fanni123 Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 hát nem tudom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 hát nem tudom :) mi a terved az autóval, vagy miért éppen calibra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július22, 2009 Megoszt Elküldve Július22, 2009 Én sem tudom eldönteni, hogy megéri e megenni egy calibrát! Vagy nézzek valami mást? Megenni semmiképp nem éri meg, bár én ugyan nem próbáltam, de sztem baromi rossz íze lehet... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január10, 2010 Megoszt Elküldve Január10, 2010 gondolkozok egy calin.........mik a gyengéi? főleg kaszni terén. a motorok tudom elég jók(ohc),de a váltók?ű elsőkerekes opelekben nem vagyok képben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
miragekori Elküldve Január10, 2010 Megoszt Elküldve Január10, 2010 hátsó sárvédö iv,hátsó váznyulványok és a hátsó sárvédöiv alja a küszöbnél,illetve a hátfal!azonban szokott még rohadni állitólag a mocitetö eleje is! milyen tipusu caliban gondolkodsz?NE,XE,XEV,V6,vagy esetleg LET? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január10, 2010 Megoszt Elküldve Január10, 2010 hátsó sárvédö iv,hátsó váznyulványok és a hátsó sárvédöiv alja a küszöbnél,illetve a hátfal!azonban szokott még rohadni állitólag a mocitetö eleje is! milyen tipusu caliban gondolkodsz?NE,XE,XEV,V6,vagy esetleg LET? :lol: igazából elöször sima ne-. aztán ha beválik van 1 4x4-es A vekim,v6 2.5.abból menne át a cuccos,elvileg ugyanaz a két autó. játszósnak kellene..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január10, 2010 Megoszt Elküldve Január10, 2010 igazából elöször sima ne-. aztán ha beválik van 1 4x4-es A vekim,v6 2.5.abból menne át a cuccos,elvileg ugyanaz a két autó. játszósnak kellene..... 2,5 V6 4x4 A Vectra? :lol: Ez komoly? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január10, 2010 Megoszt Elküldve Január10, 2010 2,5 V6 4x4 A Vectra? :lol: Ez komoly? 3 éve hoztam svájcból........v6 az biztos és van kardán alatta szal 4x4.na az én tudományom megált itt.viszont télen mókás vele menni.......játszósnak hoztam és annak is használtam. méééé,ilyen nem volt?lehet ez is mókolt verda......nem kizárt,bár aránylag patent állapotú. tényleg:ezeken milyen a hátsó hajtás?vmi wiskos megoldás vagy fix. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január10, 2010 Megoszt Elküldve Január10, 2010 3 éve hoztam svájcból........v6 az biztos és van kardán alatta szal 4x4.na az én tudományom megált itt.viszont télen mókás vele menni.......játszósnak hoztam és annak is használtam. méééé,ilyen nem volt?lehet ez is mókolt verda......nem kizárt,bár aránylag patent állapotú. tényleg:ezeken milyen a hátsó hajtás?vmi wiskos megoldás vagy fix. Szerintem akkor átépített, tudomásom szerint nem létezett V6 4x4. Megtennéd, hogy megnézed, hogy milyen váltó van benne? Érdekes lenne esetleg pár kép is, mondjuk ha van rá lehetőséged, akkor alulról is a motor, váltó, osztómű környékéről. 5x110-es lyukosztású? Az osztómű Viscos és csak akkor adja rá a hátsó hajtást, ha elkaparnak az első kerekek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Szerintem akkor átépített, tudomásom szerint nem létezett V6 4x4. Megtennéd, hogy megnézed, hogy milyen váltó van benne? Érdekes lenne esetleg pár kép is, mondjuk ha van rá lehetőséged, akkor alulról is a motor, váltó, osztómű környékéről. 5x110-es lyukosztású? Az osztómű Viscos és csak akkor adja rá a hátsó hajtást, ha elkaparnak az első kerekek. majd ha hazamegyek mepróbálom bár el szoktam mostanság felejteni mindent.midíg rohanok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Ez nekem is gyanús, V6 4x4 gyárilag nem létezett sem Caliból, sem Vectrából. Ha meg a tied mégis ilyen akkor óriási kincs van a birtokodban, mert tudtommal csak a gyári DTM Calibrák voltak ilyenek. (Nem DTM Edition, hanem a rendes versenyváltozat.) Ettől még a Calibra jó autó, arra figyelj hogy a kasztnija jó állapotú legyen (a gyenge pontokat Kornél már leírta), meg a 4x4 ha rossz akkor elég költséges a feltámasztása szóval attól én óvakodnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 ... meg a 4x4 ha rossz akkor elég költséges a feltámasztása szóval attól én óvakodnék. De attól még olcsó kidobni alóla. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Az igaz, de elég fura észjárásra vall ha valaki azért vesz 4x4-es Calit hogy utána kidobhassa alóla az egész hóbelevancot... Akkor már mér nem vesz olyat amiben eleve nincs ilyen? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Az igaz, de elég fura észjárásra vall ha valaki azért vesz 4x4-es Calit hogy utána kidobhassa alóla az egész hóbelevancot... Akkor már mér nem vesz olyat amiben eleve nincs ilyen? :lol: De lehet azt talál épp jobb áron, épp azért, mert rossz alatta a 4x4. :lol: De most inkább képek érdekelnének a V6 4x4 Vectráról. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 gondolkozok egy calin.........mik a gyengéi? főleg kaszni terén. a motorok tudom elég jók(ohc),de a váltók?ű elsőkerekes opelekben nem vagyok képben. Gyengéi? Minden :lol: egy calibrának átlagban volt 3-5 tulajdonosa 99% ban megjártak már "pár" országot :lol: tolták neki mint állat 300.000 km minimum van bennük. szóval minden hónapban van mit csinálni rajta :P de viszont ennyi pénzért ilyen vezetési élményt más típusban nem tudsz venni az is biztos Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 De ez nem annyira a típus hibája/gyengéje, mint inkább az előző tulajoké. A váltókkal nem szokott gond lenni, F16 meg F20 hegyekben áll a piacon, nagyjából fillérekért hozzáférhető. A V6-ot meg a Turbót leszámítva (utóbbihoz igen ritka és aranyáron van a váltó, szvsz ha 100e alatt találsz jó F28-at akkor összeteheted a két kezedet) atöbbiben gyakorlatilag ugyanazok a váltók vannak mint amiket például az Astrákba is raktak ugyanezen motorokhoz, annyi különbséggel hogy Caliba csak a rövid áttételű (CR jelzésű) váltókat rakták gyárilag, a hosszúakat (WR) nem. Ha C20NE-ben gondolkozol, akkor abból a '93 utáni példányokat keresd, abban már nem F16-os váltó van hanem F18+-os, aholis a + a speer-t jelenti. :lol: Egy oldal ahol elég sok infót találsz a Calibráról: http://www.calibra.atw.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 köszönöm az építő jellegü segtségeket. sokszor derült már ki,hogy ritkaság van/volt a birtokomban.most legalább időben.......de elég valószínű,hogy átépített a verda....... azért gondolkoztam calin,mert kényelmes nagy autóim már vannak,játszós meg még nincs.erre jó lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Ha C20NE-ben gondolkozol, akkor abból a '93 utáni példányokat keresd, abban már nem F16-os váltó van hanem F18+-os, aholis a + a speer-t jelenti. :lol: Az F18-aknál, a + azt jelenti, hogy erősített változat. Annyival tud többet, mint a síma F18, hogy edzett fogaskerekek vannak benne, meg talán kicsivel feszesebb a difije, de sperr semmiképp nincs bennük, ez egy hatalmas tévhiedelem! :P Amúgy én nem gondolkoznék C20NE-ben, a C20XE sokkal jobb motor. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Oh. Megint tanultam valamit. Szerk.: És tényleg. Megnéztem, míg a sima F18 190Nm-ig van hitelesítve, addig az F18+ 205Nm-ig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 De ez nem annyira a típus hibája/gyengéje, mint inkább az előző tulajoké. A váltókkal nem szokott gond lenni, F16 meg F20 hegyekben áll a piacon, nagyjából fillérekért hozzáférhető. A V6-ot meg a Turbót leszámítva (utóbbihoz igen ritka és aranyáron van a váltó, szvsz ha 100e alatt találsz jó F28-at akkor összeteheted a két kezedet) atöbbiben gyakorlatilag ugyanazok a váltók vannak mint amiket például az Astrákba is raktak ugyanezen motorokhoz, annyi különbséggel hogy Caliba csak a rövid áttételű (CR jelzésű) váltókat rakták gyárilag, a hosszúakat (WR) nem. Ha C20NE-ben gondolkozol, akkor abból a '93 utáni példányokat keresd, abban már nem F16-os váltó van hanem F18+-os, aholis a + a speer-t jelenti. :P Egy oldal ahol elég sok infót találsz a Calibráról: http://www.calibra.atw.hu/ Igaz gabika hogy viszonylag olcsó hozzá egy két dolog csak hát sok kicsi sokra megy. nekem egy 93' évjárató C20NE-m volt calibra clubbos autó volt LAURENTÉ lehet ismered. aránylag egyben volt a kocsi de mindig jött valami, állandó vendég voltam a bontókban :lol: C20NE amúgy többet is kajol mint az XE és elég mókuskerék is. a Srác helyében csak XE-t vennék és csak akkor ha van elég Cashflo-ja és türelme. Egy biztos akinek volt már calibrája az soha nem felejti el és ha meglát egyet akkor megdobban a szív :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 A C20NE lehet hogy többet eszik meg gyengébb mint az XE, de vitán felül a Calibra legmegbízhatóbb motorja (a V6-tal karöltve) a hibák számát tekintve, csak a V6 ha egyszer bedöglik akkor igazi pénznyelő lesz. C20NE-ből nem egyet látni a neten több mint félmillió futott kilóméterrel, de már hallottam olyanról is amelyik 900e km-t(!) is kibírt. 16V-ből nemigen találsz ilyet. Laurentet ismertem, meg az autóját is de már jó rég nem hallottam felőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Az biztos hogy a 8V egy atomrobbanást is túlél. Sikermotor is volt a 80-as évek végén. nekem is csak a gyújtáselosztó fedelet, rotort kellett kicserélni rajta. viszont 2 év alatt az autó 70% ki lett cserélve :lol: Laurent már nyugdíjba ment :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 A C20NE lehet hogy többet eszik meg gyengébb mint az XE, de vitán felül a Calibra legmegbízhatóbb motorja (a V6-tal karöltve) a hibák számát tekintve, csak a V6 ha egyszer bedöglik akkor igazi pénznyelő lesz. C20NE-ből nem egyet látni a neten több mint félmillió futott kilóméterrel, de már hallottam olyanról is amelyik 900e km-t(!) is kibírt. 16V-ből nemigen találsz ilyet. Laurentet ismertem, meg az autóját is de már jó rég nem hallottam felőle. Te Gábor megint hazabeszélsz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 na látom sikerült megint a tutiba nyulnom.. :lol: nem akarok elő körben sok lóvét beleölni.van elég pénznyelő verdám mostanában(az omi váltójából már simán kaptam volna 1 calit). aztán idővel ha megtetszik akkor lehet belelapátolni a lét.igazából csak a veki miatt gondolkozom rajta.........ma néztem 2 calit,hát elég sanyarúan néztek ki.....megvolt ott a millió km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Az biztos hogy a 8V egy atomrobbanást is túlél. Sikermotor is volt a 80-as évek végén... Olyannyira hogy '88-ban "Év motorja" címet is nyert, valamint a Mazda szinte egy az egyben lemásolta. Ha van lehetőséged egy korabeli kétezres benzines Mazda (mondjuk 626) motorterébe bekukkantani, akkor csodát fogsz látni. (A Mazdánál FS-nek hívták a motort, '92-ben jelent meg és 116LE-t teljesített) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts