Lacika85 Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Olyannyira hogy '88-ban "Év motorja" címet is nyert, valamint a Mazda szinte egy az egyben lemásolta. Ha van lehetőséged egy korabeli kétezres benzines Mazda (mondjuk 626) motorterébe bekukkantani, akkor csodát fogsz látni. (A Mazdánál FS-nek hívták a motort, '92-ben jelent meg és 116LE-t teljesített) igen igen valami mintha rémlene, már mesélte valaki aszem. Egyébként tudod mit bántam meg? hogy nem vettem cali után egy sedan F astrát 1,6 8V X16SZR 2000 -2002 évjáratból! nem eszik sokat viszont igaz nem is megy, de soha nem romlik el! :lol: Fater 130.000 km ment vele eddig és olajcseréken kívül semmi!!!! mai napig röhögök, hogy ilyen nincs :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Egy haveromnak pont ilyen autója van, csak nem sedan hanem Caravan. Hát az igaz hogy nem döglik be, de se nem különösebben erős, se nem izgalmas autó. Egy merő unalom, de legalább megbízható. Persze aki ilyenre vágyik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Egy haveromnak pont ilyen autója van, csak nem sedan hanem Caravan. Hát az igaz hogy nem döglik be, de se nem különösebben erős, se nem izgalmas autó. Egy merő unalom, de legalább megbízható. Persze aki ilyenre vágyik... hát öregszik az ember ki tudja mit hoz a jövő! Lehet csak ebben a kriptahangulatos válságban gondolok én is csak ilyenre. ki tudja a isten is úgy akarja akkor megint nem fog annyira számítani az autó fentartása. persze addig ameddig ilyen junior vagyok és egyedülálló és csak erre kell költeni. Egyébként öcsém alig várja hogy befejezze a sulit ahova gyakorlatra jár már mondták mehet melózni. Calibrát akar venni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 megnéztem pontosan 14 calit és mindegyik szét volt ütve rendesen......elszomorító.az összes törve volt amiket sikerült megnéznem és ráadásul néhánynak a gazdája volt szíves azt állítani,hogy törésmentes csak ,itt-ott karcos. a futómű nem igazán érdekelne meg a moci sem,de kasznit nem igazán szeretnék farigcsálni....... :rolleyes: csak tudnám mire kérnek 3-4 kilót egy széthullot gépért.simán rámenne mégegyszer ugyanannyi ha kicsit rendbe szeretném hozni. kezdek lemondani róla pedíg az asszony végre hajlandó lenne megválni a pizsrakettól a kedvéért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Valaki azt hiszem itt írta, hogy hidas 4x4-e van. Azzal mi a helyzet? Tényleg az végül? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 megnéztem pontosan 14 calit és mindegyik szét volt ütve rendesen......elszomorító.az összes törve volt amiket sikerült megnéznem és ráadásul néhánynak a gazdája volt szíves azt állítani,hogy törésmentes csak ,itt-ott karcos. a futómű nem igazán érdekelne meg a moci sem,de kasznit nem igazán szeretnék farigcsálni....... :rolleyes: csak tudnám mire kérnek 3-4 kilót egy széthullot gépért.simán rámenne mégegyszer ugyanannyi ha kicsit rendbe szeretném hozni. kezdek lemondani róla pedíg az asszony végre hajlandó lenne megválni a pizsrakettól a kedvéért. Hát... sajna 3-4 kilóért még tényleg csak széthullott vasat lehet kapni ma is. Körülnézek én is, aztán ha találok valami jónak tűnő példányt akkor küldöm a linket. Még mindig C20NE-t keresel elsősorban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Valaki azt hiszem itt írta, hogy hidas 4x4-e van. Azzal mi a helyzet? Tényleg az végül? :rolleyes: a calibrába lengőkaros az összes változat Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Hát... sajna 3-4 kilóért még tényleg csak széthullott vasat lehet kapni ma is. Körülnézek én is, aztán ha találok valami jónak tűnő példányt akkor küldöm a linket. Még mindig C20NE-t keresel elsősorban? a motor nem fontos nekem,az sem baj ha kuka......van bele másik. viszont nézegettem magasabb árban is,600-700,és azok is hasonlóan le voltak élve. amúgy kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Hát... sajna 3-4 kilóért még tényleg csak széthullott vasat lehet kapni ma is. Körülnézek én is, aztán ha találok valami jónak tűnő példányt akkor küldöm a linket. Még mindig C20NE-t keresel elsősorban? V.miért én is szét néztem Caliilag, van pár példány amiben látnék fantáziát.Még az olcsókban is.Mondjuk ami feltűnt, hogy lett jópár túrós.Viszont szép V6-ból még mindig kevés van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 V.miért én is szét néztem Caliilag, van pár példány amiben látnék fantáziát.Még az olcsókban is.Mondjuk ami feltűnt, hogy lett jópár túrós.Viszont szép V6-ból még mindig kevés van. hát amikor a nagytetőn meg volt repedve a gitt az 1iken és a tulaj meg állította ő az első tulaja és soha nem volt tetőn......hát akkor én elköszöntem tőle. hasonlókba sikerült beleszaladnom.....sorban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Viszont szép V6-ból még mindig kevés van. :rolleyes: Beírtam a Cali fórumra hogy ha valaki tud eladó jó állapotú (kasztni) NE-t az szóljon, erre jött a válasz hogy 750e-ért van hibátlan V6, minek akarna bárki is NE-t venni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 minek akarna bárki is NE-t venni. :D Mert az NE-vel kimegy a világból.....akarom mondani, a következő lakatolásig! :lol: A V6 pedig feeling. :D ( nemminthalettvolnavalahaisvéhatom :P :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 V6-ot én se vennék, mert lassúk, akkor már inkább XE. Papír nélküli jó (!!!) kasztnit épp tudok egyet. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Gondolom nem papír nélküli jó kasztni kéne, hanem komplett autó, papírokkal és jó kasztnival... A V6 mér' lassú? :rolleyes: A gyári adat szerint a végsebessége 237km/h, míg a C20XE-é 223... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Gondolom nem papír nélküli jó kasztni kéne, hanem komplett autó, papírokkal és jó kasztnival... A V6 mér' lassú? :rolleyes: A gyári adat szerint a végsebessége 237km/h, míg a C20XE-é 223... papirosat keresnék lehetőleg.....mivel nincs itthon forgalmim calihoz. én sem voltam hanyattesve a vekitől,pedíg az is v6. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 caliból a 16v ecotek vagy sima verzió? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 caliból a 16v ecotek vagy sima verzió? Ecotecet lehetőleg ne vegyél, sokkal jobb motor a régebbi 16V. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 A V6 mér' lassú? :rolleyes: A gyári adat szerint a végsebessége 237km/h, míg a C20XE-é 223... Nem a végsebességre gondoltam, hanem arra, hogy a V6 lusta és szerintem gyenge motor. Az egy dolog, hogy 170LE, de a rossz váltóáttételnek és a nehéz lendkeréknek köszönhetően jobban megy egy XE Calibra. Ezt tapasztaltam próbák során és ezt mondta a Csabi is, amikor még csak a 2,5-ös V6 került be neki a Calibrába, pedig neki már F20-al és a könnyebbik XE lendkerékkel volt akkor összerakva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 caliból a 16v ecotek vagy sima verzió? EKOTEK=VÉTEK! :rolleyes: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február2, 2010 Megoszt Elküldve Február2, 2010 vágom hogy az ecotec sz@r,de miért is?nem tom mi a különbség a kettő között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február2, 2010 Megoszt Elküldve Február2, 2010 Gondolom nem papír nélküli jó kasztni kéne, hanem komplett autó, papírokkal és jó kasztnival... A V6 mér' lassú? :D A gyári adat szerint a végsebessége 237km/h, míg a C20XE-é 223... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
HorsePower Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Üdv Mindenkinek! Véleményeteket kérném erről: Calibra '92 C20NE Érdemes vele foglalkozni? Illetve van esteleg valaki aki ismeri az autót, vagy esetleg régebben sajátja volt? 230.000-et gondoltam érte maximum, tankmatricán kívül sufnituning jele szerencsére nem látható, és azért valljuk be nehéz gyári állapotú Calibrát találni ilyen idősen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Sajnos nem ismerem az autót, de ennyiért egy megnézést megér sztem mindenképpen. Amúgy rég láttam ennyire alap Calibrát hogy még elektromos ablak sincs benne (konkrétan ez a második ilyen amit látok, pedig korábbi Calibrásként volt szerencsém néhányhoz). Észrevételeim: - a sufnituninghoz annyit hogy nem látszik jól a képen hogy az a fehér számlap a kilóméterórában gyári-e, de ha igen akkor sem eredeti, mert olyat csak '95 után szereltek - a lökhárító jobb első sarkán a díszléc el van törve, a rendszám felőli része hiányzik - nem látom az autón a gyári küszöbspoilert avagy kőfelverődésvédőt - szintén nem látszik jól a képeken hogy a hátsó lökhárító alján középtájt az vajon repedés, vagy a gyári vonóhorgos kivitel hátsó lököse van rajta amin ott az a rész kivehető. Amúgy a korához képest egészen vállalható állapotban van, bár hiányzik a tetőantenna és a hátsó ablaktörlő motor fordítva van betéve (az ablaktörlőkarnak nyugalmi állapotban függőlegesen kéne állnia, de ezt viszonylag egyszerű orvosolni, ki kell venni a motort és a szerkezeten fordítani 180°-ot és úgy visszarakni) Most látom csak hogy calibraclubos matrica van rajta, majd megkérdem ott hátha ismeri valaki az autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HorsePower Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Megnéztük az autót, ma volt műszakizni. Sajnos elég lepusztult állapotban van szegény, de ennyi pénzért mit lehet várni. A CalibraClub-os matricának én is megörültem, hátha sikerül előkeríteni az előző tulajt, annak nagyon örülnék. A mostani "tulajdonos", aki nem is használja/használta az autót azt mondta, hogy nyíregyházi volt a gazdája. Ami eddig kiderült: -a bal első lámba búra be van törve (ezt állítólag cserélik) -a hátsó lökhárítón lévő takaró volt az első amit megkérdeztem (direkt nem néztem először alá), azt mondta, arról nem tud semmit, megnéztem, nincs vonóhorog rajta -jobb ív rohad, a bal meg törve volt így van rajta elég sok kitt -a bal első toronycsapágyat az eladó szerint cserélni kell -a műszerfalon sok repedés van -óra szerint 210ezer km van benne -a középdob után a kipufogó nagyon csúnyán van összetákolva -a díszlécek valóban hiányoznak meg persze a küszöb toldat is -első hátsó lökhárítón elég rossz állapotú -a tetőablak tömítése szét van menve -olajfolyás a motorból (megkérdeztem mennyit fogyaszt olajból, azt mondta nem tudja, mert nem használta) -hátsó lámpák szélei le vannak töredezve -a motor egyébként egész egyenletesen járt Szóval költeni kellenne rá elég rendesen. Az előélete viszont érdekelne, annak fejében lehetne alkudozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 én megnéztem vagy 20 calit mire feladtam a dolgot. a szarokat drágán adják a még szarabbakat még drágábbantisztelet a kivételnek,de én ilyennel nem találkoztam.ill. volt 1 ami 2 milla volt,de az meg irreállis. sajnos ezeket az autókat nem olyanok vették-veszik általában akiknek volna pénze rendben is tartani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts