldve

Astrán most cseréltük le a komplett mechanikát a motortér oldalon, Viktornak köszönet a beszerzéséért. :rolleyes:

Na hát leírhatatlan, milyen pontosak és fixek lettek a sebességi fokozatok. Ezt külön élveztem a baranyai

versenyen a hétvégén. <_<

Elküldve

Köszönöm a segítséget,de sikerült megoldani a problémát.

A megoldás a stift cserén kívül szinte az összes kopó alkatrész cseréje volt a rudazatban. Vagyis a gombfej házak, müa összekötő rúd, stb stb.

Most már télleg passzos és könnyen jár.

Még1x köszönöm a hozzászólásokat illetve segítséget.

P.

Elküldve
Köszönöm a segítséget,de sikerült megoldani a problémát.

A megoldás a stift cserén kívül szinte az összes kopó alkatrész cseréje volt a rudazatban. Vagyis a gombfej házak, müa összekötő rúd, stb stb.

Most már télleg passzos és könnyen jár.

Még1x köszönöm a hozzászólásokat illetve segítséget.

P.

Mennyi lett a vége árban?

Elküldve
szerencse, hogy neki sem astrája van. :rolleyes: A jelek szerint A vectrához is lehet kapni. <_<

Mondjuk az A Vectra és F Astra szerintem ua lehet rudazatilag!

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.