Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 16:53, Morpheus írta:

Most jó a kép.

De annyi bibit találtam, hogy a 12-es pinről a MID 4-re is kell kötni egy szálat, amúgy kifogástalan a rajz.

Hja közben javítottad, nemszótam. Egyébként a féklámpát egybe írjuk, sztem stirlitz erre célzott, bár a helyében nem szólnék ilyenért. :P

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 17:02, daykiller írta:

Most jó a kép.

De annyi bibit találtam, hogy a 12-es pinről a MID 4-re is kell kötni egy szálat, amúgy kifogástalan a rajz.

Hja közben javítottad, nemszótam. Egyébként a féklámpát egybe írjuk, sztem stirlitz erre célzott, bár a helyében nem szólnék ilyenért. :P

Toom, csak nem fért volna ki abba a bizonyos szövegdobozba....meg így szebb :D

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 18:36, daykiller írta:

Komolyabb módosításokat végeztem el és rengeteg plusz információval láttam el a BC leírásomat. Tessék csekkolni, még most szóljatok ha hiba van benne! :D

jól eldugtátok, vhogy én az elektromosnál keresném, nem a Beltérnél

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 18:36, daykiller írta:

Komolyabb módosításokat végeztem el és rengeteg plusz információval láttam el a BC leírásomat. Tessék csekkolni, még most szóljatok ha hiba van benne! :D

má akartam kérdezni: a G csatlakozóra több eszköz(ECU,ABS,MID) is csatlakozik, ilyenkor azokat össze kell kötni? gondolom igen

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 20:21, stirlitz írta:

má akartam kérdezni: a G csatlakozóra több eszköz(ECU,ABS,MID) is csatlakozik, ilyenkor azokat össze kell kötni? gondolom igen

Konkrétan hozzá kell kötni a MID-et is ahhoz a vezetékhez, de ez is le van írva a gyik társalgóban, ha elolvasnád. :D

És az ECU nincs a G-n, annak ott a B. :P

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 20:24, daykiller írta:

Konkrétan hozzá kell kötni a MID-et is ahhoz a vezetékhez, de ez is le van írva a gyik társalgóban, ha elolvasnád. :D

És az ECU nincs a G-n, annak ott a B. :P

má mögvan, minek olvasgassam.... :whistle:

jó most nem néztem meg pontosan (a légzsáké is oda megy)

mintha a Diag mazzagról nem írtál volna, direkt?

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 20:38, stirlitz írta:

má mögvan, minek olvasgassam.... :whistle:

jó most nem néztem meg pontosan (a légzsáké is oda megy)

mintha a Diag mazzagról nem írtál volna, direkt?

Bazz, belinkeljem? :D Gyik társalgó :D uccsó hsz.

Elküldve

Én is ránéztem a GyÍK-ban a BC-re és nem találtam benne újat. :wacko:

Lehet ez volt a nehezítés, de ezután már meg sem nézem. Biztos jó lett. :icon13:

Elküldve

:w00t: Köszi!

Esetleg érdemes lenne betenni, hogyan lehet megnézni milyen kódra van szükség a helyes működéshez.

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=64#entry553671

kód => impulzusszám + nyelv + gyári rádió + motorkód

Talán még ez: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=127#entry885387

..és a kódlista: http://www.opel-infos.de/downloads/astra_f_mid.pdf

A végéhez: Tech1 is jó az állításhoz.

Jó lett. :icon13:

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 21:19, Tiu írta:

:w00t: Köszi!

Esetleg érdemes lenne betenni, hogyan lehet megnézni milyen kódra van szükség a helyes működéshez.

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=64#entry553671

kód => impulzusszám + nyelv + gyári rádió + motorkód

Talán még ez: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=127#entry885387

..és a kódlista: http://www.opel-infos.de/downloads/astra_f_mid.pdf

A végéhez: Tech1 is jó az állításhoz.

Jó lett. :icon13:

Ok. Ezeket még belerakom. A kódlistáva amúgy is meg voltam lőve, mert a régi link már nem vót jó.

Elküldve

:D

90 228 341 Német, alpha kód : EA

90 228 342 Angol, EC

90 306 556 Olasz/spanyol, EE

90 306 557 Francia, EF

90 434 120 csak D, NL I, F,

90 434 121 GB, E, S,

90 434 474 ALL

90 434 425 ALL

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 21:31, Morpheus írta:

:D

90 228 341 Német, alpha kód : EA

90 228 342 Angol, EC

90 306 556 Olasz/spanyol, EE

90 306 557 Francia, EF

90 434 120 csak D, NL I, F,

90 434 121 GB, E, S,

90 434 474 ALL

90 434 425 ALL

Az első négy nem F Astráé.

Benne vannak a plusz dolgok a leírásomban. Egyéb kérés? :D

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 21:52, daykiller írta:

Az első négy nem F Astráé.

Benne vannak a plusz dolgok a leírásomban. Egyéb kérés? :D

ŐŐ hátöö izé nem látom azt hogy a leírásod melyik tipusra vonatkozik....face elötti vagy utáni..

Ha netán keresné a 16 pines Diag csatiban a "D"-t meg a "G"-t... <_<

Esetleg egy egy kép az ALDL ről meg a tesóról...

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 21:52, daykiller írta:

Az első négy nem F Astráé.

Benne vannak a plusz dolgok a leírásomban. Egyéb kérés? :D

én a "Diag"-nál a Diag1-Diag5 menüre gondoltam, meg azok kódjára

Elküldve

:D

Itt van Diag 1, Diag 2, Diag 3, Diag 4, Diag 5 ös menüpont.

  • Az 1 - es ben, ha nem nyúlunk hozzá, akkor egy öntesztet csinál a MID, és ha van hiba, akkor azt kiírja, ha nincs, akkor az „ERROR ---„ felirat jelenik meg!
  • A 2 - es még X akta.
  • A 3 - as nál gomb érzékelés felismerés tesztet lehet csinálni. A MID en a két gomb külön-külön és a karon az „R” gomb nyomásával egy „+” jelenik meg a kijelzőn. Ezzel jelzi hogy érzékeli a gomb nyomását.
  • A 4 - es nél egy kijelző tesztet lehet csinálni az „R” gomb megnyomásával.
  • Az 5 - ösnél lehet a tankszintet beállítani, csak Tech 2 es műszerrel!

Ha kijelzőnél lévő felső gombot nyomod meg, akkor a megtehető km-t tudod finom hangolni, a karon lévő „S” gombbal, és az „R” gomb hosszú nyomásával tudod memorizálni!

Ha a kijelzőnek az alsó gombját nyomod, akkor a tankszintet lehet beállítani. (FIGYELEM!!! HIBÁS BEÁLLÍTÁS A M.I.D. TÖNKRETÉTELÉT EREDMÉNYEZI)

Tech 2 es műszer rádugása után, Itt kétféle megoldás is van:

  1. Vagy le kell engedni az összes benzint a tankból és Pontosan 12 litert kell visszatölteni,
  2. Vagy le kell húzni az üzemanyag szint jelző csatlakozót és egy 120Ohm - os ellenállással zárni az áramkört, és így beállítatni a Tech 2 es műszerrel a MID ben!
Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 21:52, daykiller írta:

Az első négy nem F Astráé.

Benne vannak a plusz dolgok a leírásomban. Egyéb kérés? :D

Ha nem azé akkor melyikeké?

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 21:58, Morpheus írta:

ŐŐ hátöö izé nem látom azt hogy a leírásod melyik tipusra vonatkozik....face elötti vagy utáni..

Ha netán keresné a 16 pines Diag csatiban a "D"-t meg a "G"-t... <_<

Esetleg egy egy kép az ALDL ről meg a tesóról...

Kép nincs, de amúgy le van írva, hogy 10pin-es és 16pin-es diagcsati. Számolni meg csak megtanult.

  On 2013. 03. 23. at 22:07, Morpheus írta:

Ha nem azé akkor melyikeké?

Calibra, Kadett, Vectra. :D

Egyébként tankszint állításhoz nem kell Tech2. :D

Beírtam a tankszint állítást is.

Már csak azt áruld el nekem, hogy miért írsz olyat le (tankszint állítás), aminek köze sincs az igazsághoz és még ki sem próbáltad? :D

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 22:18, daykiller írta:

Kép nincs, de amúgy le van írva, hogy 10pin-es és 16pin-es diagcsati. Számolni meg csak megtanult.

Calibra, Kadett, Vectra. :D

Egyébként tankszint állításhoz nem kell Tech2. :D

Beírtam a tankszint állítást is.

:icon13:

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 22:18, daykiller írta:

Kép nincs, de amúgy le van írva, hogy 10pin-es és 16pin-es diagcsati. Számolni meg csak megtanult.

Calibra, Kadett, Vectra. :D

Egyébként tankszint állításhoz nem kell Tech2. :D

Beírtam a tankszint állítást is.

Már csak azt áruld el nekem, hogy miért írsz olyat le (tankszint állítás), aminek köze sincs az igazsághoz és még ki sem próbáltad? :D

Mi a nem igaz benne?

Miből gondolod hogy nem próbáltam?

Elküldve
  On 2013. 03. 23. at 22:01, Morpheus írta:

:D

Itt van Diag 1, Diag 2, Diag 3, Diag 4, Diag 5 ös menüpont.

  • Az 1 - es ben, ha nem nyúlunk hozzá, akkor egy öntesztet csinál a MID, és ha van hiba, akkor azt kiírja, ha nincs, akkor az „ERROR ---„ felirat jelenik meg!
  • A 2 - es még X akta.
  • A 3 - as nál gomb érzékelés felismerés tesztet lehet csinálni. A MID en a két gomb külön-külön és a karon az „R” gomb nyomásával egy „+” jelenik meg a kijelzőn. Ezzel jelzi hogy érzékeli a gomb nyomását.
  • A 4 - es nél egy kijelző tesztet lehet csinálni az „R” gomb megnyomásával.
  • Az 5 - ösnél lehet a tankszintet beállítani, csak Tech 2 es műszerrel!

Ha kijelzőnél lévő felső gombot nyomod meg, akkor a megtehető km-t tudod finom hangolni, a karon lévő „S” gombbal, és az „R” gomb hosszú nyomásával tudod memorizálni!

Ha a kijelzőnek az alsó gombját nyomod, akkor a tankszintet lehet beállítani. (FIGYELEM!!! HIBÁS BEÁLLÍTÁS A M.I.D. TÖNKRETÉTELÉT EREDMÉNYEZI)

Tech 2 es műszer rádugása után, Itt kétféle megoldás is van:

  1. Vagy le kell engedni az összes benzint a tankból és Pontosan 12 litert kell visszatölteni,
  2. Vagy le kell húzni az üzemanyag szint jelző csatlakozót és egy 120Ohm - os ellenállással zárni az áramkört, és így beállítatni a Tech 2 es műszerrel a MID ben!

Nah akkor:

Tankszintet a diagban tudsz állítani. :D 5-ös menü.

A kijelzőn lévő gombokkal nem megtehetőt finomhangolod, hanem az üzemanyagszintet állítod. :D Ezáltal a megtehető is változik.

Nem fog beledögleni a BC. :D

Nem kell leengedni az összes benzint. :D

He? :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.