Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gumi, felni kérdések


GABBE

Recommended Posts

Én most csak 2 db-ot cseréltem, és a Dunlop-ot választottam. Nekem ez a táblázat volt a fő segítségem.

http://gumibiznisz.hu/wp-content/uploads/2013/02/185-60-R15-Adac-2013.jpg

Köszi!

Ezt néztem ki első körben: Hankook Kinergy Eco (K425) 88T most 15 ezer Ft környékén van...jó árnak tűnik és a te tesztedben is vizes út kivételével jó pontokat kapott.

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Ezt néztem ki első körben: Hankook Kinergy Eco (K425) 88T most 15 ezer Ft környékén van...jó árnak tűnik és a te tesztedben is vizes út kivételével jó pontokat kapott.

Sziasztok!

ez is lehet segítség: http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/nyarigumi-teszt_16_abroncsot_vetettunk_ossze_a_hungaroringen-12139?utm_source=hirfigyelo_anv2_hirlevel_20140226&utm_medium=webview&utm_campaign=hirlevel_2014-04-14&utm_content=cikk

Link to comment
Megosztás:

Jelenleg nincsem emelőm és kerékkulcsom, ezért be akarom szerezni ezeket, csak nem tudom pontosan milyen kell G Astrához ?

Bármelyik Astra széria emelője jó (F vagy J is) vagy bármelyik Opeles is?

Szia!

emelő:

http://olx.hu/hirdetes/opel-gyari-emelo-ID1ZTLJ.html#383d63ada0

http://olx.hu/hirdetes/opel-emelo-gyari-2-db-ID1VtOh.html#383d63ada0

kerékulcsot meg vegyél a tescoba,a keresztkulcs kb-1000-1500 ft

Módosítva : killermedve
Link to comment
Megosztás:

köszi. Akkor ezek szerint bármelyik Opel emelő jó hozzá. Egyébként Vakerán láttam komplett gyári F Astra szettet, az jó lesz.

ha jót akarsz veszel keresztkulcsot::http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1462&cat=101

mert a gyári szerintem katasztrófa, ha a gumis meghúzza légkulcsal a csavarokat főleg ha alufelnid van akkor , én ilyet vennék

Link to comment
Megosztás:

ha jót akarsz veszel keresztkulcsot::http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1462&cat=101

mert a gyári szerintem katasztrófa, ha a gumis meghúzza légkulcsal a csavarokat főleg ha alufelnid van akkor , én ilyet vennék

Nekem a keresztkúlcs nem vált be. Amikor a gumis ráverte az anyát még annó a skodámnál, akkor a keresztkulcs elcsavarodott, mint a dög, mert nem lehet jól rányomni. Azóta én a keresztkulcsot senkinek nem ajánlom. Vegyen inkább ilyet! Ezzel le és fel is lehet faxául szerelni a kereket.

Módosítva : Probert
Link to comment
Megosztás:

Nekem a keresztkúlcs nem vált be. Amikor a gumis ráverte az anyát még annó a skodámnál, akkor a keresztkulcs elcsavarodott, mint a dög, mert nem lehet jól rányomni. Azóta én a keresztkulcsot senkinek nem ajánlom. Vegyen inkább ilyet! Ezzel le és fel is lehet faxául szerelni a kereket.

Nekem teljesen megfelel a keresztkulcs,ha esetleg nem akar lazulni bal lábbal besegítek :D

Link to comment
Megosztás:

És bevált? Nem kevés neki a 12V?

igen,nem kevés, de aki nem hiszi jöjjön el hozzám ki lehet próbálni.

én sem hiszek a kínai csodákban, sőőt rühellem a lomokat, de

ismerősnek volt, és párszor szükségem is volt rá.

robogót szereltem vele, variátor, hátsó kerék, hátsó kuplung nem téma....

kocsiról is simán leszedi az agyonhúzott csavart.

mondjuk én a homasita boltban vettem, igaz az a konténeres kínai kacat fellegvára :D

itt egy cikk róla

Link to comment
Megosztás:

igen,nem kevés, de aki nem hiszi jöjjön el hozzám ki lehet próbálni.

én sem hiszek a kínai csodákban, sőőt rühellem a lomokat, de

ismerősnek volt, és párszor szükségem is volt rá.

robogót szereltem vele, variátor, hátsó kerék, hátsó kuplung nem téma....

kocsiról is simán leszedi az agyonhúzott csavart.

mondjuk én a homasita boltban vettem, igaz az a konténeres kínai kacat fellegvára :D

itt egy cikk róla

Én is mindig kínlódtam a variátor leszedéssel.Csináltam lemezből hozzá blokkolót.A kuplungot kellene valahogy leszednem.Lehet veszek a baumaxban légkulcsot.Kb.ennyi az ára mint ennek az elektromosnak.Keresztkulcsból én is csináltam már két csőkulcsot :)

Link to comment
Megosztás:

ha jót akarsz veszel keresztkulcsot::http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1462&cat=101

mert a gyári szerintem katasztrófa, ha a gumis meghúzza légkulcsal a csavarokat főleg ha alufelnid van akkor , én ilyet vennék

Én otthon cserélem a kerekeket. Nyomaték kulccsal húzom meg, akkor tényleg a gyári kulcs elég. (ha a gumis húzza meg, akkor az tényleg néha agyon van tépve, de minek :omg: )

Na igen... meg az adatoknál megadott 340Nm is hihetetlennek tűnik ilyen feszültségérték mellett...

Megfelelő áttétel mellett lazán lehet. És a feszültség nem minden, ha főleg nagy áramot vesz fel. Mondjuk a teljesítményét megnézném.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a keresztkúlcs nem vált be. Amikor a gumis ráverte az anyát még annó a skodámnál, akkor a keresztkulcs elcsavarodott, mint a dög, mert nem lehet jól rányomni. Azóta én a keresztkulcsot senkinek nem ajánlom. Vegyen inkább ilyet! Ezzel le és fel is lehet faxául szerelni a kereket.

Én is voltam ilyen gumisnál, otthon a keresztkulcsra 1,5 méteres csövet raktam. Az én kulcsom jól bírta, de meglazítani nem sikerült. Visszavittem neki, hogy lazítsa le. Levegőkulccsal sem lehetett, előszedett egy teherautó kerékkulcsot, azzal sikerült.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Most lettem Astrás, eddig többféle autóm volt, öreg motoros vagyok már, és egy jó ajánlatot nem tudtunk kihagyni. :icon1:

Vettünk egy 2007-es G Astra Classic-ot, tényleg nagyon jó állapotban van, pöpec. Örülök neki, mert tetszenek a megoldások, jó autó. Ha jól tudom lengyel összeszerelés, de ettől még jó autó.

Téli gumi van rajta 195/60R15-ös Kleber (angol) elég jó állapotú, viszont kellene lassan nyári.

Leírások szerint 185/65 is jó rá, azzal is jöttek ki a gyárból.

Főleg a feleségem használja majd, elővárosi forgalomban, dombos vidéken, évi 5-6000 km-t

Kérdéseim felétek:

- miért jobb, ha jobb a 195-ös, mint a 185-ös rá? tudom szélesebb nagyobb a tapadás, de ez a kényelem, vezethetőség rovására megy ahogy olvastam.

- Próbáltatok-e Kormoran Runpro B-t, Barum Brillantis 2, Bravuris 2 esetleg Debica Presto vagy Furio gumikat?

Mind a Michlein vagy Conti harmad cégei, annyira nem lehet rossz. Olvastam a nyárigumi tesztet, hogy ezek jobban lekopnak vészfékezéskor, de ez extrén szitu.

Szeretném a gumizást 50-ből megúszni, ahhoz 12 körül kell gumit találni, és a felsoroltak jönnek szóba, vagy a 185-ösből egy középkategória.

köszi előre is a tippeket, tapasztalatokat!

Jó autózást!

Viktor

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Most lettem Astrás, eddig többféle autóm volt, öreg motoros vagyok már, és egy jó ajánlatot nem tudtunk kihagyni. :icon1:

Vettünk egy 2007-es G Astra Classic-ot, tényleg nagyon jó állapotban van, pöpec. Örülök neki, mert tetszenek a megoldások, jó autó. Ha jól tudom lengyel összeszerelés, de ettől még jó autó.

Téli gumi van rajta 195/60R15-ös Kleber (angol) elég jó állapotú, viszont kellene lassan nyári.

Leírások szerint 185/65 is jó rá, azzal is jöttek ki a gyárból.

Főleg a feleségem használja majd, elővárosi forgalomban, dombos vidéken, évi 5-6000 km-t

Kérdéseim felétek:

- miért jobb, ha jobb a 195-ös, mint a 185-ös rá? tudom szélesebb nagyobb a tapadás, de ez a kényelem, vezethetőség rovására megy ahogy olvastam.

- Próbáltatok-e Kormoran Runpro B-t, Barum Brillantis 2, Bravuris 2 esetleg Debica Presto vagy Furio gumikat?

Mind a Michlein vagy Conti harmad cégei, annyira nem lehet rossz. Olvastam a nyárigumi tesztet, hogy ezek jobban lekopnak vészfékezéskor, de ez extrén szitu.

Szeretném a gumizást 50-ből megúszni, ahhoz 12 körül kell gumit találni, és a felsoroltak jönnek szóba, vagy a 185-ösből egy középkategória.

köszi előre is a tippeket, tapasztalatokat!

Jó autózást!

Viktor

ebben az esetben válaszd a 185/65 R15-t ,valamelyiket a középkategóriások közűl pl.Barum,Firestone,Hankook

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Most lettem Astrás, eddig többféle autóm volt, öreg motoros vagyok már, és egy jó ajánlatot nem tudtunk kihagyni. :icon1:

Vettünk egy 2007-es G Astra Classic-ot, tényleg nagyon jó állapotban van, pöpec. Örülök neki, mert tetszenek a megoldások, jó autó. Ha jól tudom lengyel összeszerelés, de ettől még jó autó.

Téli gumi van rajta 195/60R15-ös Kleber (angol) elég jó állapotú, viszont kellene lassan nyári.

Leírások szerint 185/65 is jó rá, azzal is jöttek ki a gyárból.

Főleg a feleségem használja majd, elővárosi forgalomban, dombos vidéken, évi 5-6000 km-t

Kérdéseim felétek:

- miért jobb, ha jobb a 195-ös, mint a 185-ös rá? tudom szélesebb nagyobb a tapadás, de ez a kényelem, vezethetőség rovására megy ahogy olvastam.

- Próbáltatok-e Kormoran Runpro B-t, Barum Brillantis 2, Bravuris 2 esetleg Debica Presto vagy Furio gumikat?

Mind a Michlein vagy Conti harmad cégei, annyira nem lehet rossz. Olvastam a nyárigumi tesztet, hogy ezek jobban lekopnak vészfékezéskor, de ez extrén szitu.

Szeretném a gumizást 50-ből megúszni, ahhoz 12 körül kell gumit találni, és a felsoroltak jönnek szóba, vagy a 185-ösből egy középkategória.

köszi előre is a tippeket, tapasztalatokat!

Jó autózást!

Viktor

A classicoc 195-el jöttek ki. A 185 szerintem virsli. (igaz a 195 is, de 195-nél kisebbet nem tennék fel.)

De ha csak annyi a kereted rá, akkor rakj fel rá 185-öt, de én a gumin nem spórolnék.

Link to comment
Megosztás:

A classicoc 195-el jöttek ki. A 185 szerintem virsli. (igaz a 195 is, de 195-nél kisebbet nem tennék fel.)

De ha csak annyi a kereted rá, akkor rakj fel rá 185-öt, de én a gumin nem spórolnék.

185/65/R15el jöttek ki, nem 195el.

Én továbbra is a Hankook Kinergy Eco felé húzok, szereléssel-centírozással a 4 gumi 65-70 ezer Ft lesz, ennél jobb ár/érték nehezen van most.

50 ezer Ft-ból ezt te kizárt, hogy megússzad, felrakással-centírozással....a legolcsóbb gumik rá 12-13 ezer Ft, valami akciós szerelés-centíriással is 55-60 ezer Ft lenne.

Módosítva : Tippmix46
Link to comment
Megosztás:

185/65/R15el jöttek ki, nem 195el.

Én továbbra is a Hankook Kinergy Eco felé húzok, szereléssel-centírozással a 4 gumi 65-70 ezer Ft lesz, ennél jobb ár/érték nehezen van most.

50 ezer Ft-ból ezt te kizárt, hogy megússzad, felrakással-centírozással....a legolcsóbb gumik rá 12-13 ezer Ft, valami akciós szerelés-centíriással is 55-60 ezer Ft lenne.

A classic-ok 195-tel jöttek ki, de tök mindegy, hogy 185/65R15 vagy 195/60R15.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.