Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Board Computer


PetiGSI

Recommended Posts

Sziasztok!

Nekem a boardommal van vmi gondom. De egyszerűen nem tudok rájönni, hogy (gondolom vmi jeladó). A szindróma az, hogy ha pl. városban piros lámpa felé gurulok, kiveszem üresbe a fogyasztás nem esik le 1.1-re (alapjárati fogyasztásra) a fedélzetin, hanem pl 2-3littyót mutat és ha elkezdek fékezni, akkor még el is kezd emelkedni, addig amíg meg nem állok teljesen. Akkor leesik normál fogyasztásra.

Vmi ötlete vkinek???

Szia Kess!!!

Motorféket próbáltad már???Mert akkor simán 0.00-át ír ki!!! Ha hagyod üresben gurulni akkor is eszik egy kis benyót,viszont ha szépen visszapakolgatod akkor nuku üzemanyag!!! :wink: Én is így csinálom és a sok tuningal együtt is max. 10,5 eszik a kicsike!!!(no persze városban és egy kicsit súlyos jobb-lábbak!!!) :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Állított már valaki gyújtást ?

Egy 1998-as 1,4-es X14NZ motorszámú Astra Caravanom van.

Úgy tudom, hogy nem elég az elosztó elfordítása, hanem a diagnosztikai

dugó két kivezetését is össze kell kötni.

Ezt egy régi Opeles könyből tudom, de abban a könyben a dugó

10 pólusú amiből 5 csatlakozó van, nekem 16 pólusú amiből 7 csatlakozó.

Aki tud segítsen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Gábor köszi, hogy válaszoltál próbálom a telefonszámot.

Azon mit értesz, hogy nem elektromos győjtása van?

A könyv valóban csak a C14-es motort taglalja.

De mivel annál van ilyen lehetőség gondolom az X14-nél is van.

Mivel a kocsi nem teljesen úgy húz ahogy kellene,

elvittem egy Opel szervízbe.

Azt mondták a műszert ráteszik 3.500Ft. ha gyújtást is kell állítani + 1.500

Rátették e TEC-et a gyújtásom 13fok.

A C14 alapelőgyújtása könyv szerint 10fok kell legyen,meg ők is 10fokot

mondtak kértem hogy állítsák be.

1. Nem találták a jelölést az ékszíjtárcsán. / Megjegyzem nem ott keresték

ahol van, mert én máshol néztem és jól láthatóan megvan/

2. Mikor rájöttek hogy , nem tudnak állítani rajta azt mondták ez így jó.

A 3.500-el persze levettek.

Szóval nincs bizalmam visszavinni oda. Ezért próbálok rájönni hogy kell

beállítani a gyújtást házilag.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
olajhiány

egyébként tudom ajánlani a következő webcímet:

http://dict.sztaki.hu/deutsch-ungarisch

Köszi Kess :)

Az említett oldalt ismerem, de gondoltam feldobom a kérdést, hátha fűz hozzá valaki némi plusz megjegyzést, történetet. Nomeg mindeki olyan kedves itt, hogy inkább hozzátok fordulok bizalommal. :lol: Szintén nem elhanyagolható, hogy lesz erre a kérdésre már válasz a topicban.

Link to comment
Megosztás:

Hello midenki. Az lenne a kérdésem mint kb. pár honappal ezelött........szóval az opel sztrádába jól félre programozták a B.C.-t és azóta is hülyeségeket mutat :) Pedig TECH-1-el csinálták csak a végén derült ki,hogy rossz a műszer :x

Szóval van vmi 5let ara,hogy ki tudna segíteni a B.C.-ujraprogramozásában? Igazából egy olyan ember is jó lenne aki rendelkezik TECH-1-el mert azt már tudom,hogy mit kell beprogramozni csak nem tudom mivel :wink:

Link to comment
Megosztás:

Igazából egy olyan ember is jó lenne aki rendelkezik TECH-1-el mert azt már tudom,hogy mit kell beprogramozni csak nem tudom mivel :wink:

Szia PetiGSI!!

Én holnap találkozok egy sráccal aki megnézi majd a verdámat Tech1-el, megérdeklődöm majd neked hogy tudna-e segíteni neked is,okés???

Szerdára majd mondok valamit ezügyben neked!!!

Üdv, Future. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!!!

Na, túlvagyok a Tech1-es vizsgálaton és minden rendben van!!!

(1edül lambdaszonda gondott jelzett, de azt meg leszarom, mert haver tigrájában is ezt jelezte a műszer és mikor kicserélte ugyanúgy ezt jelezte a műszer!!)

A chip nem zavart bele a kommunikációba úgyhogy a műszer működött!

PetiGSI!!

Azt mondta a srác hogy okés a prog-dolog!! Újratudná neked programozni, szóval mehetsz majd ha akarsz!

Megadnám majd pü-be haver telszámát, ő dolgozik abban az autóvillamossági műhelyben ahová kiszokott járni az Opel-es csóka!

Ja, 1ébként ez a computeres bevizsgálósdi 3000Ft-ba került!!

(ami szerintem dolgozó lány sok, de ha azt nézzük hogy neki van műszere, meg házhoz jön valamilyen szinten, akkor okés!)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tudom, hogy megoldótt e az F betü probléma, de nálam akkor gyulladt ki amikor az üzemanyagellátással volt gond.

A verda teljesen függetlenül mindentöl, tetszöleges idöpontokban nem óhajtott beindulni ilyenkor az F betü szépen világított. Némi pihentetés után (1perc - 8 óra) pöccre indult. Begurítottam egy ismert szakszervízbe (nem a munkafelvétel felöl hanem ismerősön keresztül a lekabátolás elkerülése érdekében) ahol kb. 5. nap alatt rá is jöttek a hiba okára.

A probléma az üzapumparelé hibája volt. Látszólag semmi baja sem volt a relének. Kaptam kölcsön egyet azt használtam egy darabig. Aztán baszogatott hogy 8e ft-ot kellene kiadni érte. Leszedtem a rossz relé tokját (körbefűrészde). Semmi különös nem látszódott. Újramelegítettem rajta a forraszpontokat, azóta semmi gondom vele (már 1 éve).

A BC nyelvezetével kapcsolatban csak annyit, hogy nekem egy olasz GSI8V-m van probléma nélkül átnyomták németre.

Nekem viszont az a problémám, hogy nem mutatja az átlagfogyasztásomat a BC. Nulázás után 3db - jel látható.

Viszont a hatótávolságot, pill. fogyasztást rendesen mutatja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy (?) kérdésem lenne! Sokan írjátok, hogy a BC miket ír ki nektek az autóban. A kérdésem az lenne, hogy ezt hogyan lehet megcsinálni? Nekem egy 96-os 1.6 16v astram van, de semmit nem ír ki a "műszerfalon", csak a szokásos sárga lámpa van. :) Meglehet oldani valahogy, hogy kiírja a hibát, esetleg fogyasztást stb...? Én már annak is örülnék, ha legalább a hibakódot kiírná, mert táblázatom van hozzá.

Lehet, hogy ez most elég hülye kérdés volt, de nem nagyon értek hozzá... :wink: Bocsi!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.