opel16v Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Azért nem tudsz pü-t küldeni mert vagy Te vagy Ő felvett a címlistá(dra)jára.... én biztos nem :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
laaci Elküldve November1, 2007 Megoszt Elküldve November1, 2007 én biztos nem :( Sziasztok Jogos, en voltam. Gondoltam a cimlista alapbol az ismerosoket kezeli, es nem az ellensegeket. Elnezest. Toroltelek a cimlistabol, tudok toled pü-t fogadni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve November1, 2007 Megoszt Elküldve November1, 2007 sziasztok bc-t szertnék betteni sima astra f-be ,a bc-t egy astra gsi böl vettük ki kompletten olyan embereket keresek aki tudna nekem segiteni vagy tanácsot adni a berakáshoz elöre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November1, 2007 Megoszt Elküldve November1, 2007 Futó Gábor-t alias opel16v-t keresd!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 sziasztok bc-t szertnék betteni sima astra f-be ,a bc-t egy astra gsi böl vettük ki kompletten olyan embereket keresek aki tudna nekem segiteni vagy tanácsot adni a berakáshoz elöre is köszönöm Hali! Én egy 1.4-es astrába raktam bele utólag otthon nem bonyolult csak időigényes kb fél nap elsőre Találtam egy külföldi oldalt ahol van egy leírás csak német: http://www.astrasite.de/?id=03106 ezt nézd meg csak a szavakat kell lefordítgatni de ha jó vagy németből nem gáz annyira! De opel16v sokkal többet tud neked segíteni! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Én egy 1.4-es astrába raktam bele utólag otthon nem bonyolult csak időigényes kb fél nap elsőre Találtam egy külföldi oldalt ahol van egy leírás csak német: http://www.astrasite.de/?id=03106 ezt nézd meg csak a szavakat kell lefordítgatni de ha jó vagy németből nem gáz annyira! De opel16v sokkal többet tud neked segíteni! :( Akkor itt is elmondom, látom sokakban felmerül a kérdés... gyári BC beszerelése "alap" astrákba: Azért nem olyan egyszerű a téma. Ha valaki a funkciók többségét használni akarja, akkor sok kütyüt, szenzort, és kábelt kell beszerezni, és pár napot rászánni a bekötözésre, sok a szívás vele. De ha valaki csak a fogyasztást és néhány más alap funkciót akar használni, ahhoz is át kell programoztatni a BC-t (motorkód alapján, különben nem jól méri a fogyasztást), figyelni kell a sebességjeladó impulzusszámára, és néhány motortípus esetén a motorvezérlőt is át kell állíttatni tech műszerrel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Akkor itt is elmondom, látom sokakban felmerül a kérdés... gyári BC beszerelése "alap" astrákba: Azért nem olyan egyszerű a téma. Ha valaki a funkciók többségét használni akarja, akkor sok kütyüt, szenzort, és kábelt kell beszerezni, és pár napot rászánni a bekötözésre, sok a szívás vele. De ha valaki csak a fogyasztást és néhány más alap funkciót akar használni, ahhoz is át kell programoztatni a BC-t (motorkód alapján, különben nem jól méri a fogyasztást), figyelni kell a sebességjeladó impulzusszámára, és néhány motortípus esetén a motorvezérlőt is át kell állíttatni tech műszerrel. Ezzel én is tisztában vagyok, hogy sok a szívás de az a beszerelési leírás amit belinkeltem az éppenséggel kikerüli a szenzoros dolgokat, mert ki akarná hogy egy picit használok a szélvédőmosóból és máris jelezze, hogy után kéne tölteni! Nem egy embertől hallottam persze az nem utolag beépített hanem gyári GSI-ben van. Az olajnyomás is egy olyan, hogy azt mutatja hogy nincs nyomás a szervíben meg azt mondták, hogy semmi baja az olajnyomásnak (Opel szakszervíz). Mondjuk én nem azért raktam bele hogy ezeket a dolgokat nézze, ezeket összekötöttem meg leföldeltem és kész már nem is nézi! Aki azokat is akraja használni annak tényleg sok dolga van vele! :( A többihez tényleg kell egy tech műszeres belövés! De nem vitatkozni akarok hisz nekem is Te segítettél! Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Gyárilag jól működnek a szintjelzők, az már más kérdés, hogy egy tizenéves autóban nem :( Amúgy pl az égők kiégését jelző funkciók sem működnek pl a szintjelzések mellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 Sziasztok Embertársak! Kérdésem a következő lenne, hogyan lehet ugy aksit cserélni, hogy közben mindí fesz alatt maradjon az autó a Gabi féle bc miatt? Lehet, hogy hülye kérdés volt csak gondoltam megpróbálom hát ha :( Előre is Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 Miért kéne fesz alatt maradnia? A kalibrációt megőrzi anélkül is (kivéve ha éppen fut a kalibráció) :( Csak a napi mérési adatok vesznek (trip km, átlagseb, ilyesmi). Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 ...Csak a napi mérési adatok vesznek (trip km, átlagseb, ilyesmi). Sztem pont emiatt szeretné... :( Tényleg, az enyémben mi tárolja ezeket az adatokat? Az a kis 8 lábú nvm, vagy maga a proci? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Sziasztok Embertársak! Kérdésem a következő lenne, hogyan lehet ugy aksit cserélni, hogy közben mindí fesz alatt maradjon az autó a Gabi féle bc miatt? Lehet, hogy hülye kérdés volt csak gondoltam megpróbálom hát ha :( Előre is Köszönöm Csak halkan súgom meg hogy járó motornál ki lehet venni az akksit és nem fog leállni az autó (nekem sajnos egyszer muszáj volt), de ha lehet ne erőltesd mert nem tesz jót a motorvezérlőnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Sziasztok! Köszönöm a válaszokat, de sajnos az idén már nem uszom meg a telet aksicsere nélkül és ezért feszegettem ezt a témát. Szóval Gabi akkor nem kell új kalibrálást végezni ha kicserélem az aksit, hát ez megnyugtató :( Üdv: BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Tényleg, az enyémben mi tárolja ezeket az adatokat? Az a kis 8 lábú nvm, vagy maga a proci? A napi mérési adatokat a proci, a kalibrációs, összkm és gyorsulásmérős adatokat az eeprom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Csak halkan súgom meg hogy járó motornál ki lehet venni az akksit és nem fog leállni az autó (nekem sajnos egyszer muszáj volt), de ha lehet ne erőltesd mert nem tesz jót a motorvezérlőnek. No meg sztem a generátornak se C-vitamin.. legalábbis mintha valahol olvastam, hallottam volna valahol... Szerezzen valahonan addig egy kis 12voltos akksit.. robogó vagy valami, és tegye azt a helyére.. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Sziasztok, egy érdekes, de kellemetlen problémával fordulok hozzátok. 1996-os évjáratú 1.6 16v X16XEL motoros F Astram van, amin változó időközönként, motorterheléstől függetlenül ( autópályán, városban, üresben, városon kívül ) felgyullad az a kis áldott, sárga színű motorellenőrző lámpa. Felvillan, ilyenkor leállok, leállítom a motort, visszaindítom az autót, lámpa szépen kialszik. Még soohasem volt olyan, hogy ne aludt volna ki újraindítás után, sőt autópályán haladva elég volt néha elvenni a gázt, és 8-10 mpig motorfékkel gurulni, és úgy is kialudt. Alacsonyabb sebességeknél ez a módszer nem segít, meg kell állni, újra kell indítani az autót. Voltam computeres hibakód kiolvasáson, de a műszer nem talált kapcsolatot az autóval. Ráadásul az autóban nem az a 10lábú "valami" van a kocsi belsejében ( amiket össze kell kötni, hogy kivillogja a hibakódot ), hanem 16 lábú... Úgy emlékszem, a Vectrákban van ilyen 16 lábú elektronika, az F Astrákban 10lábú dukál, ahol az A-B lábakat kell összekötni. Itt viszont 16 láb van. Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy egyáltalán mi lehet az a gond, ami miatt mindig kivillan a kis lámpa, valamint mit lehetne ezzel kezdeni ? Segítségeteket előre is köszönöm, üdv, szobikari Nekem ugyanez a jelenség volt már a 60 lovas Fastrámon és a mostanin is. Mindkét alkalommal a lambda szonda ment tönkre (160-180 ezer km után). Én ragaszkodtam a gyári pótalkatrészhez ami szakszervízben kb 42 ezer pénzbe kerül beszerelve. (41 és fél a LAMBADA és 500 a szerelés. Szerintem a szerelés megéri a pénzét!. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Gyárilag jól működnek a szintjelzők, az már más kérdés, hogy egy tizenéves autóban nem :( Amúgy pl az égők kiégését jelző funkciók sem működnek pl a szintjelzések mellett. Kopp-kopp, nekem minden funkció tökéletesen működik 15 évesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve November7, 2007 Megoszt Elküldve November7, 2007 sziasztok azt szertném kérdezni hogy az útszakasz adó nak a jelét honnan lehet leszedni f astraból?????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November7, 2007 Megoszt Elküldve November7, 2007 sziasztok azt szertném kérdezni hogy az útszakasz adó nak a jelét honnan lehet leszedni f astraból?????? pl a műszeregységtől. (3-as lábon). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve November7, 2007 Megoszt Elküldve November7, 2007 köszönöm a segitséget holnap megnézem!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
petya085 Elküldve November7, 2007 Megoszt Elküldve November7, 2007 Sziasztok! Dizel astra-ba(X17DTL) lehet BC-t beszerelni?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November7, 2007 Megoszt Elküldve November7, 2007 Sziasztok! Dizel astra-ba(X17DTL) lehet BC-t beszerelni?? Ha Gábor BC-jére gondolsz, az még nincs dieselhez. Az alap funkciók működnének, de pl. fogyasztást mérni nem tudna. A probléma az, hogy valamiképpen mérni kellene az átfolyó üzemanyagmennyiséget, amit benyásnál az injektor vezérlőjele alapján ki lehet számolni, de dieselnél ilyen ugyebár nincs. Gyári BC-t nem tudom, hogy létezett-e diesel F-Astrában, de én még nem hallottam, hogy lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 sziasztok be szereltem sima f astraba gsi ből kiszedett bc csak valahogy nem reálisat muta aki tud segitsen hogy ######án mennyen !!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 sziasztok be szereltem sima f astraba gsi ből kiszedett bc csak valahogy nem reálisat muta aki tud segitsen hogy ######án mennyen !!!!! Csak egy márkaszervíz, Tech2 műszer kell hozzá, csak azzal programozható a motorodhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 tech2 az nem jó mert az ugy tudom hogy csak 97 utánit kezel ehez ha minden igaz tech 1 kell :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts