FPepe Elküldve Június15, 2015 Megoszt Elküldve Június15, 2015 De, de ahhoz kellően zakkantnak kell lenni, hogy átfolyásmérőkből építsen az ember egy komplett fogyasztásmérő rendszert, amit aztán rágyógyít. Asszem kettőt láttam eddig, de nem kizárt hogy az egyik a másik későbbi változata volt. Olyan nyelven készült a leírás amit nem ismerek. :D egy biztos, villany-astrából is több volt, mint gyárilag bc-s dízelből. :D Sztem felesleges átfolyásmérőket beépíteni. Dieselnél (ezeknél ez időseknél) két dolog befolyásolja a fogyasztást: a fordulatszám és a hidegdúsítás ki/bekapcsolt állapota. Egy pic-es cuccal ezekből lehetne fogyasztást mérni (saccolni) sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július11, 2015 Megoszt Elküldve Július11, 2015 Mai szerzeményem. Kemény 4000 birodalmi forint volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Július11, 2015 Megoszt Elküldve Július11, 2015 Mai szerzeményem. Kemény 4000 birodalmi forint volt. Aztaaaaa! Hol sikerült ennyiért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július11, 2015 Megoszt Elküldve Július11, 2015 Aztaaaaa! Hol sikerült ennyiért? Gyarmati bontó. De sztem az öreg nem volt tisztában vele, hogy mit ad el. A kábelezése is kész van már, csak a végeket kell összeforrasztani. Day egy kérdésem azért van. Ezen a diag csatiba 2 kivezetés van. De az a 10 lábú csatlakozóhoz van. Az enyém meg 16-os. Abba viszont csak 1 szálat mutat a rajz. Elég az neki??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július11, 2015 Megoszt Elküldve Július11, 2015 Gyarmati bontó. De sztem az öreg nem volt tisztában vele, hogy mit ad el. A kábelezése is kész van már, csak a végeket kell összeforrasztani. Day egy kérdésem azért van. Ezen a diag csatiba 2 kivezetés van. De az a 10 lábú csatlakozóhoz van. Az enyém meg 16-os. Abba viszont csak 1 szálat mutat a rajz. Elég az neki??? Igen. Ami a 8-as pinbe megy, azt kell bekötni a diagcsatiba. A másikkal nem kell foglalkozni, az a diagszál, amivel pl tankszintet lehet állítani. 10 pinesnél a D pontra kéne a plusz egy vezetéket, míg a másikat a G lábra, ami 16 pinesnél a 8-as. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július11, 2015 Megoszt Elküldve Július11, 2015 Igen. Ami a 8-as pinbe megy, azt kell bekötni a diagcsatiba. A másikkal nem kell foglalkozni, az a diagszál, amivel pl tankszintet lehet állítani. 10 pinesnél a D pontra kéne a plusz egy vezetéket, míg a másikat a G lábra, ami 16 pinesnél a 8-as. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Július11, 2015 Megoszt Elküldve Július11, 2015 Mai szerzeményem. Kemény 4000 birodalmi forint volt. Hát, nem akarlak elkeseríteni, de az ránézésre látszik, hogy a hűtővíz szintjeladó hibás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július12, 2015 Megoszt Elküldve Július12, 2015 Hát, nem akarlak elkeseríteni, de az ránézésre látszik, hogy a hűtővíz szintjeladó hibás. Észrevettem, mert nem az első BC amit beépítek.. De sztem 4000-ért akkor is megérte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július12, 2015 Megoszt Elküldve Július12, 2015 Gyarmati bontó. De sztem az öreg nem volt tisztában vele, hogy mit ad el. A kábelezése is kész van már, csak a végeket kell összeforrasztani. Day egy kérdésem azért van. Ezen a diag csatiba 2 kivezetés van. De az a 10 lábú csatlakozóhoz van. Az enyém meg 16-os. Abba viszont csak 1 szálat mutat a rajz. Elég az neki??? nem emléxel milyen motorosból szedted ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július12, 2015 Megoszt Elküldve Július12, 2015 nem emléxel milyen motorosból szedted ki? C20NE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július12, 2015 Megoszt Elküldve Július12, 2015 Műxik. Persze a szintjelzőket még nem kötöttem be, mert javítanom kell, de hamarosan meglesz az is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július12, 2015 Megoszt Elküldve Július12, 2015 Műxik. Persze a szintjelzőket még nem kötöttem be, mert javítanom kell, de hamarosan meglesz az is. :D :icon13: :icon1: Szintjelző nálam sincs bekötve. Nem értem oda még, pedig a rakoncátlankodó tempomat miatt volt szétszedve a műszerfal hétvégén. Mindig elmarad, pedig kb. 4 csavar lenne. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július12, 2015 Megoszt Elküldve Július12, 2015 :icon13: :icon1: Szintjelző nálam sincs bekötve. Nem értem oda még, pedig a rakoncátlankodó tempomat miatt volt szétszedve a műszerfal hétvégén. Mindig elmarad, pedig kb. 4 csavar lenne. :D sztem itt sokanvannak igy, hogy csak (még) 4 csavar a boldogszág.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Július12, 2015 Megoszt Elküldve Július12, 2015 Gyarmati bontó. De sztem az öreg nem volt tisztában vele, hogy mit ad el. A kábelezése is kész van már, csak a végeket kell összeforrasztani. Day egy kérdésem azért van. Ezen a diag csatiba 2 kivezetés van. De az a 10 lábú csatlakozóhoz van. Az enyém meg 16-os. Abba viszont csak 1 szálat mutat a rajz. Elég az neki??? Ha 92-es a BC, akkor sajnos kell szerezni egy 10 pines csatlakozót, bele kell húzni pozitívat, negatívot, meg a 2 diag szálat a megfelelő helyre. Sok szívás után 1 hónapja találtam egy német fórumon, illetve azt is, hogy a 11-es szálat be kell kötni a relénél a kék-pirosra, hogy pontosan tudja mérni a fogyit. Ez csak a 92-es gyártású BC-re igaz!!! Nem autófüggő, hanem BC évjárat függő dolog. A 92-esen kívül a többi BC-nél már nincsen ez a fajta szívás. Ja és csak TECH1-el lehet programozni. Ha nem tudod az évjáratot, akkor abból jössz rá, hogy adathibával elszáll csatlakozás helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július13, 2015 Megoszt Elküldve Július13, 2015 :icon13: :icon1: Szintjelző nálam sincs bekötve. Nem értem oda még, pedig a rakoncátlankodó tempomat miatt volt szétszedve a műszerfal hétvégén. Mindig elmarad, pedig kb. 4 csavar lenne. :D Az olajszint jelzőt el sem hoztam. Nekem alu karterem van, egy vagyon lenne a csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július13, 2015 Megoszt Elküldve Július13, 2015 Az olajszint jelzőt el sem hoztam. Nekem alu karterem van, egy vagyon lenne a csere. Mer? Olaj le, teknő le, persely, jeladó be, teknő fel, olaj be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július13, 2015 Megoszt Elküldve Július13, 2015 Mer? Olaj le, teknő le, persely, jeladó be, teknő fel, olaj be. Kéne egy másik teknő hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július13, 2015 Megoszt Elküldve Július13, 2015 Lemezteknőbe is betehető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július13, 2015 Megoszt Elküldve Július13, 2015 Lemezteknőbe is betehető? Eredetileg azokban vannak, csak később az X-es motorok megjelenésével a lemezteknőt lecserélte az alu, emiatt a betölthető olajmennyiség is változott (meg van klímás és nem klímás teknő is). De ilyet eddig életemben csak egyszer láttam, ami alu olajteknő és benne gyárilag a szintjelző. Konkrétan pont X16SZR motoros volt, gyári BC-vel, gyárilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július13, 2015 Megoszt Elküldve Július13, 2015 Eredetileg azokban vannak, csak később az X-es motorok megjelenésével a lemezteknőt lecserélte az alu, emiatt a betölthető olajmennyiség is változott (meg van klímás és nem klímás teknő is). De ilyet eddig életemben csak egyszer láttam, ami alu olajteknő és benne gyárilag a szintjelző. Konkrétan pont X16SZR motoros volt, gyári BC-vel, gyárilag. A tiedbe beépítetted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július13, 2015 Megoszt Elküldve Július13, 2015 Itt van, de az sincs még bekötve: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július13, 2015 Megoszt Elküldve Július13, 2015 A tiedbe beépítetted? Nem. Még mindig a 2009-es állapot van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július14, 2015 Megoszt Elküldve Július14, 2015 Úgyértem utólagosan bele lehet hákolni a sima lemezteknőbe is? Eredetileg azokban vannak, csak később az X-es motorok megjelenésével a lemezteknőt lecserélte az alu, emiatt a betölthető olajmennyiség is változott (meg van klímás és nem klímás teknő is). De ilyet eddig életemben csak egyszer láttam, ami alu olajteknő és benne gyárilag a szintjelző. Konkrétan pont X16SZR motoros volt, gyári BC-vel, gyárilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fefeo Elküldve Augusztus15, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2015 Meriva a 1.7 dti 2004-es a BC kijelzőm GID (így vettem) sikerült a márkaszervízben beállítani, hogy látszódjon a BC1, BC2 de az üzemanyag adatokat nem jelzi! Mi lehet a gond vagy csak ügyetlenek voltak a márkaszervízben? Válaszokat köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rekoman Elküldve Október6, 2015 Megoszt Elküldve Október6, 2015 Sziasztok egy kis segítséget kérnék x14xe motoros f astrám van. Milyen kódra és impulzus számra kellene beállítani a BC-t hogy minden jó legyen ? Most 144-1 en van és 16530 az impulzus szám. Vagy ez is jó hozzá ???? átlagsebességet aránylag jól mér az órához képest 5km/h val kevesebb álló helyzetben 1liter / órát ír ami soknak tűnik az az hogy a megtehető út még elég sok pl egy tele tankal átlagban 650 km ert tudok menni de a bc 780 at ír ki . Előre is köszönöm a válaszokat!!!!! Sajnos x14xe hez sehol nem találtam semmi leírást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts