FPepe Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Nekem 92-es bc-m van, x16sz pedig először a 94-es táblázatban van megemlítve. Na ehhez mit szólsz? :D Az ok, de ugyanaz a kódja, mint a C14NZ-nek pl. Viszont C18XE motorkód, ami neki kell az X20XEV-hez az nincs a régebbiben, így lehet, hogy le sem tudná kezelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 Az ok, de ugyanaz a kódja, mint a C14NZ-nek pl. Viszont C18XE motorkód, ami neki kell az X20XEV-hez az nincs a régebbiben, így lehet, hogy le sem tudná kezelni. Oké. Akkor úgy mondom hogy 095-ös kód ami be lett állítva, 94-től van először, a 92-es BC-n műkszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 2 különböző alkalommal történt, hogy mikor ráadtam a gyújtást és bekapcsolt a kijelző, a hőmérséklet helyett egy "F" betü jelent meg ami el is tünt és többet nem mutatta magát. Sem tesztmódban sem a többi kijelzőn nem mutatkozik semilyen hibajel és az autó is megy ahogy kell. Akkor ez most mi is lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 2 különböző alkalommal történt, hogy mikor ráadtam a gyújtást és bekapcsolt a kijelző, a hőmérséklet helyett egy "F" betü jelent meg ami el is tünt és többet nem mutatta magát. Sem tesztmódban sem a többi kijelzőn nem mutatkozik semilyen hibajel és az autó is megy ahogy kell. Akkor ez most mi is lehet? Így mint nekem? Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Így mint nekem? http://kep.ivpicture.hu/206095.jpg Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki. Ez itt éppen csak a diagnosztikai üzemmódot jelzi ki. Amúgy a BC a motorvezérlő hibakódját is ki tudja írni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Ez itt éppen csak a diagnosztikai üzemmódot jelzi ki. Amúgy a BC a motorvezérlő hibakódját is ki tudja írni. Mármint a mienké is? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Mármint a mienké is? :D D-t testeled diag1-ben a hibakódokat írja ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 D-t testeled diag1-ben a hibakódokat írja ki. :) Köszi. :D Mondjuk tudnám hogy a francba, mikor az ECU-tól csak egy ponton kap jelet... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 :) Köszi. :D Mondjuk tudnám hogy a francba, mikor az ECU-tól csak egy ponton kap jelet... :D Ez nem igaz. A diag G pontjára mennek az adatok, szerintem onnan veszi le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Ez nem igaz. A diag G pontjára mennek az adatok, szerintem onnan veszi le. Ja, a tiedben lehet, de az enyémben kizárt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Ez nem igaz. A diag G pontjára mennek az adatok, szerintem onnan veszi le. A diagnak is van Grafenberg-pont-ja? :) És ha ingerlik jól reagál rá? Akár az én csajom! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 A diagnak is van Grafenberg-pont-ja? :) És ha ingerlik jól reagál rá? Akár az én csajom! :D Kéremkaccsojjaki! :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 A diagnak is van Grafenberg-pont-ja? :) És ha ingerlik jól reagál rá? Akár az én csajom! :D Mikor invictus-szal beszéltük a BC-t msn-n és dumáltam neki a G pontról, nem értett félre. Benned van a hiba! :D :D Igen, kapcsojjaki! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Így mint nekem? http://kep.ivpicture.hu/206095.jpg Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki. Nem, nekem csak megjelenik egy F betü és pár másodperc elteltével a normális készenléti állapot. Nem ír sem kódot, nem is marad ott ja és idág max 3 alkalommal fordult elő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Így mint nekem? http://kep.ivpicture.hu/206095.jpg Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki. Kiesett a 100-as a vészvillancs alól :D :D :D :D (tudom-tudom KV-pénz :D ) Amúgy próbáltad már a TID-panelján átforrazstani a mostanra kitört forrasztású lábakat? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 Kiesett a 100-as a vészvillancs alól :D :D :D :D (tudom-tudom KV-pénz :D ) Amúgy próbáltad már a TID-panelján átforrazstani a mostanra kitört forrasztású lábakat? :) Nekem még jó a vészvillogóm. Mindjárt kiszerelem és nekilátok forrasztani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bencepappa Elküldve Október19, 2009 Megoszt Elküldve Október19, 2009 Szerintem ha jó áron adják megpróbálhatod, elvileg a dolog azután derül ki, ha felprogramozzák, de nem hinném hogy bármilyen gond lehetne ezzel. Köszi mindenkinek! Ha megvan a cucc és beraktam értekezünk! Addig is a végtelenbe és tovább! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Hello! Vennék egy használt BC-t, MIDet, érdekelne hogy mennyire nehéz berakni, megtudom ezt egyedül oldani? Mi kell ahhoz, hogy MID- BC-re cseréljem a TID kijelzőmet? 1. Gondolom nem árt egy működőképes MID-BC :huh: ; 2. Másfajta kábelek, lehetőleg a MID sajátjai; 3. És még ? Ha kicserélem, bemegy a TID helyére- a kábeleket hova-mire kell kötni? Megtudom ezt egyedül oldani? Olvastam a GYÍK-ban róla, hát nekem kicsit idegen nyelven volt, annyira nem értek az elektromos dolgokhoz. Mennyi idő az ilyet kicserélni? A TID-em működik, akkor is be kell programoztatni márkaszervízben, ha azonos típusú autóból való, mint az enyém? Amúgy milyen árban mennek az ilyenek? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Hello! Vennék egy használt BC-t, MIDet, érdekelne hogy mennyire nehéz berakni, megtudom ezt egyedül oldani? Mi kell ahhoz, hogy MID- BC-re cseréljem a TID kijelzőmet? 1. Gondolom nem árt egy működőképes MID-BC :huh: ; 2. Másfajta kábelek, lehetőleg a MID sajátjai; 3. És még ? Ha kicserélem, bemegy a TID helyére- a kábeleket hova-mire kell kötni? Megtudom ezt egyedül oldani? Olvastam a GYÍK-ban róla, hát nekem kicsit idegen nyelven volt, annyira nem értek az elektromos dolgokhoz. Mennyi idő az ilyet kicserélni? A TID-em működik, akkor is be kell programoztatni márkaszervízben, ha azonos típusú autóból való, mint az enyém? Amúgy milyen árban mennek az ilyenek? Köszi! A dolog nehézsége attól függ, mit akarsz beüzemelni a BC-n. Ha csak fogyimérést, akkor csak egy plusz vezeték kell az ECU-tól a fogyasztásjellel. De ha az érzékelő funkciókat is (hűtőfolyadék szint, ablakmosófolyadék szint, esetleg az olajszintet is) az már több vezetékezés. Ha meg a check controlt is (izzókiégés figyelés) az meg még többet. Nekem az olajszintjelző kivételével mindegyik műxik, 2 délutánomba került bekábelezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 A dolog nehézsége attól függ, mit akarsz beüzemelni a BC-n. Ha csak fogyimérést, akkor csak egy plusz vezeték kell az ECU-tól a fogyasztásjellel. De ha az érzékelő funkciókat is (hűtőfolyadék szint, ablakmosófolyadék szint, esetleg az olajszintet is) az már több vezetékezés. Ha meg a check controlt is (izzókiégés figyelés) az meg még többet. Nekem az olajszintjelző kivételével mindegyik műxik, 2 délutánomba került bekábelezni. Köszi! Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Köszi! Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh: Tessék a rajz, ebből le tudod szűrni, mekkora meló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Köszi! Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh: A check control doboznak van 14 kábele, ha jól emléxem. Ha a gyári helyére akarod beépíteni (kesztyűtartó felett) akkor gyakorlatilag csinálni kell neki egy kábelköteget, mivel az izzók áramköreit a biztitáblánál, ill a nagy karosszériacsatiknál tudod megszakítani neki. Az érzékelőknek 1-1 kábel megy a BC-től, persze ezekhez kell jeladós kupak a hűtőtartályra, ill. jeladós ablakmosótartály. Az olajszint érzékelőhöz meg sztem cserélni kell a kartert is, én ezt kihagytam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Köszi! Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh: Én nem kötöttem be check controlt, és egy délelőtt behúztam, kell egy bábel a diag csatihoz, egy ecu-tól, és egy a műszeregységről. Innentől kezdve csak a csati megfelelő vezetékére kell kötni a dolgokat.....szerintem nem vészes. És ne feledd a nyomógombos ablaktörlőkapcsolót sem, azzal tudsz menüben lépkedni. Én még a kupakokat szeretném bekötni. :lol: Nekem már csak az az egyetlen szívfájdalmam, hogy a BC-m nem írja ki a rádióinfót, de most csak ezért nem teszem vissza a gyári fejegységemet....és ha jól tudom gyári 1DIN mp3-as fejegység meg nincs. :D De ha valaki tud erre megoldást, akkor ne tartsa magában. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Én nem kötöttem be check controlt, és egy délelőtt behúztam, kell egy bábel a diag csatihoz, egy ecu-tól, és egy a műszeregységről. Innentől kezdve csak a csati megfelelő vezetékére kell kötni a dolgokat.....szerintem nem vészes. És ne feledd a nyomógombos ablaktörlőkapcsolót sem, azzal tudsz menüben lépkedni. Én még a kupakokat szeretném bekötni. :huh: Nekem már csak az az egyetlen szívfájdalmam, hogy a BC-m nem írja ki a rádióinfót, de most csak ezért nem teszem vissza a gyári fejegységemet....és ha jól tudom gyári 1DIN mp3-as fejegység meg nincs. :D De ha valaki tud erre megoldást, akkor ne tartsa magában. :lol: sokan csápolnak fmtranszmitterrel....bár sztem nem jó a hangminősége. telefonom tud sugározni... :lol: de télleg jól néz ki h tök gyári ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Tessék a rajz, ebből le tudod szűrni, mekkora meló. http://kepfeltoltes.hu/091123/cc__s_bc_bek...ltoltes.hu_.jpg A check control doboznak van 14 kábele, ha jól emléxem. Ha a gyári helyére akarod beépíteni (kesztyűtartó felett) akkor gyakorlatilag csinálni kell neki egy kábelköteget, mivel az izzók áramköreit a biztitáblánál, ill a nagy karosszériacsatiknál tudod megszakítani neki. Az érzékelőknek 1-1 kábel megy a BC-től, persze ezekhez kell jeladós kupak a hűtőtartályra, ill. jeladós ablakmosótartály. Az olajszint érzékelőhöz meg sztem cserélni kell a kartert is, én ezt kihagytam. Én nem kötöttem be check controlt, és egy délelőtt behúztam, kell egy bábel a diag csatihoz, egy ecu-tól, és egy a műszeregységről. Innentől kezdve csak a csati megfelelő vezetékére kell kötni a dolgokat.....szerintem nem vészes. És ne feledd a nyomógombos ablaktörlőkapcsolót sem, azzal tudsz menüben lépkedni. Én még a kupakokat szeretném bekötni. :huh: ... Hát akkor asszem a check control kilőve, de a többi jó lenne. Hening: köszi a rajzot, ezzel el leszek foglalva egy kicsit, nem vagyok egy elektromos zseni, de azért valamennyit értek belőle :lol: Akkor utánaérdeklődök enne az eladó BCnek. Köszi Skacok a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts