Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  mackosajt írta:
jó hogy mondod. :)

addigra ki kéne találni nekem is a "lefagyás" okát. :)

csak addig még ki kéne olvassam a verziót is ugye?

Majd megnézzük. Remélem nem a kijelződ miatt van (eddig 4 B Vectrában van ez a BC,

de egyiknek se felhőtlen a kapcsolata a kijelzővel... elég selejtek ezek a B veki kijelzők. a legközelebb

a speckójához az a kijelző volt, amit adtál egyszer pixelhibásan B) ).

Megpróbálunk rá egyedi időzítéseket adni a képernyőkezelésre, hátha valamelyik jó lesz nálad.

Elküldve

Illetve egy dolgot még megnézhetnél: szabot-nél egy olyan jelenség volt, hogy a kijelző interfész panelról

elvált az epoxi védőréteg, és néha ment neki, néha nem. Nézd már meg, nem nálad is ez a gond?

:)

Elküldve

Na ha ezt leírod érthetően, bár vegyész vagyok, és sejtem, hogy valami műgyanta dolgot keressek, de hol?

Amúgy is szét kell kapjam a műszerfalat megint, mert a töltésizzómat a generátor megint hazavágta. de ez nem ide való.

Na akkor majd írd mit nézzek pontosan, és majd megnézem. :)

Elküldve

Szijaztok!

x16sz Astra Caravan 95'

Kérdés: Nagyobb fordulaton néha pár másodpercre felgyullad a motorpilács. Megpróbáltam kicsalogatni a compúterbül a hibakódot.

Drótócska, AB pont rövidre zár, gyújtást ráad....... és nem történik semmi. :) Mit csinálok rosszul?

Elküldve
  opel16v írta:
Valószínű azt, hogy nem 10, hanem 16 pólusú diag csatid van, és ott az 5-6 lábakat kell összezárni :)

Pedig de! (ahogy Boborján mondaná)

Abszolút 10!

Elküldve

Közben megfejtettem, h én voltam a balfék. ...hehe!

Jó hely az a topbuzerátoros oldal!

Fordítva értelmeztem a csatit. Most megtaláltam az igazit, de nem lettem okosabb ami a lámpakigyulladást illeti, mert szépen kivillogta a 12-őt. :) Egymás után többször is, nagyon lelkesen.

Magyarul ő jól érzi magát, nekem meg főhet a fejem, h ugyan mé' szórakozik velem?

Elküldve
  opel16v írta:
Van olyan hiba, ami nem tárolódik mindig fixen, hanem csak a következő pár gyújtásráadásig.

Ilyen asszem pl a lambdaszonda hibája is.

Magyarul ha legközelebb látom a hibaüzit, a következő indítás előtt dugjam fel neki a drótot. És akkor talán elárulja mibaja.

Köszi!

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség és azt mondták nekem, hogy itt talán tudtok segíteni! De látom itt van itt egy két agy! :)

A problémám az hogy vettem gyári 2.0 GSI BC-t és ezt egy 1.4 8v (C14SE) -be akarom berakni de nem tudom hogy mit hova kell kötni! És ha az érzékelőket nem akarom bekötni (ablakmosószint, fékbetét, izzók) csak a benzin mérő-t meg ezek funkcióit szeretném bekötni akkor melyik kábelt hova kell kötni és melyiket kell figyelmen kívűl hagyni! esetleg egy bekötési leírást ha valaki tudna küldeni azt megköszönném! Meg egyáltalán be lehet-e úgy kötni hogy működjön is!

Előre is nagyon köszi a segítséget!

Elküldve

egy csomó funkciója nem fog működni. gondolom CC egységet sem kaptál hozzá...

a fogyasztást meg csak akkor fogja jól mérni, ha át van programozva erre a motorra...

ja, és nem is biztos hogy erre lehet átprogramozni.

Elküldve
  Sky69 írta:
Közben megfejtettem, h én voltam a balfék. ...hehe!

Jó hely az a topbuzerátoros oldal!

Fordítva értelmeztem a csatit. Most megtaláltam az igazit, de nem lettem okosabb ami a lámpakigyulladást illeti, mert szépen kivillogta a 12-őt. :) Egymás után többször is, nagyon lelkesen.

Magyarul ő jól érzi magát, nekem meg főhet a fejem, h ugyan mé' szórakozik velem?

Ha a háromszori ismétlés után folytatódik a 12-es kód ismétlése, az azt jelenti a leírás szerint, hogy minden rendben van, pontosabban nincs tárolva semmilyen hibajelenség. A kézikönyv a problémák elhárítása után a hibatároló memóriájának a törlését javasolja (persze így a rádió kódot is újra be kell majd ütni). Nem tudom, hogy mindegyik típusnál így van-e, de elvileg a hibakódot a rendszer automatikusan is törli, ha 20 indítás után a hiba nem jelentkezik.

Elküldve

Ahogy mondtam.... van amelyiket törli, van amelyiket nem. és téves az az állítás is, miszerint áramtalanítás bizonyos időre

törli a hibakódokat. ez csak bizonyos régebbi vezérlők esetén volt így, nem soknál.

Elküldve
  opel16v írta:
egy csomó funkciója nem fog működni. gondolom CC egységet sem kaptál hozzá...

a fogyasztást meg csak akkor fogja jól mérni, ha át van programozva erre a motorra...

ja, és nem is biztos hogy erre lehet átprogramozni.

Ha a CC egység az egy kis fekete doboz akkor azt kaptam hozzá. A többi funkció annyira meg nem fontos! Nekem csak az óra a külső hőmérséklet a dátum meg a fogyasztás dolog kell! Azt hogy tudom meg hogy át lehet-e programozni! Mert láttam már 1.4SI -be ilyen computert.

Elküldve

Na sikerült bekötni a BC-t. Otthon, német bekötési leírással, kemény volt :unsure: . De csak a pillanatnyi fogyasztást méri azt is úgy hogy 4.5 l/h alapjáraton meg azt mutatja hogy mennyi benzin van a tankba azt meg úgy, hogy ha tankolok kiírja hogy 128 km de az fixen meg is marad, még ha 100 km megyek is vele. Zsír mert nem fogyaszt az auto :wacko: ! Meg a hőmérő, és óra megy! Az átlag sebesség meg az átlag fogyasztás az nem, ott csak vonalak vannak! Lehetséges hogy azért mert nincs átprogramozva a computerhez vagy amúgy is kéne mutatnia valamit csak más számokkal?

Elküldve

Sztem először is nem jó a programmodulja a BC-nek, ezért mutat ilyen magas pillanatnyi fogyasztást valamint ezért írkál hülyeséget a megtehető távolságra is , másodszor meg félmunkát végeztél, ugyanis a cucc nem kap jelet az impulzusjeladótól, ezért nem írja ki az átlagfogyasztást és a sebességet, valamint ezért l/h-ban mutatja a fogyasztást is, mert nem érzékeli hogy mikor halad az autó. Akkor ugyanis (asszem 13km/h sebesség felett, de ebben nem vagyok biztos) át kéne állnia l/h-ról l/100km-re. Szóval lesz ott még mit csinálni...

Elküldve

:unsure: akkor viszont kéne egy kis segítség mert a motorvezérlőre én csak egy kábelt kötöttem egy barna/fekete szinű és a vezérlő Pin B4 -es pontjára (C14SE). Meg egy kék/ fekete ment a kilóméter órához a nagyoobik csatlakozó 7 pinjére. Akkor melyik az impulzusjeladó? Köszi

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.