Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Board Computer


PetiGSI

Recommended Posts

Most jó a kép.

De annyi bibit találtam, hogy a 12-es pinről a MID 4-re is kell kötni egy szálat, amúgy kifogástalan a rajz.

Hja közben javítottad, nemszótam. Egyébként a féklámpát egybe írjuk, sztem stirlitz erre célzott, bár a helyében nem szólnék ilyenért. :P

Link to comment
Megosztás:

Most jó a kép.

De annyi bibit találtam, hogy a 12-es pinről a MID 4-re is kell kötni egy szálat, amúgy kifogástalan a rajz.

Hja közben javítottad, nemszótam. Egyébként a féklámpát egybe írjuk, sztem stirlitz erre célzott, bár a helyében nem szólnék ilyenért. :P

Toom, csak nem fért volna ki abba a bizonyos szövegdobozba....meg így szebb :D

Link to comment
Megosztás:

Komolyabb módosításokat végeztem el és rengeteg plusz információval láttam el a BC leírásomat. Tessék csekkolni, még most szóljatok ha hiba van benne! :D

má akartam kérdezni: a G csatlakozóra több eszköz(ECU,ABS,MID) is csatlakozik, ilyenkor azokat össze kell kötni? gondolom igen

Link to comment
Megosztás:

má akartam kérdezni: a G csatlakozóra több eszköz(ECU,ABS,MID) is csatlakozik, ilyenkor azokat össze kell kötni? gondolom igen

Konkrétan hozzá kell kötni a MID-et is ahhoz a vezetékhez, de ez is le van írva a gyik társalgóban, ha elolvasnád. :D

És az ECU nincs a G-n, annak ott a B. :P

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan hozzá kell kötni a MID-et is ahhoz a vezetékhez, de ez is le van írva a gyik társalgóban, ha elolvasnád. :D

És az ECU nincs a G-n, annak ott a B. :P

má mögvan, minek olvasgassam.... :whistle:

jó most nem néztem meg pontosan (a légzsáké is oda megy)

mintha a Diag mazzagról nem írtál volna, direkt?

Link to comment
Megosztás:

:w00t: Köszi!

Esetleg érdemes lenne betenni, hogyan lehet megnézni milyen kódra van szükség a helyes működéshez.

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=64#entry553671

kód => impulzusszám + nyelv + gyári rádió + motorkód

Talán még ez: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=127#entry885387

..és a kódlista: http://www.opel-infos.de/downloads/astra_f_mid.pdf

A végéhez: Tech1 is jó az állításhoz.

Jó lett. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

:w00t: Köszi!

Esetleg érdemes lenne betenni, hogyan lehet megnézni milyen kódra van szükség a helyes működéshez.

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=64#entry553671

kód => impulzusszám + nyelv + gyári rádió + motorkód

Talán még ez: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=83&page=127#entry885387

..és a kódlista: http://www.opel-infos.de/downloads/astra_f_mid.pdf

A végéhez: Tech1 is jó az állításhoz.

Jó lett. :icon13:

Ok. Ezeket még belerakom. A kódlistáva amúgy is meg voltam lőve, mert a régi link már nem vót jó.

Link to comment
Megosztás:

Az első négy nem F Astráé.

Benne vannak a plusz dolgok a leírásomban. Egyéb kérés? :D

ŐŐ hátöö izé nem látom azt hogy a leírásod melyik tipusra vonatkozik....face elötti vagy utáni..

Ha netán keresné a 16 pines Diag csatiban a "D"-t meg a "G"-t... <_<

Esetleg egy egy kép az ALDL ről meg a tesóról...

Link to comment
Megosztás:

:D

Itt van Diag 1, Diag 2, Diag 3, Diag 4, Diag 5 ös menüpont.

  • Az 1 - es ben, ha nem nyúlunk hozzá, akkor egy öntesztet csinál a MID, és ha van hiba, akkor azt kiírja, ha nincs, akkor az „ERROR ---„ felirat jelenik meg!
  • A 2 - es még X akta.
  • A 3 - as nál gomb érzékelés felismerés tesztet lehet csinálni. A MID en a két gomb külön-külön és a karon az „R” gomb nyomásával egy „+” jelenik meg a kijelzőn. Ezzel jelzi hogy érzékeli a gomb nyomását.
  • A 4 - es nél egy kijelző tesztet lehet csinálni az „R” gomb megnyomásával.
  • Az 5 - ösnél lehet a tankszintet beállítani, csak Tech 2 es műszerrel!

Ha kijelzőnél lévő felső gombot nyomod meg, akkor a megtehető km-t tudod finom hangolni, a karon lévő „S” gombbal, és az „R” gomb hosszú nyomásával tudod memorizálni!

Ha a kijelzőnek az alsó gombját nyomod, akkor a tankszintet lehet beállítani. (FIGYELEM!!! HIBÁS BEÁLLÍTÁS A M.I.D. TÖNKRETÉTELÉT EREDMÉNYEZI)

Tech 2 es műszer rádugása után, Itt kétféle megoldás is van:

  1. Vagy le kell engedni az összes benzint a tankból és Pontosan 12 litert kell visszatölteni,
  2. Vagy le kell húzni az üzemanyag szint jelző csatlakozót és egy 120Ohm - os ellenállással zárni az áramkört, és így beállítatni a Tech 2 es műszerrel a MID ben!
Link to comment
Megosztás:

ŐŐ hátöö izé nem látom azt hogy a leírásod melyik tipusra vonatkozik....face elötti vagy utáni..

Ha netán keresné a 16 pines Diag csatiban a "D"-t meg a "G"-t... <_<

Esetleg egy egy kép az ALDL ről meg a tesóról...

Kép nincs, de amúgy le van írva, hogy 10pin-es és 16pin-es diagcsati. Számolni meg csak megtanult.

Ha nem azé akkor melyikeké?

Calibra, Kadett, Vectra. :D

Egyébként tankszint állításhoz nem kell Tech2. :D

Beírtam a tankszint állítást is.

Már csak azt áruld el nekem, hogy miért írsz olyat le (tankszint állítás), aminek köze sincs az igazsághoz és még ki sem próbáltad? :D

Link to comment
Megosztás:

Kép nincs, de amúgy le van írva, hogy 10pin-es és 16pin-es diagcsati. Számolni meg csak megtanult.

Calibra, Kadett, Vectra. :D

Egyébként tankszint állításhoz nem kell Tech2. :D

Beírtam a tankszint állítást is.

Már csak azt áruld el nekem, hogy miért írsz olyat le (tankszint állítás), aminek köze sincs az igazsághoz és még ki sem próbáltad? :D

Mi a nem igaz benne?

Miből gondolod hogy nem próbáltam?

Link to comment
Megosztás:

:D

Itt van Diag 1, Diag 2, Diag 3, Diag 4, Diag 5 ös menüpont.

  • Az 1 - es ben, ha nem nyúlunk hozzá, akkor egy öntesztet csinál a MID, és ha van hiba, akkor azt kiírja, ha nincs, akkor az „ERROR ---„ felirat jelenik meg!
  • A 2 - es még X akta.
  • A 3 - as nál gomb érzékelés felismerés tesztet lehet csinálni. A MID en a két gomb külön-külön és a karon az „R” gomb nyomásával egy „+” jelenik meg a kijelzőn. Ezzel jelzi hogy érzékeli a gomb nyomását.
  • A 4 - es nél egy kijelző tesztet lehet csinálni az „R” gomb megnyomásával.
  • Az 5 - ösnél lehet a tankszintet beállítani, csak Tech 2 es műszerrel!

Ha kijelzőnél lévő felső gombot nyomod meg, akkor a megtehető km-t tudod finom hangolni, a karon lévő „S” gombbal, és az „R” gomb hosszú nyomásával tudod memorizálni!

Ha a kijelzőnek az alsó gombját nyomod, akkor a tankszintet lehet beállítani. (FIGYELEM!!! HIBÁS BEÁLLÍTÁS A M.I.D. TÖNKRETÉTELÉT EREDMÉNYEZI)

Tech 2 es műszer rádugása után, Itt kétféle megoldás is van:

  1. Vagy le kell engedni az összes benzint a tankból és Pontosan 12 litert kell visszatölteni,
  2. Vagy le kell húzni az üzemanyag szint jelző csatlakozót és egy 120Ohm - os ellenállással zárni az áramkört, és így beállítatni a Tech 2 es műszerrel a MID ben!

Nah akkor:

Tankszintet a diagban tudsz állítani. :D 5-ös menü.

A kijelzőn lévő gombokkal nem megtehetőt finomhangolod, hanem az üzemanyagszintet állítod. :D Ezáltal a megtehető is változik.

Nem fog beledögleni a BC. :D

Nem kell leengedni az összes benzint. :D

He? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.