Krajcso Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Sziasztok! Sikerült szereznem egy gyári BC-t, amit az itteni leírás alapján be is kötöttem (bar az ECU jele nem ott volt nálam ahol a leírás mondta), de érdekes dolgokat írogat. Járó motornál előszór kiírja, hogy 0,0 liter a pillanatnyi fogyasztás, majd ír egy valótlan számot, aztán pedig kiírja az F betűt. Ha elindulok akkor az F átvált egy-két számra, majd nulla, és megint F. Valamit nem jól kötöttem be, vagy csak az átprogramozás kell neki és megjavul? c20xe motoros volt a donor nekem meg x14nz-ben van. (ezt írja ki: 008 2 GD 8850) Nagyon köszönöm a segítséget! Amíg nem programoztattad át, addig nemhogy csal, de teljesen hülyeségeket is ki tud írni, mint esetedben :) Ha át van állítva és még mindig nem stimmel valami, akkor kezdj keresgélni, hogy el van-e kötve valami! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Amíg nem programoztattad át, addig nemhogy csal, de teljesen hülyeségeket is ki tud írni, mint esetedben :) Ha át van állítva és még mindig nem stimmel valami, akkor kezdj keresgélni, hogy el van-e kötve valami! Rendben, köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Sziasztok! Sikerült szereznem egy gyári BC-t, amit az itteni leírás alapján be is kötöttem (bar az ECU jele nem ott volt nálam ahol a leírás mondta), de érdekes dolgokat írogat. Járó motornál előszór kiírja, hogy 0,0 liter a pillanatnyi fogyasztás, majd ír egy valótlan számot, aztán pedig kiírja az F betűt. Ha elindulok akkor az F átvált egy-két számra, majd nulla, és megint F. Valamit nem jól kötöttem be, vagy csak az átprogramozás kell neki és megjavul? c20xe motoros volt a donor nekem meg x14nz-ben van. (ezt írja ki: 008 2 GD 8850) Nagyon köszönöm a segítséget! Amíg nem programoztattad át, addig nemhogy csal, de teljesen hülyeségeket is ki tud írni, mint esetedben :) Ha át van állítva és még mindig nem stimmel valami, akkor kezdj keresgélni, hogy el van-e kötve valami! Fogyasztásra nem kéne F betűt dobálnia. Ugyanúgy ki kell írnia a fogyasztást, de fals értékkel! Sztem el kötötted az ECU jelet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Fogyasztásra nem kéne F betűt dobálnia. Ugyanúgy ki kell írnia a fogyasztást, de fals értékkel! Sztem el kötötted az ECU jelet Na de akkor hova kellene kötnöm? Mert nekem a fekete csatiban az 5-ös pin teljesen üres mindkét oldalon. Az ecu-nál meg a 12-es pint írta a német oldal, de ha arra kötöttem, akkor teljesen halott volt. Addig keresgéltem amíg a mostanira kötöttem, de ekkor nem ír ki folyamatosan értékeket, hanem F-et dob. Illetve a műszeregységhez csak egy vezetéket kell kötni? (Mert én azt tettem, bár láttam olyan képet ahol két vezeték is be volt kötve a csatiba) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 ... (ezt írja ki: 008 2 GD 8850) Nagyon köszönöm a segítséget! Ha ezt írja ki az olyan mintha az R és S (gombok az ablaktörlő kapcsolón) egyszerre lenne testre kötve. Akkor írja ki, hogy milyen kódolású a BC, ha ezek egyszerre vannak benyomva. ;) Ez is érdekes, mert a 082 az jó lenne az NZ-hez és a 8850 az 8 impulzusos jeladót jelent. Valami ott nincs jól bekötve. :confused: Nézd át még 1x. :icon1: Szerk.: Bocs rosszul írtam, most 08 a kód (008) és az C20NE. :( Mondjuk ettől még nem kellene ezt az adatot mutatnia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Na de akkor hova kellene kötnöm? Mert nekem a fekete csatiban az 5-ös pin teljesen üres mindkét oldalon. Az ecu-nál meg a 12-es pint írta a német oldal, de ha arra kötöttem, akkor teljesen halott volt. Addig keresgéltem amíg a mostanira kötöttem, de ekkor nem ír ki folyamatosan értékeket, hanem F-et dob. Illetve a műszeregységhez csak egy vezetéket kell kötni? (Mert én azt tettem, bár láttam olyan képet ahol két vezeték is be volt kötve a csatiba) A 26-os csatin a 21-es láb a fogyasztásjel. (fekete-barna) Ezt kell elhozni a jobb oldali lábtér X9-es csati 5-ös pinjéről. ;) :icon1: A GyIK-ben is jó a leírás: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1796 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos1 Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 A nyomógombok jól vannak bekötve, ha egyszerre nyomom mindkettőt, akkor írja csak ki a fenti szövegeket. (008 2 GD 8850) Sajnos az X9-es csati (ha az a kicsi fekete) 5-ös pinjén nincsen semmilyen vezeték. :-( Tehát az ECU-tól kellene valami jelet szeretnem. Erre volt egy belinkelt német PDF, de az 1,6-os kocsi volt és nekem az 1,4-es Lengyelben teljesen mások a csatlakozók, és olyan szín sincs mint amit ott írtak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 A nyomógombok jól vannak bekötve, ha egyszerre nyomom mindkettőt, akkor írja csak ki a fenti szövegeket. (008 2 GD 8850) Sajnos az X9-es csati (ha az a kicsi fekete) 5-ös pinjén nincsen semmilyen vezeték. :-( Tehát az ECU-tól kellene valami jelet szeretnem. Erre volt egy belinkelt német PDF, de az 1,6-os kocsi volt és nekem az 1,4-es Lengyelben teljesen mások a csatlakozók, és olyan szín sincs mint amit ott írtak. Akkor egy fekete-barna vezetéket kell keresned! Az menne az ECU-tól a BC-re Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos1 Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Akkor egy fekete-barna vezetéket kell keresned! Az menne az ECU-tól a BC-re Meglesem este, köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Akkor egy fekete-barna vezetéket kell keresned! Az menne az ECU-tól a BC-re Ismét sziasztok! Most este nekiestem az ECU-nak, és nálam egyetlen kósza fekete/barna vezeték sincs ott. Nagy szenvedések árán kioperáltam az ECU-t, és elkezdtem rádugdosni a bekötött és nem bekötött lábakra a vezetékemet. Végül egy sima kék lett a nyerő! (Éljenek a Lengyelek!) Most nem dob hibát, rendesen mutatja az alapjárati fogyit (bár még nem pontosan) és motorféknél átvált 0,0l/h-ra! Köszönöm a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Ismét sziasztok! Most este nekiestem az ECU-nak, és nálam egyetlen kósza fekete/barna vezeték sincs ott. Nagy szenvedések árán kioperáltam az ECU-t, és elkezdtem rádugdosni a bekötött és nem bekötött lábakra a vezetékemet. Végül egy sima kék lett a nyerő! (Éljenek a Lengyelek!) Most nem dob hibát, rendesen mutatja az alapjárati fogyit (bár még nem pontosan) és motorféknél átvált 0,0l/h-ra! Köszönöm a segítségeteket! Akkor úgy néz ki, most már jó lesz. Grat. :icon13: Még a programozás és kész is. :icon1: Azért érdekesek a lengyelek, nekem még a kadett digithez is egyeztek a vezetékszínek, itt pedig típuson belül sem. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos1 Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Akkor úgy néz ki, most már jó lesz. Grat. :icon13: Még a programozás és kész is. :icon1: Azért érdekesek a lengyelek, nekem még a kadett digithez is egyeztek a vezetékszínek, itt pedig típuson belül sem. :blink: Sajnos nem ez az első, hogy aláfutottam a lengyel kábelköteg eltéréseinek! Először a hátsó hangszórók nem, hogy nem voltak hátra kábelezve, de még a csatlakozó is üres volt a rádiónál! (úgy kellett beoperálnom 4 vezetéket az ISO csatiba) Aztán az elektromos ablakemelőnek kellett átkábelezni a fél kocsit és mindkét ajtót, mert természetesen ott sem volt semmi meg, végül az elektromos antenna sem volt kiépítve, még a csatiban sem. Ja, és kereskedésben az első tulaj központi zárral kérte a kocsit Na itt is a kábelezés miatt egy univerzális egység került beszerelésre úgy, hogy még a csatlakozókat is átfúrták az ajtóknál. Csinálhattam meg, hogy ne legyen olyan kókány kinézete, és alkalom adtán szét is lehessen szedni a csatikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Sajnos nem ez az első, hogy aláfutottam a lengyel kábelköteg eltéréseinek! Először a hátsó hangszórók nem, hogy nem voltak hátra kábelezve, de még a csatlakozó is üres volt a rádiónál! (úgy kellett beoperálnom 4 vezetéket az ISO csatiba) Aztán az elektromos ablakemelőnek kellett átkábelezni a fél kocsit és mindkét ajtót, mert természetesen ott sem volt semmi meg, végül az elektromos antenna sem volt kiépítve, még a csatiban sem. Ja, és kereskedésben az első tulaj központi zárral kérte a kocsit Na itt is a kábelezés miatt egy univerzális egység került beszerelésre úgy, hogy még a csatlakozókat is átfúrták az ajtóknál. Csinálhattam meg, hogy ne legyen olyan kókány kinézete, és alkalom adtán szét is lehessen szedni a csatikat. Ne parázz. Ami hozzám került classic, az is ilyen kókány. Kpzáras történet stimmel. A hangszórókat behúzták hátra is. Caravanról van szó, gyárilag a vezetőoldali átvezetőben megy át. Na nekik sikerült az ablakmosó mellett áthúzni az ajtóba a jobb oldalt.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos1 Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 Sziasztok! Már csak az az egy kérdésem van, hogy a diag csatihoz csak egyetlen egy vezetéket kell kötni? (Az új csatim van amit hátrafelé ki lehet tolni a biztosíték táblából) Nos oda bekötöttem egy diag vezetéket (bal felső pinre) a MID-ből, de elvileg két diag vezeték is van. Holnap megyek programoztatni a BC-t, és jó lenne, ha nem futnék lyukra ezzel is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 Sziasztok! Már csak az az egy kérdésem van, hogy a diag csatihoz csak egyetlen egy vezetéket kell kötni? (Az új csatim van amit hátrafelé ki lehet tolni a biztosíték táblából) Nos oda bekötöttem egy diag vezetéket (bal felső pinre) a MID-ből, de elvileg két diag vezeték is van. Holnap megyek programoztatni a BC-t, és jó lenne, ha nem futnék lyukra ezzel is. Csak az egyik kell. Ami a G elnevezésű egy opel kapcsolási rajzon. A másikat nem kell kötni sehova, ha 16pin-es a diagod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos1 Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Ma este sikeresen beállítottak a BC-t. Először angol nyelvet kapott, de egyrészt gallonban mutatott, másrészt németül már megszoktam a kiírásait, ezért németre vissza lett állítva. A művelet 3000Ft volt amiből még tutira lehetett volna alkudni, de rendes volt és este is fogadott, így nem került szabadságomba, tehát megérte nekem. Csömörön van, ha valakit érdekel, akkor a számát meg tudom adni. (még a megtehető útnál 999km szerepel, de gondolom az majd változik az átlagfogyi adatainak sokasodása után) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Ma este sikeresen beállítottak a BC-t. Először angol nyelvet kapott, de egyrészt gallonban mutatott, másrészt németül már megszoktam a kiírásait, ezért németre vissza lett állítva. A művelet 3000Ft volt amiből még tutira lehetett volna alkudni, de rendes volt és este is fogadott, így