daykiller Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Okés, akkor nem kell állítgatnom. Tegnap próbaút során jól üzemelt a cucc. Az átlagsebesség mérésnél resetelek, az óra 60-at mutat, a BC meg 54-et, ez sem olyan rossz. Viszont találtam egy kis ellentmondást is. Megnéztem újra, hogy milyen kódra van most állítva. A kód 113, a nagyobb szám pedig 16530. Viszont a kódtáblázatban a 113-as kódhoz 16111 tartozik. Ez hogyan lehet? Ezt is lehet külön állítani? Ami nekem kell, az a 111-es kód lesz ugye, ahhoz pedig megint egy másik, 16665-ös szám tartozik... :D Biztos van olyan kód, aminél van 16530-as impulzus. Az órádnak mi a W száma? 1102 vagy 1111? Ha utóbbi, akkor az 16665-ös szám egyezni is fog.
riki Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Biztos van olyan kód, aminél van 16530-as impulzus. Az órádnak mi a W száma? 1102 vagy 1111? Ha utóbbi, akkor az 16665-ös szám egyezni is fog. Nem tudom mi a száma, hol kell azt leolvasni? A műszeregység hátulján? Vagy az van a műszeregység elején, valami W1111?
daykiller Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Nem tudom mi a száma, hol kell azt leolvasni? A műszeregység hátulján? Vagy az van a műszeregység elején, valami W1111? Igen, az elején van, az a szám kell.
Tiu Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Okés, akkor nem kell állítgatnom. Tegnap próbaút során jól üzemelt a cucc. Az átlagsebesség mérésnél resetelek, az óra 60-at mutat, a BC meg 54-et, ez sem olyan rossz. Viszont találtam egy kis ellentmondást is. Megnéztem újra, hogy milyen kódra van most állítva. A kód 113, a nagyobb szám pedig 16530. Viszont a kódtáblázatban a 113-as kódhoz 16111 tartozik. Ez hogyan lehet? Ezt is lehet külön állítani? Ami nekem kell, az a 111-es kód lesz ugye, ahhoz pedig megint egy másik, 16665-ös szám tartozik... :D Túlbonyolítod. ;) Beállítják a 111-es kódot és örül lesz. :icon1: Ha az átlagsebesség jó, akkor 16xxx lesz, de ez tényleg az órától (sebesség jeladó) függ, mindegy, hogy 16111 vagy 16530. ;)
riki Elküldve December24, 2012 Elküldve December24, 2012 Túlbonyolítod. ;) Beállítják a 111-es kódot és örül lesz. :icon1: Ha az átlagsebesség jó, akkor 16xxx lesz, de ez tényleg az órától (sebesség jeladó) függ, mindegy, hogy 16111 vagy 16530. ;) Most néztem meg, a km órára az van írva, hogy W=1102, akkor ehhez melyik kód lenne a jobb?
daykiller Elküldve December24, 2012 Elküldve December24, 2012 Most néztem meg, a km órára az van írva, hogy W=1102, akkor ehhez melyik kód lenne a jobb? Amelyik 16530-as impulzusos.
riki Elküldve December25, 2012 Elküldve December25, 2012 Amelyik 16530-as impulzusos. De 16530 impulzusos kódból nincsen az én motoromhoz (X14XE), csak nagyobb X18XE-hez, és X20XEW-hez. Ezek is jók lehetnek nekem? Vagy jobb a 16665 impulzusos, de C14NZ/NE-hez való? Innen nézem a kódokat: http://www.astrasite.de/mid-programmspeichercodes/ És még lenne egy olyan kérdésem, hogy a BC-n látható check, és trip felirat, mi a különbség a két üzemmód között? Mert nekem valamiért mindig a Check felirat világít, a Trip nem szokott.... Pedig mér mindent, kivéve az átlagfogyasztást, mert az mindig 39,8l/100km-on áll, akkor is, ha resetelem, ill. ha a gázról leveszem a lábam menet közben, akkor ha motorfékez a motor, a pill. fogyasztás beáll 0,0-ra, de ha csak éppen hogy gurul sebességben, akkor 39,8l/100km-re áll be a pillanatnyi fogyasztás is.
Dark_Errant Elküldve December26, 2012 Elküldve December26, 2012 De 16530 impulzusos kódból nincsen az én motoromhoz (X14XE), csak nagyobb X18XE-hez, és X20XEW-hez. Ezek is jók lehetnek nekem? Vagy jobb a 16665 impulzusos, de C14NZ/NE-hez való? Innen nézem a kódokat: http://www.astrasite...mspeichercodes/ És még lenne egy olyan kérdésem, hogy a BC-n látható check, és trip felirat, mi a különbség a két üzemmód között? Mert nekem valamiért mindig a Check felirat világít, a Trip nem szokott.... Pedig mér mindent, kivéve az átlagfogyasztást, mert az mindig 39,8l/100km-on áll, akkor is, ha resetelem, ill. ha a gázról leveszem a lábam menet közben, akkor ha motorfékez a motor, a pill. fogyasztás beáll 0,0-ra, de ha csak éppen hogy gurul sebességben, akkor 39,8l/100km-re áll be a pillanatnyi fogyasztás is. A trip, tippre tempomat. De ha az atlag fogyasztasod nem megy lejjebb, akkor vmi meg nincs bekotve. Sztem nem szamolja a tavolsagot, amivel kiadna a jo erteket.
extais Elküldve December26, 2012 Elküldve December26, 2012 De 16530 impulzusos kódból nincsen az én motoromhoz (X14XE), csak nagyobb X18XE-hez, és X20XEW-hez. Ezek is jók lehetnek nekem? Vagy jobb a 16665 impulzusos, de C14NZ/NE-hez való? Innen nézem a kódokat: http://www.astrasite...mspeichercodes/ És még lenne egy olyan kérdésem, hogy a BC-n látható check, és trip felirat, mi a különbség a két üzemmód között? Mert nekem valamiért mindig a Check felirat világít, a Trip nem szokott.... Pedig mér mindent, kivéve az átlagfogyasztást, mert az mindig 39,8l/100km-on áll, akkor is, ha resetelem, ill. ha a gázról leveszem a lábam menet közben, akkor ha motorfékez a motor, a pill. fogyasztás beáll 0,0-ra, de ha csak éppen hogy gurul sebességben, akkor 39,8l/100km-re áll be a pillanatnyi fogyasztás is. A Check feliratra az én értelmezésem: :) Nekem mindaddig világított amíg nem volt minden érzékelő bekötve, vagy testelve, illetve valamilyen hibát jelzett a BC, CC (folyadékszint, izzó...). Tehát a hibát indításkor kiírta szövegesen, majd azt nyugtázva a Check felirat a kijelzőn marad figyelmeztetésként. Írtad hogy a kopásjelzőid még függőben vannak, addig szerintem világítani fog. Mikor nálam minden bekötésre került, a gyújtás ráadásakor a Check minden hiba nélkül világít, a féklámpa felvillantása (ellenőrzése) után elalszik. A TRIP jelzés folyamatos. Az átlag fogyasztás kijelzésében szerintem a 39,8l/100km lehet a max. ezt sokszor látom én is a 2734 -es hozzászólásomban részletezettek miatt. Nálad normál körülmények között milyen pillanatnyi fogyasztásokat mutat? Nálam csak a nagyon óvatos gázadások bolondítják meg, de azok tönkrevágják az egész mérést.
Weiss Caravan Elküldve December26, 2012 Elküldve December26, 2012 Sziasztok! Attila vagyok van egy Caravan 1.4 8V GL Clubom, szeretném megtudni, hogy mivel nincs comp. a kocsiban tudok-e szerezni kompletten, van egy dátumozott LCD sáv hőmérővel rádió állomás kijelzéssel, de gondoltam, hogy kis gyári extra belefér, ha van ötlet, vagy tanács szívesen veszem, szóval komplett computer és a hozzá való kormány kapcsoló stb, amiket belehet hozzá szerezni, új, de használt is jó. :) (Original Caraván, és nem tuningolni akarom, csak az extrákat belevenni.)
riki Elküldve December26, 2012 Elküldve December26, 2012 A Check feliratra az én értelmezésem: :) Nekem mindaddig világított amíg nem volt minden érzékelő bekötve, vagy testelve, illetve valamilyen hibát jelzett a BC, CC (folyadékszint, izzó...). Tehát a hibát indításkor kiírta szövegesen, majd azt nyugtázva a Check felirat a kijelzőn marad figyelmeztetésként. Írtad hogy a kopásjelzőid még függőben vannak, addig szerintem világítani fog. Mikor nálam minden bekötésre került, a gyújtás ráadásakor a Check minden hiba nélkül világít, a féklámpa felvillantása (ellenőrzése) után elalszik. A TRIP jelzés folyamatos. Az átlag fogyasztás kijelzésében szerintem a 39,8l/100km lehet a max. ezt sokszor látom én is a 2734 -es hozzászólásomban részletezettek miatt. Nálad normál körülmények között milyen pillanatnyi fogyasztásokat mutat? Nálam csak a nagyon óvatos gázadások bolondítják meg, de azok tönkrevágják az egész mérést. Nekem a pillanatnyi fogyasztás mérő ha csak lassan gurulok, mondjuk 5ikben 1500-as fordulaton, akkor 2,5-3l/100km ír, ha odanyomom neki 5ikben, akkor ahogy megy fel a fordulat, szépen megy fel a pill. fogyasztás is 29-30l-re, de ha elengedem, és motorfékez, akkor lemegy 0,0-ra, sztem ez stimmelne, de nem tudom, hogy az átlagfogyasztást mért nem számolja, pedig méri a sebességet is....Lehet nem tesz jót neki, hogy a fékkopásjelzők még nincsenek bekötve, ill a benne lévő kód sem teljesen jó...
extais Elküldve December26, 2012 Elküldve December26, 2012 Nekem a pillanatnyi fogyasztás mérő ha csak lassan gurulok, mondjuk 5ikben 1500-as fordulaton, akkor 2,5-3l/100km ír, ha odanyomom neki 5ikben, akkor ahogy megy fel a fordulat, szépen megy fel a pill. fogyasztás is 29-30l-re, de ha elengedem, és motorfékez, akkor lemegy 0,0-ra, sztem ez stimmelne, de nem tudom, hogy az átlagfogyasztást mért nem számolja, pedig méri a sebességet is....Lehet nem tesz jót neki, hogy a fékkopásjelzők még nincsenek bekötve, ill a benne lévő kód sem teljesen jó... Akkor úgy gondolnám nem olyan nagy a gond, a fékkopásjelzőket le is testelhetnéd, mintha nem is lennének, szóval a fogyasztásmérésbe nem szólnak bele. A kódot állíttasd át 1,4-es motorhoz való kódra (nyelvnek, mértékegységnek, gyári rádiónak megfelelően...), aztán számolj be róla mit mérsz! (a 16xxx-es nagyságrend a lényeg, tapasztalatom szerint lehet olyan útjeladó és W szám szorzat ami csak közelíti a táblázatban megadottakat.) Mondjuk, ha ~40l feletti pillanatnyit nem produkál, akkor azért nem kellene neki olyan átlagot mérni...
riki Elküldve December26, 2012 Elküldve December26, 2012 Akkor úgy gondolnám nem olyan nagy a gond, a fékkopásjelzőket le is testelhetnéd, mintha nem is lennének, szóval a fogyasztásmérésbe nem szólnak bele. A kódot állíttasd át 1,4-es motorhoz való kódra (nyelvnek, mértékegységnek, gyári rádiónak megfelelően...), aztán számolj be róla mit mérsz! (a 16xxx-es nagyságrend a lényeg, tapasztalatom szerint lehet olyan útjeladó és W szám szorzat ami csak közelíti a táblázatban megadottakat.) Mondjuk, ha ~40l feletti pillanatnyit nem produkál, akkor azért nem kellene neki olyan átlagot mérni... Nem, sosem mutat 40L feletti pill. fogyasztást..... Még a 30 is nagyon max...
opelowner Elküldve December26, 2012 Elküldve December26, 2012 Sziasztok, nincs valakinek egy Astra GSI midje? C20NE lenne a legjobb... csatikkal kellene.. kapcsoló megvan hozzá Nincs gyári rádió nem tudom ez fontos e W1134 gondolom ezt szorozni kell 15el 17010 Angol lenne a jó Ehhez miket is kellene beállítani techkel? Csak, hogy majd tudjam : ) Ja és a tankot láttam valahol, hogy be lehet állítani tech nélkül az létezik? Ha igen súgjátok már meg :) A számokat már tudom a nyelvekhez mit kell néznem a BC-ken a nyelv miatt.
J0hnny Elküldve December26, 2012 Elküldve December26, 2012 Sziasztok, nincs valakinek egy Astra GSI midje? C20NE lenne a legjobb... csatikkal kellene.. kapcsoló megvan hozzá Nincs gyári rádió nem tudom ez fontos e W1134 gondolom ezt szorozni kell 15el 17010 Angol lenne a jó Ehhez miket is kellene beállítani techkel? Csak, hogy majd tudjam : ) Ja és a tankot láttam valahol, hogy be lehet állítani tech nélkül az létezik? Ha igen súgjátok már meg :) A számokat már tudom a nyelvekhez mit kell néznem a BC-ken a nyelv miatt. Szia Dirty! :)
daykiller Elküldve December27, 2012 Elküldve December27, 2012 Sziasztok, nincs valakinek egy Astra GSI midje? C20NE lenne a legjobb... csatikkal kellene.. kapcsoló megvan hozzá Nincs gyári rádió nem tudom ez fontos e W1134 gondolom ezt szorozni kell 15el 17010 Angol lenne a jó Ehhez miket is kellene beállítani techkel? Csak, hogy majd tudjam : ) Ja és a tankot láttam valahol, hogy be lehet állítani tech nélkül az létezik? Ha igen súgjátok már meg :) A számokat már tudom a nyelvekhez mit kell néznem a BC-ken a nyelv miatt. Nincs! :D Illetve van, a kocsimban. Szia Dirty! :) :lol:
FPepe Elküldve December27, 2012 Elküldve December27, 2012 Sziasztok, nincs valakinek egy Astra GSI midje? C20NE lenne a legjobb... csatikkal kellene.. kapcsoló megvan hozzá Nincs gyári rádió nem tudom ez fontos e W1134 gondolom ezt szorozni kell 15el 17010 Angol lenne a jó Ehhez miket is kellene beállítani techkel? Csak, hogy majd tudjam : ) Ja és a tankot láttam valahol, hogy be lehet állítani tech nélkül az létezik? Ha igen súgjátok már meg :) A számokat már tudom a nyelvekhez mit kell néznem a BC-ken a nyelv miatt. Ilyen W-számú órát honnan vettél bele? Netán angol mérföldes osztású? Egyébként 112-es kóddal próbáld ki. Ha így sebességre fele annyit mutatna, mint az órád, akkor 047 lesz jó.
spzoli Elküldve December27, 2012 Elküldve December27, 2012 Ilyen W-számú órát honnan vettél bele? Netán angol mérföldes osztású? Dirtyhandz tobbszorosen kitiltott forumozorol van szo..aki szerint semmire nem jo ez a forum de azert mindig visszater es varja a segitseget.. W szam azert mert corsa ;)
FPepe Elküldve December27, 2012 Elküldve December27, 2012 Dirtyhandz tobbszorosen kitiltott forumozorol van szo..aki szerint semmire nem jo ez a forum de azert mindig visszater es varja a segitseget.. W szam azert mert corsa ;) Ez az infó hiányzott nekem, így már érthető :icon1:
riki Elküldve December27, 2012 Elküldve December27, 2012 Akkor úgy gondolnám nem olyan nagy a gond, a fékkopásjelzőket le is testelhetnéd, mintha nem is lennének, szóval a fogyasztásmérésbe nem szólnak bele. A kódot állíttasd át 1,4-es motorhoz való kódra (nyelvnek, mértékegységnek, gyári rádiónak megfelelően...), aztán számolj be róla mit mérsz! (a 16xxx-es nagyságrend a lényeg, tapasztalatom szerint lehet olyan útjeladó és W szám szorzat ami csak közelíti a táblázatban megadottakat.) Mondjuk, ha ~40l feletti pillanatnyit nem produkál, akkor azért nem kellene neki olyan átlagot mérni... Kipróbáltam, letesteltem a fékkopásjelzőket, el is tűnt a figyelmeztető felirat, és a BC át is vált Check-ről Trip-re, viszont az F betű még mindig marad, ez már csak a gyári rádió hiánya lehet. Remélhetőleg jó lesz már lassan, lehet, hogy holnap át is programoztatom a BC-t. Remélem a 111-es kód beválik.
extais Elküldve December27, 2012 Elküldve December27, 2012 Kipróbáltam, letesteltem a fékkopásjelzőket, el is tűnt a figyelmeztető felirat, és a BC át is vált Check-ről Trip-re, viszont az F betű még mindig marad, ez már csak a gyári rádió hiánya lehet. Remélhetőleg jó lesz már lassan, lehet, hogy holnap át is programoztatom a BC-t. Remélem a 111-es kód beválik. Akkor alakul :) A kód jó kell hogy legyen hozzá... A fogyasztásodra leszek kíváncsi, hogy rendeződik-e, mert amit írtál nagyon hasonlít az enyémhez: "ha a gázról leveszem a lábam menet közben, akkor ha motorfékez a motor, a pill. fogyasztás beáll 0,0-ra, de ha csak éppen hogy gurul sebességben, akkor 39,8l/100km-re áll be a pillanatnyi fogyasztás is."
stirlitz Elküldve December28, 2012 Elküldve December28, 2012 ma bogarásztam a kocsiban és azt gondoltam, ha má van BCm a szekrényben megnézem, hogy mit szól, ha az eredi DID helyére beteszem, szóval nem dugtam rá a kék csatit, mert az nincs benne (még), csak a kicsi feketét nem kéne ennek így valami(akármi) értelmes dolgot mutatnia? (rádió RDS pl) jó az idő az rajta van, de a többi pötty csak "szalad" rajta... me ha szar a BCm, akkor neki se állok kábelezni.... kipróbálta valaki csak így? köszi
daykiller Elküldve December28, 2012 Elküldve December28, 2012 ma bogarásztam a kocsiban és azt gondoltam, ha má van BCm a szekrényben megnézem, hogy mit szól, ha az eredi DID helyére beteszem, szóval nem dugtam rá a kék csatit, mert az nincs benne (még), csak a kicsi feketét nem kéne ennek így valami(akármi) értelmes dolgot mutatnia? (rádió RDS pl) jó az idő az rajta van, de a többi pötty csak "szalad" rajta... me ha szar a BCm, akkor neki se állok kábelezni.... kipróbálta valaki csak így? köszi Nem fog semmit sem csinálni, mert a 12pin-es csati tápja csak a háttérvilágítást szolgálja ki egy BC-n. A kék csatiról is kell kapnia tápot és gyakorlatilag onnan él a BC. Anno mikor rájöttem, hogy be lehet kötni utólagosan és megjött a használd MID itthon a földön összedrótoztam megfelelően a MID két csatiját, aztán egy PC-s tápegységről adtam villanyt és voálá, írta, hogy kevés az üzemanyag. :D
riki Elküldve December28, 2012 Elküldve December28, 2012 Sziasztok! Ma megcsináltattam a BC átprogramoztatását. 3000 forint volt a programozás, és mellé nagyon korrekt, rendes volt a szerelő, ami nem mindegy. :) Beprogramoztattam a 111-es kódot, és minden jól működik. Angol, km alapú, nem hiányolja a gyári rádiót, nincs F betű, simán átvált a Trip feliratra, és jól méri az átlagfogyasztást is. Nem tudom mennyire reális, de országúti 40km haladás alatt egy X14XE motoron 6,1l-es átlagfogyasztást mért 90-es tempó mellett. Szóval nagyon jól működik, köszönöm szépen a segítséget mindenkinek, hasznos és dizájnos ketyerével lettem gazdagabb!:)
opelowner Elküldve December28, 2012 Elküldve December28, 2012 Sziasztok! Ma megcsináltattam a BC átprogramoztatását. 3000 forint volt a programozás, és mellé nagyon korrekt, rendes volt a szerelő, ami nem mindegy. :) Beprogramoztattam a 111-es kódot, és minden jól működik. Angol, km alapú, nem hiányolja a gyári rádiót, nincs F betű, simán átvált a Trip feliratra, és jól méri az átlagfogyasztást is. Nem tudom mennyire reális, de országúti 40km haladás alatt egy X14XE motoron 6,1l-es átlagfogyasztást mért 90-es tempó mellett. Szóval nagyon jól működik, köszönöm szépen a segítséget mindenkinek, hasznos és dizájnos ketyerével lettem gazdagabb! :) Merre csinálták ennyi pénzért?:)
Recommended Posts