daykiller Elküldve Január19, 2015 Megoszt Elküldve Január19, 2015 De konkrétan mi alapján érzékeli az izzó kiégést? Áramfelvétel, vagy hogy ? Igen, áramfelvétel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január19, 2015 Megoszt Elküldve Január19, 2015 Igen, áramfelvétel. Az, hogy a gyári egy H4 izzó helyett, kettő H1 van / lámpa az bezavarhatja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2015 Megoszt Elküldve Január19, 2015 Az, hogy a gyári egy H4 izzó helyett, kettő H1 van / lámpa az bezavarhatja? Ha 55W-os mindkettő, akkor nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január19, 2015 Megoszt Elküldve Január19, 2015 Ha 55W-os mindkettő, akkor nem. Akkor szakadás van valahol? Kiírja hogy Abblendl Rücklicht. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2015 Megoszt Elküldve Január19, 2015 Akkor szakadás van valahol? Kiírja hogy Abblendl Rücklicht. A hátsó helyzetjelzőre anyázik, nem az elsőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január19, 2015 Megoszt Elküldve Január19, 2015 A hátsó helyzetjelzőre anyázik, nem az elsőre. Az jó. Csak akkor írja ki, ha tompítottat kapcsolok. Helyzetjelzőnél még nem. Ezért gondoltam ghogy az Angel Eyes zavarja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2015 Megoszt Elküldve Január19, 2015 Az jó. Csak akkor írja ki, ha tompítottat kapcsolok. Helyzetjelzőnél még nem. Ezért gondoltam ghogy az Angel Eyes zavarja. Tutira jól van bekötve a CC? Mert ez igencsak érdekes. Hátsó helyzetjelzőket, féklámpákat és a tompítottakat figyeli csak. Lehet esetleg valahol egy testhiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január19, 2015 Megoszt Elküldve Január19, 2015 Tutira jól van bekötve a CC? Mert ez igencsak érdekes. Hátsó helyzetjelzőket, féklámpákat és a tompítottakat figyeli csak. Lehet esetleg valahol egy testhiba? Passz, így vettem. Gondolom gyári a géjesiben a BC. Link to comment Megosztás: More sharing options...
endi29 Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Sziasztok! Olvasgattam a hozzászólásokat visszafelé és nem igazán értek valamit a BC-vel kapcsolatban. Olvastam hogy van TID meg MID kijelző, meg a BC. Mi a különbség ezek között? Mert nekem emlékeim szerint olyan van (csak nem működik már régóta) a 92- es C14NZ astrámban ami csak a órát.dátumot meg a hőmérsékletet jelezte ki. Gondolkoztam rajta hogy kéne szerezni egyet ami működőképes.Csak már elbizonytalanodtam hogy milyen is kellene.A BC-ről olvastam hogy kijelzi a fogyasztást meg a üzemanyagszintet, meg figyeli az izzókat stb. Gondolom ez a fajta BC már a 92 utáni astrákban van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 (edited) Alapvetően 4 féle megoldás létezik, felszereltség és évjárat függvénye. A legalapabb verzióban csak egy digitális óra volt, ezt rádió nélkül rendelve szerelték be gyárilag. 94 előtt volt a DID (Double Info Display) kijelző, amely a rádió kijelzéseit és a dátumot valamint az időt mutatta, ezt a típust úgy ismered meg, hogy a kijelző nincs 3 részre elválasztva egybe van. 94 után volt a TID (Triple Info Display) kijelző, amely az előbbieken túl már a külső hőmérsékletet is mutatta és három részre van osztva. A GSi gyártásától kezdve (91-től) van a MID (Multi Info Display) kijelző amely két soros és a fentieken túl a BC (board computer=fedélzeti számítógép) és a CC (check control=önellenőrző rendszer) kijelzéseit is mutatja. A tiédben valószínűleg csak digitális óra vagy DID kijelző volt eredetileg, de ezt utólag ki lehet cserélni (lehet már ki is van cserélve) TID-re ha beszerelsz egy külső hőfokjeladót. Módosítva Március1, 2015 : Astra F Caravan Link to comment Megosztás: More sharing options...
endi29 Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Alapvetően 4 féle megoldás létezik, felszereltség és évjárat függvénye. A legalapabb verzióban csak egy digitális óra volt, ezt rádió nélkül rendelve szerelték be gyárilag. 94 előtt volt a DID (Double Info Display) kijelző, amely a rádió kijelzéseit és a dátumot valamint az időt mutatta, ezt a típust úgy ismered meg, hogy a kijelző nincs 3 részre elválasztva egybe van. 94 után volt a TID (Triple Info Display) kijelző, amely az előbbieken túl már a külső hőmérsékletet is mutatta és három részre van osztva. A GSi gyártásától kezdve (91-től) van a MID (Multi Info Display) kijelző amely két soros és a fentieken túl a BC (board computer=fedélzeti számítógép) és a CC (check control=önellenőrző rendszer) kijelzéseit is mutatja. A tiédben valószínűleg csak digitális óra vagy DID kijelző volt eredetileg, de ezt utólag ki lehet cserélni (lehet már ki is van cserélve) TID-re ha beszerelsz egy külső hőfokjeladót. Köszi a választ. Lehet hogy a hőmérsékletet nem jelezte ki az enyém.Már nem emlékeztem rá pontosan. Lehet még találni ilyen alap DID kijelzőt? Vagy esetleg másfajtát is be lehet tenni ami többet tud mint az alap DID kijelző? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Köszi a választ. Lehet hogy a hőmérsékletet nem jelezte ki az enyém.Már nem emlékeztem rá pontosan. Lehet még találni ilyen alap DID kijelzőt? Vagy esetleg másfajtát is be lehet tenni ami többet tud mint az alap DID kijelző? persze hogy lehet találni bele lehet, midegyiket amit az elöző hozzásolásban írtak, persze attol függöen mi volt benne drotolni kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április7, 2015 Megoszt Elküldve Április7, 2015 Üdv! Nekiláttam BC-nek. A fizikai részével talán nem lesz gond, de kb 110 oldal vissza olvasása után pár kérdés felmerült bennem. Anno írta Opel16V, hogy... idézek: "A gyári programozásában az a nagy lutri, hogy van egy szép nagy táblázat, melyik gyári számú (van vagy 20 féle) BC-t milyen nyelvre, kerékméretre és fogyasztásmérésre lehet programozni. Vagyis ha nem jó gyári számút vett valaki, akkor max dísznek használhatja, vagy megtanulhat franciául pl" Ez végül mintha megdőlt volna, de lehet félreértettem? Németre nem lehet átrakni? Na most később előkerült a 92-es nem megy csak x motorral, de 94-es már megy az Y-nal is... de volt aki Tech1-2 vel programozva használta a 92-es BC-t másik autón. Felmerült a régi, és új útjeladó impulzusa. Az átprogramozható. Igazából a problémám a következő. Vettem egy BC-t. Sajnos az idők folyamán a ráragasztott papír elpárolgott az eladónál. Megpróbáltam informálódni, hogy mi lehet a GM száma, de a VDO semmit nem ír rá a nyákra. Annyit láttam, hogy van a nyákra nyomva egy bélyegzővel egy dátum jellegű adat. 11/91. Ez 91 év, 11. hó lehet. Tehát 92-es lehet a kütyü. Ebből igazán sok dolog nem derült ki. Kiírást a hétvégén fogok látni. Nyelvet ugye még nem tudom. A gyik BC részen ugye a nyelvezet-gm szám következtethető 90 434 120 csak Német, Holland, Olasz, Francia 90 434 121 csak Angol, E, S, 90 434 474 Összes nyelv 90 434 425 Összes nyelv Ebből legfeljebb arra tudok, hogy, ha mondjuk holland, olasz, vagy francia, akkor 120. Ha angol akkor 121-474-425 végű lehet. Német esetén 121 esik ki. Ebből még mindig nem fogom tudni, hogy melyik, és mondjuk ha nem angol, hanem német, akkor lehet-e állítani angolra. Preferált lenne az angol, de ha más nincsen, akkor német. X16XEL motorkód. Táblázatot nézve nem szerepel a motorkód 95-ig. Ugyanakkor, későbbi táblázatokat nézve együtt szerepel a többi motorral. Logikázva megfelelne, hiszen oda van sorolva a többi közé amit kezelt, de pontos választ az oldalak átolvasása sem adott nekem. Lehet így hirtelen sokkkk volt 110 oldal visszafelé olvasva! :D Tehát a kérdés, hogy jó-e a MID ehhez a kocsihoz, lehet-e valahogy gm számot megtudni, függ-e az évjárattól, hogy tudom-e használni. Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Nem a kérdésre válaszolva: Ki kell választani a táblából, hogy melyik kód lenne jó (motor, angol, rádióval vagy anélkül, impulzus), és meg kell próbálni beállítani. Tartalékba érdemes kiválasztani a német nyelv kódját is, ha az elsőt nem veszi be. Maga a Tech1 vagy 2-vel programozás 1 perc, ott már mindegy, hogy 1x vagy 5x kell próbálkozni. Persze erre állítás előtt nem árt rákérdezni. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Nem a kérdésre válaszolva: Ki kell választani a táblából, hogy melyik kód lenne jó (motor, angol, rádióval vagy anélkül, impulzus), és meg kell próbálni beállítani. Tartalékba érdemes kiválasztani a német nyelv kódját is, ha az elsőt nem veszi be. Maga a Tech1 vagy 2-vel programozás 1 perc, ott már mindegy, hogy 1x vagy 5x kell próbálkozni. Persze erre állítás előtt nem árt rákérdezni. :icon1: Nem lesz baja a próbálkozástól? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 (edited) Szerintetek TID-et dobhatom a kukába ha átforrasztott csatlakozókkal is alig mutat valamit, vagyis kiolvashatatlan ? (gondolom a kis 7 szegmenses szalagkábele vagy maga a kijelző rossz) Módosítva Április9, 2015 : Stevy Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Szerintetek TID-et dobhatom a kukába ha átforrasztott csatlakozókkal is alig mutat valamit, vagyis kiolvashatatlan ? (gondolom a kis 6 szegmenses szalagkábele vagy maga a kijelző rossz) Tudom, hűlye kérés, de a háttérvilágítást biztosító izzókat/LED-et betetted/működik? (2 drb). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Persze, nem a fényerővel van a baj :D (háttérvilágítás az megvan folyamatosan) Csak azzal hogy össze vissza attól függ épp milyen napja van a szegmenseket úgy jeleníti meg. Volt hogy jó volt aztán meg 3/4-e semmi, de most egy ideje már nem volt jó egyszer se. Egy ideig olyan is volt hogy halványak voltak bizonyos szegmensek, de most meg 4-5 látható aztán annyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Szerintetek TID-et dobhatom a kukába ha átforrasztott csatlakozókkal is alig mutat valamit, vagyis kiolvashatatlan ? (gondolom a kis 6 szegmenses szalagkábele vagy maga a kijelző rossz) Nekem most szabadul fel 1, ha érdekel.... Hibátlan! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Írj egy üzenetet ,hogy mennyit kérnél érte. Az osztott vagy a sima tokos ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Nem lesz baja a próbálkozástól? :) Nem hiszem, ez egy sima memória írás, mint régen a bios. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Nem hiszem, ez egy sima memória írás, mint régen a bios. A BIOS a beállításait CMOS-ban tárolja. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 A BIOS a beállításait CMOS-ban tárolja. :P Az nem memória? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Az nem memória? :rolleyes: De az. Csak sokan keverik ugye azzal, hogy BIOS-ba ment, pedig nem oda. Marhára érdekes lenne, ha minden egyes BIOS beállítás módosítással újraégetné az IC-t. :D Amúgy a mai napig CMOS-ban mentenek. Csak a BIOS program változott eeprom tárolásról flashesre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Nah mák! Omega digitklíma csati pont jó lett a BC seggébe! A csatlakozó felső végén kellett 2 csúszkába bele reszelni egy hangyányit, és teljesen úgy működik, mint a gyári csatlakozó. Annyi, hogy sárga, viszont 26 szálas. Ha esetleg valaki csatit keresne hozzá... http://img.index.hu/imgfrm/1/7/6/2/BIG_0010291762.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts