hgabor99 Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 Sztem igen, a táblázatom szerint. köszi én is úgy nézem, elvileg ua. mint a 95 csak angolul! köszi a megerősítést! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 köszi én is úgy nézem, elvileg ua. mint a 95 csak angolul! köszi a megerősítést! Azért azt nézd meg tud-e egyáltalán angolul a BC-d. A számok alapján tájékozódhatsz: itt egy lista róla. Nézd meg a matricán a számokat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hgabor99 Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 Azért azt nézd meg tud-e egyáltalán angolul a BC-d. A számok alapján tájékozódhatsz: itt egy lista róla. Nézd meg a matricán a számokat :) köszi de azt már leellenőriztem minden nyelvet tud, volt akkora mákom:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hgabor99 Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 FPepe írta, -ha jól emlékszem-, hogy Érden 5rugóért belövik a BCt. Itt akkor tutkó nincs más költség? Mert nálunk a városi Opel Márkaszervízben azt mondták, hogy 5 rugóért rádugják a Tech-et+ ki kell fizetnem az 1 órás szervízdíjat a 10perces melóért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 FPepe írta, -ha jól emlékszem-, hogy Érden 5rugóért belövik a BCt. Itt akkor tutkó nincs más költség? Mert nálunk a városi Opel Márkaszervízben azt mondták, hogy 5 rugóért rádugják a Tech-et+ ki kell fizetnem az 1 órás szervízdíjat a 10perces melóért! Nem volt más költségem Érden, ráadásul a srác tudta is, miről van szó, a beírás előtt ő is ellenőrizte a kódot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hgabor99 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Nem volt más költségem Érden, ráadásul a srác tudta is, miről van szó, a beírás előtt ő is ellenőrizte a kódot. oks, köszi akkor mielőtt aktuális lesz írok a pontos címért ! köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Sziasztok! 1991-es C16NZ motoros Astra F GLS-ben lehet gyárilag CC? Hol lenne a helye, ha van esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Sziasztok! 1991-es C16NZ motoros Astra F GLS-ben lehet gyárilag CC? Hol lenne a helye, ha van esetleg? Biztos nincs, ha BC se volt gyárilag (külön lehetett kérni). A helye a műszerfal anyós oldalán van, alulról rögzítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Biztos nincs, ha BC se volt gyárilag (külön lehetett kérni). A helye a műszerfal anyós oldalán van, alulról rögzítve. Akkor teszek bele, meg BC-t is :) A CC ha hibát lát, és van BC a kocsiban akkor csak ott jelzi szövegesen, vagy a műszeregységen is a piktogramokkal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Akkor teszek bele, meg BC-t is :D A CC ha hibát lát, és van BC a kocsiban akkor csak ott jelzi szövegesen, vagy a műszeregységen is a piktogramokkal? BC kirja. A műszeregységhez olyan műszeregység is kéne. :) Illetve csak fólia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 BC kirja. A műszeregységhez olyan műszeregység is kéne. :) Illetve csak fólia. Fólia alatt az előlapot érted, vagy hátul az áramkört? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 A műszeregységhez olyan műszeregység is kéne. :) Illetve csak fólia. Tessék. Balra az Astra F Generator ikonokban lehet választani. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Fólia alatt az előlapot érted, vagy hátul az áramkört? Az áramkört. Tessék. Balra az Astra F Generator ikonokban lehet választani. :) Tudom, hogy benne vannak a piktogrammok, de az enyém fólián pl hiányoznak a kivezetések a csatinál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Tessék. Balra az Astra F Generator ikonokban lehet választani. :D Ez nagyon király! :) régóta kerestem ilyet. Köszi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Ez nagyon király! :lol: régóta kerestem ilyet. Köszi! :lol: Ezt simán papírra nyomtatjátok? Vagy hogy érdemes? Jól néznek ki ezek az inverz ikonok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Ezt simán papírra nyomtatjátok? Vagy hogy érdemes? Jól néznek ki ezek az inverz ikonok. A papír nagyon gagyi lenne. Én írásvetítő fóliára fogok próbálkozni Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 A papír nagyon gagyi lenne. Én írásvetítő fóliára fogok próbálkozni Plotterrel lenne a legjobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 A papír nagyon gagyi lenne. Én írásvetítő fóliára fogok próbálkozni Van olyan fólia amit lézernyomtatóval meg lehet etetni és annak a fedése is elég jó lenne szerintem. Ha valaki csinál ilyet, majd értesítsen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Sziasztok! Beépítettem egy C20NE-ből származó BC-t a kocsimba (C16NZ és a CC részét nem használom) Ha gázadás nélkül gurulok akkor néha 0 l/100km-t mutat, de javarészt 38,5l/100km-t. Még nincs átprogramozva az én motoromhoz, ez okozhat ilyet? Vagy csak pontatlanul kellene mérnie, de jellegre helyesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Sziasztok! Beépítettem egy C20NE-ből származó BC-t a kocsimba (C16NZ és a CC részét nem használom) Ha gázadás nélkül gurulok akkor néha 0 l/100km-t mutat, de javarészt 38,5l/100km-t. Még nincs átprogramozva az én motoromhoz, ez okozhat ilyet? Vagy csak pontatlanul kellene mérnie, de jellegre helyesen? Ha át lesz programozva megjavul. :lol: Addig hülyeségeket fog mutatni jellegre is, pl. a befecskendezés is más a két motornál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Sziasztok! Beépítettem egy C20NE-ből származó BC-t a kocsimba (C16NZ és a CC részét nem használom) Ha gázadás nélkül gurulok akkor néha 0 l/100km-t mutat, de javarészt 38,5l/100km-t. Még nincs átprogramozva az én motoromhoz, ez okozhat ilyet? Vagy csak pontatlanul kellene mérnie, de jellegre helyesen? Át kell programoztatni. Ha van gyári rádiód, 43-as, ha nincs, 46-os kód kell az angol nyelvű működéshez, feltéve ha tudja a BC. Meg kéne nézni a számát, abból kiderülne. És persze ha 8982impulzusos a sebességjeladód, különben más számot kell beleírni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Át kell programoztatni. Ha van gyári rádiód, 43-as, ha nincs, 46-os kód kell az angol nyelvű működéshez, feltéve ha tudja a BC. Meg kéne nézni a számát, abból kiderülne. És persze ha 8982impulzusos a sebességjeladód, különben más számot kell beleírni. A programozása mindenképpen tervben van. Azt már kiderítettem a száma alapján, hogy minden nyelven tud, így angol lesz. A sebeségjeladó számát csak a műszeregység hátulján tudom megnézni? Plusz itt a GYIK-es leírásban csak egy diagnosztika szál bekötéséről van szó, az astrasite.de-n lévőn pedig kettőről. Ti hogy kötöttétek be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 A programozása mindenképpen tervben van. Azt már kiderítettem a száma alapján, hogy minden nyelven tud, így angol lesz. A sebeségjeladó számát csak a műszeregység hátulján tudom megnézni? Plusz itt a GYIK-es leírásban csak egy diagnosztika szál bekötéséről van szó, az astrasite.de-n lévőn pedig kettőről. Ti hogy kötöttétek be? Az attól függ, hogy 10 vagy 16 pólusú a diagcsatid. A 10-esbe két szál kell, a 16-osba csak egy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 A programozása mindenképpen tervben van. Azt már kiderítettem a száma alapján, hogy minden nyelven tud, így angol lesz. A sebeségjeladó számát csak a műszeregység hátulján tudom megnézni? Plusz itt a GYIK-es leírásban csak egy diagnosztika szál bekötéséről van szó, az astrasite.de-n lévőn pedig kettőről. Ti hogy kötöttétek be? Nézd meg mennyit mutat menet közben abban a pillanatban, miután lenullázod az átlag sebességet. Ha jó értéket mutat, akkor olyan impulzusszámú programot kell választani ami most is van, ha a felét vagy a kétszeresét mutatja, akkor pedig a másik számhoz tartozót. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Az attól függ, hogy 10 vagy 16 pólusú a diagcsatid. A 10-esbe két szál kell, a 16-osba csak egy. A 10-esbe csak hozzá kell kötni a G jelű pinhez (ami nálunk a 16 pines Diag csatinál a 8-asra menne), mivel az már gyárilag is benne van. :lol: A D-be kell kötni a plusz szálat, amit a 16-osnál már nem tudsz hova kötni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts