daykiller Elküldve December20, 2012 Elküldve December20, 2012 Sziasztok! Megérkezett a BC, kezdeném szerelgetni befelé, és egy dolgot nem tudok, mégpedig azt, hogy CC egységet hová kell felszerelni? :D Ha nincs légzsákod az anyós oldalon, akkor annak a helyére való körülbelül. Ha van, akkor szabadon választott. :D Legalábbis nem tudom, hogy légzsákosnál hol helyezkedik el.
spzoli Elküldve December20, 2012 Elküldve December20, 2012 Ha nincs légzsákod az anyós oldalon, akkor annak a helyére való körülbelül. Ha van, akkor szabadon választott. :D Legalábbis nem tudom, hogy légzsákosnál hol helyezkedik el. Ugyanott.
riki Elküldve December20, 2012 Elküldve December20, 2012 Ugyanott. Akkor ki kell vennem a kesztyűtartót, és úgy tudom felrakni? Ill, hogy az ahhoz való vezetékeket honnan kell oda húzni? A hátsó lámpák vezetékei a sofőr oldali küszöbburkolat mögött vannak a két nagy csatlakozó közül valamelyikben? Az első lámpa vezetékei honnan kell oda húzni?
daykiller Elküldve December20, 2012 Elküldve December20, 2012 Akkor ki kell vennem a kesztyűtartót, és úgy tudom felrakni? Ill, hogy az ahhoz való vezetékeket honnan kell oda húzni? A hátsó lámpák vezetékei a sofőr oldali küszöbburkolat mögött vannak a két nagy csatlakozó közül valamelyikben? Az első lámpa vezetékei honnan kell oda húzni? Mindegyiket abból a két nagy csatiból oda tudod varázsolni. :)
riki Elküldve December20, 2012 Elküldve December20, 2012 Mindegyiket abból a két nagy csatiból oda tudod varázsolni. :) Az jó.... Csak nekem angel eyesem van, ahol is az izzókat relék kapcsolják, így a két tompítottat előlről mindenféle képen be kell húzni, mert az izzókkal sorba kell kötni a CC-t, ha jól néztem a rajzokat.
daykiller Elküldve December20, 2012 Elküldve December20, 2012 Az jó.... Csak nekem angel eyesem van, ahol is az izzókat relék kapcsolják, így a két tompítottat előlről mindenféle képen be kell húzni, mert az izzókkal sorba kell kötni a CC-t, ha jól néztem a rajzokat. Na várjá. Angel eyes? De melyik? Xenonos vagy sima halogén? Mert a CC-t a gyári lámpákhoz tervezték, tehát 55/60W-os H4-es izzóhoz és 5W-os helyzetjelzőhöz. Ha a helyzetjelződ ledes, már azért anyázni fog a CC. Xenon-os a LED-es ha jól tévedek. Mondjuk nem értem, hogy minek relézni, ha mezei halogénes Angel Eyes-ed van, kivéve ha 100W-os izzókat pakoltál bele. Igen a CC-t sorba kell kötni az izzókkal, de csak a helyzetjelzőket és a tompítottat figyeli.
riki Elküldve December20, 2012 Elküldve December20, 2012 Na várjá. Angel eyes? De melyik? Xenonos vagy sima halogén? Mert a CC-t a gyári lámpákhoz tervezték, tehát 55/60W-os H4-es izzóhoz és 5W-os helyzetjelzőhöz. Ha a helyzetjelződ ledes, már azért anyázni fog a CC. Xenon-os a LED-es ha jól tévedek. Mondjuk nem értem, hogy minek relézni, ha mezei halogénes Angel Eyes-ed van, kivéve ha 100W-os izzókat pakoltál bele. Igen a CC-t sorba kell kötni az izzókkal, de csak a helyzetjelzőket és a tompítottat figyeli. Ha jól olvastam, akkor a CC az első két izzó tompított szálját, a két hátsó helyzetjelzőt, és a két féklámpa izzót figyeli ugye? Nekem sima halogénes az Angel Eyes, két darab 55W-os H1-es izzó a tompítottja, és két H7-es a fényszórója, szóval ezzel nincsen gond szerintem. A helyzetjelzője elől 4db karika, benne 16db rizsszem izzóval, amiket nemsokára ledekre szeretnék cserélni, de én nem láttam sehol, hogy ezeket is figyelné a CC, vagy rosszul tudom. Valaki akkor súgja már meg, hogy pontosan mely izzókat kell bekötni a CC-be. A kapcsolási rajzba az van írva, hogy a CC-be a következőket kell kötni: tail lamp-left-right ezek a hátsó lámpák low beam-left-right ezek a tompítottak stop lamp-left-right féklámpák. Ebben nincsen helyzetjelző. A relék pedig gyárilag jártak az angel eyesekhez, így voltak a gyári kábeleivel. Köszi a választ!
FPepe Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Ha jól olvastam, akkor a CC az első két izzó tompított szálját, a két hátsó helyzetjelzőt, és a két féklámpa izzót figyeli ugye? Nekem sima halogénes az Angel Eyes, két darab 55W-os H1-es izzó a tompítottja, és két H7-es a fényszórója, szóval ezzel nincsen gond szerintem. A helyzetjelzője elől 4db karika, benne 16db rizsszem izzóval, amiket nemsokára ledekre szeretnék cserélni, de én nem láttam sehol, hogy ezeket is figyelné a CC, vagy rosszul tudom. Valaki akkor súgja már meg, hogy pontosan mely izzókat kell bekötni a CC-be. A kapcsolási rajzba az van írva, hogy a CC-be a következőket kell kötni: tail lamp-left-right ezek a hátsó lámpák low beam-left-right ezek a tompítottak stop lamp-left-right féklámpák. Ebben nincsen helyzetjelző. A relék pedig gyárilag jártak az angel eyesekhez, így voltak a gyári kábeleivel. Köszi a választ! Jól tudod, az első helyzetjelzőket nem nézi. Ha relézted, az pech, akkor odáig el kell vinned a vezetékeit. Én úgy oldottam meg, hogy vettem mindenféle MTK kábelt (3-4-5 erest), megnyúztam őket, és a különböző színű és keresztmetszetű vezetékekből csináltam kábelkorbácsot bandázsszalaggal. Úgy néz ki, mint egy gyári kábelköteg, azzal a különbséggel, hogy a műszerfalban vittem át jobb-bal oldal között, nem a padlón. Ja, és nekem ebben futnak az elektromos ablakok és tükrök kábelei is.
riki Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Jól tudod, az első helyzetjelzőket nem nézi. Ha relézted, az pech, akkor odáig el kell vinned a vezetékeit. Én úgy oldottam meg, hogy vettem mindenféle MTK kábelt (3-4-5 erest), megnyúztam őket, és a különböző színű és keresztmetszetű vezetékekből csináltam kábelkorbácsot bandázsszalaggal. Úgy néz ki, mint egy gyári kábelköteg, azzal a különbséggel, hogy a műszerfalban vittem át jobb-bal oldal között, nem a padlón. Ja, és nekem ebben futnak az elektromos ablakok és tükrök kábelei is. Nah, ma meghaladtam egy kicsit a beszereléssel, holnapra már csak a két tompított izzó CC-be való bekötése maradt. A cc végül is a műszerfal bal alsó sarkában kapott helyet, mert a kesztyűtartó felett nem fért el, és így rövidebb vezetékekkel is meg lehet oldani a bekötést. Minden működik eddig szépen, ha kiveszek egy izzót, egyből durrog, hogy rücklicht bla...bla...:D Az alacsony víz és mosószintet is szépen jelzi, minden megy...Jó szöszmötölős meló így ebben a késő őszinek látszó időben, de megéri.:D
daykiller Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Nah, ma meghaladtam egy kicsit a beszereléssel, holnapra már csak a két tompított izzó CC-be való bekötése maradt. A cc végül is a műszerfal bal alsó sarkában kapott helyet, mert a kesztyűtartó felett nem fért el, és így rövidebb vezetékekkel is meg lehet oldani a bekötést. Minden működik eddig szépen, ha kiveszek egy izzót, egyből durrog, hogy rücklicht bla...bla... :D Az alacsony víz és mosószintet is szépen jelzi, minden megy...Jó szöszmötölős meló így ebben a késő őszinek látszó időben, de megéri. :D Anno reggel álltam neki és este 22-re végeztem. :D Mindenféle leírás nélkül, kapcsolási rajz alapján. :D De nekem nincs semmi szintjelző és CC. :D
riki Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Anno reggel álltam neki és este 22-re végeztem. :D Mindenféle leírás nélkül, kapcsolási rajz alapján. :D De nekem nincs semmi szintjelző és CC. :D A CC és a szintjelzők a sok...Mert a többinek a vezetékét a kabinban kell megkeresni, és bekötni, de ezeket meg előlről meg innen onnan összehurcolni, bekötni, sok időt elvesz. Még az lenne a kérdésem, hogy az óra mellett mi a tököm az az F betű? Olvastam itt, hogy vagy a hőfokjeladó miatt volt valakinek( de nekem mérte a hőmérsékletet a régi kijelzővel is, meg most is, amikor ráadom a gyújtást, akkor villog a hőfok érték, majd később mutatja folyamatosan, hogy mennyi, mai nap folyamán pl -3....+2 fok között változott, ami szerintem reális is), a másik emberkének meg a benzinpumpa relé volt a ludas, de nekem az a rózsaszín relé, a jobb lábtér aljánál nem is kattan, ha gyújtást adok rá, meg ha be índítom akkor sem. Viszont a motor megy, sárga lámpa nem gyullad ki, szóval nem tudom annak a relének mit is kellene csinálnia...:D A g astráknál szoktam hallani, hogy gyújtás ráadásra megy a benzinpumpa, majd leáll, de a sajátomnál nem halottam ilyet, van ezzel valami gond? Mert szeretném eltüntetni azt az F betűt valahogyan. Jah, és a BC-ben 113-as kód van, ami C20XE-hez tartozik. Akkor ha programoztatom át, csak a kódot kell átíratnom 111-re (x14xe-hez, angol, metrikus, rádió nélkül), vagy a tankméretet is kell babrálni? Nekem sedanom van. Köszi a választ a sok kérdésemre!:)
daykiller Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 A CC és a szintjelzők a sok...Mert a többinek a vezetékét a kabinban kell megkeresni, és bekötni, de ezeket meg előlről meg innen onnan összehurcolni, bekötni, sok időt elvesz. Még az lenne a kérdésem, hogy az óra mellett mi a tököm az az F betű? Olvastam itt, hogy vagy a hőfokjeladó miatt volt valakinek( de nekem mérte a hőmérsékletet a régi kijelzővel is, meg most is, amikor ráadom a gyújtást, akkor villog a hőfok érték, majd később mutatja folyamatosan, hogy mennyi, mai nap folyamán pl -3....+2 fok között változott, ami szerintem reális is), a másik emberkének meg a benzinpumpa relé volt a ludas, de nekem az a rózsaszín relé, a jobb lábtér aljánál nem is kattan, ha gyújtást adok rá, meg ha be índítom akkor sem. Viszont a motor megy, sárga lámpa nem gyullad ki, szóval nem tudom annak a relének mit is kellene csinálnia... :D A g astráknál szoktam hallani, hogy gyújtás ráadásra megy a benzinpumpa, majd leáll, de a sajátomnál nem halottam ilyet, van ezzel valami gond? Mert szeretném eltüntetni azt az F betűt valahogyan. Jah, és a BC-ben 113-as kód van, ami C20XE-hez tartozik. Akkor ha programoztatom át, csak a kódot kell átíratnom 111-re (x14xe-hez, angol, metrikus, rádió nélkül), vagy a tankméretet is kell babrálni? Nekem sedanom van. Köszi a választ a sok kérdésemre! :) Az F betű azt jelzi, hogy valami hiba van. A villogás meg azért van, mert +3 celsius fok alatt jelez, hogy fagypont közeli az érték, illetve a megtehető km-nél is villogni fog 50km-nél. :) A hibát meg kell keresni, elvileg megmondja hogy mi a baja egy kóddal, mint az ECU is a sajátjait. Nekem az útjeladóval problémázott egy ideig néha-néha.
riki Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 A CC és a szintjelzők a sok...Mert a többinek a vezetékét a kabinban kell megkeresni, és bekötni, de ezeket meg előlről meg innen onnan összehurcolni, bekötni, sok időt elvesz. Még az lenne a kérdésem, hogy az óra mellett mi a tököm az az F betű? Olvastam itt, hogy vagy a hőfokjeladó miatt volt valakinek( de nekem mérte a hőmérsékletet a régi kijelzővel is, meg most is, amikor ráadom a gyújtást, akkor villog a hőfok érték, majd később mutatja folyamatosan, hogy mennyi, mai nap folyamán pl -3....+2 fok között változott, ami szerintem reális is), a másik emberkének meg a benzinpumpa relé volt a ludas, de nekem az a rózsaszín relé, a jobb lábtér aljánál nem is kattan, ha gyújtást adok rá, meg ha be índítom akkor sem. Viszont a motor megy, sárga lámpa nem gyullad ki, szóval nem tudom annak a relének mit is kellene csinálnia... :D A g astráknál szoktam hallani, hogy gyújtás ráadásra megy a benzinpumpa, majd leáll, de a sajátomnál nem halottam ilyet, van ezzel valami gond? Mert szeretném eltüntetni azt az F betűt valahogyan. Jah, és a BC-ben 113-as kód van, ami C20XE-hez tartozik. Akkor ha programoztatom át, csak a kódot kell átíratnom 111-re (x14xe-hez, angol, metrikus, rádió nélkül), vagy a tankméretet is kell babrálni? Nekem sedanom van. Köszi a választ a sok kérdésemre! :) Még a benzinpumpa témához, nemrégiben lettek kipucolva az injektorok, akkor ugye ki lett engedve az üzemanyag az injektorsorból, és mikor összeraktam, akkor halottam, hogy a benzinpumpa megy, amíg el nem ért gondolom egy nyomás értéket, azóta nem halottam, a kocsi mint írtam megy, így gondolom a nyomás megmaradt, azért nem hallom a pumpát. A motor indul rendesen hidegen melegen, szóval nem hinném, hogy emiatt van az F betű.
daykiller Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Még a benzinpumpa témához, nemrégiben lettek kipucolva az injektorok, akkor ugye ki lett engedve az üzemanyag az injektorsorból, és mikor összeraktam, akkor halottam, hogy a benzinpumpa megy, amíg el nem ért gondolom egy nyomás értéket, azóta nem halottam, a kocsi mint írtam megy, így gondolom a nyomás megmaradt, azért nem hallom a pumpát. A motor indul rendesen hidegen melegen, szóval nem hinném, hogy emiatt van az F betű. Amiatt biztos nem. Egyébként régen nekem is csinálta ezt, hogy feltöltötte benzinnel a rendszert, aztán abbahagyta, de most kapott új benzin pumpát és most megint hallom, hogy feltölti benzinnel, majd kattan a relé és kikapcsol az AC. Érdekes dolog.
riki Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Az F betű azt jelzi, hogy valami hiba van. A villogás meg azért van, mert +3 celsius fok alatt jelez, hogy fagypont közeli az érték, illetve a megtehető km-nél is villogni fog 50km-nél. :) A hibát meg kell keresni, elvileg megmondja hogy mi a baja egy kóddal, mint az ECU is a sajátjait. Nekem az útjeladóval problémázott egy ideig néha-néha. A műszerfalam még nincsen visszarakva rendesen, a spirál sincsen visszadugva, így lehet még e-körül van a baja. Hogyan lehet kideríteni, hogy milyen kóddal van baja?:D
Tiu Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Azért van F mert hiányolja a gyári rádiót (a 113-as kódhoz hozzátartozik a gyári rádió és mivel nincs, most nem kap onnan jelet), ha 111 lesz benne, akkor nem fogja hiányolni. ;) Amikor a kódot átírják, akkor a BC memóriában módosítanak, ugyanúgy látszik a Tech kijelzőn az új program feltöltésének állapota, mint számítógépen.
FPepe Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 A műszerfalam még nincsen visszarakva rendesen, a spirál sincsen visszadugva, így lehet még e-körül van a baja. Hogyan lehet kideríteni, hogy milyen kóddal van baja? :D A két gombot kell nyomni a BC-n egyszerre, akkor kiírja a hibáját is, meg egyéb adatait is. Lehet, hogy a rádiót hiányolja.
Tiu Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 A tank beállításhoz nem kell Tech, azt ottnon is be lehet állítani. ;) Meg tudod nézni itt a 16. oldalon: http://svenluetticke.sv.funpic.de/MID-Einbau.pdf :icon1:
Dáwid Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Az hogy a spirál nincs visszadugva, kicsit se zavarja? :rolleyes:
daykiller Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Az hogy a spirál nincs visszadugva, kicsit se zavarja? :rolleyes: Nem a lóf?szt nem. Azért úgy sír, mint egy fürdős k?rva. :D
wegapower Elküldve December22, 2012 Elküldve December22, 2012 én a cc-t a bal A oszlop takaró alá raktam mert ott vannak a vezetékek a fényszóró,féklámpa,helyzetjelző a cc-t szinte annyi idő volt bekötni mint a burkolat leszed felrak :goofy: 1 óra alatt nagyon kényelmesen megvan.
riki Elküldve December22, 2012 Elküldve December22, 2012 én a cc-t a bal A oszlop takaró alá raktam mert ott vannak a vezetékek a fényszóró,féklámpa,helyzetjelző a cc-t szinte annyi idő volt bekötni mint a burkolat leszed felrak :goofy: 1 óra alatt nagyon kényelmesen megvan. Nekem nem volt ilyen egyszerű... Fentebb írtam, hogy mivel az angel eyesek alapból relézve vannak, így egészen előlről kellett behúzni 4 vezetéket. A fék és hátsó helyzetjelzőkkel nem volt gond, könnyen bekötöttem a nagy csatlakozóba a bal lábtérnél, csak a két tompított volt bajosabb, de már végeztem vele ma. Az F betűs téma pedig lehet azért van, mert a fékkopásjelzőim még nincsenek meg, de vezetéket kihúztam előre, és nem testeltem... Addig így marad, még meg nem csinálom a fékeket...Nemsokára megyek vele egy próbakört, hogy méri-e rendesen a többi dolgot. A tankméret állítással kapcsolatban pedig, próbáltam kisilabizálni, amit ez a német pdf ír, de sehogy sem sikerült. Próbáltam a webfordítást is, de az sem ment, így ha valaki tudna németül, vagy tudja hogyan kell a méretet állítani, akkor leírhatná... De egyébként nekem kellhet korrigálni ezt? A gsi és az én sedan tankom nem ugyanolyan nagy?
wegapower Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 A gsi meg a sedan ua. a tank a kombi nagyobb 2 literrel úgyhogy a tied nem kell állítani. az f meg gyári rádió hiány álltalában a féket írja ha hiányzik.
FPepe Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 A gsi meg a sedan ua. a tank a kombi nagyobb 2 literrel úgyhogy a tied nem kell állítani. az f meg gyári rádió hiány álltalában a féket írja ha hiányzik. Kisebb ;)
riki Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Okés, akkor nem kell állítgatnom. Tegnap próbaút során jól üzemelt a cucc. Az átlagsebesség mérésnél resetelek, az óra 60-at mutat, a BC meg 54-et, ez sem olyan rossz. Viszont találtam egy kis ellentmondást is. Megnéztem újra, hogy milyen kódra van most állítva. A kód 113, a nagyobb szám pedig 16530. Viszont a kódtáblázatban a 113-as kódhoz 16111 tartozik. Ez hogyan lehet? Ezt is lehet külön állítani? Ami nekem kell, az a 111-es kód lesz ugye, ahhoz pedig megint egy másik, 16665-ös szám tartozik...:D
Recommended Posts