Tippmix46 Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Én most csak 2 db-ot cseréltem, és a Dunlop-ot választottam. Nekem ez a táblázat volt a fő segítségem.http://gumibiznisz.hu/wp-content/uploads/2013/02/185-60-R15-Adac-2013.jpg Köszi! Ezt néztem ki első körben: Hankook Kinergy Eco (K425) 88T most 15 ezer Ft környékén van...jó árnak tűnik és a te tesztedben is vizes út kivételével jó pontokat kapott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomika555 Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Köszi! Ezt néztem ki első körben: Hankook Kinergy Eco (K425) 88T most 15 ezer Ft környékén van...jó árnak tűnik és a te tesztedben is vizes út kivételével jó pontokat kapott. Sziasztok! ez is lehet segítség: http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/nyarigumi-teszt_16_abroncsot_vetettunk_ossze_a_hungaroringen-12139?utm_source=hirfigyelo_anv2_hirlevel_20140226&utm_medium=webview&utm_campaign=hirlevel_2014-04-14&utm_content=cikk Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kmisi Elküldve Április16, 2014 Megoszt Elküldve Április16, 2014 Jelenleg nincsem emelőm és kerékkulcsom, ezért be akarom szerezni ezeket, csak nem tudom pontosan milyen kell G Astrához ? Bármelyik Astra széria emelője jó (F vagy J is) vagy bármelyik Opeles is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 (edited) Jelenleg nincsem emelőm és kerékkulcsom, ezért be akarom szerezni ezeket, csak nem tudom pontosan milyen kell G Astrához ? Bármelyik Astra széria emelője jó (F vagy J is) vagy bármelyik Opeles is? Szia! emelő: http://olx.hu/hirdetes/opel-gyari-emelo-ID1ZTLJ.html#383d63ada0 http://olx.hu/hirdetes/opel-emelo-gyari-2-db-ID1VtOh.html#383d63ada0 kerékulcsot meg vegyél a tescoba,a keresztkulcs kb-1000-1500 ft Módosítva Április17, 2014 : killermedve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kmisi Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 Szia! emelő: http://olx.hu/hirdetes/opel-gyari-emelo-ID1ZTLJ.html#383d63ada0 http://olx.hu/hirdetes/opel-emelo-gyari-2-db-ID1VtOh.html#383d63ada0 kerékulcsot meg vegyél a tescoba,a keresztkulcs kb-1000-1500 ft köszi. Akkor ezek szerint bármelyik Opel emelő jó hozzá. Egyébként Vakerán láttam komplett gyári F Astra szettet, az jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 köszi. Akkor ezek szerint bármelyik Opel emelő jó hozzá. Egyébként Vakerán láttam komplett gyári F Astra szettet, az jó lesz. ha jót akarsz veszel keresztkulcsot::http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1462&cat=101 mert a gyári szerintem katasztrófa, ha a gumis meghúzza légkulcsal a csavarokat főleg ha alufelnid van akkor , én ilyet vennék Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 (edited) ha jót akarsz veszel keresztkulcsot::http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1462&cat=101 mert a gyári szerintem katasztrófa, ha a gumis meghúzza légkulcsal a csavarokat főleg ha alufelnid van akkor , én ilyet vennék Nekem a keresztkúlcs nem vált be. Amikor a gumis ráverte az anyát még annó a skodámnál, akkor a keresztkulcs elcsavarodott, mint a dög, mert nem lehet jól rányomni. Azóta én a keresztkulcsot senkinek nem ajánlom. Vegyen inkább ilyet! Ezzel le és fel is lehet faxául szerelni a kereket. Módosítva Április17, 2014 : Probert Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 Nekem a keresztkúlcs nem vált be. Amikor a gumis ráverte az anyát még annó a skodámnál, akkor a keresztkulcs elcsavarodott, mint a dög, mert nem lehet jól rányomni. Azóta én a keresztkulcsot senkinek nem ajánlom. Vegyen inkább ilyet! Ezzel le és fel is lehet faxául szerelni a kereket. Nekem teljesen megfelel a keresztkulcs,ha esetleg nem akar lazulni bal lábbal besegítek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 Nekem teljesen megfelel a keresztkulcs,ha esetleg nem akar lazulni bal lábbal besegítek :D Barátomnak akkor tört ketté! :blink: :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 speciel én ilyet használok. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 Barátomnak akkor tört ketté! :blink: :icon1: Hány kg a barátod? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 Hány kg a barátod? :D Nem nehéz, hanem inkább nagyon erős. :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 speciel én ilyet használok. És bevált? Nem kevés neki a 12V? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 És bevált? Nem kevés neki a 12V? Na igen... meg az adatoknál megadott 340Nm is hihetetlennek tűnik ilyen feszültségérték mellett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 És bevált? Nem kevés neki a 12V? igen,nem kevés, de aki nem hiszi jöjjön el hozzám ki lehet próbálni. én sem hiszek a kínai csodákban, sőőt rühellem a lomokat, de ismerősnek volt, és párszor szükségem is volt rá. robogót szereltem vele, variátor, hátsó kerék, hátsó kuplung nem téma.... kocsiról is simán leszedi az agyonhúzott csavart. mondjuk én a homasita boltban vettem, igaz az a konténeres kínai kacat fellegvára :D itt egy cikk róla Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 igen,nem kevés, de aki nem hiszi jöjjön el hozzám ki lehet próbálni. én sem hiszek a kínai csodákban, sőőt rühellem a lomokat, de ismerősnek volt, és párszor szükségem is volt rá. robogót szereltem vele, variátor, hátsó kerék, hátsó kuplung nem téma.... kocsiról is simán leszedi az agyonhúzott csavart. mondjuk én a homasita boltban vettem, igaz az a konténeres kínai kacat fellegvára :D itt egy cikk róla Én is mindig kínlódtam a variátor leszedéssel.Csináltam lemezből hozzá blokkolót.A kuplungot kellene valahogy leszednem.Lehet veszek a baumaxban légkulcsot.Kb.ennyi az ára mint ennek az elektromosnak.Keresztkulcsból én is csináltam már két csőkulcsot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 ha jót akarsz veszel keresztkulcsot::http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1462&cat=101 mert a gyári szerintem katasztrófa, ha a gumis meghúzza légkulcsal a csavarokat főleg ha alufelnid van akkor , én ilyet vennék Én otthon cserélem a kerekeket. Nyomaték kulccsal húzom meg, akkor tényleg a gyári kulcs elég. (ha a gumis húzza meg, akkor az tényleg néha agyon van tépve, de minek :omg: ) Na igen... meg az adatoknál megadott 340Nm is hihetetlennek tűnik ilyen feszültségérték mellett... Megfelelő áttétel mellett lazán lehet. És a feszültség nem minden, ha főleg nagy áramot vesz fel. Mondjuk a teljesítményét megnézném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 speciel én ilyet használok. Pont ilyet keresek én is, robogószereléshez. Eddig 22-ezer alatt nem láttam, úgyhogy most ennek örülök! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Nekem a keresztkúlcs nem vált be. Amikor a gumis ráverte az anyát még annó a skodámnál, akkor a keresztkulcs elcsavarodott, mint a dög, mert nem lehet jól rányomni. Azóta én a keresztkulcsot senkinek nem ajánlom. Vegyen inkább ilyet! Ezzel le és fel is lehet faxául szerelni a kereket. Én is voltam ilyen gumisnál, otthon a keresztkulcsra 1,5 méteres csövet raktam. Az én kulcsom jól bírta, de meglazítani nem sikerült. Visszavittem neki, hogy lazítsa le. Levegőkulccsal sem lehetett, előszedett egy teherautó kerékkulcsot, azzal sikerült. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ViktorM Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Sziasztok ! Most lettem Astrás, eddig többféle autóm volt, öreg motoros vagyok már, és egy jó ajánlatot nem tudtunk kihagyni. :icon1: Vettünk egy 2007-es G Astra Classic-ot, tényleg nagyon jó állapotban van, pöpec. Örülök neki, mert tetszenek a megoldások, jó autó. Ha jól tudom lengyel összeszerelés, de ettől még jó autó. Téli gumi van rajta 195/60R15-ös Kleber (angol) elég jó állapotú, viszont kellene lassan nyári. Leírások szerint 185/65 is jó rá, azzal is jöttek ki a gyárból. Főleg a feleségem használja majd, elővárosi forgalomban, dombos vidéken, évi 5-6000 km-t Kérdéseim felétek: - miért jobb, ha jobb a 195-ös, mint a 185-ös rá? tudom szélesebb nagyobb a tapadás, de ez a kényelem, vezethetőség rovására megy ahogy olvastam. - Próbáltatok-e Kormoran Runpro B-t, Barum Brillantis 2, Bravuris 2 esetleg Debica Presto vagy Furio gumikat? Mind a Michlein vagy Conti harmad cégei, annyira nem lehet rossz. Olvastam a nyárigumi tesztet, hogy ezek jobban lekopnak vészfékezéskor, de ez extrén szitu. Szeretném a gumizást 50-ből megúszni, ahhoz 12 körül kell gumit találni, és a felsoroltak jönnek szóba, vagy a 185-ösből egy középkategória. köszi előre is a tippeket, tapasztalatokat! Jó autózást! Viktor 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Sziasztok ! Most lettem Astrás, eddig többféle autóm volt, öreg motoros vagyok már, és egy jó ajánlatot nem tudtunk kihagyni. :icon1: Vettünk egy 2007-es G Astra Classic-ot, tényleg nagyon jó állapotban van, pöpec. Örülök neki, mert tetszenek a megoldások, jó autó. Ha jól tudom lengyel összeszerelés, de ettől még jó autó. Téli gumi van rajta 195/60R15-ös Kleber (angol) elég jó állapotú, viszont kellene lassan nyári. Leírások szerint 185/65 is jó rá, azzal is jöttek ki a gyárból. Főleg a feleségem használja majd, elővárosi forgalomban, dombos vidéken, évi 5-6000 km-t Kérdéseim felétek: - miért jobb, ha jobb a 195-ös, mint a 185-ös rá? tudom szélesebb nagyobb a tapadás, de ez a kényelem, vezethetőség rovására megy ahogy olvastam. - Próbáltatok-e Kormoran Runpro B-t, Barum Brillantis 2, Bravuris 2 esetleg Debica Presto vagy Furio gumikat? Mind a Michlein vagy Conti harmad cégei, annyira nem lehet rossz. Olvastam a nyárigumi tesztet, hogy ezek jobban lekopnak vészfékezéskor, de ez extrén szitu. Szeretném a gumizást 50-ből megúszni, ahhoz 12 körül kell gumit találni, és a felsoroltak jönnek szóba, vagy a 185-ösből egy középkategória. köszi előre is a tippeket, tapasztalatokat! Jó autózást! Viktor ebben az esetben válaszd a 185/65 R15-t ,valamelyiket a középkategóriások közűl pl.Barum,Firestone,Hankook Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Sziasztok ! Most lettem Astrás, eddig többféle autóm volt, öreg motoros vagyok már, és egy jó ajánlatot nem tudtunk kihagyni. :icon1: Vettünk egy 2007-es G Astra Classic-ot, tényleg nagyon jó állapotban van, pöpec. Örülök neki, mert tetszenek a megoldások, jó autó. Ha jól tudom lengyel összeszerelés, de ettől még jó autó. Téli gumi van rajta 195/60R15-ös Kleber (angol) elég jó állapotú, viszont kellene lassan nyári. Leírások szerint 185/65 is jó rá, azzal is jöttek ki a gyárból. Főleg a feleségem használja majd, elővárosi forgalomban, dombos vidéken, évi 5-6000 km-t Kérdéseim felétek: - miért jobb, ha jobb a 195-ös, mint a 185-ös rá? tudom szélesebb nagyobb a tapadás, de ez a kényelem, vezethetőség rovására megy ahogy olvastam. - Próbáltatok-e Kormoran Runpro B-t, Barum Brillantis 2, Bravuris 2 esetleg Debica Presto vagy Furio gumikat? Mind a Michlein vagy Conti harmad cégei, annyira nem lehet rossz. Olvastam a nyárigumi tesztet, hogy ezek jobban lekopnak vészfékezéskor, de ez extrén szitu. Szeretném a gumizást 50-ből megúszni, ahhoz 12 körül kell gumit találni, és a felsoroltak jönnek szóba, vagy a 185-ösből egy középkategória. köszi előre is a tippeket, tapasztalatokat! Jó autózást! Viktor A classicoc 195-el jöttek ki. A 185 szerintem virsli. (igaz a 195 is, de 195-nél kisebbet nem tennék fel.) De ha csak annyi a kereted rá, akkor rakj fel rá 185-öt, de én a gumin nem spórolnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Szia, https://www.facebook.com/gymkhanahu?fref=ts ez jó szokott lenni Május 1-én. Mondjuk én évi 2-3 versenyre megyek. De a taxi igazi élmény, egy ilyen kocsiban ülni. Imy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tippmix46 Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 (edited) A classicoc 195-el jöttek ki. A 185 szerintem virsli. (igaz a 195 is, de 195-nél kisebbet nem tennék fel.) De ha csak annyi a kereted rá, akkor rakj fel rá 185-öt, de én a gumin nem spórolnék. 185/65/R15el jöttek ki, nem 195el. Én továbbra is a Hankook Kinergy Eco felé húzok, szereléssel-centírozással a 4 gumi 65-70 ezer Ft lesz, ennél jobb ár/érték nehezen van most. 50 ezer Ft-ból ezt te kizárt, hogy megússzad, felrakással-centírozással....a legolcsóbb gumik rá 12-13 ezer Ft, valami akciós szerelés-centíriással is 55-60 ezer Ft lenne. Módosítva Április18, 2014 : Tippmix46 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 185/65/R15el jöttek ki, nem 195el. Én továbbra is a Hankook Kinergy Eco felé húzok, szereléssel-centírozással a 4 gumi 65-70 ezer Ft lesz, ennél jobb ár/érték nehezen van most. 50 ezer Ft-ból ezt te kizárt, hogy megússzad, felrakással-centírozással....a legolcsóbb gumik rá 12-13 ezer Ft, valami akciós szerelés-centíriással is 55-60 ezer Ft lenne. A classic-ok 195-tel jöttek ki, de tök mindegy, hogy 185/65R15 vagy 195/60R15. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts