Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus20, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2007 van imo de utólag beépített és az összes vezetéke fekete :unsure:! Ha az imo elé kötöm gondolom az se baj. És a BC csatiján is kék-piros? Mert most pontosan nem is emlékszem hogy van-e rajta ilyen színű kábel, de kék-piros asszem nincs! Ezt azért megnézem. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus20, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2007 az utólagosba nem megy, csak a gyáriba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 Na megnéztem van benne kék/piros kábel a műszeregységnél a 3. pin a BC csatijánál meg a 20. pin :unsure: ! Csak nekem a leírás azt írta hogy a kék piros kábel az a 12-es kábelre megy a kisebbik csatin ami szintén a bc-be megy! Amit most néztem meg aza Radionak a jele! Akkor azt szétszedem és elviszem a műszeregységhez és rá rakom a 3. pinre azt lesz ami lesz! :wacko: Köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 Az is sebesség jel ugyanúgy, amelyik a kisebbik csati 12. pinjére megy! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 akkor nem tudom hogy mi a baj!Lehet hogy azért nem mutatja mert még nincs a vezérlőhöz programozva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 ki kell mérni, azon kapja-e egyáltalán a sebesség jelet. mérd meg szakadásmérővel a műszeregység 3. lábáig Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 sikerült megmérnem! :wacko: A probléma viszont nem az volt hogy szálszakadásos, hanem egyszerűen el volt vágva a kék/piros kábel! :unsure: Most már mér mindent , vagyis kiír számokat amik nem igazán fedik a valóságot! Már csak a tech műszeres programozás és kész ha sikerül! Köszönöm a segítséget mindenkinek! Még egy kérdés mibe kerülhet egy ilyen tech-es programozás Kb.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 Hali x16xel-be se egyszerübb berakni egy GSI computert? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 ...Még egy kérdés mibe kerülhet egy ilyen tech-es programozás Kb.? Úgy tudom, egy Tech2 csatlakoztatás, hibakód kiolvasás 5000-6000Ft, sztem egy kód beírás se lehet sokkal több, amit egyébként itt is megtalálhatsz, a Downloads részben :unsure: (legalábbis, ha jól sejtem, ezek a kódok kellenek hozzá). Hali x16xel-be se egyszerübb berakni egy GSI computert? Kb. ugyanennyi meló, a kódot ahhoz a motorhoz is át kell írni, mert a GSi-kben nem volt ilyen motor. Viszont nem muszáj GSi-ből való compit keresni, sztem mindegyik gyári ugyanazt tudja, és mivel X16XEL motorú autókban is létezett gyári compi, ezért ha ilyen autóból valót találsz, mint a Te motorkódod, akkor át sem kell írni Tech műszerrel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 Még egy kérdés mibe kerülhet egy ilyen tech-es programozás Kb.? Attól függ hol csináltatod, erre felénk 0-3000Ft-ig. Én éppen ugyanezt kértem a helyi Opel szalonban, és nekem ingyé' volt mert megcsinálta a srác de megegyeztem vele hogy mondjuk azt a munkafelvevőnek hogy nem sikerült. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 Úgy tudom, egy Tech2 csatlakoztatás, hibakód kiolvasás 5000-6000Ft, sztem egy kód beírás se lehet sokkal több, amit egyébként itt is megtalálhatsz, a Downloads részben :unsure: (legalábbis, ha jól sejtem, ezek a kódok kellenek hozzá). Kb. ugyanennyi meló, a kódot ahhoz a motorhoz is át kell írni, mert a GSi-kben nem volt ilyen motor. Viszont nem muszáj GSi-ből való compit keresni, sztem mindegyik gyári ugyanazt tudja, és mivel X16XEL motorú autókban is létezett gyári compi, ezért ha ilyen autóból valót találsz, mint a Te motorkódod, akkor át sem kell írni Tech műszerrel. És ezeket a kódokat én hogy tudom bevinni? Na mind1 ez azért nem olyan vész összeg de legalább látom a táblázatból hogy C14SE-hez is jó! Köszönöm a segítségeteket! 1.6 16v Nem olyan vészes beszerelni bekötési leírással! Szerintem ha raksz be akkor Te magad csináld mert drágább a beszerelés mint ha megveszed magát a BC-t! legalábbis ahol én utána jártam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 Úgy tudom, egy Tech2 csatlakoztatás, hibakód kiolvasás 5000-6000Ft, sztem egy kód beírás se lehet sokkal több, amit egyébként itt is megtalálhatsz, a Downloads részben :wacko: (legalábbis, ha jól sejtem, ezek a kódok kellenek hozzá). Kb. ugyanennyi meló, a kódot ahhoz a motorhoz is át kell írni, mert a GSi-kben nem volt ilyen motor. Viszont nem muszáj GSi-ből való compit keresni, sztem mindegyik gyári ugyanazt tudja, és mivel X16XEL motorú autókban is létezett gyári compi, ezért ha ilyen autóból valót találsz, mint a Te motorkódod, akkor át sem kell írni Tech műszerrel. FPepe. Kéne egy kis segítség a táblázat értelmezéséhez. Azt látom, hogy az enyém benne van, de aztán.... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 FPepe. Kéne egy kis segítség a táblázat értelmezéséhez. Azt látom, hogy az enyém benne van, de aztán.... :unsure: Nem tudom biztosan, hogy valóban ezek a kódok kellenek-e a BC beállításához, de az értelmezése a következő: - az első oszlop az a kód, amit meg kell adni a BC-nek, - a következő két oszlopban látod, hogy milyen mértékegység szerint méri a távolságot, mérföld vagy km, - a következő 7 oszlopban a lehetséges nyelvi beállítások láthatók - a következő 9 oszlopban a lehetséges motortípusok láthatók - a következő két oszlopban a sebességjeladó tipusát lehet megadni - a következő 6 oszlopban a kerékméretet lehet kiválasztani (ami a távolság és a sebesség mérésénél fontos) - a következő 2 oszlopban azt lehet megadni, hogy külső kijelzős vagy saját kijelzős-e a rádió Azt a vízszintes sort kell kiválasztani, amiben a neked megfelő dolgok vannak bejelölve, ennek a sornak az elején található a kód, ami a BC-nek kell (pl. a Te autódhoz a 43-as jó, ha a távolságot km-ben szeretnéd mérni, angol nyelvvel, alap kerékmérettel és gyári rádióval). Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 x16xel-be se egyszerübb berakni egy GSI computert? Nem egyszerűbb, hacsak nem ugyanilyen autóból veszed a komputert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus21, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2007 sikerült megmérnem! :wacko: A probléma viszont nem az volt hogy szálszakadásos, hanem egyszerűen el volt vágva a kék/piros kábel! :unsure: Most már mér mindent , vagyis kiír számokat amik nem igazán fedik a valóságot! Már csak a tech műszeres programozás és kész ha sikerül! Köszönöm a segítséget mindenkinek! Még egy kérdés mibe kerülhet egy ilyen tech-es programozás Kb.? Mérd már ki akkor a diag csatlakozását is, mielőtt elviszed, nehogy befizeted, aztán nem is tud rá csatlakozni a tech :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus22, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2007 Na kimértem ahova a barna/fehér kábel megy ott van ellenállás de a barna//piros vezetéken nincs de van benne 12 volt! Valószínű hogy ez így jó? Az a táblázat teljesen tökéletes de én itthon hogy tudom bevinni a kódot? Mert gondolom ha már van ilyen táblázat akkor meg lehet valahogy itthon is csinálni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus22, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2007 nem tudod otthon megoldani. valszeg jó lesz a diag csati, ha mértél valamit a kijelző diag szálán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Augusztus22, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2007 Akkor marad az szervíz! Na sebaj!Tényleg köszi mindent! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Van ötletetek, mit lehet tenni egy gyári BC-vel, amelyik nem mutatja helyesen a fogyasztást? És egyáltalán miért nem helyes? Gondolom gyárilag jól kellett volna kalibrálniuk :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Van ötletetek, mit lehet tenni egy gyári BC-vel, amelyik nem mutatja helyesen a fogyasztást? És egyáltalán miért nem helyes? Gondolom gyárilag jól kellett volna kalibrálniuk :unsure: Anno PetiGSi ex kocsijában se volt korrekt valami.. asszem a megtehető kilóméterek.. egy tech2, egy ellenállás meg egy kis tudás kellett hozzá.. Többet sajna nem tok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Van ötletetek, mit lehet tenni egy gyári BC-vel, amelyik nem mutatja helyesen a fogyasztást? És egyáltalán miért nem helyes? Gondolom gyárilag jól kellett volna kalibrálniuk :wacko: nekem se a tutit mutatja... de lehet jobb is igy :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember4, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2007 Sziasztok, egy érdekes, de kellemetlen problémával fordulok hozzátok. 1996-os évjáratú 1.6 16v X16XEL motoros F Astram van, amin változó időközönként, motorterheléstől függetlenül ( autópályán, városban, üresben, városon kívül ) felgyullad az a kis áldott, sárga színű motorellenőrző lámpa. Felvillan, ilyenkor leállok, leállítom a motort, visszaindítom az autót, lámpa szépen kialszik. Még soohasem volt olyan, hogy ne aludt volna ki újraindítás után, sőt autópályán haladva elég volt néha elvenni a gázt, és 8-10 mpig motorfékkel gurulni, és úgy is kialudt. Alacsonyabb sebességeknél ez a módszer nem segít, meg kell állni, újra kell indítani az autót. Voltam computeres hibakód kiolvasáson, de a műszer nem talált kapcsolatot az autóval. Ráadásul az autóban nem az a 10lábú "valami" van a kocsi belsejében ( amiket össze kell kötni, hogy kivillogja a hibakódot ), hanem 16 lábú... Úgy emlékszem, a Vectrákban van ilyen 16 lábú elektronika, az F Astrákban 10lábú dukál, ahol az A-B lábakat kell összekötni. Itt viszont 16 láb van. Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy egyáltalán mi lehet az a gond, ami miatt mindig kivillan a kis lámpa, valamint mit lehetne ezzel kezdeni ? Segítségeteket előre is köszönöm, üdv, szobikari Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember4, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2007 Sziasztok, egy érdekes, de kellemetlen problémával fordulok hozzátok. 1996-os évjáratú 1.6 16v X16XEL motoros F Astram van, amin változó időközönként, motorterheléstől függetlenül ( autópályán, városban, üresben, városon kívül ) felgyullad az a kis áldott, sárga színű motorellenőrző lámpa. Felvillan, ilyenkor leállok, leállítom a motort, visszaindítom az autót, lámpa szépen kialszik. Még soohasem volt olyan, hogy ne aludt volna ki újraindítás után, sőt autópályán haladva elég volt néha elvenni a gázt, és 8-10 mpig motorfékkel gurulni, és úgy is kialudt. Alacsonyabb sebességeknél ez a módszer nem segít, meg kell állni, újra kell indítani az autót. Voltam computeres hibakód kiolvasáson, de a műszer nem talált kapcsolatot az autóval. Ráadásul az autóban nem az a 10lábú "valami" van a kocsi belsejében ( amiket össze kell kötni, hogy kivillogja a hibakódot ), hanem 16 lábú... Úgy emlékszem, a Vectrákban van ilyen 16 lábú elektronika, az F Astrákban 10lábú dukál, ahol az A-B lábakat kell összekötni. Itt viszont 16 láb van. Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy egyáltalán mi lehet az a gond, ami miatt mindig kivillan a kis lámpa, valamint mit lehetne ezzel kezdeni ? Segítségeteket előre is köszönöm, üdv, szobikari A motor topicban válaszoltam :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Laacinak válaszolva (privát üzenetet nem tudok küldeni, mert letiltottad!!!): Az injektor vezetéke egyenesen megy az ECU-tól, ott is nyugodtan rá lehet kötni. Figyelj majd a negatív vezérlésre. A fordszámjelet nem csak a trafóról lehet levenni. Van egy hall jeladó is a vezérműtengelynél, sok motortípus esetén a gyári fordszámmérők is onnan kapják. Sebesség jelet a műszeregységtől lehet venni, és ha kell tankszint vagy vízhő, akkor azokat is onnan. A NYÁK drága lesz így egy darabos méretben... mivel itt 10mil-es clearance van a proci miatt, ezt csak gyártatni lehet profi műhelyben (pl nyak iroda bt, a körút-üllői sarkán). Minimum egy tábla a gyártási mennyiség, ami filmmel, szitákkal együtt több mint 10000Ft. Azt remélem nem gondoltad, hogy összerakod, és működni fog mindjárt :( Ezért is gondoltam, szólok, hogy ehhez azért kell szakmai múlt. Azt pl tudod, hogy a programot hogy töltöd fel a procira? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Laacinak válaszolva (privát üzenetet nem tudok küldeni, mert letiltottad!!!): Azért nem tudsz pü-t küldeni mert vagy Te vagy Ő felvett a címlistá(dra)jára.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts