zotya975 Elküldve Augusztus13, 2009 Elküldve Augusztus13, 2009 Elkészült, beszerelésre vár: http://asty.uw.hu/images/kep(670).jpg Meg tudtam oldani, hogy a TID csatiról tudjon üzemelni, amit tudtam áthidaltam a MID-n belül. Még a check controllal nem tudom mit kezdjek, anyázik rá, gondolom akkor azokat a pontokat is testre kéne kötni, vagy tápra? Valamint aki tudja, hol az X9-es sorkapocs (ECU fogyasztásjel miatt), kérem mondja el, nem nagyon akarok vezetéket vagdosni. :huh: A többi madzagot leveszem a műszeregységről (tankszint, sebességjel). Arra még kiváncsi leszek nagyon, hogy tudják-e majd Opel márkaszervizben konfigurálni nekem. ^_^ 082-s kódot kéne beütni neki. A "GD" szoftver elvileg tudja.. :lol: Hát ez qrva jól néz ki, jössz pénteken megmutatni?
daykiller Elküldve Augusztus13, 2009 Elküldve Augusztus13, 2009 Hát ez qrva jól néz ki, jössz pénteken megmutatni? Most pénteken nem, szombaton szerelem be. Holnap ezer a dolog, plusz haver elkérte a verdát is... Jövőhét pénteken viszont megyek, oszt megmuti. :lol: Előrebocsájtom, hogy nem fog jól mérni, mert C20NE és 8850-s impulzusjelre van beállítva, az enyém meg ügye 16665. :huh:
zotya975 Elküldve Augusztus13, 2009 Elküldve Augusztus13, 2009 Most pénteken nem, szombaton szerelem be. Holnap ezer a dolog, plusz haver elkérte a verdát is... Jövőhét pénteken viszont megyek, oszt megmuti. :lol: Előrebocsájtom, hogy nem fog jól mérni, mert C20NE és 8850-s impulzusjelre van beállítva, az enyém meg ügye 16665. :huh: De át lehet állítani(tatni) nem?
daykiller Elküldve Augusztus13, 2009 Elküldve Augusztus13, 2009 De át lehet állítani(tatni) nem? Elvileg... :huh:
invictus Elküldve Augusztus13, 2009 Elküldve Augusztus13, 2009 Elvileg... :huh: Látom alkottál, teljesen jó, ha nem kell sokat sz@rozni meg kötögetni, én is meglépem :lol:
daykiller Elküldve Augusztus13, 2009 Elküldve Augusztus13, 2009 Látom alkottál, teljesen jó, ha nem kell sokat sz@rozni meg kötögetni, én is meglépem :huh: Mivel nincs CC-m egyelőre csak 3 szál madzagot kell bekötnöm a gépsasba. ^_^ Meg szereznem kell BC-s ablaktörlőkapcsolót. A legnagyobb szívásnak eddig az ECU fogyasztásjel vezetékének bekötése tűnik. :lol:
invictus Elküldve Augusztus13, 2009 Elküldve Augusztus13, 2009 Mivel nincs CC-m egyelőre csak 3 szál madzagot kell bekötnöm a gépsasba. :P Meg szereznem kell BC-s ablaktörlőkapcsolót. A legnagyobb szívásnak eddig az ECU fogyasztásjel vezetékének bekötése tűnik. :huh: Majd annak idején tájékoztatsz. :lol: ^_^ B)
daykiller Elküldve Augusztus13, 2009 Elküldve Augusztus13, 2009 Majd annak idején tájékoztatsz. :huh: :lol: ^_^ Rendicsek. B) Majd akarok GYIK-t írni róla. :P
daykiller Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 spzoli! Készen van! ^_^ Képek: kép1 kép2 kép3 A legnagyobb szívás a fogyasztásjel megcsapolása volt, illetve direkt szívattam magam, mert nem nagyon szerettem volna elcsípni azt a vezetéket és próbáltam kibányászni az X9-es sorkapocsból, de nem jött össze. :lol: Szerelési képek később. :huh:
spzoli Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 spzoli! Készen van! ^_^ Képek: kép1 kép2 kép3 A legnagyobb szívás a fogyasztásjel megcsapolása volt, illetve direkt szívattam magam, mert nem nagyon szerettem volna elcsípni azt a vezetéket és próbáltam kibányászni az X9-es sorkapocsból, de nem jött össze. :lol: Szerelési képek később. :huh: zsíír, most végülis bekötötted az egészet működőképesre?
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 spzoli! Készen van! ^_^ Képek: kép1 kép2 kép3 A legnagyobb szívás a fogyasztásjel megcsapolása volt, illetve direkt szívattam magam, mert nem nagyon szerettem volna elcsípni azt a vezetéket és próbáltam kibányászni az X9-es sorkapocsból, de nem jött össze. :lol: Szerelési képek később. :huh: Most akkor BC, vagy csak kijelző?
daykiller Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 zsíír, most végülis bekötötted az egészet működőképesre? Igen, amit lehetett azt bekötöttem. CC egységem ügye nincs... :huh: de lehet nem is lesz, 1. fölösleges szerintem, 2. annál már durvábban kell mókolni. :lol:
spzoli Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 Igen, amit lehetett azt bekötöttem. CC egységem ügye nincs... ^_^ de lehet nem is lesz, 1. fölösleges szerintem, 2. annál már durvábban kell mókolni. B) na akkor van 5perced h leírd mit hovahogyanhonnan :huh: :lol:
daykiller Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 Most akkor BC, vagy csak kijelző? BC, mert a fogyasztási adatokat írkálja szépen, ahogy a képeken is látni, igaz, nem hinném, hogy üzem melegen 4,6 litert szopkodna óránként. C20NE motorhoz van most állítva. Amúgy a második képen azt írja, hogy még ennyit elmehetek azzal a tankmennyiséggel, néztem pár perc múlva, utána már csak 83km-t írt. :huh:
daykiller Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 na akkor van 5perced h leírd mit hovahogyanhonnan :huh: :lol: Majd holnap. ^_^ Rendezni kell a gondolataimat. B) Ja meg nálad régebbi rajzon kell megnézni a C16SE motorvezérlőt, mert a 97-es rajzon már nem szerepel az a motor.
spzoli Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 Majd holnap. :lol: Rendezni kell a gondolataimat. ^_^ Ja meg nálad régebbi rajzon kell megnézni a C16SE motorvezérlőt, mert a 97-es rajzon már nem szerepel az a motor. dejó :huh: am a kis csatit nagyon szét kellett berhelni? az ecutól meg csak húztál szálat a x20hoz és ennyi?
daykiller Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 dejó :huh: am a kis csatit nagyon szét kellett berhelni? az ecutól meg csak húztál szálat a x20hoz és ennyi? Az áthidalásokat a BC-n belül oldottam meg, ott szépen áthidaltam mindent 0,5-ös vezetékkel, amit kellett (hőmérséklet, tápok, testek). Aztán azokat a vezetékeket szépen le is szigszalagoztam a nagyobb csatin, amiket áthidaltam és maradt 7 vezeték szabadon. 3 megy az ablaktörlő kapcsolóhoz, aztán az óraegységtől lehúztam a tankszint vezetéket, akkor még ott van a diag csatiba való is, meg a motor ügye a 21-s pinre. A másik diag pin-t is kivezettem, de nem kötöttem sehova (15-ös asszem). Így meg csak fogtam és rányomtam a TID csatit és üzemelt egyből. De amúgy csak olyan cuccal működik ez a megoldás, ahol a TID csatiba minden egyes vezeték be van kötve...
spzoli Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 Az áthidalásokat a BC-n belül oldottam meg, ott szépen áthidaltam mindent 0,5-ös vezetékkel, amit kellett (hőmérséklet, tápok, testek). Aztán azokat a vezetékeket szépen le is szigszalagoztam a nagyobb csatin, amiket áthidaltam és maradt 7 vezeték szabadon. 3 megy az ablaktörlő kapcsolóhoz, aztán az óraegységtől lehúztam a tankszint vezetéket, akkor még ott van a diag csatiba való is, meg a motor ügye. A másik diag pin-t is kivezettem, de nem kötöttem sehova (15-ös asszem). Így meg csak fogtam és rányomtam a TID csatit és üzemelt egyből. De amúgy csak olyan cuccal működik ez a megoldás, ahol a TID csatiba minden egyes vezeték be van kötve... ehhez én most fáradt vagyok :huh: majd holnap leírod síkhülye nyelven :lol: hát nemtom, elvileg a mi autóink(not mutyuki) egy idősek...de rádugtam egy 3. 97es verdára és ott is csak a háttérvilágítás működött
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 Hali! Nem tudom sikerült-e megoldani, hogy ne anyázzan a CC, de egy kis segítség : a MID csatijánál az 1,2,3,24,25 kábelt földre, a 4,26 meg gyújtás 12V-re kell kötni és nem fog szólni többet semmiért! :huh: Remélem tudtam segíteni!
daykiller Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 ehhez én most fáradt vagyok :lol: majd holnap leírod síkhülye nyelven ^_^ hát nemtom, elvileg a mi autóink(not mutyuki) egy idősek...de rádugtam egy 3. 97es verdára és ott is csak a háttérvilágítás működött Hja, rájöttem, hogy alapból nem fog üzemelni, ezért kell hidalgatni... :huh: Hali! Nem tudom sikerült-e megoldani, hogy ne anyázzan a CC, de egy kis segítség : a MID csatijánál az 1,2,3,24,25 kábelt földre, a 4,26 meg gyújtás 12V-re kell kötni és nem fog szólni többet semmiért! B) Remélem tudtam segíteni! Szia! Tudom, le is van kötve a 26,1,4 valamint az érzékelők is testre. Nem pofázik semmiért. Amíg a 26,1,4 pinek nem voltak lehúzva földre, addig reklamált, hogy nem világít a rükilámpa. :P
daykiller Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 Szerelési képek: kép1 <<-- áthidalás TIDről kép2 <<-- áthidalás MIDre kép3 kép4 kép5 <<-- üzemanyagszint kép6 <<-- ez miafakkom csati? Üresen lóg. kép7 <<-- SZR ECU kép8 <<-- balra X9-es sorkapocs, jobbra "csapolás" kép9 <<-- üzemanyagszint csapolás kép10 kép11 <<-- diag csati 8. pinre bekötés. kép12 <<-- itt már kész. (igen rám esteledett :huh:)
spzoli Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 Szerelési képek: ... én az elektronikához nagyon sötét vagyok sajnos :huh:
daykiller Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 én az elektronikához nagyon sötét vagyok sajnos :lol: Majd leírom szájbarágósan, ha úgy sem megy, akkor összerakom neked a pályanapon kecsón. :huh:
spzoli Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 Majd leírom szájbarágósan, ha úgy sem megy, akkor összerakom neked a pályanapon kecsón. :lol: megbeszéltük ^_^ :huh:
daykiller Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 megbeszéltük ^_^ :huh: De azért próbáld meg összerakni! :lol:
Recommended Posts