nem került szabadságomba, tehát megérte nekem. Csömörön van, ha valakit érdekel, akkor a számát meg tudom adni. (még a megtehető útnál 999km szerepel, de gondolom az majd változik az átlagfogyi adatainak sokasodása után) Létezik angol nyelvű beállítás metrikus rendszerrel is, nekem is úgy van beállítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos1 Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 Mondta a srác, hogy tutira van, és a Tech 2-ből is ki lehet keresni, de a német valahogy jobban érthető nekem. Furcsa is, mert a német tudásom enyhén szólva is szerény. :-) Meg aztán a Német autó németül beszéljen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 Mondta a srác, hogy tutira van, és a Tech 2-ből is ki lehet keresni, de a német valahogy jobban érthető nekem. Furcsa is, mert a német tudásom enyhén szólva is szerény. :-) Meg aztán a Német autó németül beszéljen. tiszta KITT(Knight Rider) nekem is neki kéne esni, mert lassan szétrohad, mire belerakom.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos1 Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Ismét sziasztok! Nézegettem a pillanatnyi fogyasztást, és nagyon úgy néz ki, hogy nem túlságosan hiteles a mérési módja. Ha ebből számol, akkor nem tudom, hogy miként lehetne pontos. 3000-es fordulatot néztem, és kiderült, hogy nem a fordulatszám függvényében írogatja ki a pillanatnyi fogyasztást, hanem a sebesség fokozat függvényében. Tehát, ha 1-ben megyek 3000-es fordulaton, akkor 13-17liter-es fogyit ír ki, 2-ben akkor 8 környékén, 3-ban 6,5-7 liter, 4-ben 5,5, 5-ben 4,3-4,4. Ha 5.-ben gyorsítok, vagy lepadlózom, akkor is stabilan 4,4-et mutat. Nálatok is így van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Ismét sziasztok! Nézegettem a pillanatnyi fogyasztást, és nagyon úgy néz ki, hogy nem túlságosan hiteles a mérési módja. Ha ebből számol, akkor nem tudom, hogy miként lehetne pontos. 3000-es fordulatot néztem, és kiderült, hogy nem a fordulatszám függvényében írogatja ki a pillanatnyi fogyasztást, hanem a sebesség fokozat függvényében. Tehát, ha 1-ben megyek 3000-es fordulaton, akkor 13-17liter-es fogyit ír ki, 2-ben akkor 8 környékén, 3-ban 6,5-7 liter, 4-ben 5,5, 5-ben 4,3-4,4. Ha 5.-ben gyorsítok, vagy lepadlózom, akkor is stabilan 4,4-et mutat. Nálatok is így van? Nem, nem így van. Én bárhol padlógázt nyomok, minimum 15l/100km re felugrik. kisebb fokozatban meg följebb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Nem, nem így van. Én bárhol padlógázt nyomok, minimum 15l/100km re felugrik. kisebb fokozatban meg följebb... Most akkor már semmit sem értek.... :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Most akkor már semmit sem értek.... :-( A rajz szerint az ECU A2-es lába a fogyasztás jel. (színt már nem írok úgysem egyezik) Ez talán segít az A2-es lábat megtalálni, a lap alján: http://docs8.chomiku...auxhallmenu.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos1 Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 A rajz szerint az ECU A2-es lába a fogyasztás jel. (színt már nem írok úgysem egyezik) Ez talán segít az A2-es lábat megtalálni, a lap alján: http://docs8.chomiku...auxhallmenu.pdf Na ott nekem egy kék vezeték volt, és arra is kötöttem. Csak ennél az egy vezetéknél írt ki értéket a fogyasztásra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Hello! C14NZ tipusú motorom van és az érdekelne hogy be lehet e állítani nekem is h mutassa az átlagfogyasztást és még mást is.?? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts