opel16v Elküldve Március11, 2004 Megoszt Elküldve Március11, 2004 Az érzékelőkre menő vákumcsövek nagyon kicsi keresztmetszetűek, nem nagyon érzed a motoron ha ott falsot szív. Viszont az érzékelőt meg tudják tréfálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Március11, 2004 Megoszt Elküldve Március11, 2004 na az Ákos felvilágosított, hogy én vagyok a balf... :twisted: :twisted: így jó a működése Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Március11, 2004 Megoszt Elküldve Március11, 2004 Sziasztok! Nekem a boardommal van vmi gondom. De egyszerűen nem tudok rájönni, hogy (gondolom vmi jeladó). A szindróma az, hogy ha pl. városban piros lámpa felé gurulok, kiveszem üresbe a fogyasztás nem esik le 1.1-re (alapjárati fogyasztásra) a fedélzetin, hanem pl 2-3littyót mutat és ha elkezdek fékezni, akkor még el is kezd emelkedni, addig amíg meg nem állok teljesen. Akkor leesik normál fogyasztásra. Vmi ötlete vkinek??? Szia Kess!!! Motorféket próbáltad már???Mert akkor simán 0.00-át ír ki!!! Ha hagyod üresben gurulni akkor is eszik egy kis benyót,viszont ha szépen visszapakolgatod akkor nuku üzemanyag!!! :wink: Én is így csinálom és a sok tuningal együtt is max. 10,5 eszik a kicsike!!!(no persze városban és egy kicsit súlyos jobb-lábbak!!!) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Future Elküldve Március11, 2004 Megoszt Elküldve Március11, 2004 (no persze városban és egy kicsit súlyos jobb-lábbal!!!) :) Bazzzzzz! Az elöbbi én voltam csak feledékenyen nem loggoltam be!!!! :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toni Elküldve Március12, 2004 Megoszt Elküldve Március12, 2004 Sziasztok ! Állított már valaki gyújtást ? Egy 1998-as 1,4-es X14NZ motorszámú Astra Caravanom van. Úgy tudom, hogy nem elég az elosztó elfordítása, hanem a diagnosztikai dugó két kivezetését is össze kell kötni. Ezt egy régi Opeles könyből tudom, de abban a könyben a dugó 10 pólusú amiből 5 csatlakozó van, nekem 16 pólusú amiből 7 csatlakozó. Aki tud segítsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március12, 2004 Megoszt Elküldve Március12, 2004 Toni! Ez a régi könyv nem véletlenül a C14NZ motorra utal? Mert szerintem ennél az X-esnél nem fog menni ez a mutatvány. De igazából nem értek ehhez a motor típushoz, úgyhogy ha tévedek, javítsatok ki. :) Amúgy nagyon menő a kép! 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toni Elküldve Március13, 2004 Megoszt Elküldve Március13, 2004 Sziasztok ! Gábor köszi, hogy válaszoltál próbálom a telefonszámot. Azon mit értesz, hogy nem elektromos győjtása van? A könyv valóban csak a C14-es motort taglalja. De mivel annál van ilyen lehetőség gondolom az X14-nél is van. Mivel a kocsi nem teljesen úgy húz ahogy kellene, elvittem egy Opel szervízbe. Azt mondták a műszert ráteszik 3.500Ft. ha gyújtást is kell állítani + 1.500 Rátették e TEC-et a gyújtásom 13fok. A C14 alapelőgyújtása könyv szerint 10fok kell legyen,meg ők is 10fokot mondtak kértem hogy állítsák be. 1. Nem találták a jelölést az ékszíjtárcsán. / Megjegyzem nem ott keresték ahol van, mert én máshol néztem és jól láthatóan megvan/ 2. Mikor rájöttek hogy , nem tudnak állítani rajta azt mondták ez így jó. A 3.500-el persze levettek. Szóval nincs bizalmam visszavinni oda. Ezért próbálok rájönni hogy kell beállítani a gyújtást házilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2004 Megoszt Elküldve Március13, 2004 Toni! Úgy tudtam, az X-es motorokon már nem rotoros elosztós gyújtás van, hanem a motorvezérlő-elektronika vezérli. De lehet hogy tévedek. Kurgyis Gabit kérdezheted a témában: 20/5887530 Vagy a Sztrádába vigyed Ákoshoz (munkafelvétel). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toni Elküldve Március13, 2004 Megoszt Elküldve Március13, 2004 opel16v ! Felhívtam Gabit, úgy néz ki, hogy tud segíteni. Köszi. Elfelejtettem regisztrálni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Julio Elküldve Március23, 2004 Megoszt Elküldve Március23, 2004 Sziasztok! Tudna nekem segíteni valaki nekem abban, hogy mit jelent a Board C.-n azóránál az F betű? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Március23, 2004 Megoszt Elküldve Március23, 2004 Julio, nekem akkor jelent meg az F betű a bc mellett, amikor kivettem az egész kmórát. Amúgy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március24, 2004 Megoszt Elküldve Március24, 2004 Helló ! Lenne egy kérdésem a német nyelv területén jártas fórumuzok részére. Mit nehezményez a gépsárkány, ha a BC azt írja ki : "oelmangel" ? :roll: Remélem, jól emlékszem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Március24, 2004 Megoszt Elküldve Március24, 2004 Helló ! Lenne egy kérdésem a német nyelv területén jártas fórumuzok részére. Mit nehezményez a gépsárkány, ha a BC azt írja ki : "oelmangel" ? :roll: Remélem, jól emlékszem :) olajhiány egyébként tudom ajánlani a következő webcímet: http://dict.sztaki.hu/deutsch-ungarisch Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március24, 2004 Megoszt Elküldve Március24, 2004 olajhiány egyébként tudom ajánlani a következő webcímet: http://dict.sztaki.hu/deutsch-ungarisch Köszi Kess :) Az említett oldalt ismerem, de gondoltam feldobom a kérdést, hátha fűz hozzá valaki némi plusz megjegyzést, történetet. Nomeg mindeki olyan kedves itt, hogy inkább hozzátok fordulok bizalommal. :lol: Szintén nem elhanyagolható, hogy lesz erre a kérdésre már válasz a topicban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Március24, 2004 Megoszt Elküldve Március24, 2004 ok bővebben szerintem kuksizd meg a nívópálcát aztán önts bele egy kis kenőanyagot :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március24, 2004 Megoszt Elküldve Március24, 2004 ....bővebben szerintem kuksizd meg a nívópálcát aztán önts bele egy kis kenőanyagot :roll:.... Nemrég néztem. Kb. 1/2 liter hiányzott belőle, mert csöpörészik belőle aktívan :roll: Hamarosan úgyis olajcsre lesz esedékes, akkor kap új teknőc tömítést is. Köszi Kess mégegyszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Március29, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március29, 2004 Hello midenki. Az lenne a kérdésem mint kb. pár honappal ezelött........szóval az opel sztrádába jól félre programozták a B.C.-t és azóta is hülyeségeket mutat :) Pedig TECH-1-el csinálták csak a végén derült ki,hogy rossz a műszer :x Szóval van vmi 5let ara,hogy ki tudna segíteni a B.C.-ujraprogramozásában? Igazából egy olyan ember is jó lenne aki rendelkezik TECH-1-el mert azt már tudom,hogy mit kell beprogramozni csak nem tudom mivel :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Future Elküldve Március29, 2004 Megoszt Elküldve Március29, 2004 Igazából egy olyan ember is jó lenne aki rendelkezik TECH-1-el mert azt már tudom,hogy mit kell beprogramozni csak nem tudom mivel :wink: Szia PetiGSI!! Én holnap találkozok egy sráccal aki megnézi majd a verdámat Tech1-el, megérdeklődöm majd neked hogy tudna-e segíteni neked is,okés??? Szerdára majd mondok valamit ezügyben neked!!! Üdv, Future. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Future Elküldve Március30, 2004 Megoszt Elküldve Március30, 2004 Én holnap találkozok egy sráccal aki megnézi majd a verdámat Tech1-el Tévedtem! Csak csütörtökön!! Majd akkor megkérdem tőle, remélem nem felejtem el!!!!! :) :lol: :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Április1, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Április1, 2004 OK! Future! Várom válaszod 8) Már jó lenne vissza állítani a dolgokat mert az Opel Sztrádában nagyon elcseszték a szoftvert :) Nekem van Tis-em abból pontosan vissza lehet állítani az egészet szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Future Elküldve Április1, 2004 Megoszt Elküldve Április1, 2004 Üdv mindenkinek!!! Na, túlvagyok a Tech1-es vizsgálaton és minden rendben van!!! (1edül lambdaszonda gondott jelzett, de azt meg leszarom, mert haver tigrájában is ezt jelezte a műszer és mikor kicserélte ugyanúgy ezt jelezte a műszer!!) A chip nem zavart bele a kommunikációba úgyhogy a műszer működött! PetiGSI!! Azt mondta a srác hogy okés a prog-dolog!! Újratudná neked programozni, szóval mehetsz majd ha akarsz! Megadnám majd pü-be haver telszámát, ő dolgozik abban az autóvillamossági műhelyben ahová kiszokott járni az Opel-es csóka! Ja, 1ébként ez a computeres bevizsgálósdi 3000Ft-ba került!! (ami szerintem dolgozó lány sok, de ha azt nézzük hogy neki van műszere, meg házhoz jön valamilyen szinten, akkor okés!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Április7, 2004 Megoszt Elküldve Április7, 2004 Hali! Mindenkinek tudom ajánlani ezt az oldalt. http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...fault_codes.htm Nekem egy 98-as F Astram van és a BC csatlakozója 16pólusú. Csak itt találtam vmi. leírást róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toni Elküldve Április7, 2004 Megoszt Elküldve Április7, 2004 Bejelentkeztem, de mégsem sikerült. Hali! Mindenkinek tudom ajánlani ezt az oldalt. http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...fault_codes.htm Nekem egy 98-as F Astram van és a BC csatlakozója 16pólusú. Csak itt találtam vmi. leírást róla. Toni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Április10, 2004 Megoszt Elküldve Április10, 2004 Sziasztok! Nem tudom, hogy megoldótt e az F betü probléma, de nálam akkor gyulladt ki amikor az üzemanyagellátással volt gond. A verda teljesen függetlenül mindentöl, tetszöleges idöpontokban nem óhajtott beindulni ilyenkor az F betü szépen világított. Némi pihentetés után (1perc - 8 óra) pöccre indult. Begurítottam egy ismert szakszervízbe (nem a munkafelvétel felöl hanem ismerősön keresztül a lekabátolás elkerülése érdekében) ahol kb. 5. nap alatt rá is jöttek a hiba okára. A probléma az üzapumparelé hibája volt. Látszólag semmi baja sem volt a relének. Kaptam kölcsön egyet azt használtam egy darabig. Aztán baszogatott hogy 8e ft-ot kellene kiadni érte. Leszedtem a rossz relé tokját (körbefűrészde). Semmi különös nem látszódott. Újramelegítettem rajta a forraszpontokat, azóta semmi gondom vele (már 1 éve). A BC nyelvezetével kapcsolatban csak annyit, hogy nekem egy olasz GSI8V-m van probléma nélkül átnyomták németre. Nekem viszont az a problémám, hogy nem mutatja az átlagfogyasztásomat a BC. Nulázás után 3db - jel látható. Viszont a hatótávolságot, pill. fogyasztást rendesen mutatja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wf101 Elküldve Április11, 2004 Megoszt Elküldve Április11, 2004 Sziasztok! Nagy (?) kérdésem lenne! Sokan írjátok, hogy a BC miket ír ki nektek az autóban. A kérdésem az lenne, hogy ezt hogyan lehet megcsinálni? Nekem egy 96-os 1.6 16v astram van, de semmit nem ír ki a "műszerfalon", csak a szokásos sárga lámpa van. :) Meglehet oldani valahogy, hogy kiírja a hibát, esetleg fogyasztást stb...? Én már annak is örülnék, ha legalább a hibakódot kiírná, mert táblázatom van hozzá. Lehet, hogy ez most elég hülye kérdés volt, de nem nagyon értek hozzá... :wink: Bocsi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts