Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Azért ez nem ilyen egyszerű. Az a táblázat nem dísznek van. Az is csak egy dolog, hogy hány impulzusos a jeladó, de az sem

mindegy, miben van. Ugyanis azonos impulzusszámú jeladó egy astrában és egy calibrában más számú útjel impulzust fog

szolgáltatni, az eltérő áttételezés miatt. De még két astrában is lehet ez eltérő, méghozzá nem is kicsit.

Továbbá ez a kód, amit állítanak, nem csak az impulzusszám miatt érdekes, hanem pl a fogyasztásjel miatt is. más-más ecuhoz

más beállítás kellhet. tehát ha a táblázattól eltérő értéket programozol, valószínű nem lesz pontos a mérés.

Én azt mondtam hogy ezt is tartalmazza, nem hogy csak ezt. :rolleyes:

Egyébként meg a legegyszerűbb tényleg az, ha kipróbálja, hogy az átlagsebesség menet közben nullázva az első pillanatban jót mutat-e. Ha jót mutat és a motorhoz is passzol a kód akkor jó. Ha jól tudom az Astráknál kétféle áttételezésű jeladót használtak, de a motorok többségénél csak az egyik fajtát használták.

Szerk.: megnéztem unixnál, x16sz, c20xe, c20ne motoroknál és mindegyiknél 13 a fogszám. Elvileg van más fogszámú is, de olyannal nem találkoztam.

Elküldve
Na akkor, már vagytok itt páran, akik átprogramozták, Fpepe, invictus, daykiller, írjátok meg lécci milyen évjáratú BC ment a milyen évjáratú kocsiba és mi lett a kódja? Lécci! :rolleyes:

Nekem 93-as BC-m van, de 96 (97)-es autóba került bele, ami kicsit megnehezíti az átprogramozást Tech-kel. Invictusnak gyakorlatilag mákja van, mert 95-ös gépe van, 92-es BC-vel. Ami a mák az egészben, hogy még neki a régifajta 10pin-es diagnosztikai csati van, ami miatt az övét tökéletesen be lehet kötni. Mivel nekem már a 16pin-s diagcsatim van, ezért kicsit bonyolódott a helyzet, mert a régi BC-knek még két vezeték megy a diagcsatiba, az újabbak viszont 1 vezetékkel csatlakoznak rá. Úgyhogy nálam egy kissé nagyobb problémát jelent. Remélem, hogy elég lesz annyi, hogy a két diagvezetéket kivezetem és csak azt dugjuk rá a Tech műszer megfelelő pontjaira. <_<

Amúgy az enyém még nincs konfigolva. :D

Elküldve
Nekem 93-as BC-m van, de 96 (97)-es autóba került bele, ami kicsit megnehezíti az átprogramozást Tech-kel. Invictusnak gyakorlatilag mákja van, mert 95-ös gépe van, 92-es BC-vel. Ami a mák az egészben, hogy még neki a régifajta 10pin-es diagnosztikai csati van, ami miatt az övét tökéletesen be lehet kötni. Mivel nekem már a 16pin-s diagcsatim van, ezért kicsit bonyolódott a helyzet, mert a régi BC-knek még két vezeték megy a diagcsatiba, az újabbak viszont 1 vezetékkel csatlakoznak rá. Úgyhogy nálam egy kissé nagyobb problémát jelent. Remélem, hogy elég lesz annyi, hogy a két diagvezetéket kivezetem és csak azt dugjuk rá a Tech műszer megfelelő pontjaira. :rolleyes:

Amúgy az enyém még nincs konfigolva. <_<

Szerintem legegyszerűbb, ha rákötöd amire kell a 2 kábelt a diag csatiban és megpróbáljátok tech2-vel.

Elküldve
Szerintem legegyszerűbb, ha rákötöd amire kell a 2 kábelt a diag csatiban és megpróbáljátok tech2-vel.

Ez a probléma, hogy csak egy kell a rajz szerint. :rolleyes:

Elküldve

Amúgy egész jó minden érték reálisnak tűnik, mindösszesen a megtehető táv az ami kicsit hullámzó értékeket mutat, persze nem vészesen, bár nem tudom milyen algoritmus alapján számolhat.

Elküldve

Én is figyelgettem a fogyasztásértékeket, meglepő dolgokat vettem észre. Elindulásnál kicsit nagyobb gázzal 15L-t simán enne 100-on, míg 5.-ben 60 körüli tempóval egyenletesen gurulva 4L körül eszik csak.

Elküldve
Én is figyelgettem a fogyasztásértékeket, meglepő dolgokat vettem észre. Elindulásnál kicsit nagyobb gázzal 15L-t simán enne 100-on, míg 5.-ben 60 körüli tempóval egyenletesen gurulva 4L körül eszik csak.

Nekem a max asszem kettesben padlógázon 31 lityi volt.

Amúgy a pillanatnyi fogyimérő arra jó, hogy kicsit visszább fogja magát az ember. :rolleyes:

Elküldve
.... Amúgy a pillanatnyi fogyimérő arra jó, hogy kicsit visszább fogja magát az ember. B)

Arra viszont nagyon!! :D

Fábiába a fedélzeti egyesben kapartatásoknál azért kimutatja amit ki tud :D -_- :rolleyes: 99,9 L/100 Km :D Ilyenkor ha rápillantok tényleg elmegy a kedvem a csapatástól! <_<

Elküldve

Az a vicc, hogy mikor fullba nyomtam akkor range-nek kiírt 598 km. Megtettem 60 km majd nézem 606. Az átlagfogyiban meg benne van a huzatási 20 litrek is....szal nem lessz pontos de ijesztő mikor lecipőzöm :rolleyes:

Elküldve
4 ben kiforgatva? 21

Óvatosság. :rolleyes:

Az a vicc, hogy mikor fullba nyomtam akkor range-nek kiírt 598 km. Megtettem 60 km majd nézem 606. Az átlagfogyiban meg benne van a huzatási 20 litrek is....szal nem lessz pontos de ijesztő mikor lecipőzöm <_<

Az angol menün még gondolkodom, de végülis már hozzászoktam a német szöveghez.

Elküldve
Én is csak szakszavakat tudok németül. <_<

spak lee, spangli, kredenc, spájz, fang lee, brezon, stift, pajszer csak most látom ennek a fele, nem is német inkább kinai-japán! :rolleyes:

Kérem kapcsoljanak ki!

Elküldve
spak lee, spangli, kredenc, spájz, fang lee, brezon, stip, pajszer csak most látom ennek a fele, nem is német inkább kinai-japán! <_<

Kérem kapcsoljanak ki!

int main()

{

cout>>"conquistador kikapcsolása";

conquistador turn off;

}

:D

Tudom, mocskos kocka. -_-

Off vége. :rolleyes:

Elküldve
spak lee, spangli, kredenc, spájz, fang lee, brezon, stip, pajszer csak most látom ennek a fele, nem is német inkább kinai-japán! :rolleyes:

Kérem kapcsoljanak ki!

Bruce Lee-t kihagytad. <_<

Elküldve
Be kell menni egy márkaszervizbe és átállítják neked. Persze ez függ a BC-től is, hogy tudja-e azt a nyelvet. Nem lehet úgy állítani elvileg, hogy angol maradjon, de kmh és literben mérjen.

Én 4 éve németről akartam angolra átállíttatni a Kövesdánnál. Szerencsére nem sikerült nekik a gyártól a megfelelő programot megszerezni, ezért elmaradt. Azután hallottam nagyon sok panaszt, hogy miután a szerviz nyelvet változtatott, a BC teljesen megbolondult, és ráadásul már vissza se tudták állítani. (Magyar szervizről beszélek)! Szóval tanácsos nem belepiszkálni!!!

Jah, és az ajánlati ár 20 ezer körül volt az emlékeim szerint..... :rolleyes:

Elküldve
Nekem a max asszem kettesben padlógázon 31 lityi volt.

Amúgy a pillanatnyi fogyimérő arra jó, hogy kicsit visszább fogja magát az ember. :rolleyes:

Nekem még 39,9 -nél többet semmilyen körülmények között nem sikerült többet lenyomnom a torkán.... <_<

Elküldve
Nekem még 39,9 -nél többet semmilyen körülmények között nem sikerült többet lenyomnom a torkán.... :rolleyes:

Annál többet nem is tud írni. Én is mikor parkettázok egyet, akkor ugrik 39,9l/100km-re. <_<

Elküldve
Én 4 éve németről akartam angolra átállíttatni a Kövesdánnál. Szerencsére nem sikerült nekik a gyártól a megfelelő programot megszerezni, ezért elmaradt. Azután hallottam nagyon sok panaszt, hogy miután a szerviz nyelvet változtatott, a BC teljesen megbolondult, és ráadásul már vissza se tudták állítani. (Magyar szervizről beszélek)! Szóval tanácsos nem belepiszkálni!!!

Jah, és az ajánlati ár 20 ezer körül volt az emlékeim szerint..... :rolleyes:

De azért ha c20ne-re van állítva akkor érdemes saját motorkódra állíttatni. Különben hasznavehetetlen marad. <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.