Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus20, 2007 Elküldve Augusztus20, 2007 van imo de utólag beépített és az összes vezetéke fekete :unsure:! Ha az imo elé kötöm gondolom az se baj. És a BC csatiján is kék-piros? Mert most pontosan nem is emlékszem hogy van-e rajta ilyen színű kábel, de kék-piros asszem nincs! Ezt azért megnézem. Köszi
opel16v Elküldve Augusztus20, 2007 Elküldve Augusztus20, 2007 az utólagosba nem megy, csak a gyáriba.
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 Na megnéztem van benne kék/piros kábel a műszeregységnél a 3. pin a BC csatijánál meg a 20. pin :unsure: ! Csak nekem a leírás azt írta hogy a kék piros kábel az a 12-es kábelre megy a kisebbik csatin ami szintén a bc-be megy! Amit most néztem meg aza Radionak a jele! Akkor azt szétszedem és elviszem a műszeregységhez és rá rakom a 3. pinre azt lesz ami lesz! :wacko: Köszi a segítséget
opel16v Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 Az is sebesség jel ugyanúgy, amelyik a kisebbik csati 12. pinjére megy!
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 akkor nem tudom hogy mi a baj!Lehet hogy azért nem mutatja mert még nincs a vezérlőhöz programozva?
opel16v Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 ki kell mérni, azon kapja-e egyáltalán a sebesség jelet. mérd meg szakadásmérővel a műszeregység 3. lábáig
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 sikerült megmérnem! :wacko: A probléma viszont nem az volt hogy szálszakadásos, hanem egyszerűen el volt vágva a kék/piros kábel! :unsure: Most már mér mindent , vagyis kiír számokat amik nem igazán fedik a valóságot! Már csak a tech műszeres programozás és kész ha sikerül! Köszönöm a segítséget mindenkinek! Még egy kérdés mibe kerülhet egy ilyen tech-es programozás Kb.?
1.6 16v Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 Hali x16xel-be se egyszerübb berakni egy GSI computert?
FPepe Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 ...Még egy kérdés mibe kerülhet egy ilyen tech-es programozás Kb.? Úgy tudom, egy Tech2 csatlakoztatás, hibakód kiolvasás 5000-6000Ft, sztem egy kód beírás se lehet sokkal több, amit egyébként itt is megtalálhatsz, a Downloads részben :unsure: (legalábbis, ha jól sejtem, ezek a kódok kellenek hozzá). Hali x16xel-be se egyszerübb berakni egy GSI computert? Kb. ugyanennyi meló, a kódot ahhoz a motorhoz is át kell írni, mert a GSi-kben nem volt ilyen motor. Viszont nem muszáj GSi-ből való compit keresni, sztem mindegyik gyári ugyanazt tudja, és mivel X16XEL motorú autókban is létezett gyári compi, ezért ha ilyen autóból valót találsz, mint a Te motorkódod, akkor át sem kell írni Tech műszerrel.
tgabika76 Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 Még egy kérdés mibe kerülhet egy ilyen tech-es programozás Kb.? Attól függ hol csináltatod, erre felénk 0-3000Ft-ig. Én éppen ugyanezt kértem a helyi Opel szalonban, és nekem ingyé' volt mert megcsinálta a srác de megegyeztem vele hogy mondjuk azt a munkafelvevőnek hogy nem sikerült. :unsure:
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 Úgy tudom, egy Tech2 csatlakoztatás, hibakód kiolvasás 5000-6000Ft, sztem egy kód beírás se lehet sokkal több, amit egyébként itt is megtalálhatsz, a Downloads részben :unsure: (legalábbis, ha jól sejtem, ezek a kódok kellenek hozzá). Kb. ugyanennyi meló, a kódot ahhoz a motorhoz is át kell írni, mert a GSi-kben nem volt ilyen motor. Viszont nem muszáj GSi-ből való compit keresni, sztem mindegyik gyári ugyanazt tudja, és mivel X16XEL motorú autókban is létezett gyári compi, ezért ha ilyen autóból valót találsz, mint a Te motorkódod, akkor át sem kell írni Tech műszerrel. És ezeket a kódokat én hogy tudom bevinni? Na mind1 ez azért nem olyan vész összeg de legalább látom a táblázatból hogy C14SE-hez is jó! Köszönöm a segítségeteket! 1.6 16v Nem olyan vészes beszerelni bekötési leírással! Szerintem ha raksz be akkor Te magad csináld mert drágább a beszerelés mint ha megveszed magát a BC-t! legalábbis ahol én utána jártam!
hening Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 Úgy tudom, egy Tech2 csatlakoztatás, hibakód kiolvasás 5000-6000Ft, sztem egy kód beírás se lehet sokkal több, amit egyébként itt is megtalálhatsz, a Downloads részben :wacko: (legalábbis, ha jól sejtem, ezek a kódok kellenek hozzá). Kb. ugyanennyi meló, a kódot ahhoz a motorhoz is át kell írni, mert a GSi-kben nem volt ilyen motor. Viszont nem muszáj GSi-ből való compit keresni, sztem mindegyik gyári ugyanazt tudja, és mivel X16XEL motorú autókban is létezett gyári compi, ezért ha ilyen autóból valót találsz, mint a Te motorkódod, akkor át sem kell írni Tech műszerrel. FPepe. Kéne egy kis segítség a táblázat értelmezéséhez. Azt látom, hogy az enyém benne van, de aztán.... :unsure:
FPepe Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 FPepe. Kéne egy kis segítség a táblázat értelmezéséhez. Azt látom, hogy az enyém benne van, de aztán.... :unsure: Nem tudom biztosan, hogy valóban ezek a kódok kellenek-e a BC beállításához, de az értelmezése a következő: - az első oszlop az a kód, amit meg kell adni a BC-nek, - a következő két oszlopban látod, hogy milyen mértékegység szerint méri a távolságot, mérföld vagy km, - a következő 7 oszlopban a lehetséges nyelvi beállítások láthatók - a következő 9 oszlopban a lehetséges motortípusok láthatók - a következő két oszlopban a sebességjeladó tipusát lehet megadni - a következő 6 oszlopban a kerékméretet lehet kiválasztani (ami a távolság és a sebesség mérésénél fontos) - a következő 2 oszlopban azt lehet megadni, hogy külső kijelzős vagy saját kijelzős-e a rádió Azt a vízszintes sort kell kiválasztani, amiben a neked megfelő dolgok vannak bejelölve, ennek a sornak az elején található a kód, ami a BC-nek kell (pl. a Te autódhoz a 43-as jó, ha a távolságot km-ben szeretnéd mérni, angol nyelvvel, alap kerékmérettel és gyári rádióval).
opel16v Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 x16xel-be se egyszerübb berakni egy GSI computert? Nem egyszerűbb, hacsak nem ugyanilyen autóból veszed a komputert.
opel16v Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 sikerült megmérnem! :wacko: A probléma viszont nem az volt hogy szálszakadásos, hanem egyszerűen el volt vágva a kék/piros kábel! :unsure: Most már mér mindent , vagyis kiír számokat amik nem igazán fedik a valóságot! Már csak a tech műszeres programozás és kész ha sikerül! Köszönöm a segítséget mindenkinek! Még egy kérdés mibe kerülhet egy ilyen tech-es programozás Kb.? Mérd már ki akkor a diag csatlakozását is, mielőtt elviszed, nehogy befizeted, aztán nem is tud rá csatlakozni a tech :lol:
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus22, 2007 Elküldve Augusztus22, 2007 Na kimértem ahova a barna/fehér kábel megy ott van ellenállás de a barna//piros vezetéken nincs de van benne 12 volt! Valószínű hogy ez így jó? Az a táblázat teljesen tökéletes de én itthon hogy tudom bevinni a kódot? Mert gondolom ha már van ilyen táblázat akkor meg lehet valahogy itthon is csinálni!
opel16v Elküldve Augusztus22, 2007 Elküldve Augusztus22, 2007 nem tudod otthon megoldani. valszeg jó lesz a diag csati, ha mértél valamit a kijelző diag szálán.
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus22, 2007 Elküldve Augusztus22, 2007 Akkor marad az szervíz! Na sebaj!Tényleg köszi mindent! :unsure:
istván Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 Van ötletetek, mit lehet tenni egy gyári BC-vel, amelyik nem mutatja helyesen a fogyasztást? És egyáltalán miért nem helyes? Gondolom gyárilag jól kellett volna kalibrálniuk :unsure:
Laci4 Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 Van ötletetek, mit lehet tenni egy gyári BC-vel, amelyik nem mutatja helyesen a fogyasztást? És egyáltalán miért nem helyes? Gondolom gyárilag jól kellett volna kalibrálniuk :unsure: Anno PetiGSi ex kocsijában se volt korrekt valami.. asszem a megtehető kilóméterek.. egy tech2, egy ellenállás meg egy kis tudás kellett hozzá.. Többet sajna nem tok...
Lanti Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 Van ötletetek, mit lehet tenni egy gyári BC-vel, amelyik nem mutatja helyesen a fogyasztást? És egyáltalán miért nem helyes? Gondolom gyárilag jól kellett volna kalibrálniuk :wacko: nekem se a tutit mutatja... de lehet jobb is igy :unsure:
szobikari Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Sziasztok, egy érdekes, de kellemetlen problémával fordulok hozzátok. 1996-os évjáratú 1.6 16v X16XEL motoros F Astram van, amin változó időközönként, motorterheléstől függetlenül ( autópályán, városban, üresben, városon kívül ) felgyullad az a kis áldott, sárga színű motorellenőrző lámpa. Felvillan, ilyenkor leállok, leállítom a motort, visszaindítom az autót, lámpa szépen kialszik. Még soohasem volt olyan, hogy ne aludt volna ki újraindítás után, sőt autópályán haladva elég volt néha elvenni a gázt, és 8-10 mpig motorfékkel gurulni, és úgy is kialudt. Alacsonyabb sebességeknél ez a módszer nem segít, meg kell állni, újra kell indítani az autót. Voltam computeres hibakód kiolvasáson, de a műszer nem talált kapcsolatot az autóval. Ráadásul az autóban nem az a 10lábú "valami" van a kocsi belsejében ( amiket össze kell kötni, hogy kivillogja a hibakódot ), hanem 16 lábú... Úgy emlékszem, a Vectrákban van ilyen 16 lábú elektronika, az F Astrákban 10lábú dukál, ahol az A-B lábakat kell összekötni. Itt viszont 16 láb van. Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy egyáltalán mi lehet az a gond, ami miatt mindig kivillan a kis lámpa, valamint mit lehetne ezzel kezdeni ? Segítségeteket előre is köszönöm, üdv, szobikari
FPepe Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Sziasztok, egy érdekes, de kellemetlen problémával fordulok hozzátok. 1996-os évjáratú 1.6 16v X16XEL motoros F Astram van, amin változó időközönként, motorterheléstől függetlenül ( autópályán, városban, üresben, városon kívül ) felgyullad az a kis áldott, sárga színű motorellenőrző lámpa. Felvillan, ilyenkor leállok, leállítom a motort, visszaindítom az autót, lámpa szépen kialszik. Még soohasem volt olyan, hogy ne aludt volna ki újraindítás után, sőt autópályán haladva elég volt néha elvenni a gázt, és 8-10 mpig motorfékkel gurulni, és úgy is kialudt. Alacsonyabb sebességeknél ez a módszer nem segít, meg kell állni, újra kell indítani az autót. Voltam computeres hibakód kiolvasáson, de a műszer nem talált kapcsolatot az autóval. Ráadásul az autóban nem az a 10lábú "valami" van a kocsi belsejében ( amiket össze kell kötni, hogy kivillogja a hibakódot ), hanem 16 lábú... Úgy emlékszem, a Vectrákban van ilyen 16 lábú elektronika, az F Astrákban 10lábú dukál, ahol az A-B lábakat kell összekötni. Itt viszont 16 láb van. Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy egyáltalán mi lehet az a gond, ami miatt mindig kivillan a kis lámpa, valamint mit lehetne ezzel kezdeni ? Segítségeteket előre is köszönöm, üdv, szobikari A motor topicban válaszoltam :unsure:
opel16v Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Laacinak válaszolva (privát üzenetet nem tudok küldeni, mert letiltottad!!!): Az injektor vezetéke egyenesen megy az ECU-tól, ott is nyugodtan rá lehet kötni. Figyelj majd a negatív vezérlésre. A fordszámjelet nem csak a trafóról lehet levenni. Van egy hall jeladó is a vezérműtengelynél, sok motortípus esetén a gyári fordszámmérők is onnan kapják. Sebesség jelet a műszeregységtől lehet venni, és ha kell tankszint vagy vízhő, akkor azokat is onnan. A NYÁK drága lesz így egy darabos méretben... mivel itt 10mil-es clearance van a proci miatt, ezt csak gyártatni lehet profi műhelyben (pl nyak iroda bt, a körút-üllői sarkán). Minimum egy tábla a gyártási mennyiség, ami filmmel, szitákkal együtt több mint 10000Ft. Azt remélem nem gondoltad, hogy összerakod, és működni fog mindjárt :( Ezért is gondoltam, szólok, hogy ehhez azért kell szakmai múlt. Azt pl tudod, hogy a programot hogy töltöd fel a procira? :P
coupe Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Laacinak válaszolva (privát üzenetet nem tudok küldeni, mert letiltottad!!!): Azért nem tudsz pü-t küldeni mert vagy Te vagy Ő felvett a címlistá(dra)jára....
Recommended Posts