opel16v Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Feltéve ha az idő jó lesz. :rolleyes: Az bizti hogy Gepard komputerét meg kell reparálnom, már tervbe van véve. :blink: Másnak akadt azóta gondja BC-vel? ;)
szabot Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Te Gabi! Ez a BC B Corsába is jó? A drágám 97-es X14XE motorral. Multec-S ECU van benne. Legalábbis én úgy tudom...
mackosajt Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Te Gabi! Ez a BC B Corsába is jó? A drágám 97-es X14XE motorral. Multec-S ECU van benne. Legalábbis én úgy tudom... Igaz nem Gabi vagyok, de válaszolok... Ha van hely a TID mögött, akkora távolságban, hogy a BC csatija elérjen hozzá, akkor berakható... minden szükséges vezeték megoldható... ha most a LEDesítésnél szétkapod a géped, majd nézd meg, hogy mekkora hely van a BC-nek... :rolleyes:
opel16v Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Jó abba is, csak helyet kell találni neki. :rolleyes: Keress meg mail-en, aztán megdumcsizzuk: gabor@opel16v.hu
I_S Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Úgy tennék én is egy ilyet az enyémbe, főleg mióta konfigoltuk és láttam mit tud ill. mit tudhat még (ha jól vágom lehet ezt még kiegészíteni okosságokkal) csak hát eladás előtt minek :rolleyes:
warwolf Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Jaja, megnézzük, megoldjuk. :rolleyes: Nekem a manuálisan, és a digit szerinti futott km-t kellen összehozni mert már elég nagy a különbség.Nem tudom, mi okozhatta az eltérést, hiszen az akkori 195/50-15-ös mérethez kalibráltad a dolgot.
opel16v Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Eltérés mindenképpen lesz, mert a BC pontossabban mér. Tudjuk igazítani majd a mostani álláshoz ettől függetlenül. :rolleyes:
warwolf Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Eltérés mindenképpen lesz, mert a BC pontossabban mér. Tudjuk igazítani majd a mostani álláshoz ettől függetlenül. :blink: A BC kevesebbet mutat, mint a manuális. :rolleyes:
opel16v Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Igen, ez így van. :rolleyes: A km számláló is siet az órában, mint a sebességmérő, bár kicsivel kevesebbet. :blink:
leslie Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Úgy tennék én is egy ilyet az enyémbe, főleg mióta konfigoltuk és láttam mit tud ill. mit tudhat még (ha jól vágom lehet ezt még kiegészíteni okosságokkal) csak hát eladás előtt minek :blink: Nem kell eladni egy ilyen príma jószágot. :rolleyes:
Gepard Elküldve Február26, 2006 Elküldve Február26, 2006 Köszi Gabi a kompjútört, eddig tökéletesen megy.
mackosajt Elküldve Február26, 2006 Elküldve Február26, 2006 X-es motorkódú kocsiba van már valakinek fogyimérő beszerelve? Kíváncsi lennék a fogyasztás adatokra 50 Km/h-nál 3-4-5 sebességi fokozatokban. mivel lejárt a kalibrálás, és remélem jó lett, ezért tudok adni adatokat. Igaz csak nagyjábóliakat, ha nem gond. szóval:50 km/h egyenletes haladáskor 3.-ban kb. 6 Liter körül mozog 4.-ben kb. 5 Liter körül 5.-ben kb. 4,7 Liter viszont ha érdekel, hogy miket mutat gyorsításkor erről a tempóról, akkor nagyon meg kell kapaszkodni...akár 3-4szeres értékek is befigyelnek. 1-esben már volt szerencsém látni 47,5 literes kijelzést!!! :rolleyes: ui: azért csak kb.-nak nevezem az értékeket, mert ha legközelebb tankolok, leellenőrzöm, hogy tényleg jó lett-e a kalibrálás.
Gepard Elküldve Február26, 2006 Elküldve Február26, 2006 3.-ban kb. 6 Liter körül mozog 4.-ben kb. 5 Liter körül 5.-ben kb. 4,7 Liter Ok köszi. Remélen kb:két héten belül nekem is lesz. :rolleyes:
epk947 Elküldve Február26, 2006 Elküldve Február26, 2006 (edited) mivel lejárt a kalibrálás, és remélem jó lett, ezért tudok adni adatokat. Igaz csak nagyjábóliakat, ha nem gond. szóval:50 km/h egyenletes haladáskor 3.-ban kb. 6 Liter körül mozog 4.-ben kb. 5 Liter körül 5.-ben kb. 4,7 Liter viszont ha érdekel, hogy miket mutat gyorsításkor erről a tempóról, akkor nagyon meg kell kapaszkodni...akár 3-4szeres értékek is befigyelnek. 1-esben már volt szerencsém látni 47,5 literes kijelzést!!! :blink: ui: azért csak kb.-nak nevezem az értékeket, mert ha legközelebb tankolok, leellenőrzöm, hogy tényleg jó lett-e a kalibrálás. Egyetértek az előttem szólóval! Nekem nagyon hasonló adatokat produkál a 2 lityós gyári BC-vel. :rolleyes: Csak még annyit ehhez, hogy 5. ben gyorsítva 40 liter, 4.-ben gyorsítva kb.35 liter, 3.-ban gyorsítva 28-30 liter!!! Módosítva Február26, 2006 : epk947
opel16v Elküldve Február27, 2006 Elküldve Február27, 2006 "5. ben gyorsítva 40 liter, 4.-ben gyorsítva kb.35 liter, 3.-ban gyorsítva 28-30 liter!!!" Az sem mindegy, hogy milyen sebességről. :rolleyes: Gepard! Szólok amint megvannak az új fogyimérő modulok. :blink:
Gepard Elküldve Február27, 2006 Elküldve Február27, 2006 "5. ben gyorsítva 40 liter, 4.-ben gyorsítva kb.35 liter, 3.-ban gyorsítva 28-30 liter!!!" Az sem mindegy, hogy milyen sebességről. :rolleyes: Én arra gondolnék, hogy 50-ről gyorsítva írta ezeket az adatokat. Gepard! Szólok amint megvannak az új fogyimérő modulok. :blink: Oké várom, az infót, és mégegyszer köszi a komputer cserét.
epk947 Elküldve Február27, 2006 Elküldve Február27, 2006 Én arra gondolnék, hogy 50-ről gyorsítva írta ezeket az adatokat. Igazat beszél! :rolleyes:
iqbéla Elküldve Március2, 2006 Elküldve Március2, 2006 Ide is beírom, mégiscsak ez a szaktopik. Noszóval, sosem égett a középkonzol izzóm, és nem működik a szivargyújtótöltőm. Nem lehet, hogy kiégett csak a biztosíték? Vagy valakinek van tippje, mi lehet? Melyik az ideillő biztosíték? A műanyag fedőlapon ugyan van infó, de a piktogrammok közt nem találtam hasonlót, a rövidítéseket pedig nem értem, Köszi
powerup Elküldve Március2, 2006 Elküldve Március2, 2006 Ide is beírom, mégiscsak ez a szaktopik. Noszóval, sosem égett a középkonzol izzóm, és nem működik a szivargyújtótöltőm. Nem lehet, hogy kiégett csak a biztosíték? Vagy valakinek van tippje, mi lehet? Melyik az ideillő biztosíték? A műanyag fedőlapon ugyan van infó, de a piktogrammok közt nem találtam hasonlót, a rövidítéseket pedig nem értem, Köszi Megnéztem,de nem hinném hogy biztosíték.Az Autodata szerint a szivargyújtó az F20-as biztin van és még más is....Az izzóid kiéghettek,a szivargyújtó meg elromolhatott.Próbalámpázás... :) http://kep.tar.hu/powerup/50232029/20142369#2
iqbéla Elküldve Március2, 2006 Elküldve Március2, 2006 Köszi. Most nézem, hogy ez a bórdkámpjútör topic :))) Aszittem az elektromos...
Gepard Elküldve Március12, 2006 Elküldve Március12, 2006 Köszönöm Gabinak az xm1 modult. Kíváncsi leszek rá hogy milyen lesz kalibrálás után. Remélem Leslie cartársé is oké azóta. A rendőrős sztorit meg sajnálom, ha uncsitesóm is ott lett volna akkor no problem, így sajnos nem volt segítség. (ők sem csípik mindannyian egymást)
leslie Elküldve Március12, 2006 Elküldve Március12, 2006 Minden szuper lett. :) Utólag is még1x thx a kitérőt. Kicsit meglepődtem, h Gabi a verseny géppel jött. Kicsit brutál hangja van, elég durva lehet bennt. ;)
opel16v Elküldve Március13, 2006 Elküldve Március13, 2006 Szívesen. :) Akinek még kell ilyen BC vagy csak fogyimérő modul, az szóljon, mert elkészült az újabb széria! Emlékeztetőül a leírás: http://www.opel16v.hu/CDL_hasznalati.zip ;)
afonya Elküldve Március14, 2006 Elküldve Március14, 2006 Ez a computer mennyire "fájdalmas" anyagilag, és a dieselbe be lehet e építeni?
Gepard Elküldve Március14, 2006 Elküldve Március14, 2006 Csak a pontossághoz írnám le. Nekem alapjáraton általában 910-et mutat a Gabi fél műszer. Tegnap voltam z.kártyán, és amikor megkaptam a papírt akkor néztem az adatokat: alapjárati ford.szám 910 Ez magáért beszél.
Recommended Posts