hgabor99 Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 Sztem igen, a táblázatom szerint. köszi én is úgy nézem, elvileg ua. mint a 95 csak angolul! köszi a megerősítést!
Breki Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 köszi én is úgy nézem, elvileg ua. mint a 95 csak angolul! köszi a megerősítést! Azért azt nézd meg tud-e egyáltalán angolul a BC-d. A számok alapján tájékozódhatsz: itt egy lista róla. Nézd meg a matricán a számokat :)
hgabor99 Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 Azért azt nézd meg tud-e egyáltalán angolul a BC-d. A számok alapján tájékozódhatsz: itt egy lista róla. Nézd meg a matricán a számokat :) köszi de azt már leellenőriztem minden nyelvet tud, volt akkora mákom:)
hgabor99 Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 FPepe írta, -ha jól emlékszem-, hogy Érden 5rugóért belövik a BCt. Itt akkor tutkó nincs más költség? Mert nálunk a városi Opel Márkaszervízben azt mondták, hogy 5 rugóért rádugják a Tech-et+ ki kell fizetnem az 1 órás szervízdíjat a 10perces melóért!
FPepe Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 FPepe írta, -ha jól emlékszem-, hogy Érden 5rugóért belövik a BCt. Itt akkor tutkó nincs más költség? Mert nálunk a városi Opel Márkaszervízben azt mondták, hogy 5 rugóért rádugják a Tech-et+ ki kell fizetnem az 1 órás szervízdíjat a 10perces melóért! Nem volt más költségem Érden, ráadásul a srác tudta is, miről van szó, a beírás előtt ő is ellenőrizte a kódot.
hgabor99 Elküldve Augusztus17, 2011 Elküldve Augusztus17, 2011 Nem volt más költségem Érden, ráadásul a srác tudta is, miről van szó, a beírás előtt ő is ellenőrizte a kódot. oks, köszi akkor mielőtt aktuális lesz írok a pontos címért ! köszi!
Krajcso Elküldve Augusztus22, 2011 Elküldve Augusztus22, 2011 Sziasztok! 1991-es C16NZ motoros Astra F GLS-ben lehet gyárilag CC? Hol lenne a helye, ha van esetleg?
daykiller Elküldve Augusztus22, 2011 Elküldve Augusztus22, 2011 Sziasztok! 1991-es C16NZ motoros Astra F GLS-ben lehet gyárilag CC? Hol lenne a helye, ha van esetleg? Biztos nincs, ha BC se volt gyárilag (külön lehetett kérni). A helye a műszerfal anyós oldalán van, alulról rögzítve.
Krajcso Elküldve Augusztus22, 2011 Elküldve Augusztus22, 2011 Biztos nincs, ha BC se volt gyárilag (külön lehetett kérni). A helye a műszerfal anyós oldalán van, alulról rögzítve. Akkor teszek bele, meg BC-t is :) A CC ha hibát lát, és van BC a kocsiban akkor csak ott jelzi szövegesen, vagy a műszeregységen is a piktogramokkal?
daykiller Elküldve Augusztus22, 2011 Elküldve Augusztus22, 2011 Akkor teszek bele, meg BC-t is :D A CC ha hibát lát, és van BC a kocsiban akkor csak ott jelzi szövegesen, vagy a műszeregységen is a piktogramokkal? BC kirja. A műszeregységhez olyan műszeregység is kéne. :) Illetve csak fólia.
Krajcso Elküldve Augusztus22, 2011 Elküldve Augusztus22, 2011 BC kirja. A műszeregységhez olyan műszeregység is kéne. :) Illetve csak fólia. Fólia alatt az előlapot érted, vagy hátul az áramkört?
öcsibácsi Elküldve Augusztus22, 2011 Elküldve Augusztus22, 2011 A műszeregységhez olyan műszeregység is kéne. :) Illetve csak fólia. Tessék. Balra az Astra F Generator ikonokban lehet választani. :D
daykiller Elküldve Augusztus22, 2011 Elküldve Augusztus22, 2011 Fólia alatt az előlapot érted, vagy hátul az áramkört? Az áramkört. Tessék. Balra az Astra F Generator ikonokban lehet választani. :) Tudom, hogy benne vannak a piktogrammok, de az enyém fólián pl hiányoznak a kivezetések a csatinál.
megadave Elküldve Augusztus22, 2011 Elküldve Augusztus22, 2011 Tessék. Balra az Astra F Generator ikonokban lehet választani. :D Ez nagyon király! :) régóta kerestem ilyet. Köszi! :D
Krajcso Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Ez nagyon király! :lol: régóta kerestem ilyet. Köszi! :lol: Ezt simán papírra nyomtatjátok? Vagy hogy érdemes? Jól néznek ki ezek az inverz ikonok.
megadave Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Ezt simán papírra nyomtatjátok? Vagy hogy érdemes? Jól néznek ki ezek az inverz ikonok. A papír nagyon gagyi lenne. Én írásvetítő fóliára fogok próbálkozni
daykiller Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 A papír nagyon gagyi lenne. Én írásvetítő fóliára fogok próbálkozni Plotterrel lenne a legjobb.
Krajcso Elküldve Augusztus24, 2011 Elküldve Augusztus24, 2011 A papír nagyon gagyi lenne. Én írásvetítő fóliára fogok próbálkozni Van olyan fólia amit lézernyomtatóval meg lehet etetni és annak a fedése is elég jó lenne szerintem. Ha valaki csinál ilyet, majd értesítsen :lol:
Krajcso Elküldve Augusztus31, 2011 Elküldve Augusztus31, 2011 Sziasztok! Beépítettem egy C20NE-ből származó BC-t a kocsimba (C16NZ és a CC részét nem használom) Ha gázadás nélkül gurulok akkor néha 0 l/100km-t mutat, de javarészt 38,5l/100km-t. Még nincs átprogramozva az én motoromhoz, ez okozhat ilyet? Vagy csak pontatlanul kellene mérnie, de jellegre helyesen?
Tiu Elküldve Augusztus31, 2011 Elküldve Augusztus31, 2011 Sziasztok! Beépítettem egy C20NE-ből származó BC-t a kocsimba (C16NZ és a CC részét nem használom) Ha gázadás nélkül gurulok akkor néha 0 l/100km-t mutat, de javarészt 38,5l/100km-t. Még nincs átprogramozva az én motoromhoz, ez okozhat ilyet? Vagy csak pontatlanul kellene mérnie, de jellegre helyesen? Ha át lesz programozva megjavul. :lol: Addig hülyeségeket fog mutatni jellegre is, pl. a befecskendezés is más a két motornál.
FPepe Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Sziasztok! Beépítettem egy C20NE-ből származó BC-t a kocsimba (C16NZ és a CC részét nem használom) Ha gázadás nélkül gurulok akkor néha 0 l/100km-t mutat, de javarészt 38,5l/100km-t. Még nincs átprogramozva az én motoromhoz, ez okozhat ilyet? Vagy csak pontatlanul kellene mérnie, de jellegre helyesen? Át kell programoztatni. Ha van gyári rádiód, 43-as, ha nincs, 46-os kód kell az angol nyelvű működéshez, feltéve ha tudja a BC. Meg kéne nézni a számát, abból kiderülne. És persze ha 8982impulzusos a sebességjeladód, különben más számot kell beleírni.
Krajcso Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Át kell programoztatni. Ha van gyári rádiód, 43-as, ha nincs, 46-os kód kell az angol nyelvű működéshez, feltéve ha tudja a BC. Meg kéne nézni a számát, abból kiderülne. És persze ha 8982impulzusos a sebességjeladód, különben más számot kell beleírni. A programozása mindenképpen tervben van. Azt már kiderítettem a száma alapján, hogy minden nyelven tud, így angol lesz. A sebeségjeladó számát csak a műszeregység hátulján tudom megnézni? Plusz itt a GYIK-es leírásban csak egy diagnosztika szál bekötéséről van szó, az astrasite.de-n lévőn pedig kettőről. Ti hogy kötöttétek be?
megadave Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 A programozása mindenképpen tervben van. Azt már kiderítettem a száma alapján, hogy minden nyelven tud, így angol lesz. A sebeségjeladó számát csak a műszeregység hátulján tudom megnézni? Plusz itt a GYIK-es leírásban csak egy diagnosztika szál bekötéséről van szó, az astrasite.de-n lévőn pedig kettőről. Ti hogy kötöttétek be? Az attól függ, hogy 10 vagy 16 pólusú a diagcsatid. A 10-esbe két szál kell, a 16-osba csak egy.
Tiu Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 A programozása mindenképpen tervben van. Azt már kiderítettem a száma alapján, hogy minden nyelven tud, így angol lesz. A sebeségjeladó számát csak a műszeregység hátulján tudom megnézni? Plusz itt a GYIK-es leírásban csak egy diagnosztika szál bekötéséről van szó, az astrasite.de-n lévőn pedig kettőről. Ti hogy kötöttétek be? Nézd meg mennyit mutat menet közben abban a pillanatban, miután lenullázod az átlag sebességet. Ha jó értéket mutat, akkor olyan impulzusszámú programot kell választani ami most is van, ha a felét vagy a kétszeresét mutatja, akkor pedig a másik számhoz tartozót. :lol:
daykiller Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Az attól függ, hogy 10 vagy 16 pólusú a diagcsatid. A 10-esbe két szál kell, a 16-osba csak egy. A 10-esbe csak hozzá kell kötni a G jelű pinhez (ami nálunk a 16 pines Diag csatinál a 8-asra menne), mivel az már gyárilag is benne van. :lol: A D-be kell kötni a plusz szálat, amit a 16-osnál már nem tudsz hova kötni.
Recommended Posts