FPepe Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Nekem 92-es bc-m van, x16sz pedig először a 94-es táblázatban van megemlítve. Na ehhez mit szólsz? :D Az ok, de ugyanaz a kódja, mint a C14NZ-nek pl. Viszont C18XE motorkód, ami neki kell az X20XEV-hez az nincs a régebbiben, így lehet, hogy le sem tudná kezelni.
invictus Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Az ok, de ugyanaz a kódja, mint a C14NZ-nek pl. Viszont C18XE motorkód, ami neki kell az X20XEV-hez az nincs a régebbiben, így lehet, hogy le sem tudná kezelni. Oké. Akkor úgy mondom hogy 095-ös kód ami be lett állítva, 94-től van először, a 92-es BC-n műkszik.
Reeckatee Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 2 különböző alkalommal történt, hogy mikor ráadtam a gyújtást és bekapcsolt a kijelző, a hőmérséklet helyett egy "F" betü jelent meg ami el is tünt és többet nem mutatta magát. Sem tesztmódban sem a többi kijelzőn nem mutatkozik semilyen hibajel és az autó is megy ahogy kell. Akkor ez most mi is lehet?
zotya975 Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 2 különböző alkalommal történt, hogy mikor ráadtam a gyújtást és bekapcsolt a kijelző, a hőmérséklet helyett egy "F" betü jelent meg ami el is tünt és többet nem mutatta magát. Sem tesztmódban sem a többi kijelzőn nem mutatkozik semilyen hibajel és az autó is megy ahogy kell. Akkor ez most mi is lehet? Így mint nekem? Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki.
FPepe Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Így mint nekem? http://kep.ivpicture.hu/206095.jpg Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki. Ez itt éppen csak a diagnosztikai üzemmódot jelzi ki. Amúgy a BC a motorvezérlő hibakódját is ki tudja írni.
daykiller Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Ez itt éppen csak a diagnosztikai üzemmódot jelzi ki. Amúgy a BC a motorvezérlő hibakódját is ki tudja írni. Mármint a mienké is? :D
invictus Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Mármint a mienké is? :D D-t testeled diag1-ben a hibakódokat írja ki.
daykiller Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 D-t testeled diag1-ben a hibakódokat írja ki. :) Köszi. :D Mondjuk tudnám hogy a francba, mikor az ECU-tól csak egy ponton kap jelet... :D
invictus Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 :) Köszi. :D Mondjuk tudnám hogy a francba, mikor az ECU-tól csak egy ponton kap jelet... :D Ez nem igaz. A diag G pontjára mennek az adatok, szerintem onnan veszi le.
daykiller Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Ez nem igaz. A diag G pontjára mennek az adatok, szerintem onnan veszi le. Ja, a tiedben lehet, de az enyémben kizárt. :D
Digger Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Ez nem igaz. A diag G pontjára mennek az adatok, szerintem onnan veszi le. A diagnak is van Grafenberg-pont-ja? :) És ha ingerlik jól reagál rá? Akár az én csajom! :D
invictus Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 A diagnak is van Grafenberg-pont-ja? :) És ha ingerlik jól reagál rá? Akár az én csajom! :D Kéremkaccsojjaki! :D :D :D
daykiller Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 A diagnak is van Grafenberg-pont-ja? :) És ha ingerlik jól reagál rá? Akár az én csajom! :D Mikor invictus-szal beszéltük a BC-t msn-n és dumáltam neki a G pontról, nem értett félre. Benned van a hiba! :D :D Igen, kapcsojjaki! :D
Reeckatee Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Így mint nekem? http://kep.ivpicture.hu/206095.jpg Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki. Nem, nekem csak megjelenik egy F betü és pár másodperc elteltével a normális készenléti állapot. Nem ír sem kódot, nem is marad ott ja és idág max 3 alkalommal fordult elő.
Dáwid Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Így mint nekem? http://kep.ivpicture.hu/206095.jpg Ez is hibaüzi, de csak a középkonzol funkció hibáit pölö külső-hőmérséklet szenzor hibákat írja ki. Kiesett a 100-as a vészvillancs alól :D :D :D :D (tudom-tudom KV-pénz :D ) Amúgy próbáltad már a TID-panelján átforrazstani a mostanra kitört forrasztású lábakat? :)
zotya975 Elküldve Október18, 2009 Elküldve Október18, 2009 Kiesett a 100-as a vészvillancs alól :D :D :D :D (tudom-tudom KV-pénz :D ) Amúgy próbáltad már a TID-panelján átforrazstani a mostanra kitört forrasztású lábakat? :) Nekem még jó a vészvillogóm. Mindjárt kiszerelem és nekilátok forrasztani.
Bencepappa Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 Szerintem ha jó áron adják megpróbálhatod, elvileg a dolog azután derül ki, ha felprogramozzák, de nem hinném hogy bármilyen gond lehetne ezzel. Köszi mindenkinek! Ha megvan a cucc és beraktam értekezünk! Addig is a végtelenbe és tovább!
zozor Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Hello! Vennék egy használt BC-t, MIDet, érdekelne hogy mennyire nehéz berakni, megtudom ezt egyedül oldani? Mi kell ahhoz, hogy MID- BC-re cseréljem a TID kijelzőmet? 1. Gondolom nem árt egy működőképes MID-BC :huh: ; 2. Másfajta kábelek, lehetőleg a MID sajátjai; 3. És még ? Ha kicserélem, bemegy a TID helyére- a kábeleket hova-mire kell kötni? Megtudom ezt egyedül oldani? Olvastam a GYÍK-ban róla, hát nekem kicsit idegen nyelven volt, annyira nem értek az elektromos dolgokhoz. Mennyi idő az ilyet kicserélni? A TID-em működik, akkor is be kell programoztatni márkaszervízben, ha azonos típusú autóból való, mint az enyém? Amúgy milyen árban mennek az ilyenek? Köszi!
FPepe Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Hello! Vennék egy használt BC-t, MIDet, érdekelne hogy mennyire nehéz berakni, megtudom ezt egyedül oldani? Mi kell ahhoz, hogy MID- BC-re cseréljem a TID kijelzőmet? 1. Gondolom nem árt egy működőképes MID-BC :huh: ; 2. Másfajta kábelek, lehetőleg a MID sajátjai; 3. És még ? Ha kicserélem, bemegy a TID helyére- a kábeleket hova-mire kell kötni? Megtudom ezt egyedül oldani? Olvastam a GYÍK-ban róla, hát nekem kicsit idegen nyelven volt, annyira nem értek az elektromos dolgokhoz. Mennyi idő az ilyet kicserélni? A TID-em működik, akkor is be kell programoztatni márkaszervízben, ha azonos típusú autóból való, mint az enyém? Amúgy milyen árban mennek az ilyenek? Köszi! A dolog nehézsége attól függ, mit akarsz beüzemelni a BC-n. Ha csak fogyimérést, akkor csak egy plusz vezeték kell az ECU-tól a fogyasztásjellel. De ha az érzékelő funkciókat is (hűtőfolyadék szint, ablakmosófolyadék szint, esetleg az olajszintet is) az már több vezetékezés. Ha meg a check controlt is (izzókiégés figyelés) az meg még többet. Nekem az olajszintjelző kivételével mindegyik műxik, 2 délutánomba került bekábelezni.
zozor Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 A dolog nehézsége attól függ, mit akarsz beüzemelni a BC-n. Ha csak fogyimérést, akkor csak egy plusz vezeték kell az ECU-tól a fogyasztásjellel. De ha az érzékelő funkciókat is (hűtőfolyadék szint, ablakmosófolyadék szint, esetleg az olajszintet is) az már több vezetékezés. Ha meg a check controlt is (izzókiégés figyelés) az meg még többet. Nekem az olajszintjelző kivételével mindegyik műxik, 2 délutánomba került bekábelezni. Köszi! Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh:
hening Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Köszi! Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh: Tessék a rajz, ebből le tudod szűrni, mekkora meló.
FPepe Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Köszi! Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh: A check control doboznak van 14 kábele, ha jól emléxem. Ha a gyári helyére akarod beépíteni (kesztyűtartó felett) akkor gyakorlatilag csinálni kell neki egy kábelköteget, mivel az izzók áramköreit a biztitáblánál, ill a nagy karosszériacsatiknál tudod megszakítani neki. Az érzékelőknek 1-1 kábel megy a BC-től, persze ezekhez kell jeladós kupak a hűtőtartályra, ill. jeladós ablakmosótartály. Az olajszint érzékelőhöz meg sztem cserélni kell a kartert is, én ezt kihagytam.
invictus Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Köszi! Ezeket a kábeleket mindig az adott helyekre kell bekötni? Gondolom ezért tartott 2 du. a bekötés. Vagy egy központi helyről kell a BC-hez vinni a jeleket? Ha a check controlt is akarom azt nem elég a központi dobozából odavinni a "tudást"? Vmi hasonlót olvastam a GYÍKban, de lehet hogy nem értek hozzá... :huh: Én nem kötöttem be check controlt, és egy délelőtt behúztam, kell egy bábel a diag csatihoz, egy ecu-tól, és egy a műszeregységről. Innentől kezdve csak a csati megfelelő vezetékére kell kötni a dolgokat.....szerintem nem vészes. És ne feledd a nyomógombos ablaktörlőkapcsolót sem, azzal tudsz menüben lépkedni. Én még a kupakokat szeretném bekötni. :lol: Nekem már csak az az egyetlen szívfájdalmam, hogy a BC-m nem írja ki a rádióinfót, de most csak ezért nem teszem vissza a gyári fejegységemet....és ha jól tudom gyári 1DIN mp3-as fejegység meg nincs. :D De ha valaki tud erre megoldást, akkor ne tartsa magában. :lol:
spzoli Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Én nem kötöttem be check controlt, és egy délelőtt behúztam, kell egy bábel a diag csatihoz, egy ecu-tól, és egy a műszeregységről. Innentől kezdve csak a csati megfelelő vezetékére kell kötni a dolgokat.....szerintem nem vészes. És ne feledd a nyomógombos ablaktörlőkapcsolót sem, azzal tudsz menüben lépkedni. Én még a kupakokat szeretném bekötni. :huh: Nekem már csak az az egyetlen szívfájdalmam, hogy a BC-m nem írja ki a rádióinfót, de most csak ezért nem teszem vissza a gyári fejegységemet....és ha jól tudom gyári 1DIN mp3-as fejegység meg nincs. :D De ha valaki tud erre megoldást, akkor ne tartsa magában. :lol: sokan csápolnak fmtranszmitterrel....bár sztem nem jó a hangminősége. telefonom tud sugározni... :lol: de télleg jól néz ki h tök gyári ;)
zozor Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Tessék a rajz, ebből le tudod szűrni, mekkora meló. http://kepfeltoltes.hu/091123/cc__s_bc_bek...ltoltes.hu_.jpg A check control doboznak van 14 kábele, ha jól emléxem. Ha a gyári helyére akarod beépíteni (kesztyűtartó felett) akkor gyakorlatilag csinálni kell neki egy kábelköteget, mivel az izzók áramköreit a biztitáblánál, ill a nagy karosszériacsatiknál tudod megszakítani neki. Az érzékelőknek 1-1 kábel megy a BC-től, persze ezekhez kell jeladós kupak a hűtőtartályra, ill. jeladós ablakmosótartály. Az olajszint érzékelőhöz meg sztem cserélni kell a kartert is, én ezt kihagytam. Én nem kötöttem be check controlt, és egy délelőtt behúztam, kell egy bábel a diag csatihoz, egy ecu-tól, és egy a műszeregységről. Innentől kezdve csak a csati megfelelő vezetékére kell kötni a dolgokat.....szerintem nem vészes. És ne feledd a nyomógombos ablaktörlőkapcsolót sem, azzal tudsz menüben lépkedni. Én még a kupakokat szeretném bekötni. :huh: ... Hát akkor asszem a check control kilőve, de a többi jó lenne. Hening: köszi a rajzot, ezzel el leszek foglalva egy kicsit, nem vagyok egy elektromos zseni, de azért valamennyit értek belőle :lol: Akkor utánaérdeklődök enne az eladó BCnek. Köszi Skacok a segítséget!
Recommended Posts