Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Nah akkor: 1Tankszintet a diagban tudsz állítani. :D 5-ös menü. 2A kijelzőn lévő gombokkal nem megtehetőt finomhangolod, hanem az üzemanyagszintet állítod. :D Ezáltal a megtehető is változik. 3Nem fog beledögleni a BC. :D 4Nem kell leengedni az összes benzint. :D 5He? :D lolvastad amit linkeltem?? Amúgy a DIAG 1-2-3-4-5 volt a lényeg hogy azok mit jelentenek.. A leírás hozzá még javítandó az még nem végleges, ezért sincs a GYIK ban. Tehát amivel bajod van : 1 Én is ezt írtam 2 Itt valóban összekevertem a kettőt, javítva... 3 A németek aztot írták vala hogy ha félrekalibrálod akkor annak nyekk 4 Mivel azt írtam hogy VAGY le kell engedni, (de ez mivel kivitelezhetetlen, ezért autómatice a VAGY 120ohmos ellenállásos variáns lép életbe) 5.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 A javított változat... Itt van Diag 1, Diag 2, Diag 3, Diag 4, Diag 5 ös menüpont. Az 1 - es ben, ha nem nyúlunk hozzá, akkor egy öntesztet csinál a MID, és ha van hiba, akkor azt kiírja, ha nincs, akkor az „ERROR ---„ felirat jelenik meg! A 2 – es, még X akta. A 3 - as nál, gomb érzékelés felismerés tesztet lehet csinálni. A MID en a két gomb külön-külön és a karon az „R” gomb nyomásával egy „+” jelenik meg a kijelzőn. Ezzel jelzi hogy érzékeli a gomb nyomását. A 4 - es nél, egy kijelző tesztet lehet csinálni az „R” gomb megnyomásával. Az 5 - ös nél, lehet a tankszintet beállítani, és finomhangolni! Ha az 5-ös menüben vagy és a kijelzőnél lévő felső gombot nyomod meg, akkor az üzemanyag mennyiségét lehet finom hangolni, a karon lévő „S” gombbal, és az „R” gomb hosszú nyomásával tudod memorizálni! Ha a kijelzőnek az alsó gombját nyomod, akkor a tankszintet lehet beállítani. (FIGYELEM!!! HIBÁS BEÁLLÍTÁS HELYTELEN ADATOT FOG MUTATNI) Itt kétféle megoldás is van: Vagy le kell engedni az összes benzint a tankból és Pontosan 12 litert kell visszatölteni,(de ez szinte kivitelezhetetlen… Vagy le kell húzni az üzemanyag szint jelző csatlakozót és egy 120Ohm - os ellenállással zárni az áramkört, és Memorizálni az „R” gombbal a karon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 me akkor nem írtad vóna, hogy csak tech2-vel lehet Februárban még úgy tudtam, ..javítva.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 lolvastad amit linkeltem?? Amúgy a DIAG 1-2-3-4-5 volt a lényeg hogy azok mit jelentenek.. A leírás hozzá még javítandó az még nem végleges, ezért sincs a GYIK ban. Tehát amivel bajod van : 1 Én is ezt írtam 2 Itt valóban összekevertem a kettőt, javítva... 3 A németek aztot írták vala hogy ha félrekalibrálod akkor annak nyekk 4 Mivel azt írtam hogy VAGY le kell engedni, (de ez mivel kivitelezhetetlen, ezért autómatice a VAGY 120ohmos ellenállásos variáns lép életbe) 5.... Nem látok linket sehol. Miért döglene bele a BC ha rosszul állítod be az üzemanyagtartály maximális befogadó képességét? +3-tól -3-ig lehet állítani és ennyi. Ami ugye eredetileg 52 liter és ezt lehet állítani +3 vagy -3-mal. 55 liter vagy 49 literes tank között. Honnan veszed ezeket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 sztem innét (már nem tudom honnét szedtem le anno): http://www.taylor.hu/astra/MID/ csak félre olvasta, itt nem az van hogy nyekk, csak hogy figyeleljünk Achtung: Solltet ihr bei der Programmierung aus Versehen in ein Menü kommen, wo etwas von 12L steht, FINGER WEG von der Reset Taste, sonst könnte es passieren, das ihr das MID auf eine Grundeinstellung setzt, bei der das MID mit einem festen Verbrauch von 10L/100km rechnet. Um das wieder geradezubiegen, muss der Tankinhalt dann neu abgeglichen werden (mittels 120 Ohm Widerstand oder echten 12 L im Tank), da habt ihr dann ein echtes Problem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 sztem innét (már nem tudom honnét szedtem le anno): http://www.taylor.hu/astra/MID/ csak félre olvasta, itt nem az van hogy nyekk, csak hogy figyeleljünk Achtung: Solltet ihr bei der Programmierung aus Versehen in ein Menü kommen, wo etwas von 12L steht, FINGER WEG von der Reset Taste, sonst könnte es passieren, das ihr das MID auf eine Grundeinstellung setzt, bei der das MID mit einem festen Verbrauch von 10L/100km rechnet. Um das wieder geradezubiegen, muss der Tankinhalt dann neu abgeglichen werden (mittels 120 Ohm Widerstand oder echten 12 L im Tank), da habt ihr dann ein echtes Problem... Fritzül nagyon nem tudok és nem is akarok és mindenféle mókolás (ellenállás) nélkül jól méri a távot a BCm. Tehátszóval? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 1Nem látok linket sehol. 2Miért döglene bele a BC ha rosszul állítod be az üzemanyagtartály maximális befogadó képességét? +3-tól -3-ig lehet állítani és ennyi. Ami ugye eredetileg 52 liter és ezt lehet állítani +3 vagy -3-mal. 55 liter vagy 49 literes tank között. 3Honnan veszed ezeket? 1 Idézet a leírásomból 2 Nem a finomállításosba döglik bele amit a +3és -3 al csin, hanem a 120 Ohmos variába 3 Tőletek, hosszú napokig tartó böngészés olvasás és töménytelen külföldi oldalak, fórumok, anyagaiból. ezeket nem én találom ki..... Bacca meg most azért se találom az a huha oldlat amin ott volt fekete vastag nagybetőkkel hogy Vorsicht .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 1 Idézet a leírásomból 2 Nem a finomállításosba döglik bele amit a +3és -3 al csin, hanem a 120 Ohmos variába 3 Tőletek, hosszú napokig tartó böngészés olvasás és töménytelen külföldi oldalak, fórumok, anyagaiból. ezeket nem én találom ki..... Bacca meg most azért se találom az a huha oldlat amin ott volt fekete vastag nagybetőkkel hogy Vorsicht .... Nem kell variálni és akkor nem döglik bele. :D Lengyelek erről semmit nem írnak, csak kösd be, állítsd be ha kell és örülj. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 sztem innét (már nem tudom honnét szedtem le anno): http://www.taylor.hu/astra/MID/ csak félre olvasta, itt nem az van hogy nyekk, csak hogy figyeleljünk Achtung: Solltet ihr bei der Programmierung aus Versehen in ein Menü kommen, wo etwas von 12L steht, FINGER WEG von der Reset Taste, sonst könnte es passieren, das ihr das MID auf eine Grundeinstellung setzt, bei der das MID mit einem festen Verbrauch von 10L/100km rechnet. Um das wieder geradezubiegen, muss der Tankinhalt dann neu abgeglichen werden (mittels 120 Ohm Widerstand oder echten 12 L im Tank), da habt ihr dann ein echtes Problem... Jaja valami ilyesmi volt, de máshol is olvastam....És ott Vorsicht volt! Lehet túllihegték a németek?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Jaja valami ilyesmi volt, de máshol is olvastam....És ott Vorsicht volt! Lehet túllihegték a németek?? Mit nem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Mit nem? :D Ott a pont. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Ezt kerested? -> http://svenluetticke.sv.funpic.de/MID-Einbau.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Ezt kerested? -> http://svenluetticke.sv.funpic.de/MID-Einbau.pdf Na erre mondtam hogy ebben is már irnak de ebben még csak "figyelem" van és nem Vorsicht...má nemtom hol találtam.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dane Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Sziasztok, valahogy össze lehet kötni mondjuk egy Sony fejegységet a BC-vel úgy, hogy a fejegység infókat küldjön a BC-nek? Pl RDS… erre tud valaki megoldást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 sziasztok. Astra gsi-be több fajta bc volt? vettem egy másikat bele (16v asztra gsi) és abszolut fals adatokat irkál fogyasztás terén, közel a dupláját minta régi. azért cseréltem le egyébként mert a régiben az első 1-2 karakter mindkét sorban random hibásan volt megjelenitve. másik bc kell nekem?át lehet programozni? valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 sziasztok. Astra gsi-be több fajta bc volt? vettem egy másikat bele (16v asztra gsi) és abszolut fals adatokat irkál fogyasztás terén, közel a dupláját minta régi. azért cseréltem le egyébként mert a régiben az első 1-2 karakter mindkét sorban random hibásan volt megjelenitve. másik bc kell nekem?át lehet programozni? valami ötlet? Volt több bc fajta valóban, de általában a hibás fogyasztási adatok megjelenítése azért van, mert nem a jelenlévő motorhoz van programozva. Ezt egy márkaszervizben elvileg meg tudják oldani vagy egy magánszemély is, akinek van Tech műszere hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 akkor át lehet progizni azt mondod. ennek milyen anyagi vonzata van kb? mind márkaszervizben mind magánembernél? ismersz ilyen embert? köszi a gyors választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 akkor át lehet progizni azt mondod. ennek milyen anyagi vonzata van kb? mind márkaszervizben mind magánembernél? ismersz ilyen embert? köszi a gyors választ! Nekem Tatabányán a márkaszervizben 3000-ért csinálták. Előtte felhívtam 1-2 pesti szalont is, de volt ahol azt mondták, hogy ilyen Astrában nincs, máshol meg 12.000-et mondtak rá asszem. Szóval inkább körbe kell kérdezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 akkor át lehet progizni azt mondod. ennek milyen anyagi vonzata van kb? mind márkaszervizben mind magánembernél? ismersz ilyen embert? köszi a gyors választ! Bp tudok, pár ezer Itt fent volt az illető neve az M3as kivezetőjénél van Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Köszi srácok utánajárok...közbe másik forrásból kaptam elérhetőséget egy szülővárosomban tevékenykedő müszerészről aki csinált már ilyet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 sziasztok! hogy lehet azt megoldani házilag hogy amikor bekapcsolom a rádiót akkor ne jelezze a rádiót a BC? Nem gyári rádióm van és átvált a BC rádió módra és egy F betű jelenik meg. Nem akarom hogy kapcsolja a BC t a rádió. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 sziasztok! hogy lehet azt megoldani házilag hogy amikor bekapcsolom a rádiót akkor ne jelezze a rádiót a BC? Nem gyári rádióm van és átvált a BC rádió módra és egy F betű jelenik meg. Nem akarom hogy kapcsolja a BC t a rádió. köszi A BC programozásánál kellett volna rádió nélküli kódot adni neki. Amúgy valamelyik vezeték elvágásával meg lehet szűntetni, hogy átkapcsolja a kijelzőt (legalábbis TID-nél biztosan). Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 A BC programozásánál kellett volna rádió nélküli kódot adni neki. Amúgy valamelyik vezeték elvágásával meg lehet szűntetni, hogy átkapcsolja a kijelzőt (legalábbis TID-nél biztosan). jó lenne ha meg lehetne oldani vezeték levágással Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 jó lenne ha meg lehetne oldani vezeték levágással ha jól emlékszek, akkor piros szürke vezetéket vágtam a tid-nél Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 ha jól emlékszek, akkor piros szürke vezetéket vágtam a tid-nél köszi az infot. kiszedem a csatlakozóból azt és meglátjuk mi lesz köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts