Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem 92-es bc-m van, x16sz pedig először a 94-es táblázatban van megemlítve. Na ehhez mit szólsz? :D

Az ok, de ugyanaz a kódja, mint a C14NZ-nek pl. Viszont C18XE motorkód, ami neki kell az X20XEV-hez az nincs a régebbiben, így lehet, hogy le sem tudná kezelni.

Elküldve
Az ok, de ugyanaz a kódja, mint a C14NZ-nek pl. Viszont C18XE motorkód, ami neki kell az X20XEV-hez az nincs a régebbiben, így lehet, hogy le sem tudná kezelni.

Oké. Akkor úgy mondom hogy 095-ös kód ami be lett állítva, 94-től van először, a 92-es BC-n műkszik.

Elküldve

2 különböző alkalommal történt, hogy mikor ráadtam a gyújtást és bekapcsolt a kijelző, a hőmérséklet helyett egy "F" betü jelent meg ami el is tünt és többet nem mutatta magát. Sem tesztmódban sem a többi kijelzőn nem mutatkozik semilyen hibajel és az autó is megy ahogy kell. Akkor ez most mi is lehet?

Elküldve
2 különböző alkalommal történt, hogy mikor ráadtam a gyújtást és bekapcsolt a kijelző, a hőmérséklet helyett egy "F" betü jelent meg ami el is tünt és többet nem mutatta magát. Sem tesztmódban sem a többi kijelzőn nem mutatkozik semilyen hibajel és az autó is megy ahogy kell. Akkor ez most mi is lehet?

Így mint nekem?

206095.jpg

Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki.

Elküldve
:)

Köszi. :D Mondjuk tudnám hogy a francba, mikor az ECU-tól csak egy ponton kap jelet... :D

Ez nem igaz. A diag G pontjára mennek az adatok, szerintem onnan veszi le.

Elküldve
Ez nem igaz. A diag G pontjára mennek az adatok, szerintem onnan veszi le.

A diagnak is van Grafenberg-pont-ja? :)

És ha ingerlik jól reagál rá?

Akár az én csajom! :D

Elküldve
A diagnak is van Grafenberg-pont-ja? :)

És ha ingerlik jól reagál rá?

Akár az én csajom! :D

Mikor invictus-szal beszéltük a BC-t msn-n és dumáltam neki a G pontról, nem értett félre. Benned van a hiba! :D :D

Igen, kapcsojjaki! :D

Elküldve
Így mint nekem?

http://kep.ivpicture.hu/206095.jpg

Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki.

Nem, nekem csak megjelenik egy F betü és pár másodperc elteltével a normális készenléti állapot. Nem ír sem kódot, nem is marad ott ja és idág max 3 alkalommal fordult elő.

Elküldve
Így mint nekem?

http://kep.ivpicture.hu/206095.jpg

Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki.

Kiesett a 100-as a vészvillancs alól :D :D :D :D (tudom-tudom KV-pénz :D )

Amúgy próbáltad már a TID-panelján átforrazstani a mostanra kitört forrasztású lábakat? :)

Elküldve
Kiesett a 100-as a vészvillancs alól :D :D :D :D (tudom-tudom KV-pénz :D )

Amúgy próbáltad már a TID-panelján átforrazstani a mostanra kitört forrasztású lábakat? :)

Nekem még jó a vészvillogóm. Mindjárt kiszerelem és nekilátok forrasztani.

Elküldve
Szerintem ha jó áron adják megpróbálhatod, elvileg a dolog azután derül ki, ha felprogramozzák, de nem hinném hogy bármilyen gond lehetne ezzel.

Köszi mindenkinek! Ha megvan a cucc és beraktam értekezünk! Addig is a végtelenbe és tovább!

  • 1 month later...
Elküldve

Hello!

Vennék egy használt BC-t, MIDet, érdekelne hogy mennyire nehéz berakni, megtudom ezt egyedül oldani?

Mi kell ahhoz, hogy MID- BC-re cseréljem a TID kijelzőmet?

1. Gondolom nem árt egy működőképes MID-BC :huh: ;

2. Másfajta kábelek, lehetőleg a MID sajátjai;

3. És még ?

Ha kicserélem, bemegy a TID helyére- a kábeleket hova-mire kell kötni? Megtudom ezt egyedül oldani? Olvastam a GYÍK-ban róla, hát nekem kicsit idegen nyelven volt, annyira nem értek az elektromos dolgokhoz. Mennyi idő az ilyet kicserélni? A TID-em működik, akkor is be kell programoztatni márkaszervízben, ha azonos típusú autóból való, mint az enyém? Amúgy milyen árban mennek az ilyenek? Köszi!

Elküldve
Hello!

Vennék egy használt BC-t, MIDet, érdekelne hogy mennyire nehéz berakni, megtudom ezt egyedül oldani?

Mi kell ahhoz, hogy MID- BC-re cseréljem a TID kijelzőmet?

1. Gondolom nem árt egy működőképes MID-BC :huh: ;

2. Másfajta kábelek, lehetőleg a MID sajátjai;

3. És még ?

Ha kicserélem, bemegy a TID helyére- a kábeleket hova-mire kell kötni? Megtudom ezt egyedül oldani? Olvastam a GYÍK-ban róla, hát nekem kicsit idegen nyelven volt, annyira nem értek az elektromos dolgokhoz. Mennyi idő az ilyet kicserélni? A TID-em működik, akkor is be kell programoztatni márkaszervízben, ha azonos típusú autóból való, mint az enyém? Amúgy milyen árban mennek az ilyenek? Köszi!

A dolog nehézsége attól függ, mit akarsz beüzemelni a BC-n. Ha csak fogyimérést, akkor csak egy plusz vezeték kell az ECU-tól a fogyasztásjellel. De ha az érzékelő funkciókat is (hűtőfolyadék szint, ablakmosófolyadék szint, esetleg az olajszintet is) az már több vezetékezés. Ha meg a check controlt is (izzókiégés figyelés) az meg még többet. Nekem az olajszintjelző kivételével mindegyik műxik, 2 délutánomba került bekábelezni.

Elküldve
A dolog nehézsége attól függ, mit akarsz beüzemelni a BC-n. Ha csak fogyimérést, akkor csak egy plusz vezeték kell az ECU-tól a fogyasztásjellel. De ha az érzékelő funkciókat is (hűtőfolyadék szint, ablakmosófolyadék szint, esetleg az olajszintet is) az már több vezetékezés. Ha meg a check controlt is (izzókiégés figyelés) az meg még többet. Nekem az olajszintjelző kivételével mindegyik műxik, 2 délutánomba került bekábelezni.

Köszi!

Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh:

Elküldve
Köszi!

Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh:

Tessék a rajz, ebből le tudod szűrni, mekkora meló.

cc__s_bc_bek_t_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Köszi!

Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh:

A check control doboznak van 14 kábele, ha jól emléxem. Ha a gyári helyére akarod beépíteni (kesztyűtartó felett) akkor gyakorlatilag csinálni kell neki egy kábelköteget, mivel az izzók áramköreit a biztitáblánál, ill a nagy karosszériacsatiknál tudod megszakítani neki. Az érzékelőknek 1-1 kábel megy a BC-től, persze ezekhez kell jeladós kupak a hűtőtartályra, ill. jeladós ablakmosótartály. Az olajszint érzékelőhöz meg sztem cserélni kell a kartert is, én ezt kihagytam.

Elküldve
Köszi!

Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh:

Én nem kötöttem be check controlt, és egy délelőtt behúztam, kell egy bábel a diag csatihoz, egy ecu-tól, és egy a műszeregységről. Innentől kezdve csak a csati megfelelő vezetékére kell kötni a dolgokat.....szerintem nem vészes.

És ne feledd a nyomógombos ablaktörlőkapcsolót sem, azzal tudsz menüben lépkedni.

Én még a kupakokat szeretném bekötni. :lol:

Nekem már csak az az egyetlen szívfájdalmam, hogy a BC-m nem írja ki a rádióinfót, de most csak ezért nem teszem vissza a gyári fejegységemet....és ha jól tudom gyári 1DIN mp3-as fejegység meg nincs. :D De ha valaki tud erre megoldást, akkor ne tartsa magában. :lol:

Elküldve
Én nem kötöttem be check controlt, és egy délelőtt behúztam, kell egy bábel a diag csatihoz, egy ecu-tól, és egy a műszeregységről. Innentől kezdve csak a csati megfelelő vezetékére kell kötni a dolgokat.....szerintem nem vészes.

És ne feledd a nyomógombos ablaktörlőkapcsolót sem, azzal tudsz menüben lépkedni.

Én még a kupakokat szeretném bekötni. :huh:

Nekem már csak az az egyetlen szívfájdalmam, hogy a BC-m nem írja ki a rádióinfót, de most csak ezért nem teszem vissza a gyári fejegységemet....és ha jól tudom gyári 1DIN mp3-as fejegység meg nincs. :D De ha valaki tud erre megoldást, akkor ne tartsa magában. :lol:

sokan csápolnak fmtranszmitterrel....bár sztem nem jó a hangminősége. telefonom tud sugározni... :lol:

de télleg jól néz ki h tök gyári ;)

Elküldve
Tessék a rajz, ebből le tudod szűrni, mekkora meló.

http://kepfeltoltes.hu/091123/cc__s_bc_bek...ltoltes.hu_.jpg

A check control doboznak van 14 kábele, ha jól emléxem. Ha a gyári helyére akarod beépíteni (kesztyűtartó felett) akkor gyakorlatilag csinálni kell neki egy kábelköteget, mivel az izzók áramköreit a biztitáblánál, ill a nagy karosszériacsatiknál tudod megszakítani neki. Az érzékelőknek 1-1 kábel megy a BC-től, persze ezekhez kell jeladós kupak a hűtőtartályra, ill. jeladós ablakmosótartály. Az olajszint érzékelőhöz meg sztem cserélni kell a kartert is, én ezt kihagytam.

Én nem kötöttem be check controlt, és egy délelőtt behúztam, kell egy bábel a diag csatihoz, egy ecu-tól, és egy a műszeregységről. Innentől kezdve csak a csati megfelelő vezetékére kell kötni a dolgokat.....szerintem nem vészes.

És ne feledd a nyomógombos ablaktörlőkapcsolót sem, azzal tudsz menüben lépkedni.

Én még a kupakokat szeretném bekötni. :huh: ...

Hát akkor asszem a check control kilőve, de a többi jó lenne. Hening: köszi a rajzot, ezzel el leszek foglalva egy kicsit, nem vagyok egy elektromos zseni, de azért valamennyit értek belőle :lol:

Akkor utánaérdeklődök enne az eladó BCnek. Köszi Skacok a segítséget!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.