mackosajt Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 Egy mérésre, vagy 2-re lehet én is bejelentkezek majd. :unsure: Feltéve, ha lesz addigra nekem is ketyere. Bár attól függetlenül is jól jön a mérés.
Gepard Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 Várjatok, még meg sincs, de ha lesz, akkor mindenki sorbaállhat, csak egy sört kell fizetnie cserébe :D :unsure: :)
adorjant Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 huhhh,kicsit visszaolvasgattam a topikban,ha jól értelmezem ez a fajta BC nem egyenlő a gyárival. namármost. ha veszek bontottan BC-t vagy pedig veszek egy ilyet, pontosan mik azok a különbségek amit észreveszek? maga a kijelző? vagy pedig a funkciók is némiképpen eltérnek? valamint a garancia szempontjából érdemes lenne-e ezzel foglalkoznom? a G Astrához készült változatnak pedig nem láttam az árát. mennyibe kerül kompletten?
opel16v Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 Az első G Astrás verzió éppen a héten lesz működőképes Győrváry Tom gépében. Kompletten a komputer, kábelek és gyári BC gombos ablaktörlőkapcsoló egyben 34000. A kijelző marad a gyári. A funkciókról itt tudsz bővebben olvasni: http://www.opel16v.hu/CDL_hasznalati.zip Ha van kérdés, keress meg pü-ben! :unsure:
mackosajt Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 A Gabi féle nem fogja neked az izzók állapotát figyelni, de nagyon jó ketyere... a jelenlegi kijelzőt használja. Ára szerintem annyi, mint az F-es... A gyári kicsit drágább, bonyolultabb megoldás szerintem... Garancia... hmmm... ez jó kérdés... Gabi ad az övére garanciát.
adorjant Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 A Gabi féle nem fogja neked az izzók állapotát figyelni, de nagyon jó ketyere... a jelenlegi kijelzőt használja. Ára szerintem annyi, mint az F-es... A gyári kicsit drágább, bonyolultabb megoldás szerintem... Garancia... hmmm... ez jó kérdés... Gabi ad az övére garanciát. a garanciát mint az autóra vontakozót értettem,azaz,hogy ez a kis művelet kihat-e rá,marad-e látható nyoma. de egyelőre elmélyedek a leírásban :unsure:
mackosajt Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 Tamás! Ha gondolod, mesélhetek én is az f-es tapasztalataimról... :unsure:
opel16v Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 Ennek a beépítése sem más, mint pl. egy riasztóé. Rá kell kötni pár kábelre az autó kötegében, és ennyi. Semmi olyan módosítást nem kell végezni, amit ne lehetne eredetire visszaállítani.
adorjant Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 hmmm végignyálaztam a leírást,korrekt cucc! már csak pénz kéne :unsure:
Gepard Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 Remélem Gabi azért érzi mekkora, marketing tevékenységet folytatunk itt neki. :unsure: :)
warwolf Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Ma kisit megviccót az utólagos BC, mert a TID-en nem akart kialudni a fény.Valszeg az zavarta be, hogy előtte km.számálálót cseréztem a digiten, és onnan kaphatott egy impulzust, amitől lefagyott. Udival beszéltem, és neki is csinázott mánn ilyet az övé.Szal legközelebb, ha a digitet macerálom, leveszem az akksisarut! :wub: Biztos, ami biztos!
J0hnny Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Ma kisit megviccót az utólagos BC, mert a TID-en nem akart kialudni a fény.Valszeg az zavarta be, hogy előtte km.számálálót cseréztem a digiten, és onnan kaphatott egy impulzust, amitől lefagyott. Udival beszéltem, és neki is csinázott mánn ilyet az övé.Szal legközelebb, ha a digitet macerálom, leveszem az akksisarut! :P Biztos, ami biztos! Mindig ugatom,hogy ha PC-t szerelünk első számú törvény,hogy a 230-ból teljesen kikell húzni és nem csak a kapcsolót lenyomni! :wub:
opel16v Elküldve Szeptember15, 2006 Elküldve Szeptember15, 2006 A következő generáció október második felére várható a komputerből. Ebben már lesznek újítások is, főleg a kalibrációt tekintve. Elkészült egy első verziós leírás is erről az új típusról: http://www.opel16v.hu/bcweb/CDL_uj.pdf A beszerelése is könnyebb lesz ennek az új komputernek, minden Opel típushoz lesz beszerelési útmutató is. A kompatibilis típusok: - Astra F,G - Corsa B,C - Tigra A - Omega B - Vectra B Dízel egyelőre még kérdéses. Októberig ez a része is tisztázódik.
loree_gsi16v Elküldve Szeptember15, 2006 Elküldve Szeptember15, 2006 Gabi! GSi-hez még mindíg nincs? :wub:
opel16v Elküldve Szeptember15, 2006 Elküldve Szeptember15, 2006 GSi-hez még mindíg nincs? :wub: Szerintem jó a MID kijelzőhöz is a 10 karakteres változat, bár ki kéne próbálni. :P De minek neked ez, hiszen nem olyan sokkal tud többet a gyári bc-nél, hogy megérje kifizetni érte 26-ot (kormánykapcsoló nélkül ennyi).
loree_gsi16v Elküldve Szeptember15, 2006 Elküldve Szeptember15, 2006 Szerintem jó a MID kijelzőhöz is a 10 karakteres változat, bár ki kéne próbálni. :wub: De minek neked ez, hiszen nem olyan sokkal tud többet a gyári bc-nél, hogy megérje kifizetni érte 26-ot (kormánykapcsoló nélkül ennyi). Van benne km/h számláló, fordulat számláló, üzemanyag szint stb.
opel16v Elküldve Szeptember15, 2006 Elküldve Szeptember15, 2006 Hát ha ezért megéri neked (meg a gyorsulásmérés van pluszban), akkor próbálkozhatunk. :wub: De akkor kéne egy-két napra egy ilyen MID kijelző hogy lepróbáljam. :P
warwolf Elküldve Szeptember17, 2006 Elküldve Szeptember17, 2006 Gabi!Emléxel, hogy kifogásoltam, hogy a manual óra és a compi között eltérés van a megtett távolságot illetőleg? A Kadett LCD szerint sokkal közelebb lakok a melóhelyhez, mint azt korábban hittem. De mivel ezt az adatot erősíti meg a Compi is........................ Mi értelme van bolondítani a jónépet a futásteljesítményt illetőleg???????S, ráadásul gyárilag??????
opel16v Elküldve Szeptember17, 2006 Elküldve Szeptember17, 2006 Nem bolondításról van szó. Egyszerűen a kocsikban található műszeregységek, mérési rendszerek nem túl pontosak. És az előírások szerint úgy kell ezeket kalibrálni, hogy inkább többet mutassanak, mint kevesebbet. Ezért sebességmérésben az analóg órák 6-10%, az analóg de digitális bemenetű órák 3-6% körül csalnak felfele észrevételeim szerint. Tévedés ne essék, a digit műszeregység sem teljesen pontos, az is eltérhet 1-2%-ot. Nos, mivel órán belül a sebességmérés és távolságmérés is ugyanazt a sebességjelet (akár mechanikus, akár digitális formában) használja, ezért általában a méterszámlálás is többet mutat a kelleténél. Az én komputerem is csalhat sebességben tökéletes kalibráció mellett is 1%-ot, de akkor még nem is beszéltünk arról, hogy ha pl. kalibráció után változik a keréknyomás, máris kicsit jobban csalhat a sebességmérés/métermérés is. Ja, és hozzáteszem, mostanában a sok kihelyezett sebességkijelző tábla is valamiért felfelé van kalibrálva, szóval nem a tényleges, hanem kicsit több sebességet mutat...
mackosajt Elküldve Szeptember18, 2006 Elküldve Szeptember18, 2006 ... Az én komputerem is csalhat sebességben tökéletes kalibráció mellett is 1%-ot, de akkor még nem is beszéltünk arról, hogy ha pl. kalibráció után változik a keréknyomás, máris kicsit jobban csalhat a sebességmérés/métermérés is. Ja, és hozzáteszem, mostanában a sok kihelyezett sebességkijelző tábla is valamiért felfelé van kalibrálva, szóval nem a tényleges, hanem kicsit több sebességet mutat... pl. nálam is tapasztalható a fenti eset... BW-ről haza már 5-6 km eltérés volt a 2 műszer között... most meg mindössze 3-4 km... pedig csak annyi történt, hogy itthon kicsit több súly van a kocsiban, ha mindenki beül.
mackosajt Elküldve Szeptember26, 2006 Elküldve Szeptember26, 2006 Gabi! Sebesség terén szerintem tök jó lett a beállítás, mert GPS és a tütü között kb. 1 km/h a max eltérés. A többit meg, amit megbeszéltünk, akkor 5.-én beállítod?
opel16v Elküldve Szeptember26, 2006 Elküldve Szeptember26, 2006 A többit meg, amit megbeszéltünk, akkor 5.-én beállítod? Persze. :wub:
FPepe Elküldve Október12, 2006 Elküldve Október12, 2006 Gábor, lenne egy kérdésem: pár napja azt vettem észre, hogy a BC magától váltogatja a funkciókat. Alapbeállítás szerint fordulatszámmérés üzemmódban van, de többször is arra lettem figyelmes, hogy egyszer sebességmérés, máskor gyorsulásmérés üzemmódba lépett magától. Ez lehet azzal összefüggésben, hogy pár napja másik gyújtótrafót tettem az autóba próbára? Ez a trafó hallhatóan áthúz belül a motor járása közben, csakúgy, mint az eredetim, emiatt szereztem, de a jelek szerint ugyanolyan rossz. :lol: Esetleg ez okozhat olyan zavarimpulzusokat ,hogy ezt produkálja a BC? :lol:
opel16v Elküldve Október13, 2006 Elküldve Október13, 2006 Hát ha amiatt kapcsol a BC, akkor az már elég nagy baja annak a trafónak :lol: Először sztem nézd meg az ablaktörlőkapcsolón, nem-e szorulnak a gombok... Meg a kábelét kellene megnézni, nincs-e kicsúszva kicsit a komputerből.
Recommended Posts