Tom Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Mindenkinek c20xe-t! Igen! Igen! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Rizsrakétás kolléga talált cáfolatot arra, amit IQBéla mondott. Opelmotorok teljesítménye és nyomatéka Talán megnéztétek amit belinkeltem 540 km-es Cali.. Épp azt beszéltük haverral, hogy rommá tört Cali papir, behoz az, és rendszám átrak. Ha már ilyen gyökerek a döntéshozók... Meg ahhoz még kell gyűjteni bőven. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Rizsrakétás kolléga talált cáfolatot arra, amit IQBéla mondott. Opelmotorok teljesítménye és nyomatéka A rizsrakétás kolléga ábrája szerint 1500 és 2000 közt egy árnylatnyit feljebb van a 8v. Utána viszont alaposan altta. (Ne keverjük össze a 2.0 16v Ecotec és a 2.0 8v görbéjét! Ami alsó tartományban lényegesen felette van az az Ecotec, nem a 8v) De itt valahol bibi van, mert a calibrás oldalról letöltött ábrák skálázásra figyelemmel való összeollózása után nekem ez jött ki: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Ezeket a nyomatékgörbéket nézegetve vegyél 2.5-öst... Vagy 2.0dti-t... csak az szerintem nincs calibrában... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Kicsit vicces, hogy 200E km -t futott motorok gyári jellegörbéin vitatkoztok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Kicsit vicces, hogy 200E km -t futott motorok gyári jellegörbéin vitatkoztok :lol: Nem is vitatkoztunk.... Arról beszélgetünk, melyiket érdemes venni. Béla egyértelműen a C20XE mellett van ahogy látom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Nem is vitatkoztunk.... Arról beszélgetünk, melyiket érdemes venni. Béla egyértelműen a C20XE mellett van ahogy látom :lol: Neki az vált be, biztos nem szívott vele, más meg köpködi, mert hengerfej cserével kezdte... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Neki az vált be, biztos nem szívott vele, más meg köpködi, mert hengerfej cserével kezdte... ő is ezzel kezdte :lol: én c20ne-t vennék... de nemveszek.... Albertka! nem akarsz egy 115 LE -s asztrát?? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Érdekes dolog ez a teljesítmény-nyomaték-megbízhatóság téma. Szvsz olyan embereket kéne megkérdezni, akik Calibrában próbálták már az említett motorokat. Amit fentebb írtam, (márminthogy ajánlott motorok a C20NE és a V6-ok) az nagyjából egy általános Calibrás vélemény, nem csak én mondom ezt. Persze ezt nem jelenti azt hogy a többi motor nem jó, de lehet hogy ugyanazzal a motorral egy Astrában vagy Vectrában mások a tapasztalatok, mint egy Caliban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 " Béla egyértelműen a C20XE mellett van ahogy látom" Nem Albert, én helyedben kifejezetten c20ne-t vennék. Ha nem vagy pörgetős-hajtós típus, akkor k...ra felesleges kifizetni azt a sacc 20% pluszt, amibe a c20xe-vel szerelt autók kerülnek a c20ne-vel szemben. Meg azt a másik 30% pluszt, amibe a hozzányúlás kerül, ha arról van szó... Ha valaki a nyugodtan krúzolós típus, vegyen c20ne-t, mostanra én is kicsit elnagypapásodtam, mégegyszer nem vennék c20xe-t. De csak azért nem, mert már "öregfiú vagyok". Mert már volt (aránylag) erős motorom, úgymondanám, kiéltem magam. Ákos jól mondja, én is hengerfejezéssel kezdtem vétel után, majd olajpróbálgatás (melyikkel van legjobb hangja), gyertyák, egy-két kábel, de azóta semmi gondom nem volt a motorral (ez persze kopkopkop), pedig mint mondom, kiéltem rajta a fiatalos hévemet. Hangja sem lett rosszabb, mint amikor megvettem. Két éve van meg. Mellesleg a bizonyos emberek által oly sokat szidott x20xev-vel a bátyám 8 éves omegában vígan megy, egész jól fogyaszt, elment európa túloldalára, és valami jeladónak és a leömlőnek a cseréjén túl semmi baja nincs vele... Még csak az olajat sem eszi. Igaz, hogy az egy elég jó forrásból származó, tényleg megkímélt, és perpillanat nagyon korrektül fenntartott autó. Semmi okosság, semmi olcsózás. Az is igaz, hogy apám 16 éves c20ne omegáját vettem 150.000 kmrrel (hihi), most van benne 230.000, és egy nyikk baja nincs a motornak. Szóval igazából mindenki vegyen amit temperamentumához gondol. Kétségtelen, hogy a piacon lévő c20xe-k gyakran elég szar állapotban vannak, de az szerintem nem a motor, hanem addigi tulajdonosainak hibája (nem megfelelő olaj, "szakszerű" tuning, stb). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 De a c20xe LÉNYEGESEN jobban megy. Na még ez sem igaz. A turbó , ami lényegesen jobban megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Na még ez sem igaz. A turbó , ami lényegesen jobban megy. Ennyi erővel ez sem igaz, mert a ferrari f40, az megy lényegesen jobban. Sőt, még az sem, hanem a lökhajtás... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 ....Mint említettem már a gsi topicban is, a c20ne nyomatékgörbe SEHOL SEM megy a c20xe fölé. Sem alsó fordulatnál.... Erre azért ne vegyél mérget szerintem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 Jól értelmezem, hogy az OHC-t max. 5000-ig érdemes pörgetni, mert ott a nyomatékmaximum? Amúgy Vktr hsz.-ban nagyob jól beszélt.200000km-nél már nem beszélhetünk hűdeállat feelingről!De motorgenerál után asszem vannak meglepik! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 A grafikon alapján 2.800 f/p körül van a nyomatékmaximuma... mint általában a 8-szelepeseknek 3.000 alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 A grafikon alapján 2.800 f/p körül van a nyomatékmaximuma... mint általában a 8-szelepeseknek 3.000 alatt. Tehát akkor nem!Sem'baj! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 De attól még lehet húzatni, míg nem esik vissza a teljesítmény, kb. 5600-ig. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lui Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 Hát nekem ugyan nincs Calibrám, és nem is lesz (nekem két kormány kell egy autón: 1, normál az első kerék nyomvonalához ; 2. gázpedálos a átsó kerék nyomvonalához :lol: ), de az omegámban egyenlőre egy C20NE mérgelődik. Felújítás óta 60000 km van a kocsiban és meg kell, hogy mondjam: tényleg érdekes. Nem tudom miket tud a C20XE, de én sokat járok kilinccsel előre aszfalton is a közel 1,5 tonnás Caravánnal, persze hála a hátsókerékajtásnak. Mindezekkel együtt azt kell, hogy mondjam, ha az ember igazi Sportkocsi feelingre vágyik, akkor gyanítom azt 2,5 V6-ban kell keresnie, illetve Omegánál is a 6 hengeres kostrukciókat keresni. A másik, amin mindíg kiakadok az az ár, meg a költségek kérdése. Itt arról vitatkoztok, hogy milyen SPORTKOCSIT érdemes venni! Aki azzal jön, hogy "de drága minden hozzá" az vegyen Agilát, vagy egy Buzukit és ahhoz relative minden olcsó lesz, meg nem eszi le a fejét, de persze nem is megy... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 Erre azért ne vegyél mérget szerintem :lol: Szerintem ezt a társalgást zárjuk le, mert rövid idő alatt ez a harmadik eltérő nyomatékgörbe, ami felkerül ide...... Inkább egyszer próbáljuk meg, ha összefutunk valahol... Szerencsére demokrácia van, mindenki azt vesz amit akar. /Meg amit meg tud fizetni :lol:/ Egyszer már elmegyek leméretem a motoromat, nagyon érdekel, mit tud a kis teenager :lol:. No pá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 Kicsit vicces, hogy 200E km -t futott motorok gyári jellegörbéin vitatkoztok :D jah milyen igaz :lol: :lol: minden honapban előkerül a "vegyek e calit, vegyek e gsi-t, c20ne-t, vagy c20xe-t, mit kell megnézni rajta" kérdések aztán mindig kiderül: - mind sz@r - ami nem sz@r azt nem adják el - ami nem sz@r és eladó az a., kamu b., iszonyat ára van - mindet sérülésmentesként árulják (.....) - mindenki szerint mind szét van hajtva csak az övé nem - a c20xe jobb - a c20ne jobb pedig tök egyszerűen le lehetne sarkitani ezt a kérdést: - amikor tiprod és megy mint az állat, meg amikor irigykedő pillantásokkal nézik az autót akkor örül a fejed - amikor a 4. szervizben nem tudják megmondani mi a baja akkor ideges/szomoru vagy aki meg a költségeken agyal egy sportos ámde kissél koros autónál az meg jó gyorsan felejtse el :lol: meg jók ezek a nyomatékgörbék, tuti kiindulási alap 10-15 éves hajtott autóknál egyszer méretni kellene....van vagy 3-5 cali, meg vagy 6-8 gsi a klubban...szted hányféle eredményt kapnánk? ;) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 ....Szerintem ezt a társalgást zárjuk le, mert rövid idő alatt ez a harmadik eltérő nyomatékgörbe, ami felkerül ide...... Inkább egyszer próbáljuk meg, ha összefutunk valahol... Szerencsére demokrácia van, mindenki azt vesz amit akar.... Nem valami mellett és a másik ellen kardoskodtam, mindössze a józan paraszti észre alapozva úgy gondolom, hogy hülyeséget írtál :lol: Tőlem aztán összefuthatunk. De én béndzsa vagyok :lol: Ákos is legyorsult az Astra-val, meg Viktor is Calival. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 De azóta bent van a drag váltó :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 De azóta bent van a drag váltó :-) Jah :lol: Némileg ugyan mákdarálóra hasonlít a hangja :lol: Ja amúgy tőlem mindeki olyan motros Calit vesz, amilyet szeretne :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 ...van vagy 3-5 cali, meg vagy 6-8 gsi a klubban...szted hányféle eredményt kapnánk? :lol: :lol: :lol: 29! Mit nyertem? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 29! Mit nyertem? :lol: Egy 2 személyes családi hétvégét Alsólajoson! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts