khena Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Hali, nekem gyári a BC a kocsimban, és állandóan féklámpa hibát ír. illetve gyújtás rá ki írja hogy nincs ablakmosóm aztán féklámpa továbbléptetem elindulok egyszer csak beugrik a féklámpa, teljesen random mikor, ha pályán megyek és egy órája nem is gondoltam a fékre akkor is van hogy beugrik...hogy tudom ezt ki iktatni? jó a féklámpám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Hali, nekem gyári a BC a kocsimban, és állandóan féklámpa hibát ír. illetve gyújtás rá ki írja hogy nincs ablakmosóm aztán féklámpa továbbléptetem elindulok egyszer csak beugrik a féklámpa, teljesen random mikor, ha pályán megyek és egy órája nem is gondoltam a fékre akkor is van hogy beugrik...hogy tudom ezt ki iktatni? jó a féklámpám. BC hátulján a csati kontakt hibás lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 BC hátulján a csati kontakt hibás lehet. Vagy a féklámpa foglalatja. http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=6938405682563bb558beb7d1b28227cd6938405682563bb558beb7d1b28227cd&kid=750962&aid=257345 Az antennadugó melletti csatlakozóba amik vannak barna fehér vezetékek, azok meg vannak számozva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Vagy a féklámpa foglalatja. http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=6938405682563bb558beb7d1b28227cd6938405682563bb558beb7d1b28227cd&kid=750962&aid=257345 Az antennadugó melletti csatlakozóba amik vannak barna fehér vezetékek, azok meg vannak számozva? Belülről vannak megszámozva a pinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Belülről vannak megszámozva a pinek. És honnan tudom melyik drót melyikbe megy? Ha a drótok nincsenek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 És honnan tudom melyik drót melyikbe megy? Ha a drótok nincsenek? Kapcsolási rajz? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Kapcsolási rajz? :D Ja gondoltam rá. Elvileg van 3 vagy 4 barna fekete drót ami a rádió mögött van.(ha megvan mind, és azokat találtam meg.) Valami jóképességű levágta a csatlakozót róla. Azt akarom visszakötni a kijelzőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Ja gondoltam rá. Elvileg van 3 vagy 4 barna fekete drót ami a rádió mögött van.(ha megvan mind, és azokat találtam meg.) Valami jóképességű levágta a csatlakozót róla. Azt akarom visszakötni a kijelzőhöz. Régebbi rajzokon barna-fehérnek vannak jelölve, a 97-esen már nem egységes. 17->9 18->10 22->11 Így vannak. Az első a rádió csati és -> MID-be. Ha gyári rádiót nézel, azon van olyan, hogy SCL, MRQ és SDA. Tehát SCL a 17-es pin, MRQ a 18-as, SDA a 22-es. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Hali! Hogy tudok elindítani egy immos F astrát chippes kulcs nélkül? A kulcsa elveszett,de volt másolat,csak nem chippes. 97-es 1.4benzin Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Hali! Hogy tudok elindítani egy immos F astrát chippes kulcs nélkül? A kulcsa elveszett,de volt másolat,csak nem chippes. 97-es 1.4benzin Sehogy. Körülményes megoldások vannak, de a legegyszerűbb talán, ha veszel egy motorvezérlőt, meg hozzá a transponder chippeket a kulcsokból és kicseréled. Vagy ha 1.4 8 szelep, akkor egy nem immo-s motorvezérlőt berakni ideiglenesen. Vagy szerezni chippeket, berakni a kulcsba, aztán valahol felprogramoztatni a motorvezérlőre a két új chippet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Hali! Hogy tudok elindítani egy immos F astrát chippes kulcs nélkül? A kulcsa elveszett,de volt másolat,csak nem chippes. 97-es 1.4benzin Volt egy ismerős, aki megoldotta nekem. Elküldtem az immokarikát-t ő meg hozzá rendelt egy chipet. Sajnos a "munkája" miatt sűrűn vált telefont, de megpróbáhatom kideríteni a számát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Volt egy ismerős, aki megoldotta nekem. Elküldtem az immokarikát-t ő meg hozzá rendelt egy chipet. Sajnos a "munkája" miatt sűrűn vált telefont, de megpróbáhatom kideríteni a számát. És mennyibe kerül egy ilyen mutatvány? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 És mennyibe kerül egy ilyen mutatvány? 3-5év.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 3-5év.... Akkor is ha van enyhítő körülmény? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 És mennyibe kerül egy ilyen mutatvány? 3000ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Akkor is ha van enyhítő körülmény? :D Enyhítő körülménynek számít ha saját az autó? ???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Napalm Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Sziasztok! Régi, ALDL-es ECU-hoz talált már valaki olyan diagnosztika programot, ami működik is? (Építettem egy rs232-es illesztőt a G lábhoz) 93-as C14NZ-ről volna szó. Szegény folyamatosan dobálja a motorhibakódot, de nem tárolt hiba, nem lehet kivillgotatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Enyhítő körülménynek számít ha saját az autó? ???? Szerintem igen, a saját autón bármikor kiiktatom mondjuk az indításgátlót, másén nem szivesen. Ha ellopják nem akarom azt hallani hogy miattam volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Az már K-vonalas, Opcomnak olvasnia kell! Nekem a C16NZ-hez kellett a Multec Monitor nevű progi. Az 1.1 van meg de elég instabil, az 1.2 verzió meg égen földön nincs a neten. Hardverileg meg egy 10kohmos ellenállás kellett az A-B közé, és az E lábon jött az adat. A CE lámpa meg vadul villódzott menet közben :) Sziasztok! Régi, ALDL-es ECU-hoz talált már valaki olyan diagnosztika programot, ami működik is? (Építettem egy rs232-es illesztőt a G lábhoz) 93-as C14NZ-ről volna szó. Szegény folyamatosan dobálja a motorhibakódot, de nem tárolt hiba, nem lehet kivillgotatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Az már K-vonalas, Opcomnak olvasnia kell! Nekem a C16NZ-hez kellett a Multec Monitor nevű progi. Az 1.1 van meg de elég instabil, az 1.2 verzió meg égen földön nincs a neten. Hardverileg meg egy 10kohmos ellenállás kellett az A-B közé, és az E lábon jött az adat. A CE lámpa meg vadul villódzott menet közben :) Ilyen a HW? http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/polonez.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Lényegében igen, annyi más hogy én egy MAX232-es ic-vel csináltam a szintillesztést, mert USB-soros átalakítóm van, ami meg TTL szintű. Így két legyet elintéztem egyszerre. Egy műszerdobozba összeraktam ezt a gázvezérlő illesztőjével, jó hosszú vezetékkel, hogy menet közben laptopról is lehessen vallatni. De sajnos ez a multec-es progi időnként meghülyül :( Elküldenéd ennek a képnek a forrását? Hátha a lengyelek tudnak valamit amit mi nem. Anno én itt találtam infót az ALDL protokollról: http://wbo2.com/~techedge.com.au/vehicle/aldl160/aldl_hw.htm Ilyen a HW? http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/polonez.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Napalm Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Üdv! Lehet, hogy hardverhiba :) Én a G-t közöttem be a 8192 Baud datára... na holnap gyorsan meg is nézem közelebbről! OP-COM-ból melyik az a "verzió", amelyi még COM párti, és hajlandó is működni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 (edited) Azon a lábon is kéne hogy jöjjön az adat. Az E láb a 160 baudos vacak a 16NZ-n csak ilyen van (sajnos). Neked ez kell: http://wbo2.com/~techedge.com.au/vehicle/aldl8192/8192hw.htm Milyen progit használsz? A sínai opcomok mind usbsek. Átalakítóval 10pin -> 16pin működhet a dolog. Üdv! Lehet, hogy hardverhiba :) Én a G-t közöttem be a 8192 Baud datára... na holnap gyorsan meg is nézem közelebbről! OP-COM-ból melyik az a "verzió", amelyi még COM párti, és hajlandó is működni? Módosítva November3, 2014 : Bundee Link to comment Megosztás: More sharing options...
Napalm Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 Azon a lábon is kéne hogy jöjjön az adat. Az E láb a 160 baudos vacak a 16NZ-n csak ilyen van (sajnos). Neked ez kell: http://wbo2.com/~techedge.com.au/vehicle/aldl8192/8192hw.htm Milyen progit használsz? A sínai opcomok mind usbsek. Átalakítóval 10pin -> 16pin működhet a dolog. Ez a kapcsolás van meg, annyi a különbség, hogy a MAX tápját nem így oldottam meg, hanem direktben 5V-ról. A 8192 baud data van rákötve az ábra szerint az opel G lábára. Ezek szerint mégis csak jó a HW... :( Viszont nem találtam olyan progit, amivel meg is mukkanna. Ezért is kértem :D OPCOM usb-s hardver (FTDI VCP) híján nem megy, multec monitor pedig meg sem moccan. Más egyéb működő 8192 baudos soros porti programot nem találtam. Kipróbálom a 160 baud-os vonalat, hátha... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 EFI Live-val próbáld meg azzal szoktak még ilyeneket megnézni. A Multec monitor csak 160 baudost tud, ahhoz viszont kell egy 10k az A-B csatira. Az Opcomnak nem kell semmi, csak a saját progija, abba benne van az usb driver is. Ez a kapcsolás van meg, annyi a különbség, hogy a MAX tápját nem így oldottam meg, hanem direktben 5V-ról. A 8192 baud data van rákötve az ábra szerint az opel G lábára. Ezek szerint mégis csak jó a HW... :( Viszont nem találtam olyan progit, amivel meg is mukkanna. Ezért is kértem :D OPCOM usb-s hardver (FTDI VCP) híján nem megy, multec monitor pedig meg sem moccan. Más egyéb működő 8192 baudos soros porti programot nem találtam. Kipróbálom a 160 baud-os vonalat, hátha... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts