ftamas78 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Hali Ezt hogy lehet előhozni rajta,? nem is tudtam hogy ilyet is tud :o Ha a két gombot egyszerre benyomod menetközben 5másodpercig akkor megmutatja a pillanatnyi PONTOS sebességet. Fontos, hogy pontos, nem azt a kamu értéket amit a kilométerórák mutatnak. Ja és csak 53km/h -ig működik. Szóval csak városban:) Más trükköt nem tudok Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Ha a két gombot egyszerre benyomod menetközben 5másodpercig akkor megmutatja a pillanatnyi PONTOS sebességet. Fontos, hogy pontos, nem azt a kamu értéket amit a kilométerórák mutatnak. Ja és csak 53km/h -ig működik. Szóval csak városban:) Más trükköt nem tudok Mutatja még az esetleges kijelzővel kapcsolatos hibakódokat, pölö a külső hőmérő hibáját is. Ez itt pölö egy hibakód kezdete, vagy vége pillanat: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Aki az enyémhez mond trükköket, azt mehívom 1 sörre,meg 10 liter üzemanyagra egy személyes találkozó alkalmával :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Aki az enyémhez mond trükköket, azt mehívom 1 sörre,meg 10 liter üzemanyagra egy személyes találkozó alkalmával :o Ez képes mutatni az órát. Trükkje. A két gombbal tudod variálni az idő kijelzését. :D elég trükkös? Vagy van még egy szedd ki. És a helyén maradó lyukba talán befér pár doboz cigi, kólás üveg, Kólás doboz. :) Áh nem jut eszembe semmi, de engem csak a 10liter benga érdekel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Ez képes mutatni az órát. Trükkje. A két gombbal tudod variálni az idő kijelzését. :D elég trükkös? Vagy van még egy szedd ki. És a helyén maradó lyukba talán befér pár doboz cigi, kólás üveg, Kólás doboz. :) Áh nem jut eszembe semmi, de engem csak a 10liter benga érdekel. :) Sztem ehez a féle őőő...akármihez... fűzhető trükkök száma valahol a 0 és a -1 között van :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Aki az enyémhez mond trükköket, azt mehívom 1 sörre,meg 10 liter üzemanyagra egy személyes találkozó alkalmával :o Azt hittem, ilyen csak a kézikönyvben van... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Azt hittem, ilyen csak a kézikönyvben van... :o Ez idáig ilyet én nem is láttam. Tudtam, hogy az enyém FULL fapad. De ez a kis akármi a legalja. :D Szal, hogy egy dátum kijelzős bizbaszt nem tudtak betenni EZ LOLLLL bocsi kartárs. De nekem van egy, dátum óra hőfok rádió kijelzőm ha kell. Akkor visíts nem nézhetem ezt az ócskaságot még más kocsijában sem tűrhetem el. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Ha lenne egy felesleges tripla kijelzőm, odaadnám cserébe... azt a valamit meg kell őrizni az utókor számára. Ápolgatnám, törölgetném minden nap a polcon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Ez idáig ilyet én nem is láttam. Tudtam, hogy az enyém FULL fapad. De ez a kis akármi a legalja. :o Szal, hogy egy dátum kijelzős bizbaszt nem tudtak betenni EZ LOLLLL bocsi kartárs. De nekem van egy, dátum óra hőfok rádió kijelzőm ha kell. Akkor visíts nem nézhetem ezt az ócskaságot még más kocsijában sem tűrhetem el. :D Kincs. TID a csapból is folyik, de ilyen? Ha keresel se találsz még egyet a Lacién kívül :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Kincs. TID a csapból is folyik, de ilyen? Ha keresel se találsz még egyet a Lacién kívül :o Az biztos. :D, hogy ilyen még egy nincs az országba. De talán a világon se. Ez amolyan a világ 189ezredik csodája. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Ez idáig ilyet én nem is láttam. Tudtam, hogy az enyém FULL fapad. De ez a kis akármi a legalja. :o Szal, hogy egy dátum kijelzős bizbaszt nem tudtak betenni EZ LOLLLL bocsi kartárs. De nekem van egy, dátum óra hőfok rádió kijelzőm ha kell. Akkor visíts nem nézhetem ezt az ócskaságot még más kocsijában sem tűrhetem el. :D Még műszerfal világítás fényerőszabályzója sincs. :D Annyira alap. Kincs. TID a csapból is folyik, de ilyen? Ha keresel se találsz még egyet a Lacién kívül :) Az biztos. :), hogy ilyen még egy nincs az országba. De talán a világon se. Ez amolyan a világ 189ezredik csodája. :( Anno láttam vaterán sokszor egy ilyen kijelzőt. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Ez idáig ilyet én nem is láttam. Tudtam, hogy az enyém FULL fapad. De ez a kis akármi a legalja. :) Szal, hogy egy dátum kijelzős bizbaszt nem tudtak betenni EZ LOLLLL bocsi kartárs. De nekem van egy, dátum óra hőfok rádió kijelzőm ha kell. Akkor visíts nem nézhetem ezt az ócskaságot még más kocsijában sem tűrhetem el. :) Hát, majd valamikor kelleni fog, tenni akarok bele. :( Hát ritka (szar) az tuti.. :o Én se láttam 1et sem 1 astrában sem ezen kívül..Csak velem basztak ki a németek ennyire? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Hát, majd valamikor kelleni fog, tenni akarok bele. :) Hát ritka (szar) az tuti.. :o Én se láttam 1et sem 1 astrában sem ezen kívül..Csak velem basztak ki a németek ennyire? :D Rá se ránts Laci, postabélyegekben is a nyomdahibás selejtek a legértékesebbek, meg a kis példányszámban készült ritkaságok :) Bocs, nem bactatni akartalak, csak így reggel jött a ziccer :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Rá se ránts Laci, postabélyegekben is a nyomdahibás selejtek a legértékesebbek, meg a kis példányszámban készült ritkaságok :o Bocs, nem bactatni akartalak, csak így reggel jött a ziccer :) Nemgond, nem veszem az ilyet beszólásnak :) Tudom, hogy eléggé primitív 1 kis valami... Viszont ritka (szar) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tala Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Hát, majd valamikor kelleni fog, tenni akarok bele. :) Hát ritka (szar) az tuti.. :o Én se láttam 1et sem 1 astrában sem ezen kívül..Csak velem basztak ki a németek ennyire? :D Ne úgy fogd fel, hogy kibasztak veled, hanem úgy, mintha te lennél a kiválasztott (egy a sok közül) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tala Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Jah én meg asszem az elektronikát csak én fogom basztatni a kocsiban. Autószerelő korábban összeérintette alul a 2 vezetéket nekem a külső hőmérőnél, én néztem a kijelzőt. De azt egy szóval se emlitette, hogy korom feketére oxidálódott a vezeték... akkor jöttem rá, mikor össze akartam forrasztani, én nem fogta meg a cin... Na mind1, a lényeg, hogy működik a hőmérséklet kijelzésem :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tala Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Kipróbáltam a 2 gombos dolgot :o 7 km/h-val többet mutat az óra. De elötte kiírt nekem 2 hibát. Valaki megtudná mondani, hogy melyik hiba mit jelent? A keresőt próbáltam használni, de reménytelen. Beírtam neki, hogy 95 hibakód, erre hibaüzinek kidobta, hogy a kereséshez minimum 3 karaktert kell beírni... Szóval ezt írta nekem hibaként az F után: 12,95 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Kipróbáltam a 2 gombos dolgot :o 7 km/h-val többet mutat az óra. De elötte kiírt nekem 2 hibát. Valaki megtudná mondani, hogy melyik hiba mit jelent? A keresőt próbáltam használni, de reménytelen. Beírtam neki, hogy 95 hibakód, erre hibaüzinek kidobta, hogy a kereséshez minimum 3 karaktert kell beírni... Szóval ezt írta nekem hibaként az F után: 12,95 A 12 nem hiba, jelzi a diagnózis üzemmód kezdetét. A 95 a rádióval való kommunikáció hibája, gondolom nem gyári rádió van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tala Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 A 12 nem hiba, jelzi a diagnózis üzemmód kezdetét. A 95 a rádióval való kommunikáció hibája, gondolom nem gyári rádió van benne. Köszönöm a helpet. Igen, nem a gyári rádió van benne, így hoztam már az autókerből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 szervusztok! a nyáron vásárolt első AUTÓm-hoz :excl: nemrég vásároltam egy MID-et + BC kar + ablakmosó tartály&szenzor + CC szép lassan, ahogy az időm engedte, beszereltem a MID-et, bekötöttem a fogyasztásméréshez szükségeseket. már csak a programozas maradt hátra (talán egy ismerős szerelőnél van TECH2) első kérdés: :lol: - astra F, X16XEL, 1997-es "kiadás"/forgalombaírás, eredeti rádió-kazó (heckeltem egy sztereó bemenetet :-), nagyvalószínűséggel 16k-s jeladó. angol nyelven szeretném, de metrikus egységekkel. Összejött-e ez valakinek? táblázat szerint akárhogy nézem ha angol, akkor mérföld :-(. Van-e eltérés, vagy a táblázat német-munkás "szentírás"? - sajnos a lufitartó miatt a kesztyűtartó fölött nincs hely a CC-nek (pedig a felfogáshoz ott vannak a likak), így hova érdemesebb elhelyezni? Van-e valami optimálisabb bekötési hely? Ha jól értelmeztem a CC belsejét, minden izzó tápja át kell rajta menjen -sorbakötni-, az meg elég sok vezeték... :( Olvastam, hogy többen is bekötöttétek, egy gyorstalpalót összeüt valaki? (és egyúttal mehetne a GYIK-ba is :lol: ) - ha jól értettem létezik valami technikai leírás a MID-hez (nem a használati utasítás, hanem valami mélyreszántóbb)... kitől kaphatnám meg? :lol: (ha lehet EN/HU-ul) - ugyancsak érdekelne, hogy végülis milyen bemeneteket hogy dolgoz fel, mit mivel integrál/... vagyis a működési logikája egyelőre ennyi, köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 - astra F, X16XEL, 1997-es "kiadás"/forgalombaírás, eredeti rádió-kazó (heckeltem egy sztereó bemenetet :-), nagyvalószínűséggel 16k-s jeladó. angol nyelven szeretném, de metrikus egységekkel. Összejött-e ez valakinek? táblázat szerint akárhogy nézem ha angol, akkor mérföld :-(. Van-e eltérés, vagy a táblázat német-munkás "szentírás"? - sajnos a lufitartó miatt a kesztyűtartó fölött nincs hely a CC-nek (pedig a felfogáshoz ott vannak a likak), így hova érdemesebb elhelyezni? Van-e valami optimálisabb bekötési hely? Ha jól értelmeztem a CC belsejét, minden izzó tápja át kell rajta menjen -sorbakötni-, az meg elég sok vezeték... :lol: Olvastam, hogy többen is bekötöttétek, egy gyorstalpalót összeüt valaki? (és egyúttal mehetne a GYIK-ba is :lol: ) - ha jól értettem létezik valami technikai leírás a MID-hez (nem a használati utasítás, hanem valami mélyreszántóbb)... kitől kaphatnám meg? :o (ha lehet EN/HU-ul) - ugyancsak érdekelne, hogy végülis milyen bemeneteket hogy dolgoz fel, mit mivel integrál/... vagyis a működési logikája egyelőre ennyi, köszönöm! Pedig van olyan kód, csak most nem tudom melyik, nincs linkem a kódtáblázathoz. :( - mondtam én, hogy lufisnál nincs ott hely, de valaki aszonta hogy van. :excl: Amúgy igen, sörbe sorba kell kötni a megadott áramköröket a CC-vel. Kapcsolási rajz tud ebben segíteni szerintem. A leírtak alapján vágod a témát. :lol: Kapcsolási rajzokat innen tudsz szerezni: Visit My Website - ha létezik is ilyen leírás, én nem tudok róla, bár nagyon nem értem, hogy mire gondolsz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 A leírtak alapján vágod a témát. :lol: Kapcsolási rajzokat innen tudsz szerezni: Visit My Website - ha létezik is ilyen leírás, én nem tudok róla, bár nagyon nem értem, hogy mire gondolsz. :lol: az #1261. hozzászóllásban Breki kuldott valami doksit Invictus-nak, amiból az utóbbi "sokmindent megtudtam belőle, ami alapján tudok még rajta finomhangolni. Valamint benne van, hogy a megtehető távot az utolsó 20-30km alapján számolja, tehát beigazolódott a következtetésünk." gondoltam valami publikusabb :( doksi, de akkor rájukkérdezek egy ideje már dokumentálódok, kapcsolási rajzaim megvannak, csak az elmélet és gyakorlat között van néha... jópár óra, azért érdeklődtem, hogy egyszerűbb a CC bekötést megközelíteni. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 az #1261. hozzászóllásban Breki kuldott valami doksit Invictus-nak, amiból az utóbbi "sokmindent megtudtam belőle, ami alapján tudok még rajta finomhangolni. Valamint benne van, hogy a megtehető távot az utolsó 20-30km alapján számolja, tehát beigazolódott a következtetésünk." gondoltam valami publikusabb :lol: doksi, de akkor rájukkérdezek egy ideje már dokumentálódok, kapcsolási rajzaim megvannak, csak az elmélet és gyakorlat között van néha... jópár óra, azért érdeklődtem, hogy egyszerűbb a CC bekötést megközelíteni. :excl: Ööööö....ha jól emléxem a sima kezelési utasítás volt a kérdéses doksi. Abban van részletesebb útmutató a használatához. Mindjárt nyomok pü-ben linket, ahol elérheted. :lol: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 Ööööö....ha jól emléxem a sima kezelési utasítás volt a kérdéses doksi. Abban van részletesebb útmutató a használatához. Mindjárt nyomok pü-ben linket, ahol elérheted. :lol: :excl: Ide is, kérlek. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 az #1261. hozzászóllásban Breki kuldott valami doksit Invictus-nak, amiból az utóbbi "sokmindent megtudtam belőle, ami alapján tudok még rajta finomhangolni. Valamint benne van, hogy a megtehető távot az utolsó 20-30km alapján számolja, tehát beigazolódott a következtetésünk." gondoltam valami publikusabb :( doksi, de akkor rájukkérdezek egy ideje már dokumentálódok, kapcsolási rajzaim megvannak, csak az elmélet és gyakorlat között van néha... jópár óra, azért érdeklődtem, hogy egyszerűbb a CC bekötést megközelíteni. :excl: Mivel az izzók vezetékeivel kell sorbakötögetni, és ezek - tapasztalataim szerint - a bal lábtérben levő nagy karosszériacsatinál és a biztitábla hátulján érhetők el legegyszerűbben, ezért a bal lábtérnél, ill. a biztitábla mögött lenne célszerű elhelyezni (nem is értem, miért vitték olyan messzire gyárilag). A kódokkal kapcsolatban: van olyan kód, ami angol és metrikus, nekem is olyan van benne, az opelinfos.de oldalon megvannak a kódok, csak nekem valamiért nem nyílik meg az az oldal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts