Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 hol találsz Te egy balféket? 8as láb: "BalFék Lámpához" :D Vaaaaaaaan..... amúgy vessző is!!! :D:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Vattafakk,, és most? http://kepfeltoltes.hu/130323/1198539180CC_bek_t_se__www.kepfeltoltes.hu_.jpg Most jó a kép. De annyi bibit találtam, hogy a 12-es pinről a MID 4-re is kell kötni egy szálat, amúgy kifogástalan a rajz. Hja közben javítottad, nemszótam. Egyébként a féklámpát egybe írjuk, sztem stirlitz erre célzott, bár a helyében nem szólnék ilyenért. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Most jó a kép. De annyi bibit találtam, hogy a 12-es pinről a MID 4-re is kell kötni egy szálat, amúgy kifogástalan a rajz. Hja közben javítottad, nemszótam. Egyébként a féklámpát egybe írjuk, sztem stirlitz erre célzott, bár a helyében nem szólnék ilyenért. :P Toom, csak nem fért volna ki abba a bizonyos szövegdobozba....meg így szebb :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Komolyabb módosításokat végeztem el és rengeteg plusz információval láttam el a BC leírásomat. Tessék csekkolni, még most szóljatok ha hiba van benne! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Komolyabb módosításokat végeztem el és rengeteg plusz információval láttam el a BC leírásomat. Tessék csekkolni, még most szóljatok ha hiba van benne! :D jól eldugtátok, vhogy én az elektromosnál keresném, nem a Beltérnél Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 jól eldugtátok, vhogy én az elektromosnál keresném, nem a Beltérnél Nem én vóóótam. De a GyIK társalgóba nézd. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Komolyabb módosításokat végeztem el és rengeteg plusz információval láttam el a BC leírásomat. Tessék csekkolni, még most szóljatok ha hiba van benne! :D má akartam kérdezni: a G csatlakozóra több eszköz(ECU,ABS,MID) is csatlakozik, ilyenkor azokat össze kell kötni? gondolom igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 má akartam kérdezni: a G csatlakozóra több eszköz(ECU,ABS,MID) is csatlakozik, ilyenkor azokat össze kell kötni? gondolom igen Konkrétan hozzá kell kötni a MID-et is ahhoz a vezetékhez, de ez is le van írva a gyik társalgóban, ha elolvasnád. :D És az ECU nincs a G-n, annak ott a B. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Konkrétan hozzá kell kötni a MID-et is ahhoz a vezetékhez, de ez is le van írva a gyik társalgóban, ha elolvasnád. :D És az ECU nincs a G-n, annak ott a B. :P má mögvan, minek olvasgassam.... :whistle: jó most nem néztem meg pontosan (a légzsáké is oda megy) mintha a Diag mazzagról nem írtál volna, direkt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 má mögvan, minek olvasgassam.... :whistle: jó most nem néztem meg pontosan (a légzsáké is oda megy) mintha a Diag mazzagról nem írtál volna, direkt? Bazz, belinkeljem? :D Gyik társalgó :D uccsó hsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Én is ránéztem a GyÍK-ban a BC-re és nem találtam benne újat. :wacko: Lehet ez volt a nehezítés, de ezután már meg sem nézem. Biztos jó lett. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Én is ránéztem a GyÍK-ban a BC-re és nem találtam benne újat. :wacko: Lehet ez volt a nehezítés, de ezután már meg sem nézem. Biztos jó lett. :icon13: Akkor belinkelem. Nem hiszem el. :D http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1539&p=937704 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 :w00t: Köszi! Esetleg érdemes lenne betenni, hogyan lehet megnézni milyen kódra van szükség a helyes működéshez. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=64#entry553671 kód => impulzusszám + nyelv + gyári rádió + motorkód Talán még ez: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=127#entry885387 ..és a kódlista: http://www.opel-infos.de/downloads/astra_f_mid.pdf A végéhez: Tech1 is jó az állításhoz. Jó lett. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 :w00t: Köszi! Esetleg érdemes lenne betenni, hogyan lehet megnézni milyen kódra van szükség a helyes működéshez. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=64#entry553671 kód => impulzusszám + nyelv + gyári rádió + motorkód Talán még ez: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=127#entry885387 ..és a kódlista: http://www.opel-infos.de/downloads/astra_f_mid.pdf A végéhez: Tech1 is jó az állításhoz. Jó lett. :icon13: Ok. Ezeket még belerakom. A kódlistáva amúgy is meg voltam lőve, mert a régi link már nem vót jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 :D 90 228 341 Német, alpha kód : EA 90 228 342 Angol, EC 90 306 556 Olasz/spanyol, EE 90 306 557 Francia, EF 90 434 120 csak D, NL I, F, 90 434 121 GB, E, S, 90 434 474 ALL 90 434 425 ALL Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 :D 90 228 341 Német, alpha kód : EA 90 228 342 Angol, EC 90 306 556 Olasz/spanyol, EE 90 306 557 Francia, EF 90 434 120 csak D, NL I, F, 90 434 121 GB, E, S, 90 434 474 ALL 90 434 425 ALL Az első négy nem F Astráé. Benne vannak a plusz dolgok a leírásomban. Egyéb kérés? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Az első négy nem F Astráé. Benne vannak a plusz dolgok a leírásomban. Egyéb kérés? :D ŐŐ hátöö izé nem látom azt hogy a leírásod melyik tipusra vonatkozik....face elötti vagy utáni.. Ha netán keresné a 16 pines Diag csatiban a "D"-t meg a "G"-t... <_< Esetleg egy egy kép az ALDL ről meg a tesóról... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Az első négy nem F Astráé. Benne vannak a plusz dolgok a leírásomban. Egyéb kérés? :D én a "Diag"-nál a Diag1-Diag5 menüre gondoltam, meg azok kódjára Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 :D Itt van Diag 1, Diag 2, Diag 3, Diag 4, Diag 5 ös menüpont. Az 1 - es ben, ha nem nyúlunk hozzá, akkor egy öntesztet csinál a MID, és ha van hiba, akkor azt kiírja, ha nincs, akkor az „ERROR ---„ felirat jelenik meg! A 2 - es még X akta. A 3 - as nál gomb érzékelés felismerés tesztet lehet csinálni. A MID en a két gomb külön-külön és a karon az „R” gomb nyomásával egy „+” jelenik meg a kijelzőn. Ezzel jelzi hogy érzékeli a gomb nyomását. A 4 - es nél egy kijelző tesztet lehet csinálni az „R” gomb megnyomásával. Az 5 - ösnél lehet a tankszintet beállítani, csak Tech 2 es műszerrel! Ha kijelzőnél lévő felső gombot nyomod meg, akkor a megtehető km-t tudod finom hangolni, a karon lévő „S” gombbal, és az „R” gomb hosszú nyomásával tudod memorizálni! Ha a kijelzőnek az alsó gombját nyomod, akkor a tankszintet lehet beállítani. (FIGYELEM!!! HIBÁS BEÁLLÍTÁS A M.I.D. TÖNKRETÉTELÉT EREDMÉNYEZI) Tech 2 es műszer rádugása után, Itt kétféle megoldás is van: Vagy le kell engedni az összes benzint a tankból és Pontosan 12 litert kell visszatölteni, Vagy le kell húzni az üzemanyag szint jelző csatlakozót és egy 120Ohm - os ellenállással zárni az áramkört, és így beállítatni a Tech 2 es műszerrel a MID ben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Az első négy nem F Astráé. Benne vannak a plusz dolgok a leírásomban. Egyéb kérés? :D Ha nem azé akkor melyikeké? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 ŐŐ hátöö izé nem látom azt hogy a leírásod melyik tipusra vonatkozik....face elötti vagy utáni.. Ha netán keresné a 16 pines Diag csatiban a "D"-t meg a "G"-t... <_< Esetleg egy egy kép az ALDL ről meg a tesóról... Kép nincs, de amúgy le van írva, hogy 10pin-es és 16pin-es diagcsati. Számolni meg csak megtanult. Ha nem azé akkor melyikeké? Calibra, Kadett, Vectra. :D Egyébként tankszint állításhoz nem kell Tech2. :D Beírtam a tankszint állítást is. Már csak azt áruld el nekem, hogy miért írsz olyat le (tankszint állítás), aminek köze sincs az igazsághoz és még ki sem próbáltad? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Kép nincs, de amúgy le van írva, hogy 10pin-es és 16pin-es diagcsati. Számolni meg csak megtanult. Calibra, Kadett, Vectra. :D Egyébként tankszint állításhoz nem kell Tech2. :D Beírtam a tankszint állítást is. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Kép nincs, de amúgy le van írva, hogy 10pin-es és 16pin-es diagcsati. Számolni meg csak megtanult. Calibra, Kadett, Vectra. :D Egyébként tankszint állításhoz nem kell Tech2. :D Beírtam a tankszint állítást is. Már csak azt áruld el nekem, hogy miért írsz olyat le (tankszint állítás), aminek köze sincs az igazsághoz és még ki sem próbáltad? :D Mi a nem igaz benne? Miből gondolod hogy nem próbáltam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 :D Itt van Diag 1, Diag 2, Diag 3, Diag 4, Diag 5 ös menüpont. Az 1 - es ben, ha nem nyúlunk hozzá, akkor egy öntesztet csinál a MID, és ha van hiba, akkor azt kiírja, ha nincs, akkor az „ERROR ---„ felirat jelenik meg! A 2 - es még X akta. A 3 - as nál gomb érzékelés felismerés tesztet lehet csinálni. A MID en a két gomb külön-külön és a karon az „R” gomb nyomásával egy „+” jelenik meg a kijelzőn. Ezzel jelzi hogy érzékeli a gomb nyomását. A 4 - es nél egy kijelző tesztet lehet csinálni az „R” gomb megnyomásával. Az 5 - ösnél lehet a tankszintet beállítani, csak Tech 2 es műszerrel! Ha kijelzőnél lévő felső gombot nyomod meg, akkor a megtehető km-t tudod finom hangolni, a karon lévő „S” gombbal, és az „R” gomb hosszú nyomásával tudod memorizálni! Ha a kijelzőnek az alsó gombját nyomod, akkor a tankszintet lehet beállítani. (FIGYELEM!!! HIBÁS BEÁLLÍTÁS A M.I.D. TÖNKRETÉTELÉT EREDMÉNYEZI) Tech 2 es műszer rádugása után, Itt kétféle megoldás is van: Vagy le kell engedni az összes benzint a tankból és Pontosan 12 litert kell visszatölteni, Vagy le kell húzni az üzemanyag szint jelző csatlakozót és egy 120Ohm - os ellenállással zárni az áramkört, és így beállítatni a Tech 2 es műszerrel a MID ben! Nah akkor: Tankszintet a diagban tudsz állítani. :D 5-ös menü. A kijelzőn lévő gombokkal nem megtehetőt finomhangolod, hanem az üzemanyagszintet állítod. :D Ezáltal a megtehető is változik. Nem fog beledögleni a BC. :D Nem kell leengedni az összes benzint. :D He? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Mi a nem igaz benne? Miből gondolod hogy nem próbáltam? me akkor nem írtad vóna, hogy csak tech2-vel lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts