Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nálam ezt adta ki 95 Melegindítás szelep - feszültség túl alacsony

Mi lehet a probléma?

Ja mégsem

F95= Radio-Bus Übertragungs Fehler (rádióval való kummunikációs hiba)

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sajna a BC-m nem kap sebességjelet. :D Eredetileg a TID se mutatta a sebességet, hanem mindig 0-t mutatott menet közben. Gondolom az óracsoport vezetékeiről kellene leszedni, de melyikről? :icon4: A Gyikban ez nincs benne.

Másik, hogy a hátralevő km-t sem tudja kiszámolni, hanem fixen 125-öt mutat pedig mentem vele, de nem változik. Ez is lehet a sebjel hiánya miatt?

Elküldve
Sajna a BC-m nem kap sebességjelet. :D Eredetileg a TID se mutatta a sebességet, hanem mindig 0-t mutatott menet közben. Gondolom az óracsoport vezetékeiről kellene leszedni, de melyikről? :icon4: A Gyikban ez nincs benne.

Másik, hogy a hátralevő km-t sem tudja kiszámolni, hanem fixen 125-öt mutat pedig mentem vele, de nem változik. Ez is lehet a sebjel hiánya miatt?

Óracsoporton vagy az ECU-n keress egy zöld színű vezetéket...az a sebjel... :icon4:

Elküldve
Óracsoporton vagy az ECU-n keress egy zöld színű vezetéket...az a sebjel... :icon4:

És melyik csatinak melyik lábára kell átvinni ezt a jelet? :D

Igaz, hogy nemsokára úgyis megint szét kell szednem a műszerfalat, mert más gond is van... majd akkor kiderül.

Elküldve
És melyik csatinak melyik lábára kell átvinni ezt a jelet? :D

Igaz, hogy nemsokára úgyis megint szét kell szednem a műszerfalat, mert más gond is van... majd akkor kiderül.

A műszerfal 16 pin-es csati 3. lába. Kék-piros vezeték lenne elméletileg, ua. mint a BC 26 pines csatijának 20. lába. :icon4:

Elküldve
És melyik csatinak melyik lábára kell átvinni ezt a jelet? :D

Igaz, hogy nemsokára úgyis megint szét kell szednem a műszerfalat, mert más gond is van... majd akkor kiderül.

A 12 lábas csatiban a 12-es láb a sebjel.

The 12 pin connector is described as follows:

Pin # Name Description

1 Permanent 12V Always on 12V, keeps the clock running.

2 Not connected (Temperature) Temperature for TID

3 Ground 0V Ground connected to the chassis

4 Not connected (Temperature) Temperature for TID

5 Accessories 12V when the key is on accessories. The display goes on.

6 Headlights 12V when headlights are on.

7 Dashboard illumination Signal for the strength of the dashboard lights

8 Car-radio on The Radio is on. The date will disappear and make space for the RDS signal

9 SCL Serial Clock

10 MRQ Master Request or something...

11 SDA Serial data from the radio

12 Not connected (Speed) Speed signal for displays with temperature readout. (TID)

Elküldve
Sajna a BC-m nem kap sebességjelet. :D Eredetileg a TID se mutatta a sebességet, hanem mindig 0-t mutatott menet közben. Gondolom az óracsoport vezetékeiről kellene leszedni, de melyikről? :icon4: A Gyikban ez nincs benne.

Másik, hogy a hátralevő km-t sem tudja kiszámolni, hanem fixen 125-öt mutat pedig mentem vele, de nem változik. Ez is lehet a sebjel hiánya miatt?

A 12 lábas csatiban a 12-es láb a sebjel.

Az óracsoporton a 16/3

A TID/MID-en a 12/12 :icon4:

Elküldve
Sajna a BC-m nem kap sebességjelet. :) Eredetileg a TID se mutatta a sebességet, hanem mindig 0-t mutatott menet közben. Gondolom az óracsoport vezetékeiről kellene leszedni, de melyikről? :D A Gyikban ez nincs benne.

Másik, hogy a hátralevő km-t sem tudja kiszámolni, hanem fixen 125-öt mutat pedig mentem vele, de nem változik. Ez is lehet a sebjel hiánya miatt?

Eredetileg úgy írtam meg, hogy a 12-es csatiban ott a sebességjel vezeték és a TID ki is tudja írni. Csak áthidalásnál van megemlítve a 12-es pin a 12-es csatiban.

Nekem meg reggelente olykor dob egy F betűt a BC. De mindent mér jól és szépen. Nem értem hogy mi a baja. :D

Elküldve
Eredetileg úgy írtam meg, hogy a 12-es csatiban ott a sebességjel vezeték és a TID ki is tudja írni. Csak áthidalásnál van megemlítve a 12-es pin a 12-es csatiban.

Nekem meg reggelente olykor dob egy F betűt a BC. De mindent mér jól és szépen. Nem értem hogy mi a baja. :)

Kérdezd meg tőle. Rádió nem hiányzik neki?

Elküldve
Az üzem anyagszint jelző pontatlansága lehet oka annak, hogy a BC szerinti 0km megtehető távolság helyett még elautóztam 10-15km- t?

Még mindíg jobb így, mintha mutatna 15 km-t, és befulladna. :)

Amúgy simán lehet.

Elküldve
És az normális, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő egy gázfröccsre felugrik akár 80-90 literre is? :) :D

Nekem 30 fölé nem szokott menni. Hozzá van állítva a motorhoz a BC?

Elküldve
Nekem 30 fölé nem szokott menni. Hozzá van állítva a motorhoz a BC?

Szerintem nincs. Már kérdeztem itt a fórumon, hogyan lehet állítani, de sajna nem igazán válaszolt senki. (jó, tudom, vissza kellett volna olvasni egy 5-600 hsz-t :) )

Elküldve
Szerintem nincs. Már kérdeztem itt a fórumon, hogyan lehet állítani, de sajna nem igazán válaszolt senki. (jó, tudom, vissza kellett volna olvasni egy 5-600 hsz-t :) )

Csak Tech műszerrel. Nézd meg, mire van most állítva, a két gomb egyszerre történő nyomásával, mint a TID-nél. Számokat fog kiírni több képernyőnyit, írd le őket, és megfejtjük, de az is jó, ha tudod, milyen motorú kocsiból való.

Elküldve
Még mindíg jobb így, mintha mutatna 15 km-t, és befulladna. :)

Amúgy simán lehet.

Jártam úgy is, kiírt 36kmt és a második kanyarban lefulladt. De utána olyan volt mintha megtanulta volna...

Elküldve
Csak Tech műszerrel. Nézd meg, mire van most állítva, a két gomb egyszerre történő nyomásával, mint a TID-nél. Számokat fog kiírni több képernyőnyit, írd le őket, és megfejtjük, de az is jó, ha tudod, milyen motorú kocsiból való.

Hiába nyomom a gombokat az égvilágon semmi se történik. :) Annyit tudok, hogy német nyelvű, és gsi-ből van. A diagcsati felé be van kötve, de sebjelet még nem kap, azt meg kell még néznem. Nekem opcom-om van, az ér annyit, mint a tech2?

Elküldve
Hiába nyomom a gombokat az égvilágon semmi se történik. :) Annyit tudok, hogy német nyelvű, és gsi-ből van. A diagcsati felé be van kötve, de sebjelet még nem kap, azt meg kell még néznem. Nekem opcom-om van, az ér annyit, mint a tech2?

nem a BC-n levő két gombot kell nyomni. A bajuszkapocsólon lévőt (S/R).

Elküldve
Köszi!! :)

Na szóval: 10 36 A

Aztán meg: 8982

Bocsi, igen, ezt elfelejtettem írni.

Milyen nyelven pofázik? A 10-es kód lehetne C20NE, de akkor spanyol nyelvű elvileg...

43-as vagy 46-os kód kéne Neked (attól függően, hogy gyári rádiód van-e), hogy angol legyen és metrikus, ne mérföldes.

Elküldve
Németül beszél.

Megvan: jó régi, '92-es kódtáblában találtam csak meg, a 36-os C20XE-hez van, és német nyelvű. Mint korábban írtam, 43-as vagy 46-os kód kéne bele. Már csak azt kéne tudni, hogy hány impulzusos a kilométerórád (ha pl. 16665 impulzusos, akkor 109 vagy 111-es kell bele).

Elküldve
Megvan: jó régi, '92-es kódtáblában találtam csak meg, a 36-os C20XE-hez van, és német nyelvű. Mint korábban írtam, 43-as vagy 46-os kód kéne bele. Már csak azt kéne tudni, hogy hány impulzusos a kilométerórád.

Na és azt honnan? :)

(zárójeles kérdés: Nincs meg valakinek az AutoScannerOpelCAN progi? :D )

Elküldve
Na és azt honnan? :)

(zárójeles kérdés: Nincs meg valakinek az AutoScannerOpelCAN progi? :D )

Azt nézd meg, hogy most mennyinek mutatja az átlagsebességedet, kb. reális-e. Mennyit mentél eddig a BC beszerelése óta?

Elküldve
Azt nézd meg, hogy most mennyinek mutatja az átlagsebességedet, kb. reális-e. Mennyit mentél eddig a BC beszerelése óta?

Semmit nem mutat. :) A TID se mutatta a sebességet. Kicsit visszaolvasol pont ezt kérdeztem hogy miért van ez?

Mennyit mentem eddig a BC-vel? Fogalmam sincs, talán 1-2 ezer km-t...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.